Super!!

Ik gebruikt de full spectrum 25% olie. Zit zoveel beter in mijn vel, hoofd is helder, hartslag lager, gevoel van rust in mijn lijf wat ik al heel lang niet gevoeld heb en tegelijkertijd energievol door de dag heen. Was sceptisch in het begin, maar heel snel enthousiast na de verbeteringen binnen een kleine week. 0 bijwerkingen en 100% natuurlijk. Ook complimenten voor de snelle service, en snelle communicatie via Whatsapp. Absoluut een blijvertje voor mij.

• Wat vond u van onze levertijd?

Positief verbaasd en blij verrast, over hond met bot kanker

Sinds begin van het jaar weten we dat onze Sint Bernard (5jr oud) botkanker heeft. Begin december had ze een verdikking op haar poot zitten, maar omdat die niet weg ging begin januari naar de DA gegaan. Helaas diagnose botkanker, verwachtingen niet al te best. Zeker gezien de grote van de hond, namelijk een Sint van 80 kilo (niets te zwaar). Vanaf moment van diagnose, via een vriendin begonnen met de CBN druppels. Dit opgebouwd in aantal druppels tot we het idee hadden dat we de juiste dosering hadden. Dit op gevoel en goed kijken naar de hond gedaan. Tussen tijds hebben we een paar keer röntgen foto's laten maken. Vandaag (26 maart) weer. Dr poot is best heel dik, maar ze rent, speelt en gedraagt zich als een jonge hond, loopt niet kreupel en krijgt buiten de CBN druppels niets anders bij dr eten, dus geen pijnstillers wat de DA wel adviseerde. De DA was zeer verrast over het beeld wat te zien is op de foto's, ja er zijn botwoekeringen te zien, maar die zitten aan de buitenzijde van het bot. Dat is wel vaker met deze aandoening, maar normaal wordt het bot van binnenuit ook aangetast en wordt dat broos tot het punt dat het breekt. Maar daar is helemaal geen sprake van, hij twijfelde zelfs of de dichtheid niet beter is geworden sinds de laatste foto van half februari. En zelfs dr long foto was schoon terwijl het daar eigenlijk altijd als eerste uitzaaiingen te zien zijn. De DA zei me nu dat hij begin januari niet dacht dat ze de 3 maanden zou halen. Hem natuurlijk verteld van de CBN druppels. Hij zei: vooral doorgaan!! Wat we natuurlijk gaan doen!!

Ongelofelijk niet te bevatten

Ongelofelijk. Kan het niet anders zeggen. Was eerst sceptisch zeg ik eerlijk. Maar goed toch geprobeerd. Slik al jaren slaapmedicatie dus ik dacht ik probeer het niks te verliezen. Nou de eerste nacht heb ik een halve pil en de druppels genomen. Echt als een blok in slaap gevallen. Ik dacht nog toeval. Maar goed tweede nacht geen pil alleen de druppels weer goed geslapen. Zo de week doorgegaan en dus nooit meer een pil op. Dus ja kan wel zeggen dat het “echt” werkt. Verder druk bestaan en hoe fijn is het om gewoon zonder stress in slaap te vallen. Ik neem tussen de 3-5 druppels voor ik naar bed toe ga. Geen waus gevoel, en word uitgerust fris en fruitig wakker. Dus echt ideaal. Ben er super tevreden over

• Wat vond u van onze levertijd?

Mijn controles mbt prostaat zijn uitstekend dankzij de CBN25 van special Gold. Sinds 2 jaar gebruik ik die CBN en nooit kreeg ik zo een goed resultaat op zowel echo als bloedwaarden. Ook mijn bloeddruk is top. Ik voel me uitstekend

• Wat vond u van onze levertijd? N.v.t.

Goed voor verschillende aspecten omtrent de gezondheid

Het product helpt me met slapen, pijn bestrijding en energie. Het is onderdeel van mijn dagelijkse routine en heeft een positieve invloed op mijn gezondheid

Helemaal top deze olie

Ik gebruik de olie 25% nu ongeveer 3 weken en slaap na zeker een half jaar eindelijk weer goed, echt uitgerust wakker wat ik mij niet meer voor kon stellen hoe dat was. Ook het herstel na sporten gaat verbazingwekkend sneller dan normaal. Ik raad dit iedereen aan!

• Wat vond u van onze levertijd?

Helpt goed voor mensen met autisme

Geweldige olie

Dit product is heel goed. Ik had een hoop klachten o.a hoge bloeddruk, rusteloze benen, pijn in gewrichten. Ik heb nergens meer last van. Top spul is het .

