Soms lastig

Voor echt beginnende gitaarspelers gaan de filmpjes met uitleg veels te snel en een vrolijker iemand zal ook wel leuk zijn. Geven geen uitleg waar de vingers moeten staan etcetera. Verders kan je op de site veel dingen opzoeken.

Heel tevreden mee !

Heel tevreden mee

super leuk beginnersboek

Het boek lag een dag na bestelling al in de bus. Wat erg fijn is dat je online geholpen wordt vanaf het prille begin. Heb er erg veel zin in om gitaar te leren spelen, en dit boek gaat me daar zeker bij helpen!

Uitstekend beginnersboek en prima begeleiding via internet

Vandaag het 'Stap voor stap Gitaarles' boek ontvangen. Ik kan niet anders zeggen dan dat het duidelijke informatie is. De begeleiding via internet heb je absoluut nodig om jezelf te kunnen volgen en te zien of je jezelf ontwikkelt zoals je graag wilt. De kosten zijn in verhouding tot hetgeen wordt aangeboden door Gitaartabs.nl en de docenten die daarbij zijn aangesloten. Ik ben in ieder geval vol enthousiasme aangehaakt.

Handige boek voor beginners!

Het boek is duidelijk en de online leeromgeving die je erbij krijgt is ook heel praktisch.

Schitterende app, alsook het boek

Duidelijke uitleg en leuke liedjes om te leren

Goed om gitaar te leren spelen!

De lessen zijn erg duidelijk. Zowel in het boek als in de online leeromgeving. Besist een aanrader als je gitaar wilt leren spelen.

Topboek, makkelijk te volgen

Ik kocht dit boek een week geleden en ben zeer tevreden over mijn aankoop. Goed te volgen uitleg, de online lessen maken het geheel nog interessanter. Superveel keuze ook qua liedjes en genre´s. Dit boek is een ruim omvattend hulpmiddel om je gitaarskillz naar ezn volgend niveau te tillen. Groetjes, Jotam.

Super Leuk en een mooie uitdaging!

Ik ben al wat jaartjes bezig om mezelf over de streep te trekken om een gitaar aan te schaffen. Bij het zien van de site van gitaartabs werd ik overgehaald om een gitaar aan te schaffen. Dit aangezien noten lezen geen vereiste was. Tevens zijn de oefeningen in het gitaarlesboek mooi opgebouwd en kan je rustig op je eigen gemak starten met het gitaar leren spelen. Ik kan iedereen deze manier van gitaar leren spelen aanbevelen. Top site en alles werkt uitstekend.

Leuke lesmethode en goede begeleiding.

Een tijdje geleden heb ik dit lesboek aangeschaft. Samen met de online leeromgeving (na aanschaf krijg je gedurende 2 maanden gratis het ‘Alles-in één’ abonnement) is dit een fijne methode om in je eigen tempo, hetgeen ik zeer belangrijk vind, gitaar te leren spelen.

Duidelijk en leuk!

Wat een fijne methode om gitaar te leren spelen. Een duidelijk boek, goede structuur, goed te volgen fragmenten en filmpjes. Dit werkt!

Vriendelijk, handig en leuk

Ontzettend leerzaam boek waarin je stap voor stap het gitaar spelen wordt uitgelegd. Het boek kan je online registreren voor nog meer content wat het leren spelen nog leuker maakt. De mails die je krijgt zijn vriendelijk en voegen echt toe

Fijn om mee te oefenen

Filmpjes en theorie zijn zee duidelijk en je kunt lekker meespelen.

Een super systeem, en bovendien gemakkelijk om te leren....

Goede ervaring en uit leg

Goede ervaring en in uit leg alleen jammer vanaf mijn kant dat ik er te weinig tijd insteek maar wil dit in 2023 veranderen

Heel leerzaam

Heel leerzaam on line is wennen maar met boek erbij gaat het prima een echte aanrader

Dit is mooi leren

Tis voor mij als 59 jarige ff wennen om met een tablet en boek te werken maar het gaat heel goed super tevreden

Dit is mooi leren

Goed les materiaal

Overzichtelijk en goede uitleg bij de gitaarles filmpjes.

super duidelijk

Het boek is super duidelijk en met de online omgeving heel aanstekelijk. Voor mij als echte beginner zeker de moeite waard!

Goede website en goed lesboek

Lesboek van gitaartabs aangeschaft. Ziet er goed uit. Ook de website ziet er goed uit met veel mogelijkheden (waaronder een instelbare videoplayer). De lessen gaan inderdaad met hele kleine stapjes, waardoor je je deze lessen ook beter eigen kunt maken. Ik ben zelf autodidact en besloot uiteindelijk maar eens om de basis toch nog eens stap voor stap mezelf eigen te maken. Ik heb inmiddels veel lesboeken en online cursussen geprobeerd, maar deze bevalt mij tot op heden het beste.

Goed gitaarles met duidelijke instructies in het boek en op video

Helder en duidelijk!

Onlangs mijn eerste gitaar gekocht en online gezocht naar heldere en duidelijke uitleg waar je niet in verzuipt als beginneling. Echt een aanrader voor elke leeftijd.

Leerzame site en niet moeilijk te begrijpen. Duidelijk uitgelegd. Toch maar even maar het boek besteld naar aanleiding van andere reviews. Nog niet heel veel gevolgd maar mijn eerste indruk was goed.

Super duidelijk en goed boek! Ik heb het eerst geprobeerd via YouTube maar daar snapte ik niks van en ging heel snel voor mijn gevoel. In dit boek staat alles goed uitgelegd en het fijne is dat je ook online kan doen en daar worden het door middel van filmpjes uitgelegd op een langzame makkelijke wijze! Ik raad het iedereen aan die ook gitaar wil leren!