Makkelijk te maken en werd snel verzonden.

De kwaliteit van het gegraveerde bord was goed. Het was gemakkelijk te monteren en te installeren.

Mooi

Een mooie boomschijf besteld met inscriptie. Het resultaat was precies zoals omschreven en de foto op internet. Zeer vlotte bestelling. Blij mee. Aan te raden om hier iets te bestellen.

Naar jouw wens wordt geluisterd

Het verdriet om het heengaan van ons huisdiertje, werd verzacht door het goede contact via WhatsApp tijdens het bestelproces van de urn (voor de tekst van de gravure). We konden precies aangeven wat we wilden en daar werd gehoor aan gegeven. Vandaag zal ik de urn ontvangen ♡

Snel, en efficiënt!

Heel tevreden, snelle reactie, goed advies en nog sneller thuisbezorgd.

Product ziet er mooi uit en heel snel bezorgd. Enige punt is dat ik had verwacht dat het paaltje aan de marker vast zou zitten of vast geklikt kon worden. Hopelijk blijft het geplakte paaltje vastzitten.

grafbordje

Het bordje is prachtig,snelle levering. Boven verwachting

Mooie bordjes

Prima service. Ik zou alleen wel een duidelijke factuur toegezonden willen hebben.

Makkelijk en snel. Snel en netjes levering.

Zag er mooi uit en snelle verzending

Snelle levering. Doen wat ze beloven.

Helemaal goed

Goede communicatie en en snelle levering

Bestelproces is eenvoudig. Mijn bestelling moest uit Italië komen dus ik was even bang dat het er niet op tijd zou zijn voor de kerst. Maar het is goed gekomen, de mini urn was ruim op tijd. Het is een mooi urntje, keurig afgewerkt en prima geschikt om wat as in te bewaren.

snelle levering goed produkt

Heel mooi bordje. Snel geleverd.

Snelle levering, heel mooi bordje.

Super verzorgt en gecommuniceerd!

Bijzondere hulp gehad bij het maken van mijn keuze.

Na jaren rondkijken een keuze gemaakt voor een bijzondere urn bij jullie. Heel helpend was het dat ik in Eindhoven mocht komen kijken in de showroom.

Fantastisch.

Na een overl8jden van een dierbare is het al hectisch genoeg. Een naamaanduiding voor op het graf leek mij een steun totdat de grafsteen geplaatst kon worden. Het was makkelijk te bestellen en heel snel geleverd en ziet er ook nog een mooi en verzorgd uit. Het bordje is gemakkelijk met de al bevestigde tape te bevestigen. Echt heel fijn.

Een hele mooie bij urn

Contact is prettig. Mails worden op tijd behandeld en/of je wordt terug gebeld.

Super mooi urntje

Ik ben erg blij met deze urn,het is een mooie maat niet te groot en ook nog eens mooi van kleur en mooi gemaakt!!

Kwaliteit

Prachtig product welke snel geleverd is. Alles netjes verpakt zodat er geen kans is op beschadiging tijdens vervoer.

binnen paar dagen ontvangen!

Bestelling was op de site makkelijk te plaatsen waarna een snelle levering volgde. Top.

Hulpvaardig en fijne communicatie

Een menselijke benadering, hulpvaardig, begeleiding,…..en fijne communicatie, in deze juist zó moeilijke tijd. Dankjewel

Snelle levering, goed bereikbaar en dachten goed mee. Het ziet er erg mooi uit en was goed verpakt.

Super bedrijf

Heel erg blij met onze 3 prachtige mini urns, super snelle levering en fijn telefonisch contact gehad, toen bleek dat onze mini urns niet grafeerbaar waren, terwijl er op de site stond aangegeven dat wel te kunnen. Ik zou er weer bestellen als het moet, maar hopelijk duurt het voor ons nog heel lang. Met vriendelijke groet, Kelly Heere

Over Engraved

Engraved is hét platform voor de uitvaartbranche met producten en diensten die een indruk achterlaten. Een dierbare herinnering die voor altijd is vastgelegd. Bij 90 procent van alle uitvaarten is, op welke manier dan ook, een foto van de overledene aanwezig. Omdat die foto zo’n belangrijk onderdeel uitmaakt van een uitvaart en de verdere rouwverwerking, biedt Engraved de mogelijkheid om de herinnering tastbaar te maken. Van rouwkaart naar foto bij de dienst, een geprinte kistdeksel, een tijdelijke grafmarkeerder en uiteindelijk een uniek grafmonument of urn. Engraved biedt al deze producten om deze ‘reis van de foto’ compleet te maken.