Ideaal voor de beginner gitarist

Leuk en duidelijk boek alsook de verschillende video's waarbij je de snelheid van afspelen ook nog eens kan instellen. Een aanrader dus.

De beste docenten

Het boek is het meest duidelijke om gitaar te leren spelen. Aan twijfelaars: gewoon gitaartabs volgen...

Weet ik nog niet

Ik zoek een simpel nummer von vader abraham Kleine fische werden gross Er worden 4 nummers van vader abraham gegeven. Hoe kom ik aan de rest ‽????????

Hi Paul, Wat jammer dat je niet het nummer kon vinden dat je zocht. Zoals via de chat besproken zocht je op veel steekwoorden je uiteindelijk met 0 resultaten bleef zitten. Na het zoeken op "vader abraham" kwam je idd op 4 nummer van deze artiest. Meer hebben we helaas niet, wellicht als er meer vraag komt zullen we meer toevoegen. Voor nu richten we ons op bekende nummers uit de top 2000 en Nederlandse top 40. Groet Jan

Love it!

Na een lange tijd, wil ik het toch eens proberen... dit boek legt alles heel makkelijk uit, en de online registratie voor nog meer oefeningen ging super snel

lessen zijn goed te volgen

Samen met de site en het boek zijn de lessen goed te volgen. Ik merk wel dat ik nog lang niet alles heb ontdekt wat je met de site kan.

Ik heb nog nooit in mijn leven een gitaar vastgehouden en met dit boek leerde ik al heel snel mijn eerste deuntje te spelen! Ook zitten en video's bij die je kunt vertragen zodat het heel makkelijk te volgen is! Een echte aanrader als je zelf wilt gaan beginnen met gitaarspelen

Superleuk

Drie filmpjes en drie kwartier verder en er komt zowaar al iets muzikaals uit de gitaar. Leuke manier van oefenen. Pittig die vingerstand met de linkerhand, maar het wordt erg prettig uitgelegd. Blijven oefenen!

Leuke combinatie van boek met online omgeving

Een goed boek om stap voor stap gitaar te leren spelen. Ook als je nog geen noten kan lezen. Het wordt Duidelijk uitgelegd in het boek. De online omgeving is een handige toevoeging.

aan te raden gitaar leer boek

stap voor stap gitaarles boek is een goede manier voor gestructuureed gitaar te leren spelen op eigen tempo met online videos en veel meer. na een 4 tal dagen te oefenen merk ik al een verschil .met youtube en google kon ik geen structruur opbouwen in mijn leer proces met dit systeem wel , het is ook zeer over zichtelijke site. echte aanraden voor beginner en gevorderde gitaarist

Ben zeer tevreden over over Handleiding voor beginners, stap voor stap gitaarles.

Ik ben net begonnen en heb geen enkele ervaring. Ik besef wel dat er veel oefening nodig is om het onder de knie te krijgen. Het koppelen van de code aan mijn account lukte niet maar werd dit werd na het sturen van een email heel snel opgelost. Vragen worden snel beantwoord. Dit is iets wat ik zeer op prijs stel. Het mooie is het oefenen met taps zodat je niet meteen afhankelijk bent van het noten lezen. De video lessen zijn duidelijk en de instelbare afspeelsnelheid van de oefeningen is super. Krijg je wat meer tijd om je vingers goed neer te zetten. Nu alleen nog veel oefenen zodat mijn vingers doen wat mijn ogen zien. Ben tot nu toe zeer tevreden.

fijne uitleg met audio en video en zelf in te plannen.

Als beginner kun je zo op je eigen tempo en wanneer het jou uitkomt gitaar leren spelen. Met zowel een boek, audio als video. Vooral de audio vind ik erg prettig, zodat ik kan horen hoe het moet klinken. Het enige minpuntje voor mij is dat ik de opbouw in de video wat snel vind, waardoor deze soms moeilijker te volgen is. Hierdoor heb ik toch gekozen voor gitaarles aan huis met een leraar en gebruik gitaartabs nu als een hele fijne aanvulling.

