Zeer slechte service DPD voor levering

Over Onderdelenplanet.nl ben ik zeer tevreden. Doch dit alles wordt teniet gedaan door de zeer slechte service van DPD bij de levering.

alles prima!!!!!!!!!!!!!!

Na plaatsing: droogkast was als nieuw.

Vlotte levering.

Snelle levering en alle onderdelen te vinden

Snelle levering en alle onderdelen te vinden

vlot geleverd, goed materiaal

Ik had eerst een droogkastriem bij Fixpart besteld, die kwam veel te laat aan en zat vol scheuren. Deze droogkastriem was direct geleverd en veel kwalitatiever en steviger.

snel geleverd en tegen goede prijs .

snel geleverd en tegen goede prijs .

Goeie service

Heb een goede service gekregen en werd behandeld zoals ze schreven.

Een perfecte en snelle levering

Een perfecte en snelle levering

Binnen 24h geleverd!! Superveilig verpakt. Zee duidelijke website. De bestelde Onderdelen zijn perfecte goedkope vervanging voor de originele merkonderdelen. *****(*)

Kan niet beter

De aflevering is perfect er kan niets aan veranderd worden

supersnelle levering

correcte en zeer vlugge levering

Zo correct en snel.

Ik had problemen met mijn levering en het werd binnen de week opgelost. Produkt is authentiek en pastte dus perfect in mijn Smeg koelkast.

Snelle en correcte service

Makkelijk opzoekwerk op de site .

Ideaal opgelost

Snel en corect de stuk paste zeer goed ben echt blij!

Bedankt

Efficient

Professionneel

Vlot en correct geleverd.

snelle levering ,materiaal zoals verwacht

snelle levering ,tot dus ver goede kwaliteit

Super snelle levering.

De levering gebeurde zeer snel.

Snelle & Correcte levering

Snelle & correcte levering

Dag na bestelling geleverd, goed verpakt, niets op aan te merken...

Bedankt!

product voldoet aan verwachting

Prima reactie op klacht over wat late levering

Beste Harry, Vervelend dat dit gebeurd is. De pakketbezorger geeft in hun track en trace aan dat zij het wel bezorgd hebben. Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd om het verder op te pakken en er voor te zorgen dat u het pakket alsnog ontvangt, Team Onderdelenplanet

Vlot besteld, betaald en onderdeel ontvangen

Even zoeken tussen het grote aanbod aan onderdelen. Dan eenvoudig besteld en betaald en hoewel aangeven verzending pas voor zaterdag zou zijn (wat ook al snel was!) was het onderdeel al op vrijdag geleverd!

Ruim assortiment, vlotte levering

Het gezochte artikel was goed omschreven en voorradig. Website was duidelijk en betrouwbaar. Alles was tijdig geleverd en paste perfect!

Snel en correct geleverd

Product van uitstekende kwaliteit

Elzasstraat 4 7559LC Hengelo

Over Onderdelenplanet.be

Onderdelenplanet.nl is in 2012 opgericht en gevestigd in Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor witgoed, bruingoed en electronica apparatuur. Omdat onze webshop al jaren 1 van de betrouwbaarste in zijn categorie is, zijn onze klanten er tevreden. Onderdelenplanet.nl is een echt familie bedrijf van vader en zoon. Samen zorgen wij ervoor dat wij het juiste onderdeel bij u in huis krijgen.