Super mooi product, snelle levering, goed en snel contact via mail.

Ik heb een tijdelijke grafmonument besteld. Deze is snel geleverd en ziet er prachtig uit. Ik ben zeer tevreden.

Mooi artikel

Heb een waxinelichthouder met as kamer besteld wat voldoet aan de verwachtingen Wat ik wel miste was een track en tracé van de zending zodat ik daarin wat minder op de hoogte was van de verzending. Dat zou beter kunnen.

Zeer goede service

Zeer vriendelijke medewerkers die luisteren en meedenken met je wensen. Het grafmonument is zeer mooi geworden. Service en levering waren zeer goed.

De bestelling was precies als wat er verwacht werd

Goed geregeld!

Het bestellen van de boomschijf was eenvoudig en heel fijn dat de levering ook snel is, zodat na de begrafenis de boomschijf gelijk op het graf gelegd kan worden, Top, bedankt!

Prima kwaliteit en snel bezorgd

De website is overzichtelijk en het bestellen eenvoudig

Alles gaat goed: bestellen, communicatie en het gegraveerde product is prachtig geworden.

Helemaal top!

Heel erg bedankt voor de snelle afhandeling van mijn bestelling. Alles was perfect.

Snelle en vriendelijke service met een prachtig product als uitkomst!

Snelle en vriendelijke service met een prachtig product als uitkomst!

Snelle service en levering

De keuze was simpel uit te voeren en je krijgt eerst een proefdruk

super service!

Bij de meeste online bestellingen is er geen telefonisch overleg mogelijk. Hier wel. Mooi product ook en snelle levring.

Vanaf het plaatsen van de order tot het ontvangen van het product. Afbeelding kon door hun worden aangepast naar mijn wens. Werd meegedacht en werd gewezen op zaken die wellicht anders zouden uitpakken dan gedacht. Product in goede conditie ontvangen. Hele mooie kwaliteit. Nu nog bevestigen aan de urn zuil. En kijken hoe weersbestendig de plaat is, maar ik heb het volste vertrouwen.

Mooi aandenken ter herinnering

Ik was op zoek naar een natuurlijk product voor een herdenkingsbijeenkomst en vond dit bij Engraved in de vorm van een boomschijf; een mooie tastbare herinnering door de persoonlijke tekst die Engraved voor ons in de schijf heeft gegraveerd. Mede dankzij de snelle en uitstekende dienstverlening en levering kon ik de nabestaanden een mooi aandenken aanbieden, ter herinnering aan de herdenkingsbijeenkomst en hun dierbare.

Snel, voorspelbaar en correct

Na bestelling van boomplank was er snelle en duidelijke afstemming en daarna levering. Perfect.

Snelle levering en goede service

Mooi product geleverd. Erg snel geleverd. Vriendelijk personeel aan de telefoon. Goed verpakt

Precies zoals besteld Snel geleverd

Eenvoudig bestellen, precies wat ik nodig had.

Niet zo snel verstuurd als op de website beloofd, maar toch keurig in orde voor prima prijs. Ik wist überhaupt niet dat je een naambordje online kon bestellen, dus hesl blij dat we dat nu eindelijk op het graf hebben kunnen zetten.

Snelle service en product naar tevredenheid

Snelle levering. Goede verzending en tevreden met het resultaat. Bedankt!

Meedenkend en vlotte afhandeling

Mooie afbeelding aangedragen en vlotte afhandeling.

Een boomschrijf besteld voor 2 personen. Op zondag besteld maandag al een mail met proefdruk. En als er spoed achter zat gingen ze hun best doen om die dag nog te verzenden. Zat bij ons geen spoed achter maar is die zelfde dag nog verzonden en dinsdag had ik het al in huis en wat is die mooi geworden. Als ik weer zou moeten bestellen dan is het bij dit bedrijf. Super vriendelijk personeel gewoon top.

Snel en mooi

Ik ben heel blij met mijn ervaring bij Engaved. Prachtig product en super snel geleverd. Had ik het maar eerder besteld.

Gastvrij ontvangst, goed overleg. En een mooi product.

Over Engraved

Engraved is hét platform voor de uitvaartbranche met producten en diensten die een indruk achterlaten. Een dierbare herinnering die voor altijd is vastgelegd. Bij 90 procent van alle uitvaarten is, op welke manier dan ook, een foto van de overledene aanwezig. Omdat die foto zo’n belangrijk onderdeel uitmaakt van een uitvaart en de verdere rouwverwerking, biedt Engraved de mogelijkheid om de herinnering tastbaar te maken. Van rouwkaart naar foto bij de dienst, een geprinte kistdeksel, een tijdelijke grafmarkeerder en uiteindelijk een uniek grafmonument of urn. Engraved biedt al deze producten om deze ‘reis van de foto’ compleet te maken.