Overzichtelijk en duidelijk

duidelijk overzicht met aangeboden providers.

Easy to find the best provider

It was pretty easy to find the best Internet offer. I will use it again.

Using this price comparison provider was a game changer!

Moving to work in another country can be overwhelming. Prijsvergelijken was extremelly usefull to select my internet provider. A real game changer!

Quick and fuss-free

Easy ordering, accurate delivery time. Product delivered as expected

Alles werkt naar behoren. en kan nog niks op merken dat er iets aan de hand is.

Blij met de cashback

Leuke actie met €50 cashback bij ziggo. Ook echt gekregen ongeveer een maand later. Fijne site over het algemeen. Overzicht kan nog wat verbeterd worden, omdat dezelfde provider niet altijd onder elkaar staat en als je op prijs laag-hoog selecteert, dit niet helemaal goed gebeurt.

Eind goed al goed.

Veel tegenwerking gehad bij de aanvraag van het Ziggo-abonnement. Eerst werd ik naar het verkeerde abonnement doorgeklikt, waardoor ik deze met veel moeite heb kunnen annuleren. Het uiteindelijke abonnement was duurder dan op de site van Prijsvergelijker.nl aangeven stond. Maar als compensatie heb ik €25 Extra Cashback ontvangen, voor alle tegenslagen.

Duidelijk en makkelijk

Ik zag door de bomen het bos niet meer met zoveel aanbieders. Prijsvergelijken gaf mij duidelijkheid en een snelle en makkelijke overstap.

Duidelijk

Snel en duidelijk kunnen vergelijken en kiezen

Makkelijk een goedkoper provider gevonden

Ik heb makkelijk een nieuwe provider gevonden en nog ook eens het voordeel van een cashback actie.

Wat ik had verwacht

Handige site!

De website is handig en je ziet alle prijzen. Je kan goed vergelijken als het gaat om inhoud en prijs.

1 woord top

Good experience but could be more transparent

While using the service I wasn't sure if all service providers are included or not. It wasn't clear if missing service providers were due to the location or because of their (lack of) affiliation with Prijsvergelijken. Overall very smooth and had good service. Will definitely use it again.

Hi V, Thank you for your detailed review about Prijsvergelijken.nl! We always show the service providers that are available on the address. If you miss a provider, that means they are unfortunately not available on the address, or maybe they aren't shown due to certain settings in our filter bar (for example, if you filter on 'fibre' providers). We will try to make this more clear on our website. ^ Suzanne, team Prijsvergelijken

superb

best offer received and also cash back was pretty fast

Ik ben door een medewerker van Prijsvergelijken bijzonder goed geholpen!!!

Na mijn keus om te veranderen van internet/TV aanbieder. Heeft een medewerker van Prijsvergelijken mij verder geholpen om de keuze bij de aanbieder in te voeren. Deze extra service heb ik heel erg gewaardeerd, de medewerker nam alle tijd om mij te helpen en ik hij had duidelijk kennis van zaken. Echt TOP!

Op zoek naar nieuwe internetprovider en via jullie de goedkoopste gevonden. Tevens een leuke bonus.

gewoon kei goed

alles netjes geregeld

Snel en duidelijk

Op en snelle en duidelijke manier de beste en goedkoopste optie voor mij gevonden

Werkt goed

Snel de cashback

Snel en makkelijk

Ruime vergelijkingen, daarbij duidelijke uitleg en makkelijk uit te voeren.

veel geld bespaard

Ik kwam toevallig uit bij prijsvergelijken toen ik een nieuw abonnement voor internet en TV zocht. Het beste aanbod dat uit hun vergelijking kwam sprak me aan en ik ben erg tevreden.

Uitstekend overzicht, waardoor ik de juiste keus kon maken.

Overzichtelijke vergelijking en daardoor eenvoudig een overstap mogelijk gemaakt. Echt heel erg fijn.

Overzichtelijk met een leuke cashback

Het maakte het makkelijk om te vergelijken waar we het goedkoopste een internet abonnement konden afsluiten. En er was ook nog een leuke cashback actie van €25,-, die we ook hebben ontvangen.

Good service & value

Good service & value

3e Binnenvestgracht 23 2312 NR Leiden

Over Prijsvergelijken

Prijsvergelijken helpt je graag met het vinden van de juiste provider, zowel voor je internet als je mobiele abonnement!