Een top product!

De olie neem ik voor fibromyalgie en artrose. Het verzacht de pijn en ik slaap heel goed. Ik neem de olie al geruime tijd en ik ben zeer content.

Prima spul

Mijn moeder leeft nog. Is energiek en voelt zich goed. Volgens de reguliere geneeskunde zou ze in augustus ernstig ziek moeten zijn of al overleden. Mijn zus heeft nagenoeg geen migraine aanvallen meer. Ikzelf slaap goed en kan met ondersteuning van de cbn mijn pijnstillers verlagen naar een acceptabel niveau

Fantastisch natuurlijk product.

CBN olie full spectrum is fantastisch voor mijn fybromyalgie klachten en ook voor het verkrijgen van een diepe slaap waardoor mijn lichaam veel beter hersteld tijdens de nacht.

Werkt uitstekend

Geweldig product, snelle levering.

• Wat vond u van onze levertijd?

Ik slaap er veel beter door.

Al jarenlang slaap ik slecht door mijn PTSS. Nu ik CBN Olie gebruik, slaap ik stukken beter. Ik zou het iedereen aanraden het eens te proberen.

• Wat vond u van onze levertijd?

Minder pijn depressie gevoel bij fibromyalgie!

Sinds ik de echte CBD gebruik voel ik mijn na een halfuur wat minder pijn en mijn lichaam heeft dan minder last van de pijnlijke stijfheid! Ook heb ik meer zin om wat te werken in mijn tuintje en woning! Maar het opstarten als in net uit bed kom is meestal nogal moeilijk en pijnlijk. Neem dan wat druppels CBD en na halfuurtje ongeveer voel ik die pijnlijke stijfheid wegtrekken en kan ik beter bewegen. HEERLIJK!

• Wat vond u van onze levertijd?

Een zuiver, eerlijk en op vele fronten inzetbaar én werkende CBN olie.

Na jarenlang - meer dan 10 jaar- chronische slapeloosheid, een afhankelijkheid van diazepam en daaglijkse pijnklachten, werd ik bijna wanhopig. Ben gestopt met roken, zit in laatste fase afbouw diazepam en er was geen enkele pijnstiller die hielp tegen mijn chronische pijnklachten in been en bil. Totdat ik een artikel kreeg opgestuurd waarin de component CBN werd omschreven als hele goede pijnstiller én tevens een mooi slaapmiddel en dan met name het doorslapen hetgeen bij mij ook speelde. Na enig gegoochel kwam ik op de website van Special Gold CBN waar ze een full spectrum CBN olie aanbieden van biologische en in mijn ogen zeer hoogwaardige kwaliteit. Ik denk dat ik dat mag zeggen want heb jaren zelf planten gehad, biologische groei- en bloeimiddelen gebruikt én mijn eigen weedolie en pasta gemaakt. Al de eerste nacht had ik meer dan 3 uur ononderbroken slaap waar ik voorheen om t uur wakker werd. Ook kom ik nu weer in de diepe droomstaat waar ik al heel lang niet meer ben geweest! De tweede nacht zelfs meer dan 8 uur; als ik viermaal daags neem wordt mijn pijn ook minder. Ik kan haast niet in woorden uitdrukken wat dit voor mij betekent; ben van slag, blij en van alles door elkaar want geloof dat mijn hele systeem aan het resetten is. Ik ben jullie zoo dankbaar! Ga zo door en in mijn omgeving zijn ze zo verbaasd dat ze willen weten hoe dat komt en ik weet zeker dat veel vrienden met soortgelijke klachten de weg naar jullie weten te vinden. Groene Groet, Janine, Zaandam

Onverwacht goed

Ik gebruik CBN full spectrum tegen de pijn, mijn moeder van 88 gebruikt het om de groei van haar ziekte tegen te gaan. Ze heeft geen oedeem benen meer en haar energie gaat na de bestralingen wonderbaarlijk goed. Mijn zus haar migraine aanvallen (en die waren echt serieus) zijn van 2 keer in de week naar 1 keer per 6 weken gegaan. Kortom CBN full spectrum werkt.

Top product

3 jaar geleden ben ik met de olie begonnen, 5 jaar geleden ben ik mijn moeder verloren op jongen leeftijd. Daardoor was ik mijn zelf niet meer en erg onrustig in mijn lichaam en sliep heel slecht. Toen ik de olie begon te gebruiken sliep ik met een paar weken heel goed door en merkte ik dat mijn lichaam rust had. Ik wil dit iedereen aanraden als je slecht in je vel zit ,het is echt een top product . Gr Danielle

Mijn immuumsysteem enorm versterkt

Ik gebruik de olie 3 maal daags . Ochtend 3 druppels ,middag 3 druppels en 1 uur voor het slapen gaan 5 druppels . Dit helpt mij enorm voel me super

Zeer tevreden!

