Echt gezond en goed

Ik merk direct verschil aan de hevigheid van mijn rugklachten als gevolg van steeds terugkerende ontstekingen. Hele nette verkoper ook!

Uitstekend!

Had last van slapeloosheid en na een dag gebruik was dit reeds substantieel verbeterd. Heel positief is eveneens dat ik geen bijwerkingen opmerk.

• Wat vond u van onze levertijd?

Werkt beter dan ik had gedacht.ä

Ik heb last van artrose in handen en voeten. Door 3x per dag te druppelen met de cbn fullspectrum olie heb ik minder pijn en functioneer ik beter. Ook mijn hond ,die is bijna 10 jaar en daardoor moeizamer loopt, geef ik 2x per dag druppels waardoor hij makkelijk loopt.Hij is weer speels. Zodra ik stop gedraagt hij zich weer als een oud baasje.

Outstanding

I have tried a number of CBD and CBN products in my time but the CBN oil full spectrum from this company is without a doubt of another level. Used regularly or a few drops when needed it can be relied on to relieve anxiety and stress immediately. I could not recommend this more highly for anyone looking for some more calm and focus in their lives. It is also excellent as an aid for regular sleep. The effects are felt straight away but a discernible difference is noticed over time as well. Less edgy and more in control is how i would summarize my experience of the CBN oil full spectrum.

Ik gebruik sinds een jaar cbn olie. Dit ivm ernstige slaapproblemen. Ik heb 2 soorten medicatie om te slapen en ben 1 ervan nu heel lanzaam aan het afbouwen. in de hoop straks alleen nog de cbn olie te gebruiken. Ik lees goede recenenties dus ik ga ermee door. ik heb het idee dat afbouwen en de bijwerkingen wat worden verlicht door gebruik van de cbn olie. En hopelijk word mijn immunsysteem sterker. Want die heeft een hele klap gehad kan ik wel zeggen... ik ben er nog lang niet maar samen met de cbn olie hoop ik er goed doorheen te komen.

Geeft verlichting van pijn

Ik gebruik CBN full spectrum voor de zenuwpijn in mijn rug en benen. Het zorgt ervoor dat ik kan functioneren en slapen. De service en levering is prima en snel. Persoonlijke vragen worden altijd met zorg behandeld.

• Wat vond u van onze levertijd?

Altijd snelle en complete levering en berichtgeving

Ik heb last van een essentiële tremor. Dat is beven zonder directe aanleiding. CBN (3 x daags 3 druppels) maakt dat ik veel minder beef.

Geweldig product

Meer rust in hoofd en lichamelijke klachten zijn enorm verbeterd. Geen medicijnen meer!

Uitermate tevreden met de CBN

Binnen twee dagen de CBN in huis. Top!

Helemaal top!

Deze fullspectrum cbn is echt helemaal top! Ik wordt er rustig van en slaap er ook heel lekker op. Deze olie is een weldaad voor lichaam& geest. Een echte aanrader!

Cbn

Mijn ervaring met cbn olie zijn nog maar pril ik ben nog maar net begonnen en wil de proef nog even doorzetten. Maar ik voel mij er goed bij normaal gesproken gebruik ik zelf gemaakte wietboter daar slaap ik goed op maar de cbn gebruik ik nu ter vervanging deze gebruik ik ook overdag en voor het slapen gaan ik wil dus nu kijken hoe snel ik kan afbouwen met de wietboter maar mijn bevindingen zijn goed en ik hoop dat het zo blijft doorzetten.

Cbn olie Full spectrum

Ik heb de full spectrum olie gebruikt tijdens het cold turkey afkicken van mijn anti depressiva. Heb hierover ook eerder een beoordeling geschreven. Mij is destijds gevraagd om later ook nog een review te plaatsen, dus bij deze. In het begin gebruik van de full spectrum olie wist ik niet goed wat het nu precies deed met mij, omdat ik niet wist of door al die lichamelijke en geestelijke veranderingen in mij de olie wel of niets deed en wat de olie dan deed. Niet veel later kwam ik er achter dat de olie het nare gevoel juist versterkte. Ik kreeg ook van de een op de andere dag een totaal anti gevoel naar de olie toe en ben er toen ook meteen mee gestopt. Ondanks dat ik meteen 3 flesjes extra had gekocht en ondanks meer/minder druppels geprobeerd te hebben. Het heeft mij dus achteraf niet geholpen. Natuurlijk is dit per persoon heel  verschillend, dus wat bij de een zo werkt kan bij de ander weer heel anders uitpakken. Het zal vast wel goed zijn voor het immuunsysteem, maar als het daardoor bij mij het nare gevoel versterkt, dan pas ik liever. Mijn immuunsysteem blijkt prima in orde zonder de full spectrum olie. Het was uiteraard het proberen waard, maar in mijn geval niet om mee door te gaan. De full spectrum olie krijgt van mij nu dus 1 ster, omdat het bij mij nu alles behalve prettig werkt. De keuze bij 'aanbevelen' is in MIJN GEVAL dus nee.

• Wat vond u van onze levertijd? N.v.t.

Top product!

