Persoonlijke aandacht en service, goed aanbod

Persoonlijke aandacht en service, goed aanbod Aan producten

Uitermate tevreden

Engraved heeft een keurige website en een prima assortiment, biedt een fijne service, denkt mee en is altijd bereikbaar. Ik ben uitermate tevreden met hetgeen zij bieden.

Valt heel erg tegen

De boomschijf is na 4 weken al helemaal vervaagd, voor de 70euro die ik heb betaald is dat erg teleurstellend. De letters zijn nauwelijks meer te lezen. Ik heb een foto gemaakt. Kan er een oplossing komen

De klant heeft kosteloos een nieuwe boomschijf ontvangen van ons, met een betere gravure zodat hij niet zo snel vervaagd.

super

Alles precies zo als het er op de website uitziet Netjes verpakt en snelle levering

Snelle reactie, opmaak in de geest van de kaart en keurig verpakt afgeleverd.

Wat mooi!! Was de reactie van de familie nadat ik de tijdelijke grafmarkeerder op het graf had geplaatst.

Bordtje was keurig

Moest er wel een keer achter aan het duurde wat lang

Vriendelijk, service gericht. Kortom prima

Nvt

Volgens afspraak

Goede dienstverlening

Zeer snelle en fijne afhandeling van de bestelling

Een heel prettig bedrijf met prima service

Een heel professioneel en prettig bedrijf. De service is uitstekend.

Degelijk werk

Mooi resultaat

Vlotte en adequate service met een mooi resultaat.

Engraved levert mooie tijdelijke grafmarkeringen. Tot nu toe twee keer besteld. Beiden was het ontwerp op basis van de rouwkaart. Met een mooi resultaat.

Ik heb voor het eerst kennis gemaakt met een uitvaart en wat er allemaal bij komt kijken. Voor mij de opdr om een grafsteker te laten maken. Ik werd heel warm, respectvol en uiterst behulpzaam te woord gestaan. Er was ruimte om ook je persoonlijke verhaal te doen, dat is wat je doet als je je op je gemak voelt om zoiets intiems te delen. Het mailcontact verliep heel soepel net zoals de verzending. Alles in goed overleg. En wat is de steker mooi geworden, de tekst en het plaatje heb ik aangeleverd. En Sandra heeft de kleuren van het plaatje heel subtiel verwerkt in de tekst zodat alles 1 geheel werd. Nogmaals dank jullie wel voor het geleverde werk en het fijne contact.

Wat een mooi product!

Goede service en communicatie, snelle levering, ziet er erg mooi uit!

Goede service, snelle levering

Goede service en snelle levering

uitstekend

wat een snelle service. Een bestelling geplaatst en al snel kregen we een proefdruk. Dezelfde dag werd het al gepost. De volgende dag keurig op tijd bezorgd. Mooi tekstbordje met pin. Super tevreden!

Bestellen, leveren en contact perfect

Bestellen via site is overzichtelijk. De proefdruk een dag later ontvangen en telefonisch contact gehad, dat was prefect en een dag later de bestelling ontvangen. Heel erg bedankt hiervoor.

Goede service, prima kwaliteit

Tevreden over alles.

Heel snelle service en afspraken worden nagekomen

Nadat we de tijdelijke grafmarkeerder besteld hadden, kregen we vrijwel direct een proefdruk. Nadat we akkoord hadden gegeven kregen we het de volgende dag in huis.

Nette service, goed contact

als je belt word je netjes te woord gestaan en wordt er goed meegedacht. Ook via de mail snel en goed geholpen. Snelle levering en een mooi product.

Snel en goede kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit

keurig

Na mijn aanvraag, een bericht gekregen om bevestiging en hoe het verder gaat na bestelling. Na een paar dagen het voorlopig monumentje in huis. Netjes verpakt. Alles klopt. Ik ben heel tevreden met de begeleiding . Dank jullie wel.

Geweldig ze maken eerst nog een proefwerk zodat u dit kan zien

Geweldig andere dag hadden we het al binnen keurig verpakt een dikke 10

Prima, ging kennelijk alleen iets fout bij de administratie bij jullie. Kreeg vandaag een mail van Herjan Gerrits. Vriendelijke groet, Jeannine Welvaart

gekochte urn voldoet aan verwachting

gekocht via internet, dan is het altijd afwachten of het voldoet aan de verwachting die je daar van hebt maar het was boven verwachting! De urn was keurig verpakt en werd vlot geleverd!

Over Engraved

Engraved is hét platform voor de uitvaartbranche met producten en diensten die een indruk achterlaten. Een dierbare herinnering die voor altijd is vastgelegd. Bij 90 procent van alle uitvaarten is, op welke manier dan ook, een foto van de overledene aanwezig. Omdat die foto zo’n belangrijk onderdeel uitmaakt van een uitvaart en de verdere rouwverwerking, biedt Engraved de mogelijkheid om de herinnering tastbaar te maken. Van rouwkaart naar foto bij de dienst, een geprinte kistdeksel, een tijdelijke grafmarkeerder en uiteindelijk een uniek grafmonument of urn. Engraved biedt al deze producten om deze ‘reis van de foto’ compleet te maken.