Fantastisch!

Ik ben heel erg tevreden. Ik heb al jaren chronisch fybromialgie, alles geprobeerd maar dit helpt het allerbeste, eindelijk! Suiker is teruggegaan naar de gewone waarde. Cbn olie special gold 25%

Topproduct 100% Natuurlijk.

Ik sport 4x per week op hoog niveau en gebruik dit product al een tijdje. Voel mij veel beter sinds ik het gebruik en mijn spieren herstellen sneller. Emir_turconapoletano

• Wat vond u van onze levertijd? N.v.t.

Rustgevend

Heb superveel rust nadat ik dit begon te gebruiken, voel me super goed.

top

heel top product het helpt mij goed!

Top product!

Product van uitstekende kwaliteit

• Wat vond u van onze levertijd?

Sinds de start enorme positieve ervaring, enorm veel verandert in ons dagelijks leven hier door.

Top product

Top product, helpt me met sneller herstel van blessures na het sporten. Ook voor nachtrust zeer goed. Echte aanrader!

Top product

Mijn zus gebruikt nu een week de druppels en haar paniek aanvallen en pijn op de borst is zeker voor 30 procent verminderd.. ze gaat ermee door en verhoogd nu de dosering naar 5 druppels en hopen op meer verbetering!

• Wat vond u van onze levertijd?

Ik ben donderdag begonnen met cbd olie. Ik heb een dubbele hernia en slijtage in m’n onder rug. Ik loop hiervoor bij de pijnpoli en die hebben al 2x een prik in m’n rug gezet met helaas weing resultaat. Het enigste wat m’n problemen op kan lossen is een operatie maar dat wil ik niet want dat is behoorlijk risico vol. Ik slikte nu al heel lang 2x per dag 550 mg naproxen en 3x per dag paracetamol en maagbeschermers. Hier wilde ik uiteraard vanaf maar dan had ik zoveel last dat ik nagenoeg niks meer kan. Donderdag ben ik via een vriendin van mijn in contact gekomen met Nicola en zijn druppels. Na uitgebreid geïnformeerd te zijn door Nicola ben ik begonnen met de druppels met als gevolg dat ik nog steeds geen naproxen en of andere pijnstilling meer heb gebruikt echt zo bijzonder!!! Ook slaap ik veel beter. Ik ben nog maar net een paar dagen begonnen maar ik ben enorm onder de indruk van de werking van deze geweldige druppels. Ook krijg ik heel veel info en belangstelling wat erg prettig is. Dus zeker een aanrader Vriendelijke groet Jacqueline

mijn moeder Liesje

mijn moeder van 97 jaar gebruikt het nu 4 maanden 1 cm van de pipet in de ochtend en in de avond. Ze is beter gaan eten en haar ochtend misselijkheid is weg. Daardoor voelt ze zich veel beter. En de service is geweldig.

Wonderolie

Ik ben nog niet heel.lang bezig met het priduct, bouw nog een spiegel op, maar het lijkt er voorzichtig op dat ik geen uren meer wakker lig 's nachts en amper zenuwpijn meer heb! :-)

Aanrader!

Ik had al eerder CBD-olie gebruikt een aantal jaren terug. Maar deze CBN-olie overtreft mijn verwachtingen, ik vind hem zelfs lekker, ik heb adhd en ik merk dat het mij rustig maakt in mijn hoofd gedurende de dag. In de eerste plaats had ik de olie besteld voor mijn kat met lymfeklierkanker. Hij at bijna niet meer, was lusteloos. Na een aantal dagen 's ochtend en 's avonds hem behandeld te hebben met de druppels, leefde hij weer op. hij loopt weer actief door huis, wilt spelen, kijkt blij uit zijn ogen en eet weer veel meer, en het lymfeoom achter zijn oortje is zelfs kleiner geworden. Kat en baasje kunnen niet blijer zijn!

Top product

Mijn ervaring met CBN full spectrum is in een woord POSITIEF te noemen Doorslapen en Dieper slapen gaat zeer goed Dit heeft invloed op alle functies van het lichaam Ik kan dit product echt aanbevelen Ik ben een blij mens ❤️

