Snelle en voordelige levering

uitstekend

Pakket netjes verpakt. Blij mee. Snelle levering.

Vlotte afhandeling!

Eerste bestelling bij deze zaak is zeer goed verlopen.

Doordat ik wist wat ik zocht was het prima. Maar het zou fijner zijn als er meer beschrijving van het product bij de advertentie staat. Ik had gezichtscrème en daar stond niets bij.

Beste Renata, Alvast bedankt voor je positieve bijdrage. Als je op onze webshop op de afbeelding van het product klikt zie je een meer uitgebreidere beschrijving van de producten. Mocht je deze niet voldoende vinden mag je ons dat altijd doorgeven via [email protected]. Zodoende kunnen we ons aanbod verbeteren. Met vriendelijke groeten, Het Bij de Groothandel Team

volgens afspraak

voordelige prijzen voor kwalitatieve producten en zeer snelle verzending

Mij zullen ze daar nog terug zien.

heb wat spullen besteld ,waaronder een koekenpan, helaas toen deze bezorgd was zag ik dat er een deuk inzat, contact opgenomen via de mail, kreeg hier snel een reactie op, ze vroegen om een foto, deze gestuurd en kreeg daarna een excuus en werd er een nieuwe pan opgestuurd,deze vandaag binnen gekregen zonder deuk,heel goed afgehandeld

Was snel en goed verzonden

Goede kwaliteit producten, divers aanbod, snelle levering en goede communicatie! Top service!

Gemakkelijk niet meer moeten sleuren met de zware producten

Prima levering!

De producten die ik besteld heb “Bij de Groothandel” werden zeer snel geleverd. Helaas liet de bezorgdienst te wensen over, dit kan het bedrijf “Bij de groothandel” niet worden aangerekend.

Groot assortiment, snelle verzending en een top product

Kwaliteitsproducten aan lage prijs. Snelle en correcte levering

Mooie keuze.. heel vriendelijk een aanrader

topperke

Altijd topproducten en snelle levering, kan hier niets verkeerds over zeggen. Vijf sterren zeker verdiend.

Heb mijn pakketje nog niet aangehad

Heb mijn pakket nog steeds niet aangehad

Beste Dorien, Na het lezen van de beoordeling ben ik eens even gaan kijken. Het gekozen pick up point is tijdelijk niet meer in gebruik hierdoor kon het pakket daar niet geleverd worden ik heb gevraagd om het naar een ander pick up point te brengen dat ook dicht bij ligt. Alvast mijn excuses voor het ongemak. Mag ik u vragen aangezien het de fout is van DPD en niet van ons om uw beoordeling aan te passen, Dit nadat u het pakket heeft opgehaald om te kijken als alles in orde is natuurlijk. Mocht u nog vragen hebben aarzel dan niet om ons te contacteren zodat we u snel kunnen verder helpen. Mvg Bij De Groothandel

Aanrader!

Tweede keer dat ik hier bestel en super tevreden van! Alles duidelijk en overzichtelijk, de producten worden snel geleverd en zijn heel goed verpakt!

van bestellen tot levering top

geweldig

Efficient

Levert wat het belooft.Goede kwaliteit

Zowel bestellen op artikel met juiste omschrijving en kwaliteit. Snelle levering .

gemakkelijk en goedkoop

levering vlot, goed verpakt

Product was goedkoop, service was snel, kortom zeer tevreden

Goede prijs/kwaliteit en snel geleverd.

Als er iets is zijn ze altijd vriendelijk En zie ze dat het in orde kom groetjes Karin

Super en snel

Super tevreden behalve over de koeriersdienst die na het correct invoeren van adres gegevens toch er niet in slaagt de levering op juiste adres te bezorgen bij eerste poging

Schoorstraat 7 9

3680 Maaseik

06 12077192

Over Bij de Groothandel

Bij De Groothandel is sinds enkele jaren specialist in de inkoop en verkoop van partijgoederen binnen Europa. Met een assortiment van meer dan 1000 alledaagse producten voor decoratie, schoonmaak, huishouden, verzorging, speelgoed, tuin, klussen, dieren enz. richt ze zich nu ook op de online markt. ‘Bij De Groothandel’ heeft de oplossing voor iedereen die zichzelf of anderen graag betaalbaar verwent met veel fijne spullen. Als snelgroeiende discounter staat ze bekend voor haar lage prijzen en groot aanbod. Daarnaast hecht ze enorm veel waarde aan kwaliteit en duurzaamheid. Met voornamelijk A-merken of vergelijkbare kwaliteit streeft ze ernaar de klant zoveel mogelijk waar voor hun geld te geven.