1ste aankoop hier en tevreden met de zeer snelle levering

Wachttijd was 2 weken maar na 3 dagen al reeds geleverd Dan kan men alleen maar tevreden zijn

Snelle bediening!!

Snel verstuurd en l vering, heel goed ingepakt voor verzending.

Uistekende service

Bestelling ging vlot, levering snel

Stuk was identiek aan het originele en supersnel geleverd.

Onderkant van een soepmaker was kapot. In de namiddag besteld en de volgende morgend al geleverd. Prijs was meer dan ok.

Niet correct onderdeel eerst, maar ze hebben me geholpen om het juiste te vinde

Past niet in het apparaat dat ik vermelde, had wel het type niet gegeven. Jullie hebben me geholpen om toch het juiste te vinden en heb ik vlug mogen ontvangen

Beste Jean-Pierre, Vervelend dat het onderdeel niet past. Wij gaan u zo een mail sturen om uit te zoeken wat de oorzaak is. Team onderdelenplanet.nl Gijs

Haperende levering

Vandaag besteld, morgen geleverd is niet realistisch. Wel heel goede opvolging bij problemen.

Beste Dominique, Vervelend dat het pakket volgens u niet bezorgd is. DPD geeft aan dat zij het wel hebben bezorgd. Wij sturen u zo een mail om het probleem samen met u op te lossen. Excuus dat dit gebeurd is. Team onderdelenplanet BV Gijs

Snel en betrouwbaar

Goeie communicatie ook, levering zonder problemen.

Het onderdeel past en doet zijn werk.

Ik vind het tof dat er ook een alternatief en zelf een nog steviger onderdeel wordt aangeboden ook.

Super tevreden

Grandioos zo een snelle correcte levering we zullen zeker nog beroep doen op jullie in de toekomst

Boven verwachting !

Het onderdeel dat ik bestelde bleek niet te passen, ondanks het juiste typenummer. Uiteindelijk na heen- en weer berichten met de fabrikant, bleek het zelfs niet meer beschikbaar te zijn. Mijn onderdeel werd zonder meer terugbetaald ! Dat had ik niet gevraagd, niet verwacht. En dit hele probleem werd opgelost op een paar dagen, zonder herinneringsmail, of telefoontjes... SERVICE !

vlugge levering

Zie hierboven, enkel de prijs zou iets lager moeten kunnen

VLOTTE LEVERING.

ZEER TEVREDEN;

Alles super in orde

Bestelling vlugger verwerkt,voldoende info en vlug geleverd

prima onderdeel

zeer tevreden over het perfect passende onderdeel voor mijn diepvriezer...een aanrader!

Beste heer Scholten, Wij lezen net uw review, heel vervelend dat dit gebeurd is en excuus hiervoor. Wij gaan hier natuurlijk melding maken bij DPD. Wij begrijpen dat uw beoordeling negatief is over DPD, maar dit is natuurlijk een deel van de service die wij verlenen. Wij nemen nog contact met u op. Team Onderdelenplanet bv Gijs

Opgelucht

Na een tijdje zoeken naar onderdelen van IKEA Electro toestellen kwam ik dan toch gelukkig op jullie website terecht. Daar vond ik aan de hand van mijn serienummer onmiddellijk het juiste flessen houdertje. Na 4 dagen al ter plaatse! Ik ben opgelucht dat ik dat onderdeel na negen jaar hebt kunnen vinden bij jullie en dat ik zo vlug geholpen ben aan de juiste prijs!

Snel en hopelijk juist

1 dagje langer gewacht dan op de site vermeld, maar zéér tevreden. Probeer maar eens onderdelen te krijgen aan een correcte prijs. Hier kan dat

Zeer goed ,alles snel geleverd werk zeer goed.

Alles goed geregeld.

Perfecte levering

Zeer slechte service DPD voor levering

Over Onderdelenplanet.nl ben ik zeer tevreden. Doch dit alles wordt teniet gedaan door de zeer slechte service van DPD bij de levering.

alles prima!!!!!!!!!!!!!!

Na plaatsing: droogkast was als nieuw.

Vlotte levering.

Snelle levering en alle onderdelen te vinden

Snelle levering en alle onderdelen te vinden

vlot geleverd, goed materiaal

Ik had eerst een droogkastriem bij Fixpart besteld, die kwam veel te laat aan en zat vol scheuren. Deze droogkastriem was direct geleverd en veel kwalitatiever en steviger.

snel geleverd en tegen goede prijs .

snel geleverd en tegen goede prijs .

Over Onderdelenplanet.be

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.