Prettige Lesmethode,

Prettige manier om te beginnen met gitaar te spelen. Zowel offline als online.

Helder en begrijpbaar

Ik ben nog niet zolang bezig met de lessen. Maar de combinatie online en boek maakt dat het goed is te volgen.

Een echte aanrader!

Eindelijk een boek met video's die ik begrijp. Lang op zoek geweest naar duidelijke uitleg om gitaar te spelen. Nu eindelijk gevonden. Ik heb nu fanatiek een akoestische en een elektrische gitaar gekocht. Laat het oefenen maar beginnen! Duidelijke uitleg, handige tips en zeer overzichtelijk! Een echte aanrader! Groet, Stephanie

Ben zeer enthousiast en pak met plezier mijn gitaar

Ben zeer tevreden met dit handboek. De filmpjes die naast het boek getoond worden helpen je enorm om vooruit te gaan. Kan niet anders zeggen dan bestel hem en speel, oefen en ervaar het plezier van de gitaar.

Super leuk

Heel duidelijke les, ik ben super blij met deze lessen. Online veel filmpjes met hoe ik op de gitaar moet spelen. Ik leer op eigen tempo dat is fijn.

Fijn boek

Een heel erg fijn boek om te lezen en te uit te leren. Vaak gaan de filmpjes op YouTube toch nog te snel. Ik vind het fijn om alles rustig terug te lezen. Ook is de website heel erg fijn en leuk om te liedjes mee te kunnen spelen!

erg toegankelijk

ik ben al jaren lid van gitaartabs en bevalt goed kan 24/7 op de site de protabs zijn geweldig veel liedjes met tabs en video's een aanrader

Van een droom naar werkelijk spelen met gitaartabs!

Met gitaartabs zijn nu de eerste stapjes gezet voor avondjes vol muziek en plezier! Prima boek om mee te starten met een nog beter platform om het leer, oefen, ontdek en speel plezier te vergroten.

Toegankelijk en gestructureerd lesboek

Gitaartabs is super fijn omdat het een lesboek en structuur combineert met een uitgebreide online omgeving waar veel nummers en video's staan ter ondersteuning van het boek. Gitaartabs heeft mij de structuur en inhoud gegeven die ik miste.

Fijne goed opgezette gitaarcursus

Deze cursus heeft mij heel prettig verrast. De uitleg kan niet duidelijker en het is fijn dat ze goede oefeningen geven die gewoon bij de basis beginnen. Daardoor maak je heel snel vooruitgang. Prima lesstof en goede service.

Fijne lessen voor elk niveau

Als beginner-gitaritist had ik geen idee waar ik moest beginnen. Tot ik bij Gitaartabs kwam. Meteen een lesboek gekocht en in combinatie met de digitale lessen op de website heeft dit mij enorm geholpen om te starten met gitaarspelen. Voor elk niveau is er wat wils, dus zeker een aanrader! Fijn lessenplan en duidelijke lessen!

Goed boek prima service ..

Op deze manier kun je echt leren spelen alsof je les hebt . In je eigen tijd en op je eigen tempo . De combinatie met online dingen is heel fijn

De combinatie van het boek i.c.m. de website is top en vloeit over.

Begonnen met de basics en gedreven door de lessen met voor mijn gevoel “milestones” behalen stapsgewijs verder te komen. Dit motiveert zeker en terug grijpen naar eerder lessen is super eenvoudig! Blij mee!

Goede doordachte all round cursus

Hoi Jan Ik heb de site nu goed bekeken en ben erg enthousiast over de nieuwe site. Het is overzichtelijk en goed te volgen. Het heeft een duidelijke lijn en opbouw wat ik erg prettig vind. Het geeft een enorme hoeveelheid aan informatie zowel over de gitaar zelf als speelwijze , notenschrift , liedjes enz enz. Voor mij voelt het als een snoepwinkel. Iedere dag weer iets ( lekkers ) leren maar niet teveel tegelijk. Wat een knappe prestatie hebben jullie hier neer gezet. Dank! M.v.g Elly

Goed en fijn gitaar leren spelen

Met het boek en de online lessen van Gitaartabs is het plezierig om zo te lessen. Veel leerstof over allerlei onderwerpen en de videolessen zijn motiverend door de duidelijke en ontspannen docenten. Een aanrader!

Leuk

Mooie en prettige site

Gitaartabs zit goed in elkaar. Heldere site. Veel muziekakkoorden te vinden èn je kunt via een mediaplayer in je eigen tempo meespelen. Aanrader!

Overzichtelijk en doel gericht! Ideaal voor iedereen die wil spelen!

Overzichtelijke site en erg doel gericht voor iedereen wil spelen. Ook de behulpzaamheid die je kan vragen word goed beantwoord. Goed stapsgewijs uitgelegd wat het dan erg leuk maakt!

Ondanks website goede interactie

Om te leren spelen via een website was ik in eerste instantie wat terughoudend in. Maar de snelle response en begeleiding om een en ander te vinden was perfect. Nu goed oefenen in ieder geval want het gitaar kunnen spelen gaat natuurlijk niet vanzelf.

Heerlijke site, alles wat je nodig hebt om gitaar te leren spelen vind je hier terug.

Erg goed en overzichtelijk. de lessen zijn uitstekend te volgen.Voor zowel beginners als ervaren gitaarspelers.

Super handig en maakt het leuk nieuwe liedjes te leren!

Gitaartabs is echt een super handig platform om nieuwe liedjes te leren spelen. Door de laagdrempeligheid zorgt het er daarnaast voor dat het oefenen leuk blijft!

Moeilijk zoeken

Als ik artist of nummer indruk komt er vaak niets te voorschijn

Beste Reintje, Zoals per mail besproken kan je in onze zoekbalk het beste zoeken op steekwoorden ipv hele zinnen. Als je zoekt op bijv. "Anouk" of "leef" zal je merken dat je vele resultaten krijgt. Ik ben blij dat je dit gelukt was via de site :) succes Jan

Unieke site die gitaar leren spelen leuk maakt!

Complete site voor elk niveau, je kunt alles vinden, en het leukste is om mee te kunnen spelen met je favoriete liedje op Youtube, terwijl je de akkoorden voorbij ziet scrollen.

Ideale plek voor een gitaar cursus

Zowel geschikt voor de beginnende als ervaren gitaar speler.

Duidelijke website met veel content en vriendelijke service.

Door gitaartabs.nl heeft het lesgeven een andere dimensie gekregen. In deze tijd waarin veel lessen online gegeven worden is gitaartabs.nl ideaal als naslagwerk voor leerlingen. De verschillende gitaartechnieken worden goed weergegeven en uitgelegd. Daarnaast is er over elke stijl wat te vinden.

Austerlitz 5 3452LK Vleuten

06 34756026