Gitaar spelen is leuk.

Ben wat stil gevallen met gitaar te spelen maar heb opnieuw een boek aangeschaft van GITAARTABS, een mooi boek met alles erop en eraan. Het is gemakkelijk te volgen stap voor stap gitaar leren te spelen. Ik ga er aan beginnen. Groetjes. Etienne.

Het is leuk en leerzaam.

Het is leuk en leerzaam.

Fijn hulpmiddel

Het boek is overzichtelijk en makkelijk volgbaar. Fijn dat je stapsgewijs wordt meegenomen om te leren gitaarspelen. Voor mij als beginnend gitaarspeler is dit erg belangrijk anders verlies ik mijn aandacht en de positiviteit. Voor mij een erg fijn hulpmiddel en zeker aan te raden!

Top boek!

Sinds Kerst in bezit van een gitaar en nu op zoek naar een duidelijke manier om het spelen onder de knie te krijgen. Met dit boek denk ik dat ik al een heel eind ga komen. Duidelijk geschreven, geen moeilijke termen en verduidelijkt met afbeeldingen. Nu eerst wat eelt op de vingertoppen kweken.

Fijn leerboek met een superhandige site

Ik wil al langer gitaar leren spelen en heb ook wel les gehad, maar eenmaal thuis weet je dan niet altijd meer precies hoe iets ging/ hoe je iets moet spelen. Met dit boek en deze site heb je altijd je lessen bij de hand en kan je het zo vaak je wilt bekijken en afspelen om weer opnieuw te oefenen. Het fijne van het afspelen is ook dat je het tempo van de te oefenen stukken/ nummers kunt aanpassen. Dus als het te snel gaat, kun je het ook langzamer zetten. Ik ben blij met Gitaartabs.nl

Binnen 24 uur mijn eerste liedje meespelen!

Ik heb zelf 0,0 ervaring met gitaarspelen, geen noot kan ik lezen. Ik heb dit boek nog geen 24 uur in huis maar speel nu al het eerste liedje mee! Oke, het is nog niet concertwaardig maar het boek helpt je echt super. Ik heb al heel veel geleerd in een hele korte tijd. Heldere en simpele (heb ik nodig :P ) uitleg.

Fijn gitaar boek

Ik wilde graag zelf thuis oefenen om gitaar te leren spelen. Omdat je via het boek ook naar de website kan is dit heel handig. Zo kan je naar de filmpjes kijken, ook is er een groot aanbod in bladmuziek.

Overschrijdt mijn verwachting

Als beginnend gitarist op late leeftijd vind ik het bijhorend boek een duidelijke aanbeveling voor gelijk wie. Het boek laat je werkelijk stap voor stap gitaar spelen, mede met de online-lessen werkt dit motiverend voor mezelf. Ervaren gitaristen leggen je het vakjargon uit en tonen praktisch wat je moet oefenen. De gitaartabs krijgen op deze manier een visueel beeld en laten je toe om melodieën van bij de start te spelen. De moeilijkheidsgraad is aangepast aan de beginner en de media player biedt je alle hulp hierbij. Een aanrader,... Grtx,Luc

Ideaal voor de beginnende gitarist

Dit boek is de ideale manier om te beginnen met gitaarspelen voor starters zoals ik die lessen van een docent nog te vroeg vinden. Het is erg laagdrempelig en helpt je snel op weg om de basis van het gitaarspelen en een aantal genres te leren.

Duidelijk, modern

Aangenaam om te lezen geen ingewikkelde taal, voor iedereen geschikt. En online toonsoort als extraatje

Op nieuw geïnspireerd door het boek

Met het aanschaffen van het boek dat heel duidelijk is, heb ik weer inspiratie gekregen om weer mijn gitaar te pakken die ik al een hele tijd niet meer gebruikt heb.

goed boek

prima boek voor startend gitarist

Een aanrader voor de beginner

Heel leuk boek en online leerplatform. Het is echt een goede motivatie om de gitaar te nemen en te spelen!