Ongekend vakmanschap, integriteit en hardwerkende specialisten.

Wat een vakmensen. Deze van oorsprong uit Syrië afkomstige installateurs hebben in anderhalf uur tijd mijn Cv-installatie vervangen voor een ATAG i36EC Zone. Dit terwijk er wijnig ruimte was voor pkaatsing en hey echt technisch inzicht vereiste. Nee is geen optie voor deze van installateurs. Alles hangt naar volle tevredenheid En werkt naar behoeven. Ik zou deze vakmensen ten zeerste willen aanbevelen!

We zijn prima geholpen bij installatie van een nieuwe CV-ketel. We hadden specifieke behoeftes ivm vloerverwarming en het goed warm krijgen van de bovenverdieping en zijn ook daarin prima geholpen. Sympathieke monteur ook en een scherpe prijs-kwaliteit verhouding, dus ik kan ze aanbevelen.

A1+++++++++++++++++++++++++++

Helemaal goed en snel klaar!!! Aanbevelenswaardig!!!

Vlotte vakkundige installatie

Keurig en netjes geïnstalleerd

De cv - ketel is goed geïnstalleerd. Het werkt vooralsnog prima. Na installatie is mij uitgelegd hoe het apparaat werkt. Ik vond het wel raar dat mij om een trap en een teil werd gevraagd. Je mag er toch vanuit gaan, dat de installateurs deze dingen zelf bij zich hebben.

Snel netjes vakkundig

Werkt goed. Goede uitleg. Vriendelijk. Goed bereikbaar voor vragen

snelle goede levering en installatie

WMK heeft keurig gewerkt, de levering was snel enn goed, tegen een acceptabele prijs.

Top team met een top service!

Wmk heeft voor mij een mechanische ventilatie geplaatst en de kanalen gereinigd. Super aardige mannen die hard werken!

HIj is een zeer goed bekwaamde vakman

Zeer tevreden met mijn CV-ketel installatie!

Monteur was zeer professioneel, accuraat en netjes.

Zeer professionele bedrijf

De ketel is twee weken geleden geïnstalleerd op zeer professionele wijze!

Joop Geesinkweg 501

1114AB Amsterdam

020 - 213 5436

Over WMK Installatie

WMK Installatie is een jong en dynamisch installatiebedrijf gespecialiseerd in het vervangen en onderhouden van CV-ketels, boilers, ventilatie en radiatoren. Bekijk onze website voor actuele acties en uitgebreide informatie over onze dienstverleningen.