Keurige en perfecte levering

Bezorging op tijd en netjes ingepakt. Blij met online bestelling en keurige aflevering!

Uitstekend geholpen !

Uitstekend geholpen en in één keer gevonden wat ik zocht Wij wilden wat bedrukt hebben, maar wisten niet hoe zeer dit er goed uit kwam te zien. Binnen no time een digitale proefdruk ontvangen welke perfect was! Kan niet wachten tot we de bestelling binnen hebben!

Ik had wat pennen nodig, maar geen idee welke. Ik heb een mailtje gestuurd en binnen 15 minuten had ik 3 opties in mijn mailbox. Allemaal naar wens! Uiteindelijk 1 uitgezocht, maar had deze service niet verwacht. Klasse!

Heel fijn contact met Dennis!

Leuke producten, makkelijk bestellen en heel fijn contact met Dennis. De proefdrukken waren snel binnen en de levering ook zoals beloofd.

Service zoals je graag wenst

Een prima, geautomatiseerd en duidelijk proces om tot een bestelling te komen. Duidelijke communicatie gedurende de bestelling! Duidelijke website en prijzen op de website kloppen met wat je moet betalen. Heb ervaren dat dit niet overal het geval is! Telefonisch ook contact gehad en die is ook als positief ervaren! Van mijn kant zeker een aanrader!

Hele prettig samenwerking en hoge kwaliteit producten

Mijn ervaring met Fair Press is zeer goed. Uiterst professioneel in de communicatie en proactief in het zoeken naar producten en alternatieven. Snelle levering en hoogwaardige producten.

Snelle levering, goede kwaliteit, goed bereikbaar, heldere communicatie.

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Fairpress. De peroonlijke service is heel fijn en de producten zijn ruim op tijd geleverd en echt heel mooi en kwalitatief. Leuke producten en anders dan wat er op vergelijkbare webshops aangeboden wordt. En dat het beter is voor het milieu vind ik ook heel goed.

Dank je wel voor de mooie review! Nogmaals bedankt voor de order en hopelijk tot de volgende keer!

Over Fair Press

Promotionele marketing dat goed is voor je merk, mensen, je relaties én het milieu Organisaties ondersteunen met het laten groeien van hun merk op een duurzame, bewuste en creatieve manier, met aandacht voor mens en milieu. Dat is waar wij voor staan. Door middel van onze relatiegeschenken met een maximale attentiewaarde maar een minimale impact op het milieu laten wij jouw merk, verhaal én business groeien..