Top product

Top product helpt zeer goed met herstellen van blessures, echt ideaal voor te gebruiken zeker als je sport op hoger niveau. Een echte aanrader

• Wat vond u van onze levertijd? N.v.t.

Ben altijd fit sinds ik dit gebruik

Ik gebruik dit al sinds een paar maanden en voel mij veel beter. Ik ben sinds al 2 keer kampioen geworden. Dit product is 100% natuurlijk.

• Wat vond u van onze levertijd?

Het helpt tegen van alles en nog wat lijkt het. Ik ben iig rustiger, slaap beter en voel me fitter.

• Wat vond u van onze levertijd?

Top spul! Voor beter slaap herstel en rust in je hoofd en lichaam

natuurlijke Cbn olie Full spectrum extract is Iets dat ik bij het opstaan na training en voor het slapen gaan gebruik Het geeft me sneller herstel rust in mijn lichaam en hoofd en dieper slaap!

• Wat vond u van onze levertijd?

Me lichaam ontspant. Ik heb een heerlijke nachtrust. En kan de volgende dag weer optimaal presteren!

Top product

Goed herstel na sporten goede nachtrust betere focus maar dat gaat al snel met een puur natuur cbn full spectrum extract is

Super spul !

Ik gebruik het nu een aantal maanden en het is echt top ! Veel minder klachten , veel beter slapen etc etc. Inmiddels zijn meerdere vrienden van mij ook dol enthousiast. Ik zou zeggen probeer het en je zult het merken.

• Wat vond u van onze levertijd?

Ik ben heel erg ontspannen. Slaap vele malen beter door . Fijn dat het 100 procent natuurlijk is

• Wat vond u van onze levertijd?

Het is voor mij een essentiële krachtige ondersteuning bij herstel na fysieke én mentale inspanning

Ik gebruik Special Gold CBD nu drie maanden en na de eerste driemaal daagse dosis ervaarde ik een duidelijke verbetering in mijn nachtrust. Sindsdien geen inslaapproblemen meer en 7 á 8 uur ononderbroken slaap. Overdag voel ik meer focus, overzicht en rust.. Opmerkelijk is ook het snelle herstel bij spiervermoeidheid en gewrichtspijnen na training.

Snel een gewenst resultaat

Ik gebruik het middel nu een klein maandje en ik merk nu al verschil. Ik zit veel minder in mn hoofd en ben veel meer in het moment. Nu durf ik ook makkelijker te stoppen met mijn antidepressiva gebruik. Echt een aanrader.

Aanrader!

Al geruime tijd vaste klant en kan iedereen deze olie aanraden. Ik wordt er veel rustiger van waardoor mijn nachtrust veel beter is. Ik gebruik het voor pijn en ontstekingen in de heup en het heeft ook een positief effect op de huid. Ik merk ook dat ik veel minder verkouden ben en mijn immuunsysteem een goede boost krijgt. Een aanrader!!

Zeer tevreden over CBN olie

Gebruik al jaren lang CBD olie en heb al verschillende soorten geprobeerd maar niks komt in de buurt van deze CBN olie. Ik gebruik het voor diverse klachten, spierspasme‘s, zenuwpijn, ontstekingen en slapeloosheid. De spasmes zijn enorm afgenomen net zoals de pijn en ik slaap ook veel beter. Gebruik de 25% De olie werkt niet alleen perfect, ook goede begeleiding en het contact met de eigenaar Nicola ben ik zeer tevreden over. Ik kan het iedereen aanraden

• Wat vond u van onze levertijd?

Ben zeer tevreden, geeft rust en diepere slaap.

Ben zeer tevreden, geeft rust en diepere slaap.

• Wat vond u van onze levertijd?

Mijn vrouw haar longkanker wordt onder controle gehouden.

• Wat vond u van onze levertijd?

Van de medische puffers af

Liep op 3 maandelijks controle voor mijn longen. Nu jaarlijkse longfunctietest. Die ik overigens meestal niet meer doe omdat ik dankzij de druppels ook geen puffers meer gebruik.

Superrrrrrrrrr

Sinds ik de druppels gebruik voor chronische stress...is het leven weer wat leuker geworden....geen chemische zooi waar je zombie van wordt....voel alles weer...en een offday gewoon 3 druppels meer dan de 6 normaal dagelijks.

Beter

Veel beter zelfs

Over Special gold Cbd

CBN Olie Nederland levert de gecertificeerde Special Gold full spectrum CBN-olie. Boordevol cannabinoïden, terpenen en fenolen. 100% zuiver natuurlijk. Blijf gezond!