Perfect en snel!

Bestelde onderdeel werd de dag nadien al geleverd. Prima!

Snel geleverd - passend onderdeel

Ik bestelde een nieuwe silicone ring voor mijn hakmolen van Kenwood. Op de website stond aangegeven dat dit paste voor dit model, wat ook het geval was. Het werd ook heel snel geleverd.

Wisselstuk afwasmachine, meteen en vlot naar het juiste product geholpen

Niet evident om het juiste onderdeel te vinden, daarin vlot geholpen zelfs laat op de avond. Vlotte bestelling, betaling en levering.

Schitterend!

Onderdeel snel geleverd. Tevreden klant!

Heel tevreden

Snelle levering en vlotte communicatie. Toen een onderdeel beschadigd geraakte werd meteen een nieuwe opgestuurd.

Perfecte service

Ik had een vraag over een onderdeel doordat ik niet zeker was of het wel zou passen op mijn keukentoestel. In een mum van tijd waren ze er uit en lieten mij weten wat zou passen met een rechtstreekse link. Aanklikken, bestellen, betalen, ontvangen.... Top!

Alles prima

Enorme keuze aan onderdelen en makkelijk te vinden wat men nodig heeft. Eenmaal besteld zijn de onderdelen ook snel in huis.

Ik bestelde nieuwe deurgeleiders voor onze inbouwkoelkast. Ik kon perfect controleren of deze de juiste waren voor onze koelkast en bestelde ze meteen. Prijs/ kwaliteit is uitstekend. Ik betaalde wel verzendkosten bij maar uiteindelijk kwam het op ongeveer 20 euro voor 3 geleiders, terwijl het in bijvoorbeeld een brico niet dezelfde zijn en het al minimum 10€ is per stuk. De verzending gebeurde echt snel. ‘S middags besteld, de dag er na rond de middag werden ze al geleverd!

Goei gerief

Onderdelen vlot verkrijgbaar geen lange wachttijd voor levering

Top !

Prima in orde !

snel en betrouwbaar!

enigste minpunt is dat er op het artikel in de webshop geen afmetingen stonden vermeld, maar op het zicht leek het wel degelijk exact dezelfde handgreep die we moesten vervangen. zeer tevreden!

Correct

Leuk dat alles zonder problemen verloopt !

foute bak

Ik gaf het nummer in van de diepvries maar de bak past niet; het moest de onderste zijn

Beste Elly, Vervelend dat u de verkeerde bak heeft ontvangen. Wij hebben inmiddels een mail naar u toegestuurd. Uw apparaat heeft namelijk meerdere bakken. Wij gaan voor u uitzoeken wat de juiste bak is. Update 01-06-2024. Klant had verkeerde bak besteld. Retour regeling is van toepassing en klant geadviseerd wat de juiste bak moet zijn. Team onderdelenplanet BV

Werking is ok

Levering zoals beloofd de volgende werkdag.

het bestelde onderdeel werd heel snel geleverd. tracking van dpd is wel aan de trage kant, maar ze sturen wel een sms de dag dat ze leveren met het ongeveer tijdstip wanneer ze komen.

Duidelijke communicatie; snelle levering.

De eerste ervaring was met pech. De bestelling was tijdens het transport beschadigd. Jammer maar na het invullen van de reden van retour en van een foto als bewijs onmiddellijk bevestiging gekregen dat er een nieuwe zou opgestuurd worden (gratis en retour niet nodig). Deze zending was prima !

Fantastische service en product

Niks op aan te merken.

Opnieuw, snel en goed.

Zeer positief

Makkelijk omte bestellen . leverings volgens afspraak

Snelle correcte afhandeling

Alles ok

Zeer vlot

Alles prima geregeld en vlot geleverd topservice

Elzasstraat 4

7559LC Hengelo

Over Onderdelenplanet.be

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.