Goede prijs voor dylon

zeer goed

Product zoals beschreven. Levering zeer snel. Prijs van product: betaalbaar, lager dan gemiddeld.

Concurrende prijs

Goede BK pannen gekocht. Een stuk goedkoper dan in NL. Ze werden snel geleverd en goed verpakt. Al met al veel waarde voor je geld.

Goed product

erg goed

je kunt hier goed en goedkoop kopen ze laten je weten wanneer het verzonden word e.d. binnen 2a 3 dagen heb je het ik ben zeer tevreden over alles

Levering uitstekend

Prima bedrijf. Alles is goed verpakt en de levering goed op tijd. Ik ga zeker nog meer bestellen.

Zeer snelle levering

Ik ben tevreden over de snelle levering van mijn bestelling. Dankuwel.

Super snelle levering!

Goede ervaring

Uitstekende producten

Een vrij snelle service

Goede ervaring. Had de bestelling snel en op aangegeven tijd binnen

alles in orde

bestelling was vlug aangekomen en goed verpakt super gedaan

Prachtige balkonset Rio besteld , stevig goede kwaliteit en snel geleverd en de helft van de prijs,is overal het dubbele veel duurder echt super dikke aanrader heel blij mee 5sterren voor dit bedrijf .top

Geel tevreden

Super en gemakelijk je goev niet meer te gaan winkelen voor u producten

Vriendelijke bezorger, netjes op tijd

Vriendelijke bezorger, netjes op tijd

Best ok

Als was in orde

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en product zoals verwacht

Aan te bevelen Mooie prijs snelle levering

Prima.

Snelle levering en goedkope merkprodukten

top

ruime keuze , goede prijzen en snelle levering

Snelle service, goede feedback, duidelijke tracking!

Zie boven.

Geweldig! Beschadigd door niet goed inpakken

Verpakkingen kunnen beter. Al mijn booster boxen kwamen beschadigd aan. Geen bubbelfolie gebruikt.

Beste Bo-Dylan, Jammer te horen dat de boosterbox die je besteld had beschadigd aangekomen is. Kan je ons een foto doorsturen van hoe u deze ontvangen hebt? Zo kunnen we kijken hoe we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Het Bij de Groothandel Team

Zeer tevreden.

Snelle levering, goed verpakt, artikel precies zoals ik het me had voorgesteld.

Goede site en snelle levering ook top houtskool

top

correct

Over Bij de Groothandel

Bij De Groothandel is sinds enkele jaren specialist in de inkoop en verkoop van partijgoederen binnen Europa. Met een assortiment van meer dan 1000 alledaagse producten voor decoratie, schoonmaak, huishouden, verzorging, speelgoed, tuin, klussen, dieren enz. richt ze zich nu ook op de online markt. ‘Bij De Groothandel’ heeft de oplossing voor iedereen die zichzelf of anderen graag betaalbaar verwent met veel fijne spullen. Als snelgroeiende discounter staat ze bekend voor haar lage prijzen en groot aanbod. Daarnaast hecht ze enorm veel waarde aan kwaliteit en duurzaamheid. Met voornamelijk A-merken of vergelijkbare kwaliteit streeft ze ernaar de klant zoveel mogelijk waar voor hun geld te geven.