Goede ervaring. Een nieuwe cv ketel laten plaatsen door WMK. Twee prima monteurs over de vloer gehad die de klus goed geklaard hebben. Groet Noud

Wat een goede en snelle service!

Mijn ketel ging stuk tijdens onderhoudt door een ander bedrijf: conclusie zelf heel veel geld bijbetalen. Meteen gezocht naar een partij die een nieuwe ketel kon leveren; binnen een uur stonden ze voor de deur en hebben ze een nieuwe ketel ingebouwd. Ze gingen niet weg tot alles werkte en duidelijk was! Die jongens waren echt te gek, super netjes, en geweldig in de communicatie! Zeer goede service, ben heel blij dat ik voor WMK gekozen heb! AANRADER

Vriendelijke, snelle en deskundige service! Doordat de situatie in mijn huis wat lastiger was wilde andere bedrijven geen nieuwe CV installeren. Na een lange zoektocht kreeg de tip om het bij WMK installatie te proberen en ze kwamen de volgende dag al om de situatie te bekijken en 2 weken later heb ik een nieuwe, eindelijk weer goed werkende CV. Ontzettend blij mee! Ik kan de service van WMK Installatie aan iedereen aanraden.

Goed beter best!!!

Uitstekende monteurs vakbekwaam vriendelijk netjes. Wat mij betreft 10 sterren!! Eindelijk weer een bedrijf wat goed bereikbar is. Goede communicatie goede adviezen. Concurrerende offerte en snelle reactie. Een aanrader!!

Dit is hoe het zou moeten zijn

Wat een prettige ervaring. Wilden op korte termijn een nieuwe cv ketel installeren met nog een rookgasafvoer en deze mannen hebben geleverd. Vanaf het prettige contact rondom de offerte, tot het de volgende dag installeren op een hele nette, vrolijke en kwalitatieve manier. Tevens ook nog eens heel betaalbaar. Wij kunnen niet blijer zijn!

zeer snel en service gericht

WMK reageert snel en zijn zeer behulpzaam. De service monteur is goed gekwalificeerd en weet waar hij het over heeft en heeft snel het probleem gelokaliseerd. WMK laat je vanaf het begin van de storingsmelding niet in de steek. Ik kan WMK met meer dan 200% aanbevelen.

Snelle offerte, goede communicatie. Fijne monteurs met verstand van hun werk. Die vakwerk afleveren, goede adviezen geven en duidelijke uitleg van de werking van de installatie. Ik zou dit bedrijf bij anderen aanraden.

Top team!!

Een uitstekende service!!

Goede service en deskundigheid voor een nette prijs!

Yusuf en zijn collega hebben vorige week bij ons een nieuwe CV-ketel geïnstalleerd. Onze oude ketel had het plotseling begeven en veel bedrijven konden pas na 2 tot 6 weken een nieuwe ketel installeren. WMK Installatie kon gelukkig de volgende dag een nieuwe ketel komen plaatsen en dit voor een nette prijs. Deze aardige, nette en vakbekwame mensen hebben uitstekend vakwerk geleverd. Bedankt dat jullie op korte termijn konden komen! Anders hadden we nu in de kou gezeten..

Vriendelijk en vakkundig

Afspraak voor cv onderhoud en vervanging rookgasafvoer. Op tijd en keurig uitgevoerd. Bij drukmeting kwam nog oud gaslek in koppeling leiding naar boven. Werd ook meteen gerepareerd. Prima service dus.

Top service en zeer vriendelijk

Goede communicatie, denk met je mee en weten echt waar ze mee bezig zijn!

Vriendelijke service, zeer vakbekwaam en prettig bedrijf.

WMK heeft onlangs een nieuwe cv-ketel bij ons geplaatst, zeer vriendelijke vakbekwame monteurs die met je mee denken en netjes alles overleggen. De ketel is ook netjes op de bestaande leidingen aangesloten. Een goede ervaring, zeer tevreden!

Decent price for superior quality and on time!

This company was the only one who came on-site to make an evaluation. Moreover, they provided fair price for disassembly, changing pipes and installing new CV. They provided some fair suggestions but i didn't feel they were trying to make money. They simply do their job. Highly recommended!

