Door de site heb ik goede deal gevonden top.

Makkelijke manier om beste internetabonnementen te vergelijken

Makkelijke manier om beste internetabonnementen te vergelijken

Goed en snel.

Goed en snel.

Jullie geven een goede diensten.

Duidelijke website

Alles is goed verlopen

Awesome

It helped me to find my desired connections with finest details. Further I received good offers and cash back too. Loved the experience.

Snel duidelijkheid

Wegens duidelijke overzicht kon ik snel een gepaste product kiezen.

Super mooie stoelen en tafel. Tafel is echt perfect. Mooie kwaliteit, al helemaal voor die prijs. Stoelen zijn ook fijn. Zitten alleen niet perfect, maar prima voor de prijs. Twee steuntjes van de stoelen waren niet goed, werden zonder moeite nieuwe opgestuurd. Goede service.

Duurt enige tijd, maar uiteindelijk komt het goed.

Je moet circa 6 weken wachten tot jouw aanvraag beoordeeld is, deze dien je ook tijdig in te dienen. Uiteindelijk komt het goed als je de procedure volgt, als je ze belt zijn ze tenminste vrij snel bereikbaar (zoals vele anderen niet tegenwoordig) en klantvriendelijk.

Handige website

Ik zocht naar het goedkoopste glasvezel abo voor ons nieuwe huis, en via prijsvergelijken heb ik dit gevonden. Top website, zou hem volgende weer gebruiken als ik een nieuw internet of mobiel abonnement zoek!

Goede deal

Dankzij prijsvergelijken.nl heb ik een goede deal voor mijn TV en Internet abonnement gevonden. De cashback duurde een weekje langer dan gepland, maar daar konden zij niet zo veel aan toen. Na contact snel reactie en ik had het bedrag binnen een week op mijn rekening.

Goede ervaring

Door prijsvergelijken had ik een goed overzicht naar de mogelijkheden het enige aandachtspuntje is de design van de site die is nog wat rommelig

Beste Marianne van Tintelen, Bedankt voor je review en je feedback! We horen graag hoe we onze website overzichtelijker kunnen maken voor anderen. ^ Suzanne, team Prijsvergelijken

Goed en gemakkelijk.

Op zoek naar een andere provider voor internet, tv en telefoon, kwam ik op de site van "Prijsvergelijken". Hier vond ik alle providers en mogelijkheden bij elkaar. En hier heb ik naar volle tevredenheid en zonder problemen een nieuwe provider gevonden.

uitstekend

Door het vergelijk is in één oogopslag zichtbaar wat bij mij past. Ook de weergave voor evt. korting (bijv. 1e jaar), en prijs 2e jaar is overzichtelijk.

Cashback great deal!

Everything went smoothly. It is a great site for comparing the internet options and they offer special deals, as the cashback!

Goed service

Goed service en vriendelijk klantenservice

Ik raad het iedereen aan

Geld terug gekregen bij een cashbackactie binnen 6 weken zoals beloofd.

In één overzicht alles te zien

Ging rap om de juiste keuze te maken

Handig op prijzen te vergelijken

Overzichtelijk en makkelijk gebruik

De verschillende aanbieders en lopende acties worden simpel en heel overzichtelijk op een rij gezet. Doordat dit kan op basis van postcode weet je ook direct wat echt voor jou geldt.

Duidelijk

Duidelijke beloften die worden nagekomen.

Heel goed!

Gebruik ik altijd en het bevalt goed

alles werkt

Makkelijk in gebruik, duidelijk en werkt goed! ik raad aan

Duidelijk en goed

Prijsvergelijker werkt duidelijk en klopt ook.

Over Prijsvergelijken

Prijsvergelijken helpt je graag met het vinden van de juiste provider, zowel voor je internet als je mobiele abonnement!