Aanrader!

De informatie op de website was duidelijk, nette prijzen en hele snelle productie en levering. Aanrader!

Goed contact en snelle levering

Er wordt constructief meegedacht bij niet standaard opdrachten!

100 top kwaliteit

snelle service 100 top kwaliteit in 3D stickers

Betere kwaliteit dan bij de concurrentie

Snel contact via mail ivm aanpassingen. Optijd geleverd. Zeer tevreden.

Fijn bedrijf wat echt serieus met je mee kijkt en denkt. Snelle service.

Kreeg snelle reactie en hulp met een aantal wijzigingen voor mijn stickers

Prima prijs, top stickers

Bestelprocedure via de site erg snel en eenvoudig. Prijzen zijn erg scherp en de geleverde stickers van prima kaliteit.

Snelle levering maar breekslit veelal niet goed gesneden

Stickers aan voorkant erg mooi, helaas kan ik niet snel stickeren. Omdat de breekslit aan de achterkant 50/50 maar goed bruikbaar is. IK moet vaak vanaf een zijkant de achterkant proberen los te peuteren.

Goedemorgen Randy, vervelend om te horen dat de stickers niet naar wens zijn. zou je ons een foto willen mailen van de sticker zonder breekslit? dan kunnen wij kijken naar een passende oplossing. met vriendelijke groet, Team VoordeligeStickers.nl

Fijne hulp gehad en meedenkend. Ook snel met reageren. Erg goede ervaring met dit bedrijf. Mooie stickers.

verkeerde stickers ontvangen

Blij met mijn pakket, maar de inhoud was niet wat ik besteld had!!!!!

Goedemiddag Margo, vervelend om te horen dat het pakket wat u ontvangen heeft niet juist is. Zou u ons een foto willen mailen naar [email protected]? dan kunnen wij een passende oplossing bedenken. met vriendelijke groet, Team voordeligestickers.nl

vriendelijk en behulpzaam!

Behulpzaam en goed advies, snelle levering en goede kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit!

Bestelling snel in huis en stickers zijn van goede kwaliteit. Mooie prijs en goede service!

Snelle en vlotte opvolging

Een handige herbestelling van onze super toffe stickers! Merci!

Enorm prettig geholpen

Vriendelijke klantenservice (ook prima bereikbaar) en mooie stickers

keurig op tijd geleverd en goede communicatie

keurig op tijd geleverd en goede communicatie

Snelle behandeling, en bij dringende levering zelfs iets sneller m'n bestelling ontvangen!

Tip: Als jullie dit veld verplicht maken gaan jullie veel minder reviews krijgen vrees ik

Netjes volgens afspraak

tevreden

Snelle service en advies en de stickers zijn heel mooi geworden.

Top service en kwaliteit

Altijd goed en vlot contact via de mail. Goede kwaliteit stickers

Snel geleverd.

Gemakkelijker stickers maken kan volgens mij niet

Heb nu twee keer stickers ontworpen en besteld. De website is overzichtelijk en duidelijk. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hier niet mee overweg kunnen. Kwaliteit van de stickers is prima (ik heb twee keer de "budget stickers gekocht". Kortom... een aanrader wanneer je gemakkelijk en tegen een acceptabele prijs stickers ontwerpt en aanschaft.

goede en snelle service/ondersteuning

goed advies en ondersteuning

Prima contact.

Even een klein probleem met de adressering en email, is nu opgelost. Alles is in orde.

Keurige stickers

Mijn bestelling was niet helemaal wat ik nodig had. Dit is netjes aangepast. Na een bijbetaling is de order super snel gedrukt en geleverd. Keurig!

Echt TOP, zowel de stickers als de service!

Goede kwaliteit stickers, klantenservice alles is top!