Maakt belofte niet waar

Op woensdag besteld, niet zoals beloofd de volgende dag bezorgd, maar 5 dagen later, terwijl het bestelde op voorraad was!

Beste Geert, Bedankt voor uw review. Excuses om te horen dat uw bestelling pas 5 dagen later werd geleverd. Het kan altijd voorkomen dat er om wat voor reden vertraging op komt te zitten op de levering. Normaal gezien als een product voor 15:30u wordt besteld wordt deze dezelfde nog verzonden. Nogmaals excuses dat u er zo lang op heeft moeten wachten. Ondanks alles wens ik u wel veel plezier met de aankoop. Emmy, prijstechnisch.com

Blijft in gebreke bij levering

Besteld via Bol.com, werd deze geannuleerd. Daarna via de mail contact gehad en daar werden verschillende zaken genoemd. Eén was een foutieve prijs, maar dat is niet mijn probleem als consument. Als tweede zou het product niet meer leverbaar zijn, maar dit werd ook tegengesproken. Ik kon het product wel bestellen via een andere site en dan zou het besteld worden. Echter wel voor een andere hogere prijs.

Beste Jan-Albert Verveda, Bedankt voor uw review. Helaas was het product wat u besteld had met een foutieve prijs op bol.com gezet en was het product op dat moment ook niet voorradig. Dit moest besteld worden bij de leverancier. Dit was ook de reden dat uw bestelling geannuleerd werd en dat u het via onze website opnieuw kon kopen voor de juiste prijs. Maar ook dan moest het product besteld worden bij de leverancier. Emmy, Prijstechnisch BV.

Slecht!!!

2,5 week geleden een electrische motor besteld voor de verjaardag van ons zoontje. Die kwam op tijd binnen. Echter, het beloofde kentekenbord met naam en de cadeaustrik werden niet geleverd. Na een mail zou deze alsnog toegestuurd worden. We zijn inmiddels 1,5 week verder en geen van beide zijn aangekomen. Morgen is ons zoontje jarig en krijgt dus niet wat we besteld hebben. Vandaag een mail gestuurd naar de klantenservice en die sturen alleen: ja excuus het wordt deze week geleverd. Daar heb ik toch niks aan? Waardeloze belofte, ik zit te wachten en kan op het laatste moment nog even zelf wat gaan regelen. Wat een waardeloze aanfluiting dit bedrijf. Op de website staat leuk vermeld dat er gezocht wordt naar de beste oplossing?! Niet dus!! Als m'n zoontje morgen niet jarig was geweest hadden ze de motor ook nog terug gekregen. Bah.

Beste Andrea Bosscher, Bedankt voor uw review. Vervelend dat u er zo lang op heeft moeten wachten. Onze klantenservice heeft 2x één nieuwe nummerbord en cadeaustrik naar u verzonden en zij hebben er alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk te doen. Hopelijk heeft u zoontje ondanks alles toch veel plezier met de auto. Emmy, prijstechnisch.com

Was eigenlijk ervan uit gegaan dat er een goede service verleend zou worden.

Beste J.A.M., Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u heel veel plezier met de aankoop en we zien u graag nog eens terug. Emmy, Prijstechnisch.com

Topproduct, snelle en goede levering. Topservice

Beste Samantha, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Veel plezier met de nieuwe aankoop toegewenst en we zien u graag nog eens terug. Emmy, prijstechnisch.com

Slechte contact met klanten

Ik heb 8 keer gebeld maar toch niemand opgenomen. Ik weet niets over mijn bestelling

Beste Bilal Yıldız, Bedankt voor uw mail. Wat vervelend om te horen dat u steeds niemand te pakken kon krijgen van onze klantenservice. Helaas zijn wij in verband met de vakantie periode minder goed bereikbaar. U kunt daarom ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via de mail. Emmy, prijstechnisch.com

Reactietijd zeer traag en klachten worden niet opgelost.

Gewoon reageren op mailberichten n.a.v. een klacht wegens het leveren van een ondeugdelijk product is blijkbaar al teveel voor dit bedrijf… In maart 2021 zaagsteunen gekocht die bij binnenkomst krom blijken te zijn.. Diverse keren mail over gestuurd en zelfs foto’s en een filmpje, nu meer dan 4 maanden later nog steeds niet opgelost…(!)

Goedendag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u problemen heeft met uw product. U kunt ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice, zij zullen dan kijken wat ze voor u kunnen doen. Emmy, Prijstechnisch.com

Slecht.

Ik heb er diverse mails aan gewijd in Mei. Vraag deze op bij klantenservice, dan kun je het zien.

Goedendag Paul, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u geen goede ervaringen heeft gehad met onze klantenservice. Emmy, Prijstechnisch.com

Goed netjes service

Goedendag Gonda, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel plezier met de aankoop. Emmy,

Leuke auto , maar kenteken en strik zijn echt waardeloos

Leuk auto. Levering was snel maar de strik waar je extra voor moet betalen is echt waardeloos. Zou ik niet extra erbij kopen. Kenteken op naam is ook wel echt een tegenvaller.

Goedendag Joyce, Bedankt voor de review. Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent met name over de cadeaustrik en kentekenplaat. Ondanks dat wens ik u wel veel plezier met de aankoop. Emmy, prijstechnisch.com

Product werd snel geleverd en ben er erg tevreden over!

Goedendag Stefan, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn dat u zo tevreden bent, ik wens u veel plezier met de aankoop. Emmy, prijstechnisch.com

Snelle levering, goed product. Kortom prima!

Beste Frederik, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Ik wens u veel plezier met uw aankoop en hopen u graag nog eens terug te zien. Emmy, prijstechnisch.com