Snelle service, goede kwaliteit

Op zoek naar nieuwe messen. Bij de groothandel aan kortingsprijzen gevonden. Besteld en 2 dagen later in huis.

Keurig op tijd voor een goede prijs

Goed product en snel geleverd

Mijn eerste bestelling gedaan, werd zeer snel geleverd.

Bestelling werd snel en correct geleverd.

Zeer snelle levering en product ziet er goed uit

Good product and fast delivery

Snelle levering en vriendelijke mens bij levering

Dat ik nog zal bestellen wandt het is veel goedkoper

Onze kookpot zeer snel geleverd, goed ingepakt!

Top product !

Prachtig resultaat, een echte aanrader !

Snelle levering en goed verpakt

Een woord super

Vlugge afhandeling. Goed verpakt.

Fijn om hier mijn favoriete haarkleuring nog te kunnen bemachtigen!!

In Nederland nergens meer te krijgen maar nu mijn favoriete haarverf tegen spotprijsje voor zeker een jaar op voorraad. Razendsnel en gratis bezorgd; ben zeer tevreden!

uitstekend

heel snelle service was eerste ervaring maar top !!!!!

geweldig

alles was super oke

Goede service voor een mooie prijs

Netjes verzorgd en optijd top voortaan bestel ik daar en is goedkoper we moeten allemaal.op de kleintjes letten vandaar ik daar rterecht ben gekomen.

Fijne service aan de telefoon, snelle levering.

Een vriendelijke en zeer attente jongedame aan de telefoon die met plezier even in het magazijn ging snuffelen en die ook nog even ter plekke de webshop database kon bijwerken.

Was snel geleverd

uitstekende service en nog betere prijs

al tijden was ik op zoek naar een specifiek item maar de prijs was "te mooi om waar te zijn" en zelfs met normale verzendkosten naar NL. Dus geprobeerd maar zelden zo'n netjes verpakt de items gekregen. Echt helemaal blij mee. Dank jullie wel.

Ik kende Bij de groothandel nog niet, maar spullen zijn snel verzonden, goed verpakt en voor een goede prijs.

Keurige afhandeling

Alles goed verlopen

Prima geregeld

Zeer tevreden, voor herhaling vatbaar

Zeer te bevelen

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en producten zijn als omschreven

Een goede keuze gemaakt van kookpot

Schoorstraat 7 9

3680 Maaseik

06 12077192

Over Bij de Groothandel

Bij De Groothandel is sinds enkele jaren specialist in de inkoop en verkoop van partijgoederen binnen Europa. Met een assortiment van meer dan 1000 alledaagse producten voor decoratie, schoonmaak, huishouden, verzorging, speelgoed, tuin, klussen, dieren enz. richt ze zich nu ook op de online markt. ‘Bij De Groothandel’ heeft de oplossing voor iedereen die zichzelf of anderen graag betaalbaar verwent met veel fijne spullen. Als snelgroeiende discounter staat ze bekend voor haar lage prijzen en groot aanbod. Daarnaast hecht ze enorm veel waarde aan kwaliteit en duurzaamheid. Met voornamelijk A-merken of vergelijkbare kwaliteit streeft ze ernaar de klant zoveel mogelijk waar voor hun geld te geven.