Geel tevreden

Super en gemakelijk je goev niet meer te gaan winkelen voor u producten

Vriendelijke bezorger, netjes op tijd

Vriendelijke bezorger, netjes op tijd

Best ok

Als was in orde

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en product zoals verwacht

Aan te bevelen Mooie prijs snelle levering

Prima.

Snelle levering en goedkope merkprodukten

top

ruime keuze , goede prijzen en snelle levering

Snelle service, goede feedback, duidelijke tracking!

Zie boven.

Geweldig! Beschadigd door niet goed inpakken

Verpakkingen kunnen beter. Al mijn booster boxen kwamen beschadigd aan. Geen bubbelfolie gebruikt.

Beste Bo-Dylan, Jammer te horen dat de boosterbox die je besteld had beschadigd aangekomen is. Kan je ons een foto doorsturen van hoe u deze ontvangen hebt? Zo kunnen we kijken hoe we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Het Bij de Groothandel Team

Zeer tevreden.

Snelle levering, goed verpakt, artikel precies zoals ik het me had voorgesteld.

Goede site en snelle levering ook top houtskool

top

correct

Snelle levering, En prima product

Mooie prijzen & goede service

Laagste prijs die ik online vond voor de producten die ik nodig had. Deze bestelde ik al tweemaal bij BDG en het afgelopen jaar boden ze steeds de laagste prijs aan. Ook steeds een snelle levering, met voldoende communicatie rond status updates en Track&Trace. Enige (minimale) opmerking: het opvulmateriaal in de verzenddozen ter bescherming van de producten. Hiervoor wordt immers karton afval herbruikt na "verknippen" in een soort honinggraat structuur. Los van het feit dat dit een lovenswaardige manier van recycling en upcycling is, alsook het feit dat de producten op die manier onbeschadigd bij de klant komen, vond ik het wel vervelend te ontdekken hoe een stoffig boeltje dit veroorzaakt... Mijn producten hadden allemaal een stoffig laagje dat ik nadien met een vochtige doek moest afnemen. Ook mocht ik na dit alles mijn benedenverdieping eens stofzuigen om alle kleine stukjes karton op te nemen. Maar in het grote geheel, kan ik hier niet echt klagen dus voor mij een 9/10. Keep up the good work!

Beste Jasper, Alvast bedankt voor de mooie complimenten. Het klopt inderdaad dat wij de producten met extra opvulmateriaal beschermen. Hiervoor gebruiken we 2 verschillende soorten. Zakjes met opgevulde lucht voor lichtere goederen en geshred karton voor de zwaardere producten. Dit zijn altijd recycleerbare materialen. In de carrier-sorteercentra worden alle pakketten op transportbanden geplaatst die de etiketten scannen en ze op de juiste plaatsen klaarzetten voor verzending. Tijdens dit proces moet je pakket bestand zijn tegen kleine valpartijen tot 100 cm aan randen, hoeken en zijkanten, omdat sommige transportbanden hoger liggen dan andere. Het spijt ons dat het geshred karton voor stof en stukjes karton je extra werk bezorgd heeft maar het belangrijkste is uiteraard dat alles onbeschadigd bij je toekomt. Met vriendelijke groeten, Het Bij de Groothandel Team

Producten goed,... maar 7€ voor verzendkosten vind ik een beetje te veel

Beste Gabrijela, Helaas moeten wij ook de transportfirma betalen. Je kan ook altijd kiezen om je pakje in een afhaalpunt in je buurt te laten leveren. Hiervoor is de kost €4,95. Bij een bestelling boven de €50 is de verzending gratis. Je kan altijd samen met vrienden of familie bestellen om aan dit bedrag te komen. Met vriendelijke groeten, Het Bij de Groothandel Team

Snel en netjes afgeleverd

Uitgebreide webshop waar van alles te krijgen is.

Snelle levering, goed verpakt, uitstekende prijs

Snelle levering. Goed verpakt. Goed product. Goede prijs. Het enige minpuntje is dat er geen handleiding in het nederlands bijzit.

Beste Gusta, Helaas is er van die Scooters inderdaad geen Nederlandstalige handleiding beschikbaar. Mocht u problemen ondervinden kan u ons altijd contacteren zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groeten, Het Bij de Groothandel Team

Snelle bezorging!

Zeer snelle service en het product is top.

Betaalbaar en snel

Vlotte bezorging goedkoper dan bol.. wij zijn zuinig... Je kan het maar 1 keer uitgeven..

Fijn dat we zelf als particulier ook kunnen bestellen. En de volgende dag al geleverd top

Snel bezorgd

De bestelling is snel bezorgd. Alles was netjes verpakt. Helaas was 1 bevestiging punt gebroken van de stoel. Gelukkig konden we dit zelf oplossen.

Beste Cindy, Jammer te horen dat er een bevestigingspunt van een stoel gebroken was. Kan je ons daarvan misschien een foto doormailen naar [email protected]? De Keter producten worden voor verzending nogmaals gecontroleerd op eventuele beschadigingen. Het kan natuurlijk altijd dat dit tijdens het vervoer is gebeurd. Daarom is het handig als we kunnen vaststellen hoe dit gebeurd zou zijn om onze service te kunnen optimaliseren. Met vriendelijke groeten, Het Bij de Groothandel Team

Alles perfect geleverd zoals altijd

Bijdegroothandel.com is echt een geweldige website! Ik ben zeer onder de indruk van hun brede assortiment aan producten van hoge kwaliteit. De gebruiksvriendelijke interface maakt het winkelen een plezierige ervaring, en de snelle levering zorgt ervoor dat ik mijn bestellingen altijd op tijd ontvang. De klantenservice is ook uitstekend; ze zijn vriendelijk, behulpzaam en reageren snel op vragen. Ik kan deze groothandel ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare producten en service.

In 1 woord Fantastisch!

Het aanbod is groot, de informatie volledig per product, de leverering was zeer snel (binnen een dag geleverd naar Nederland). En dat alles voor de goedkoopste prijs (en zonder verzendkosten). Dat maakt het allemaal heel positief en betrouwbaar. Bij vrienden en kennissen beveel ik jullie dan ook aan. En ja in de toekomst zal ik zeker weer hier bestellen.

Over Bij de Groothandel

Bij De Groothandel is sinds enkele jaren specialist in de inkoop en verkoop van partijgoederen binnen Europa. Met een assortiment van meer dan 1000 alledaagse producten voor decoratie, schoonmaak, huishouden, verzorging, speelgoed, tuin, klussen, dieren enz. richt ze zich nu ook op de online markt. ‘Bij De Groothandel’ heeft de oplossing voor iedereen die zichzelf of anderen graag betaalbaar verwent met veel fijne spullen. Als snelgroeiende discounter staat ze bekend voor haar lage prijzen en groot aanbod. Daarnaast hecht ze enorm veel waarde aan kwaliteit en duurzaamheid. Met voornamelijk A-merken of vergelijkbare kwaliteit streeft ze ernaar de klant zoveel mogelijk waar voor hun geld te geven.