Prima website. Zeer goede dienstverlening, Onderdelen dag er na geleverd.

okee

De opvolging van het pakket liep in het honderd. maar het pakket kwam goed terecht.

Serieus bedrijf

Veel keuze in onderdelen en merken, ook oudere modellen die niet meer verkocht worden. Snelle levering en zeer degelijk ingepakt als het breekbaar is. Ik ben heel content met mijn bestellingen van bij hen. Zo hoef je tenminste niet een nieuw toestel te kopen als je het onderdeel kan vervangen

Korrekte prijs en snelle levering

Het product voldoet aan de verwachting. Snel geleverd

Zoals het hoort

Gemakkelijk op te zoeken, snel geleverd

Onderdeel past perfect

Zeer snel verzonden zeer snel aangekomen en exact de onderdelen die ik bestelde. voor herhaling vatbaar. Wel een minpunt. bij het schrijven van deze review wordt informatie gevraagt dat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn.

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling

Duidelijk en snelle dienst

Snelle reactie

De koerier daagde niet op op de afgesproken dag en uur maar deponeerde het pakketje zonder te verwittigen op een afhaalplaats in de buurt. Dat werd snel opgehelderd door Onderdelenplanet.

Beste louise, Vervelend dat het pakket er nog niet is. Wij hebben het uitgezocht, het pakket ligt bij een DPD afhaalpunt. Wij hebben u middels een mail al geïnformeerd. Team Onderdelenplanet BV

perfect afhandeling

goede respons en fijne ondersteuning top dank u

Alles was snel geleverd en het product was ook volledig in orde..

Zeer snel

Uitstekende service !!!!

Ongelooflijk snel !

Sowieso al verrast dat ik dit onderdeel kan vinden. Vierentwintig uur na bestelling heb ik het pakket ontvangen.

Eerste bestelling en alles OK.

Perfect, niets negatiefs op te merken en vooral juiste artikel, alleen hier te vinden.

goedkoper dan op de originele site van Bosh

scheelt wel wat euro's om gewoon maar een onderdeel van een stofzuiger te bestellen,betreft een harde vloer borstel.

Een webshop waar u op kan rekenen.

Zelfs als een artikel niet onmiddellijk leverbaar was, kreeg ik een bericht met daarbij de vermoedelijke leveringsdatum. Zo moest ik niet nodeloos wachten wanneer het artikel thuis zou afgeleverd worden.

correcte afhandeling

tijdig geleverd correcte prijs

Was 2 dagen later dan aangegeven.

Verder was alles oké

perfecte levering van de juiste wisselstukken

de levering van twee wisselstukken was behoorlijk snel. De verpakking was stevig en verzorgd.

snel, correct en kwalitatief goed!

snel, correct en kwalitatief goed!

Snelle levering , product zoals omschreven , past goed

Blij dat ik deze onderdelen zo vlot kon vervangen

Vlugge levering

Duidelijke informatie

Snelle levering! Goede feedback

Elzasstraat 4

7559LC Hengelo

Over Onderdelenplanet.be

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.