Goed werk geleverd!

CV leiding onder de vloer vervangen. Lastige klus maar prima werk volgens offerte uitgevoerd.

Top ervaring

Heb onlangs een nieuwe cv ketel laten plaatsen. De heren zijn gekomen in de ochtend en zij hebben dit netjes geplaatst. Ik heb ze amper gehoord, echt topwerk afgeleverd. En ik heb een jaarlijkse abonnement bij hun. Voelt goed en vertrouw aan. Dank aan WMK!

Ik werd snel geholpen met de installatie van mij cv ketel

Voor cv installatie zeer aan te bevelen. Uitstekende prijs/ kwaliteit, snelle en vakkundige uitvoering, goede communicatie. Van begin tot eind perfect.

Een verademing!

Vandaag is een Intergas Extreme geplaatst, wij waren onder de indruk van de professionaliteit van WMK waarbij de volgende zaken ons positief opvielen: -goede duidelijke communicatie in het traject voorafgaand de installatie -nakomen van gemaakte afspraken - keurige vriendelijke gemotiveerde monteurs die een goede uitleg gegeven hebben Een absolute aanrader!

Vakkundige monteurs,uitgebreid uitleg ,meedenken,alles netjes achtergelaten Cv ketel vervangen met rookkanaal welke lastig toegankelijk was

Uitstekend werk geleverd

De vervanging van mijn oude ketel werd professioneel uitgevoerd. De 2 vriendelijke en kundige monteurs gaven uitleg bij de plaatsing van de ketel, de plaatsing van de nieuwe rookgas uitlaat op het dak en adviseerde over de plaatsing van de CO-melder. Na installatie werd alles gecontroleerd, de ketel is werkend opgeleverd en het huis is schoon achtergelaten. De 5 sterren zijn hier zeker verdiend.

5 sterren vakwerk

20-4-2022, Vervanging oude Remeha ketel door nieuwe. Twee heel vriendelijke en vakkundige monteurs. Alles keurig aangesloten op de bestaande leidingen en opgeruimd. Goede uitleg gegeven over thermostaat en ketel. Zeer aan te bevelen en zeker 5 ** waard.

SNEL EN VAKKUNDIG PLAATSEN VAN CV-KETEL

2 Monteurs arriveerden stipt op tijd, waren vriendelijk en beleefd, kenden het werk op hun duimpje. Terwijl de ene monteur de oude roestige ketel verwijderde, bereidde de ander alvast de volgende stap voor. De ene plaatste de nieuwe ketel en werkte netjes op een kleed en zijn collega ging ondertussen het dak op om een nieuwe uitlaatpijp te plaatsen. Het teamwerk verliep vlekkeloos en na 2,5 à 3 uur was alles geïnstalleerd, gecontroleerd en opgeruimd. Na een korte uitleg over de werking werd hun nog koffie aangeboden, maar hiervoor hadden zij geen tijd, want de volgende klant stond alweer op de planning. Beoordeling van de klant 5***** wgn 2286AG27 op 25-03-2022

Zeer klantgericht, en uiterst snel en professioneel. TOPKLASSE !

zeldzaam snel , netjes en professioneel. Goed om te zien dat echte vakmensen nog bestaan. Echt een aanrader ! De slogan op het visitekaartje is daadwerkelijk 100 % correct.

prima service en vriendelijke mensen

Wordt goed meegedacht over een oplossing. Erg tevreden met het resultaat.

Geen op- en aanmerkingen, gewoon zeer goed.

Alle afspraken die van tevoren gedaan zijn is men ook nagekomen. De monteurs waren kundig, vriendelijk en beleefd. Alle werkzaamheden zijn in goed overleg gegaan, van begin tot het einde! De doorlooptijd van het vervangen van de cv ketel was snel en boven mijn verwachting.

Over WMK Installatie

WMK Installatie is een jong en dynamisch installatiebedrijf gespecialiseerd in het vervangen en onderhouden van CV-ketels, boilers, ventilatie en radiatoren. Bekijk onze website voor actuele acties en uitgebreide informatie over onze dienstverleningen.