Snel geleverd en mooi product

Twee van de 4 producten kwamen beschadigd aan , na 1 mailtje werden de zelfde dag nog twee nieuwe opgestuurd. Top geregeld en snel.

Toppie goeie service

Goeie service en correcte levering alsook correcte nalevering

Alles perfect geleverd.

Alles perfect en op tijd geleverd , en netjes verpakt.

Prima en snel geregeld!

Ik waa blij dat ik het product bij jullie kon vinden en qua prijs incl verzending goed te doen was.In de toekomst weet ik jullie te vinden.

Snel geleverd.

Product zoals verwacht

Snelle levering. En niet duur.

Alleen jammer ik dacht dat ik een doos met Chardonnay kreeg. :) :) Waren het mijn producten waar ik uiteraard ook heel erg blij mee was :)

Een goede service top materials

Uitstekende levering

Alles werd snel geleverd

Heel blij dat jullie dit product in het assortiment hebben, daarbij een zeer goede prijs ten opzichte van anderen

Product volgende dag in huis, goede service.

Geen problemen ondervonden. Maar aanbevelen doe ik geen enkele website of internet site.

Goed spul en vlug leverbaar

Goede en snelle service.

Super tevreden

Had mijn bestelling weer zeer vlug in huis , zalig en alles perfect verpakt , ben een zeer tevreden klant , echt top

Snel geleverd, goed ingepakt.

Correct en goedkoop

Correct met leveren en goekoop

perfect

vlugge levering, goed verpakt, zeer goede prijs, niets op aan te merken, zal alle verdere bestellingen zeker bij jullie doen.

geweldig

vlug, steeds in orde

correcte afhandeling en snelle levering

correcte afhandeling en heel belangrijk voor me de snelle levering das voor mij persoonlijk belangrijk ....jammer dat ik bepaalde wasprodukt niet kon bestellen daar er geen voorraad was ..maar jullie zijn goed bezig en ik kom graag terug om mijn online winkelplezier bij jullie in een volgende sessie verder te zetten ...bedankt voor u service mvg catharina

goed bedrijf

mijn bestelling is op tijd geleverd en alles klopte, zoals ik bestel had.

Gemakkelijk om te bestellen, snelle dienst.

De enige reden dat er geen 5 sterren zijn gegeven is omdat er niet meteen een bevestiging per mail komt van je aankopen. Voor mij nu geen probleem meer maar een nieuwe klant zit waarschijnlijk op die bevestiging te wachten

Beste Arthur, Je bekomt altijd een bevestiging van je bestelling net na het voltooien van de betaling. Het kan soms wel gebeuren dat deze mail in je spam folder terecht is gekomen. Uw bevestiging werd op vrijdag 16/02 om 12:04 verstuurd. Je mag ons altijd contacteren voor meer informatie op [email protected]. Met vriendelijke groeten, Het bij de Groothandel Team

Betrouwbaar

Mijn bestelling is correct opgevolgd en werd na enkele dagen reeds geleverd, top dienst.

trés bon prix

juste une petite remarque question livraison le livreur absolument sympas mais le cite gls pas trés clair pour le suivit de livraison ???

Over Bij de Groothandel

Bij De Groothandel is sinds enkele jaren specialist in de inkoop en verkoop van partijgoederen binnen Europa. Met een assortiment van meer dan 1000 alledaagse producten voor decoratie, schoonmaak, huishouden, verzorging, speelgoed, tuin, klussen, dieren enz. richt ze zich nu ook op de online markt. ‘Bij De Groothandel’ heeft de oplossing voor iedereen die zichzelf of anderen graag betaalbaar verwent met veel fijne spullen. Als snelgroeiende discounter staat ze bekend voor haar lage prijzen en groot aanbod. Daarnaast hecht ze enorm veel waarde aan kwaliteit en duurzaamheid. Met voornamelijk A-merken of vergelijkbare kwaliteit streeft ze ernaar de klant zoveel mogelijk waar voor hun geld te geven.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.