Na mijn vorige review ongevraagd een nieyschijf gekregen. Super service!!!

Tot mijn grote verbazing ongevraagd een werkelijk perfecte schijf opgestuurd gekregen. Wat een service! Ik ben er sprakeloos van. Deze schijf is helemaal prachtig en de tekst heel mooi en goed leesbaar gegraveerd. Nogmaals ook namens mijn familie heel erg bedankt!

Dag Teuni, De boomschijf is een natuurproduct en zal daardoor altijd afwijkingen vertonen waardoor tekst wellicht niet altijd perfect leesbaar is. We betreuren het echter dat de boomschijf niet helemaal voldoet aan uw verwachtingen. Omdat we onze producten naar volle tevredenheid willen leveren, zullen we u kosteloos een nieuw exemplaar sturen. Groet, Engraved

Snelle reactie

Een snelle levering

Keurig verzorgd en snel geleverd! Prachtig bordje, zeer tevreden!

Doen wat ze beloven en nog snel ook

Snelle en goede service

Denken heel goed mee!

Professioneel bedrijf met fijne en betrouwbare mensen.

Voor het afscheid van mijn vader in korte tijd het ontwerp van de rouwkaart, rouwfoto‘s en een prachtige grafmarkeerder gemaakt en geleverd. Erwin en team, dank voor jullie bijdrage aan deze gedenkwaardige tijd.

Heel mooi, fijne persoonlijke service

Je wilt deze service nooit nodig hebben, maar nu nodig bleek, waren we zo blij dat we Engraved vonden. Een graf moet een naam hebben en iets persoonlijks, zo snel mogelijk. En dat biedt Engraved.

Smaakvolle en waardevolle aanvulling

Door dezelfde foto (of foto’s) in meerdere formaten terug te laten komen rondom de afscheidsdienst, begrafenis (of crematie) en in ons geval ook rouwkaarten, ziet alles er heel stijlvol uit. Gaf écht meerwaarde!

Professionele, mooie uitstraling met een super service

Voor diverse families heb ik rouwplaten/foto's bij Engraved besteld. Bij de opmaak verrassen ze de families regelmatig. Daarnaast leveren ze in dezelfde lijn zgn. fotoplaten met donatiegegevens voor het gewenste goede doel. De donatiebox is dan dusdanig zichtbaar dat er gul gegeven wordt. Tijdens nagesprekken zie ik zowel deze donatieboxen als de "reguliere" foto's her en der staan. Heel mooi! Als uitvaartondernemer ben ik daarnaast ook heel tevreden over de super goede en snelle service van Engraved.

Creatief en betrouwbaar

In de hectiek van het verdriet was het prettig zaken doen met de mensen van Engraved. Zeer bereikbaar, behulpzaam en creatief. De foto’s stonden prachtig tijdens de bijeenkomst, na afloop kon een ieder zijn foto uitzoeken. Super concept!

Zeer waardevolle herinnering

Voor ons is rouwfoto die door Engraved is gemaakt een zeer waardevolle herinnering.

Persoonlijk, ruimdenkend, empatisch en creatief!

Onze ervaring met Engraved is heel positief! Door de menselijke, warme en persoonlijke benadering maakt dat de weg naar het eindproduct, in ons geval een grafsteen, echt onderdeel is geworden van ons rouwproces. Met alle ruimte en flexibiliteit, waar dit nodig was of gevraagd werd. Er is grote inzet getoond door alles op alles te zetten om de steen op de verjaardag van de overledene geplaatst te hebben. Heel dierbaar.

Kwaliteit, snelle levering!

Gemakkelijk bestellen, veel mogelijkheden, snelle levering, goede kwaliteit en goede manier van verzenden.

Engraved heeft een professionele en respectvolle aanpak.

De foto van mijn vader die geprint is op roestvrijstaal is prachtig en staat bij ons in huis. Hij ons zeer dierbaar en geeft een eeuwig blijvende herinnering.

GEWELDIG! mooie afwerking snelle levering

Engraved heeft voor mij een zeer persoonlijke knoppenhouder gemaakt. Er wordt meegedacht, geadviseerd en uiteindelijk een prachtig product. En dan ook alles in een snelle levering.

Noorwegenweg 34

7772 TB Hardenberg

Over Engraved

Engraved is hét platform voor de uitvaartbranche met producten en diensten die een indruk achterlaten. Een dierbare herinnering die voor altijd is vastgelegd. Bij 90 procent van alle uitvaarten is, op welke manier dan ook, een foto van de overledene aanwezig. Omdat die foto zo’n belangrijk onderdeel uitmaakt van een uitvaart en de verdere rouwverwerking, biedt Engraved de mogelijkheid om de herinnering tastbaar te maken. Van rouwkaart naar foto bij de dienst, een geprinte kistdeksel, een tijdelijke grafmarkeerder en uiteindelijk een uniek grafmonument of urn. Engraved biedt al deze producten om deze ‘reis van de foto’ compleet te maken.