Klant vriendelijk. Bestelling wordt eerst naar je gestuurd om te controleren, via mail. Levering is ook netjes op tijd.

Snelle levering van een prachtige rouwfoto op plexiglas!

Telefonisch contact en bestelling via de webshop verliep erg prettig, snel en soepel. Aanpassingen in de proeffoto werden goed verwerkt en de volgende dag werd de foto al bezorgd.

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd.

Vereeuwigd en aanwezig

Onwijs blij met het prachtige bord van onze man, vader en opa voor op het graf. Fijne persoonlijke contactmomenten gehad en is precies zo geworden als gevraagd. Gezamelijk zelf geplaatst op het graf en erg blij mee. Alsof hij nu echt aanwezig is op die plek. Bedankt.

Voorbeeldige transactie

prima contact mogen hebben, alles super snel geregeld top!

Goede contacten en snelle levering

Fijne bestel mogelijkheid en reactie hierop

Simon

Supervriendelijk, meelevend en attent! Meteen na telefonisch contact alles via de app doorgegeven en bestelling online gedaan. Ze maakten de boomschijf direct en kwamen dezelfde avond het nog langsbrengen. Hartverwarmend deze service!!! Complimenten!

Prachtig product

Fijne website en snelle levering na eerst proefdruk te zien waardoor het duidelijk is wat je krijgt. Prachtig product en erg goed verpakt.

Snel, correct en mooie kwaliteit

Voor de uitvaart van mijn vader had ik een mooie foto nodig, het contact was zeer prettig en de bestelling was binnen no time geleverd. Na de uitvaart is deze foto een mooie herinnering aan mijn vader. THANKS!

De plek voor de herinneringen aan jouw dierbare verlies

Het is al vreselijk zat om je dierbare te verliezen. Het verdriet, gemis en pijn. Dat kost tijd om een plekje te geven. Dankzij Engraved krijgen nabestaanden de gelegenheid om hun dierbare verlies betekenis te geven, door het een tastbaar plekje te geven. Daarin denken ze heel goed met je mee en bieden ze ook ruimte om jouw persoonlijke herinnering aan je verloren dierbare te verwerken in het product/dienst. Contact en afstemming verloopt daarbij soepel, vriendelijk en volgens afspraak. Ze luisteren goed naar je wensen en doen hun uiterste best je tevreden te stellen. En tevreden, dat ben ik zeker!

Snelle nette afhandeling.

Gewoon hartstikke goed.

Mooie kwaliteit en uitstekende service

Uitvaartproducten dienen binnen een paar dagen ontworpen, vervaardigd en op de plaats van bestemming te zijn. Dit is bij Engraved in heel goede handen, evenals de mooie producten en kwaliteit.

Aangenaam, fijn en informatief gesprek

Afgelopen week een afspraak gehad met Erwin Verhaaf. Dit gesprek was zeer informatief en heeft mij geïnspireerd op het gebied van de mogelijkheden die er zijn omtrent de uitvaart én dat een groot deel hiervan in samenwerking kan met een en dezelfde partij. Dit zal erg prettig werken. Ook is de service snel, klantgericht en dienstverlenend.

Mooie producten en correcte service

Snelle levering en afhandeling

Goede communicatie met Engraved, en er mooi dat de naam ook cursief gemaakt kon worden! Top service!!

Snelle levering! Precies zoals ik had verwacht. TOP!

2 x hebben wij een tijdelijke grafmarkering besteld. Vrijwel direct kregen wij het concept in de mail, onze opmerkingen/aanpassingen werden netjes verwerkt en daarna konden wij het 2e concept beoordelen en accorderen. Binnen 4 werkdagen ontvingen wij de markering, die er erg mooi uitzag en netjes verpakt was.

Snelle professionele service

servicegericht

Heel mooi

Helaas iets te laat verzonden door jullie

daardoor wordt het pakket pas vanmiddag bezorgd, maar de begrafenis is al vanochtend. De uitvoering en het contact daarover met jullie ben ik wel heel tevreden over. De pakketbezorger DPD dus iets minder

Bijzondere uitstraling met super service

Mooie, bijzondere producten, zoals een goede foto tijdens de uitvaart en een mooie tijdelijke grafmarkeerder. Goede kwaliteit met een super service. Het voegt echt iets warms toe. De levering is heel snel, met een persoonlijke touch.

Fijne samenwerking!

Voorafgaand aan het overlijden heeft Engraved nog het ontwerp gemaakt met al haar wensen daarin verwerkt. Zo kon ze zelf nog voor haar overlijden zien hoe de grafbedekkingsplaat eruit kwam te zien. Vrolijk, kleurrijk, passend bij haar. Dit maakt de periode tot haar gedenkmonument geplaatst kan worden wat fijner voor (met name) haar kinderen en andere dierbaren. Er werd meegedacht , afgestemd wanneer plaatsing fijn zou zijn voor de familie. Ben zeer tevreden!

Na mijn vorige review ongevraagd een nieyschijf gekregen. Super service!!!

Tot mijn grote verbazing ongevraagd een werkelijk perfecte schijf opgestuurd gekregen. Wat een service! Ik ben er sprakeloos van. Deze schijf is helemaal prachtig en de tekst heel mooi en goed leesbaar gegraveerd. Nogmaals ook namens mijn familie heel erg bedankt!

Dag Teuni, De boomschijf is een natuurproduct en zal daardoor altijd afwijkingen vertonen waardoor tekst wellicht niet altijd perfect leesbaar is. We betreuren het echter dat de boomschijf niet helemaal voldoet aan uw verwachtingen. Omdat we onze producten naar volle tevredenheid willen leveren, zullen we u kosteloos een nieuw exemplaar sturen. Groet, Engraved

Snelle reactie

Een snelle levering

Noorwegenweg 34 7772 TB Hardenberg

Over Engraved

Engraved is hét platform voor de uitvaartbranche met producten en diensten die een indruk achterlaten. Een dierbare herinnering die voor altijd is vastgelegd. Bij 90 procent van alle uitvaarten is, op welke manier dan ook, een foto van de overledene aanwezig. Omdat die foto zo’n belangrijk onderdeel uitmaakt van een uitvaart en de verdere rouwverwerking, biedt Engraved de mogelijkheid om de herinnering tastbaar te maken. Van rouwkaart naar foto bij de dienst, een geprinte kistdeksel, een tijdelijke grafmarkeerder en uiteindelijk een uniek grafmonument of urn. Engraved biedt al deze producten om deze ‘reis van de foto’ compleet te maken.