Wij kochten cbn olie voor verschillende doeleinden. Rugklachten, slapeloosheid en om ons immuunsysteem een boost te geven. We hadden al eerder goeie resultaten ivm gordelroos, die na een paar dagen volledig verdwenen was! Terwijl de huisarts zei dat behandeling niet mogelijk was omdat we er niet binnen de 48 uur bij waren... Het staat vast dat wij de olie altijd in huis zullen hebben.

Fantastisch!

Hey ik ben steven Al een tyd sukkelde ik met pijn in m'n handen.. Ik kon niks zwaars meer vasthouden, geen vuist meer maken en was zeer frustrerend omdat ik als sport Braziliaans jiujitsu beoefen. Ik dacht aan een vorm van artrose en mijn papa dacht net hetzelfde Ik ben al niet iemand die vlug naar de dokter stapt ,ben ik beginnen zoeken naar een alternatief en kwam ik hier terecht Heb me zo een paar flesjes aangeschaft en beginnen druppelen, na 10 dagen voelde ik niks meer van m'n 8maand durende pijn en ik sliep dan nog eens super waardoor ik ook veel frisser opstond ,dus conclusie een echte aanrader voor mij en zeker voor jou!!! Bedankt special gold.

Slaap beter

Ik kan soms moeilijk in slaap komen. Alhoewel ik de olie nog maar een week gebruik zie ik duidelijk verschillen in mijn slaap. Ik val gemakkelijker in slaap en slaap dan ook de hele nacht door.

• Wat vond u van onze levertijd?

Gebruik nu ongeveer 2 jaar CBN OLIE Deze natuurlijke olie verzacht de pijn van de chronische onzichtbare ziekte fibromyalgie! Ook helpt de CBN MIJ om hoofdpijn, spierkrampen, gespannen spieren in nek en schouders te ontspannen! Nog een groot voordeel is: helpt bij DEPRESSIE! GEEFT POSITIEF GEVOEL BIJ MIJN EXTREME MOEHEID, ZODAT IK ONDANKS FIBROMYALGIE ZIN HEBT OM WAT KLUSJES TE DOEN! IDEALE OLIE EN REDELIJKE PRIJS ! Ook geschikt voor dieren!

Correcte levering

Ik gebruik het voor aanhoudende pijn in heup streek waarvoor ik reeds alle reguliere medicatie gebruikte ( ibuprofen, voltaren, zaldiar , tradonal ) zonder resultaat . Op aanraden van een kennis dit gaan proberen , stond er wat sceptisch tegenover maar mijn lichaam vertelt me echt wel dat dit nu de juiste therapie is voor mij.

• Wat vond u van onze levertijd?

Had ik het maar eerder geweten...

Gebruik het voor fybrio...kan weer fietsen zonder dikke knieen te krijgen...tegen straatangst.. en nerveusiteit en om te slapen...had ik dit maar jaren eerder geweten

Ik slaap weer heerlijk!

Lang onrustige geslapen maar dankzij cbd Gold slaap ik weer ontspannen.

• Wat vond u van onze levertijd?

Goed slapen en werkt ook heel goed als pijnstiller

Sinds ik CBN olie gebruik, kan ik makkelijker inslapen en doorslapen. Ook heb ik geen last meer van opvliegers.

• Wat vond u van onze levertijd?

De full spectrum CBN olie is ongeëvenaard! Het werkt ontsteking remmend en daarbij heeft het tal van andere positieve effecten, te veel om op te noemen! Ik voel me er werkelijk prima bij

Prima spul

Fibromyalgie Sinds 5 jaar heb ik Fibromyalgie deze ziekte geeft veel diverse pijnen en stijve spieren krachtsverlies pijn en ook DEPRESSIE. Maar sinds ik FULL SPECTRUM CBN gebruik zijn mijn klachten een stuk minder. Zelfs de depressie is aan het verdwijnen en de vele pijnen verzachten spieren worden wat soepeler zodat ik mijzelf beter kan bewegen. Wat een luxe en dat met druppels van CBN OLIE NEDERLAND Mijn hartelijke DANK .

Pijnstillend, weerstandverhogend

Zeer goede olie. Was altijd ziek en veel medicatie. Sinds deze druppels bijna klachtenvrij. Zeer tevreden. Ik kan er super op slapen en daardoor veel meer energie. Dankjewel, blijf cbn full spectrum zeker gebruiken

• Wat vond u van onze levertijd?

Beste slaapmiddel en voedingssupplement dat er is!

Sinds ik 2 tot 4druppels in neem slaap ik vooral in de latere nachten beter door wat mij gezondheid ten goeden komt gezien ik altijd wel overprikkeld ben ook merk ik dat mij humeur is verbeterd ook voel ik minder pijn door de prikkels bij 2druppels al! kortom een topproduct!

Wil niet meer zonder

Sinds ik de druppels gebruik ben ik van mijn puffers af. Bij vragen krijg ik altijd snel, vriendelijk en vakkundig antwoord.

Hornwaard 87 1824SC Alkmaar

06 - 19136546

Over Special gold Cbd

CBN Olie Nederland levert de gecertificeerde Special Gold full spectrum CBN-olie. Boordevol cannabinoïden, terpenen en fenolen. 100% zuiver natuurlijk. Blijf gezond!