Product prima, maar geen reactie op vraag via website

Er was een probleem met de track&trace bij het bestellen, dit is via e-mail snel rechtgezet. Per ongeluk één verkeerd product besteld, direct gemeld via de website, na een week nog geen reactie mogen ontvangen.

Ik heb het juiste product op een zeer snelle manier ontvangen. Een aanrader!

Fantastische zoekfunctie op website en supersnelle levering

Het was heel eenvoudig om het onderdeel te vinden dat ik nodig had. Ik had het rond 16.00 Hr besteld en 's anderendaags om 12.00 Hr had ik het onderdeel in mijn bezit. Wat een plezier om bovendien vast te stellen dat het onderdeel perfect geschikt was voor mijn toestel. Doe zo verder!

Onderdeel snel geleverd aan goede prijs.

Ik had een defecte pomp van een Siemens vaatwasmachine. Onderdeel op deze site gevonden aan een zeer voordelige prijs. Kwalitatief ziet de waaier en het pomphuis er goed uit, nu enkel afwachten ivm levensduur.

een goede opzoekfunctie.

makkelijk om het juiste product voor de juiste machine te vinden.

Alles verliep vlot

Onderdelen werden snel geleverd en goed verpakt.

Zeer goede kwaliteit onderdeel

Top cite

Vlotte bestelling en levering!

Gemakkelijke website om onderdelen te vinden. Onderdeel was goed verpakt en snel geleverd! Merci alvast!

supersnelle levering

Degelijke site, goede prijs, snelle levering

Een aanrader

Gemakkelijke website, supersnelle levering en zeer goed verpakt. Ik had twee nieuwe groentebakken nodig voor mijn inbouw ijskast van AEG, ouder model van 2014. Ik ben zeer tevreden dat deze er exact hetzelfde uitzien als de oude en ze passen ook perfect!

super

Snelle levering, zelfs op zaterdag

Uitstekende dienstverlening, met correcte levering

Besteld, en 2 dagen later ontvangen. Enige minpuntje is de hoeveelheid verpakkingsmateriaal dat nodig was, maar daar trek ik heb score voor af...

zoals het hoort

Makkelijk om te bestellen. Levering 2 dagen later al ontvangen.

Super snelle levering, correcte afhandeling en zeer gebruiksvriendelijke website!

Juiste product snel geleverd

Bakplaat stemde overeen met de gegevens (oven was van Zanussi, plaat van AEG maar paste correct). Correcte vlotte aflevering

Correcte samenwerking

Heel snel geleverd en het onderdeel past en doet zijn ding!

Megagrote doos voor klein onderdeel.

De bestelling zelf was dik in orde maar het bestelde had perfekt kunnen opgestuurd worden in een briefomslag.Nu kregen we de opzetkam geleverd in een supergrote doos waar wel 200 opzetkammen zouden in gepast hebben.Kortom:verspilling alom...

Beste Karl, Fijn dat u het juiste onderdeel heeft en daar tevreden over bent. Wij versturen al onze onderdelen altijd zo zorgvuldig mogelijk verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen. Wij doen dit in alle gevallen met een pakketdienst. Gijs

Bestelling vlot verlopen en gekregen

Snelle levering. Heel tevreden.

Topservice!

Mijn deurslot van de wasmachine was kapot , deze besteld na 17u30 dus dacht dat het pas over 2 dagen geleverd zou worden , en volgende ochtend was het al geleverd ! Meteen het probleem kunnen oplossen en product doet wat het moet doen ! Topservice ! Ga zo door ! Moest ik in de toekomst nog iets nodig hebben bestel ik het zeker hier !

Grote keus, goede site, vlotte service

Ideaal om onderdelen te bestellen

Vlotte levering

In begin wat zoekwerk op de website om juiste onderdeel te vinden, maar dit zal,wel aan mezelf liggen. Vlotte levering, snelle service en mega veel onderdelen.

Alles liep als verwacht

Fantastisch!

De 2de dag na onze vraag was het artikel al opgestuurd. Zeer tevreden over de dienstverlening!

Netjes afgeleverd zoals ze hadden beloofd.

De vriendelijke dame melde zich aan met de vraag of ik de bestellende persoon was en overhandigde me het pakje,

Positief

Snelle en perfecte levering.. Kan onderdeel perfect terug vinden op de site..

Over Onderdelenplanet.be

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.