Wij kunnen cbn olie aan iedereen aanbevelen en dat doen we dan ook! Het ondersteunt ons immuunsysteem (3 maal daags 3 druppels) en gebruiken het ook graag als pijnstiller. Nooit meer paracetamol, ibuprofen of diclofenac meer! In het verleden gordelroos mee genezen in amper 3 dagen tijd, na diagnose bij de huisarts die zei dat er niks aan te doen was. Cbn olie is een top product om altijd op voorraad te hebben.

• Wat vond u van onze levertijd?

Ik ben zeer blij dat dit op pad gekomen is !

Ik heb al jaren last van neuropathie en lypodeem . Dit houdt in dat ik constant pijn heb en een slechter immuunsysteem dan de gemiddelde Nederlander. Ik begon 2 jaar geleden met dit middel voor het versterken van mijn immuunsysteem . En ik ben zo tevreden hoe ik me sindsdien voel. Veel minder gevoelig voor verkoudheid en griep. Totaal geen last meer van gehad., super. Door het gebruik van CBN Olie Full Spectrum heb ik zoveel minder last van mijn dagelijkse neuropathie pijnen. Ik ben er niet helemaal vanaf maar is zeker dragelijk geworden en ik slaap weer goed.

• Wat vond u van onze levertijd?

Erg prettig gevoel erbij.

Mijn ervaring met de olie is erg prettig, ik gebruik het voor het slapen gaan en ik word minder vaak wakker en in de ochtenden voel ik mijn fitter dan normaal. Het is goed voor je immuunsysteem.

• Wat vond u van onze levertijd? N.v.t.

Een zeer goed werkende olie! Uitermate tevreden.

Verbetering van mijn neuropathische klachten en slaap veel beter.

Iedereen aan te raden

Vanaf het begin bestel ik hier de druppels al. Ben op deze manier puffervrij geraakt en ook niet meer om de 3 maanden op controle bij de longarts. Tevens is mijn syndroom van tietze weggebleven tijdens gebruik van de druppels en werden opeens mijn ellebogen weer glad ipv ruwe pukkeltjes die daar al jaren zaten. Ik zou ze iedereen aanraden. Op alle vragen komt er snel en vakkundig antwoord terug.

Geweldig goed

Ik gebruik de CBN olie full spectrum en ben zo blij ermee. Hierdoor kan ik tenminste goed slapen en uitgerust de dag door komen. Voor dat ik het gebruikte lag ik nachten lang wakker. Ik heb ook dikke darm kanker gehad en ben hier heel goed van hersteld. Hier heeft de cbd full spectrum olie beslist aan meegeholpen. Ik ben er zooo blij mee.

Top product

Zeer fijn product, werkzaam voor meerdere dingen en brengt extra goede nachtrust

• Wat vond u van onze levertijd?

Het enige middel om te kunnen slapen

Ik nam het tegen de pijn en slapeloosheid en als verrassing heb ik nu geen hoge bloeddrukmeer .

• Wat vond u van onze levertijd?

Ik gebruik het voor mijn chronische stress...waar geen echte medicatie voor is dan pammetjes...en dat wil ik niet...door de druppels heb ik toch meer rust ook in mijn hoofd en voor mijn fybrio helpt het ook uitstekend bijna pijnvrij...en dat met 6 tot 9 druppels per dag...en slapen als een marmot....had ik dit maar jaren eerder geweten... ik ben er blij mee....

Lekker slapen

Ik ben dankzij de cbd olie full spectrum van m'n vage pijntjes af en slaap zalig! Was lang geleden dat ik een nacht helemaal door kon slapen. Ik raad de olie ook absoluut aan!

• Wat vond u van onze levertijd?

Mijn dochter heeft heel veel baat bij de druppels. Ze neemt 3x per dag de druppels en kan nu weer slapen omdat de pijn onderdrukt wordt. Als je vragen hebt, krijg je gelijk antwoord. Snelle levering van het product. Kortom goede service! Ik zou het iedereen aanraden om deze druppels te gebruiken.

• Wat vond u van onze levertijd?

Goed product, nette en goede service

Begonnen met Cbn ivm darmkanker van mijn schoonmoeder en niets meer aan te doen. Na controle gebleken dat de kanker stilstaat dus we gaan door met de druppels. Zeer goede service en snelle levering. Mijn man gebruikt de druppels om goed te slapen en het geeft hem een betere nachtrust.

super service

Helder en duidelijke informatie

Ik gebruik al 10 jaar cbd pasta, CBN doe ik erbij voor het slapen,

Als het flesje leeg is weet ik het misschien of het werkt.

Prima spul

Ik gebruik wietolie voor artrose en rusteloze benen. Ik heb er erg veel baat bij.

Over Special gold Cbd

CBN Olie Nederland levert de gecertificeerde Special Gold full spectrum CBN-olie. Boordevol cannabinoïden, terpenen en fenolen. 100% zuiver natuurlijk. Blijf gezond!