Verbetering bij Long Covid

Helaas had ik na mijn eerste besmetting met Corona vorig jaar long Covid en was net voor mijn besmetting dit jaar weer 90% opgeknapt. Helaas bij mijn 2e besmetting een flinke terugval. Hoofdpijn, vermoeidheid, conditie weg, spierpijn, maag- en darmklachten, slecht slapen, verhoging, verzuring spieren nek/rug/bekken/benen, overprikkeling, rillerig, concentratie slechter. Mijn centraal zenuwstelsel was goed van slag. Ik zag dat ze in de UK met een onderzoek bezig waren en er goede ervaringen waren met cbn (cbd) bij long covid en wilde het ook proberen. Ik was het flink zat na 3 weken niks kunnen. Ik ben begonnen en binnen een week waren mijn darmen rustig, hoofdpijn nam al flink af en kon weer beter eten en slapen. Ik heb wel heel langzaam opgebouwd omdat ik altijd wat heftig reageer op voeding, cafeïne en alcohol. Maar dit gaat heel goed. Ik zit nu in de opbouw op de onderhoudsdosering en merk steeds meer verbetering en doe om de 2-3 dagen er een druppel bij. Ik heb het gevoel dat de golven van klachten steeds meer afnemen en ik elke week een stapje meer kan. Ik ben erg benieuwd hoe de klachten verder afnemen na de komende week als ik op de juiste dosering zit.

Zeer goed!

Behulpzaam, goede uitleg, supersnelle levering. Kwaliteit is top!

Supergoed!

Ben sinds een paar maanden begonnen met het product cbn olie full spectrum. Waar ik voorheen heel slecht sliep slaap ik nu als een roos. M’n bloedwaarden zijn ook allemaal weer op peil. Voor mij is de olie echt top en ik raad het zeker aan voor mensen die slecht slapen, of iets onder de leden hebben. De service, uitleg en levering zijn perfect.

CBN full spectrum kat 17 jaar

Mijn kat van 17 jaar staat onder behandeling van de dierenarts. Helaas krijgen ze de ziekte pancreatitis niet onder controle. Zelfs de voorgeschreven medicatie die de symptomen, braken en waterdunne diarree, zou moeten bestrijden werken niet. Daarom geeft ik in goed overleg met mijn dierenarts CBN olie. De eerste 14 dagen 2x daags 2 druppels. De symptomen verdwenen! En de eetlust verbeterde. Terwijl ik alle reguliere medicatie was gestopt. Daarna een bloedonderzoek om oa de leverwaarden te monitoren: waarden lever mooi binnen de referentie waarden! Daarna een week 1 a 2 druppels per dag en soms een dag geen CBN olie. Resultaat weer diarree. Nu weer 2x daags 2 druppels samen met enzymen en probiotica. Gelukkig zit er geen THC in zodat de kat niet high wordt, maar wel de voordelen heeft van de geneeskrachtige werking van de full spectrum CBN olie.

• Wat vond u van onze levertijd?

Ik ben heel erg blij met de full spectrum cbn olie

Ik ben deze druppeltjes begonnen ivm atroze en verslijting van de onderrug en heupen. Daardoor heb ik ook veel moeite om in slaap te komen en ben veel wakker. Nadat ik de druppeltjes begonnen ben merkte ik al gelijk verschil met slapen. Na een paar dagen sliep ik veel beter, Na ongeveer 10 dagen merkte ik ook dat de pijn in mijn rug en heupen minder werd, na 2 weken was de pijn in mijn heup weg en de pijn in mijn rug is nu verdraagbaar. Ik ben heel erg blij met de fulltime spectrum cbn olie. De prijskwaliteit verhouding is goed en de levering was ook snel het potje was dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag al in huis!

super goed spul

ik neem het heel vaak in tegen mijn artrose en om te relaxen na een drukke dag werken

• Wat vond u van onze levertijd?

Ik slaap en voel mij geweldig

Cbn olie 100% natuurlijk een geweldig product

• Wat vond u van onze levertijd?

Super goede olie! Merkt dat het werkt!

Deze olie werkt want na 2 dagen gebruik verbetert de eetlust en de spijsvertering. Helpt ook tegen misselijkheid en braken. Groot voordeel van deze olie is dat deze full spectrum is. Ik heb diverse oliën geprobeerd maar ervaar bij deze tot nu toe het beste effect. Goede service. Uitgebreide persoonlijke informatie en snelle levering.

• Wat vond u van onze levertijd?

Goed product en top service

CBN helpt goed tegen mijn stijfheid en reumatische klachten. Ik slaap er ook veel beter van in en slaap goed door. Ik wordt eindelijk uitgerust wakker. De service is ook top. Deze meneer, Nico, is erg betrokken en geeft graag advies en is ontzettend behulpzaam.

• Wat vond u van onze levertijd?

Ben eigenlijk wel tevreden over

Super full spectrum olie gebruik het voor de migraine en tot zo ver zeer tevreden

Cannabis is beste medicijn

Ik kan met cbn full goed mee slapen

Helemaal top

Ik slaap lekker en dieper en val sneller in slaap! En ik voel me ontspannen.. En in deze klote tijd door covid werkt dit super !!!

Over Special gold Cbd

CBN Olie Nederland levert de gecertificeerde Special Gold full spectrum CBN-olie. Boordevol cannabinoïden, terpenen en fenolen. 100% zuiver natuurlijk. Blijf gezond!