Snel geleverd.

Gemakkelijker stickers maken kan volgens mij niet

Heb nu twee keer stickers ontworpen en besteld. De website is overzichtelijk en duidelijk. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hier niet mee overweg kunnen. Kwaliteit van de stickers is prima (ik heb twee keer de "budget stickers gekocht". Kortom... een aanrader wanneer je gemakkelijk en tegen een acceptabele prijs stickers ontwerpt en aanschaft.

goede en snelle service/ondersteuning

goed advies en ondersteuning

Prima contact.

Even een klein probleem met de adressering en email, is nu opgelost. Alles is in orde.

Keurige stickers

Mijn bestelling was niet helemaal wat ik nodig had. Dit is netjes aangepast. Na een bijbetaling is de order super snel gedrukt en geleverd. Keurig!

Echt TOP, zowel de stickers als de service!

Goede kwaliteit stickers, klantenservice alles is top!

Goede kwaliteit prima communicatie

In het begin ging de communicaite een beetje stug later een contact persoon aagewezen gekregen die vanaf nu alles super snel regelt en snel verstuurd. Wij zijn positief over de kwaliteit, snelheid en comunicatie.

Goede kwaliteit, alleen niet op tijd geleverd

Kwaliteit is top!! Enige kleine minpuntje bij de laatste bestelling, het werd 2 dagen later dan gepland geleverd waardoor het niet op tijd binnen was voor de klus waar het voor bedoeld was, ondanks er gevraagd was of dit voor een bepaalde datum geleverd kon worden. Maar dit kan natuurlijk een keer gebeuren :)

Perfecte service, goede mooie kwaliteit stevige stickers. Top!

Goede begeleiding mooie stickers

Na een paar keer op en neer gemaild te hebben zijn onze stickers goed opgemaakt en heel erg snel geleverd. Stickers zijn van goede kwaliteit. We hebben one way vision stickers die makkelijk te bevestigen waren. Transparant stickers hadden erg goede kleefkracht

Snel, nette service. Helemaal blij mee!

Makkelijk en duidelijke omschrijving hoe bestand aan te leveren. Mooi product. Snelle levering

Boven verwachting

Bestelling was zo geregeld en werd snel geleverd. Zat een extra sticker bij dus leuke verrassing.

Levering boot srickers

Stickers voor mijn boot zijn in perfecte kwaliteit afgeleverd ik ben zeer tevreden

1 woord: TOP!

Prettige en snelle communicatie en snel geleverd! Absolute aanrader! Abel en collega's BEDANKT weer!

Super!! Hoge kwaliteit, lage prijs

De stickers van “Voordelige stickers” zijn perfect. Mooie druk kwaliteit, de kleuren staan er strak op, niet korrelig. Het materiaal van de stickers is top. Ik gebruik ze op elektrische surfboards, veel in het water dus, en ze blijven als nieuw!

Ik ben tevreden

Coevorden ligt niet ver van Meppel maar het duurde wel zo'n anderhalve week voordat het product arriveerde. De kwaliteit van de stickers is best goed.

Snelle en vriendelijke klantenservice

Goed geholpen, toen de bestelling geplaatst die binnen 24 uur al was verzonden! Superblij ook met het resultaat.

behulpzaam, vriendelijk, vakkundig en snel!

Denken met je mee!

Fijne hulp en vlot geleverd

Ik had ze gemaild met een paar vragen en kreeg duidelijk en snel antwoord. De stickers zijn ook supersnel opgestuurd en ze zien er prachtig uit.

super!

snel bestellen, snel leveren en stickers van goede kwaliteit

Best

Na een naar ervaring bij een ander company was het best leuk om Voordelige stickers tegen te komen. Ik had een foutje gemaakt in mijn bestelling maar dat was snel gefixed met liefde. De stickers self is prachtig en lekker sterk voor op de motorfiets. Blij blij blij. Ik kom voor mijn stichting zekers weer terug.

Prettige samenwerking, goede service en fantastische stickers

Prettige samenwerking, goede service en fantastische stickers (ik had de transparante)

Snelle service, goede stickers!

Snelle levering, goede service en prima stickers!

Goede mooie stickers, snelle levering. Makkelijk te plakken.

Prettig geholpen en snel geleverd!

Communicatie ging snel en vriendelijk! Snelle levering! Kom zeker weer terug.

Printer 16 7741MD Coevorden

052 4524792