Heel goed.

De heren van WMK zijn professioneel, vakkundig en dienstverlenend. Ze hebben voor ons een nieuwe cv ketel geplaatst. Ze werkten netjes en goed. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Zeer tevreden, netjes aangelegd en goed geadviseerd

Nieuwe CV en Ventilatie laten aanleggen. Yousef was erg attent en wees mij op verroeste buizen en gaf aan dat het verstandig was ook mijn oude ventilatiesysteem te vervangen. Nadat werkzaamheden waren voltooid, werd alles netjes opgeruimd en werd alles nagelopen en uitgelegd.

Goede service snel geregeld

Ze reageerden snel, afspraak was snel gemaakt er werd gebeld op de dag hoelaat de monteur zou arriveren.

Niets op aan te merken!

Monteurs waren op tijd, vriendelijk, werkten snel en efficient. Duidelijke uitleg met foto’s na de installatie. Wij kunnen WMK. van harte aanbevelen.

Top goed en vriendelijk

Vriendelijke mensen werken goed, schoon en snel en weten heel goed wat ze doen. Klasse

Vandaag bezoek gehad van een 2-tal WMK monteurs om onze nieuwe Intergas CV ketel te plaatsen. Naast een snelle levering en het snel kunnen plaatsen zeer tevreden met de geboden service. Er is netjes en snel gewerkt. Wij zijn erg blij met een weer mooie en goed werkende ketel. WMK is zeer zeker aan te bevelen!! Puntje van aandacht oudere klanten vragen of zij wellicht hulp nodig hebben bij het koppelen van de thermostaat met smartphone. Is mij nog niet gelukt.

Ketel plaatsen

Mijn nieuwe ketel was heel snel en goed geregeld. De mannen werkten netjes. Alles schoon achtergelaten. Goed bedrijf.

Snel en duidelijk

Gewoon goed

Doen wat ze zeggen Komen afspraak na Zeker aanrader.

Monteurs zeer kundig snel en netjes gewerkt.prettig in omgang

Professioneel en snel

Goed geholpen met een nieuwe ketel. Snel en vakkundig. Heldere communicatie waarbij vooraf een paar foto’s wilde hebben van mijn oude ketel.

Prettige communicatie, mooie prijs en goede service.

Zeer snelle afspraak kunnen maken die goed is uitgevoerd

Hele kundige en vriendelijke installateur Beleefd, werkt zeer netjes en kundig! Top

UITSTEKEND

Goede erfaring

Goed. Alles netjes afgedekt en geen rommel achtergelaten. Vaklui.

Vaklui, deskundig

Top doen wat afgesproken is en zijn op tijd werken zeer snel weten wat ze doen

Ze waren wat later maar ik kreeg hier een berichtje over waarin ze aangaven hoe laat ze er zouden zijn. ze waren er ruim op tijd gelijk aan het werk vertelde wat ze gingen doen. Zeer beleefd en duidelijk De werkzaamheden efficiënt uitgevoerd rommel opgeruimd daarna een goede uitleg over de werking van de ketel Een fijne firma om over de vloer te hebben.

Responsive. Competent. Effective.

WMK Installatie offers a rare combination of both service excellence and competent workmanship. These guys are great. If you want a company that is extremely responsive to your needs, that explains in detail each step that will be taken to address your concerns, and that gets the job done right, contact WMK Installatie.

prima bedrijf

hij was bij mij voor een huur cv ketel installeren geweest. hij is so aardig.. netjes aan het werkt.... ik heb een goede uitleg toen hij klaar met alles ben..over.. hoe wekr de ketel.. wat moet ik doen als ik een storing heb.. dank je wel voor de goede service Salah en Mohammed...

Prettig en Goed

De monteurs zijn duidelijk en netjes bij al hun werkzaamheden en ook met de informatie naar de klant en op de tijd die was afgesproken.

Betrouwbaar en vakkundig!

Betrouwbaar en vakkundig!

Ik ben met WMK in zee gegaan omdat dit het enige bedrijf was dat na een het aanvragen van een offerte de moeite nam om de situatie op locatie in ogenschouw te nemen. Installatie en oplevering verliep daarna probleemloos en goed.

Vakkundig en professioneel

De mannen van WMK zijn vakkundig en gaan professioneel te werk. Enige kanttekening is dat het lastig was om een afspraak te maken, waarschijnlijk i.v.m. drukte. Al met al zeer tevreden met het werk dat ze geleverd hebben.

Prima bedrijf, nette installateurs. Goede prijs

Volgens mij een prima bedrijf met nette vriendelijke installateurs. Communicatie verliep vlot, kreeg snel antwoord op mails. En dat alles voor een goede prijs.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en medewerkers!

Vorige week is een Cv-ketel geïnstalleerd. Het leek een lastige installatie te worden omdat de afvoer door het plafond moest, de mensen hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het plafond ongedeerd bleef, daar was ik heel blij mee. De installatie zelf ziet er zeer solide uit en de medewerkers vond ik bovendien heel aardig en klantvriendelijk.

Een heel erg prettige service en super nette zorgvuldige manier van werken.

Een 6WRemeha ketel geplaatst op een zaterdagmorgen. Twee hele aardige maar vooral deskundige jonge mannen die alles in overleg hebben verzorgd. Er is erg netjes en hygiënisch gewerkt. En in een stevig tempo. Hartelijk dank voor deze vakkundige service.

Joop Geesinkweg 501 1114AB Amsterdam

020 - 213 5436

Over WMK Installatie

WMK Installatie is een jong en dynamisch installatiebedrijf gespecialiseerd in het vervangen en onderhouden van CV-ketels, boilers, ventilatie en radiatoren. Bekijk onze website voor actuele acties en uitgebreide informatie over onze dienstverleningen.