Dirk van der Ree

Ik had zelf al enige tijd last van mijn onder rug en kon nooit op een normale manier zonder pijn slapen. Ik zocht iets waarmee ik de pijn grotendeels kon verminderen en sinds dien gebruik ik dagelijks de CBN olie van Special Gold CBD. Zeker een aanrader!!

• Wat vond u van onze levertijd?

Mijn Psoriasis, waarvoor ik allerlei zalven , lichttherapie en baden kreeg, ging nooit weg, bleef maar jeuken en uitbreiden. Met deze olie van special gold is mijn psoriasis voor 90% verdwenen.! Kan straks ook weer op het strand gaan.

Versterkt mijn immuunsysteem!

De cbn olie full spectrum ben er echt blij mee . Ik gebruik het preventief gewoon . Geeft mijn immuunsysteem een goede boost !

Geweldig product

Zeer goede product en goede communicatie met de verkoper

Seems legit.

Without having the lab equipment to verify the compound contents. The substance has been effective for the used problems (intestinal pain). Will for sure purchase again.

Verbetering

Slaap vaster erdoor en de ontlasting ziet er goed uit. Geeft me een positief gevoel.

• Wat vond u van onze levertijd? N.v.t.

Top product!!

Goede service aardige mensen.

Stoppen met Anti depressiva = beginnen met Cbn olie Full spectrum

Sinds +/- 2011 gebruik ik dagelijks een antidepressiva genaamd Venlafaxine 225mg. Al even was ik met het idee bezig om hiermee te stoppen. Dit omdat ik, door de jaren heen en door veel levenservaring, psychisch steeds -en veel sterker ben geworden. Hierdoor weet ik gewoon dat ik het makkelijk zonder de medicatie aan kan, want ik wil die rommel uit mijn lijf! Doordat mijn zus al enige tijd gebruik maakt van deze Cbn olie Full Spectrum, weet ik vanuit haar ervaringen dat dit ook iets goeds voor mij kan zijn. Ik ben zeer recentelijk "cold turkey" gestopt met de Anti Depressiva en zit dus middenin het "afkickproces". Ik noem het zo, omdat het ook letterlijk afkicken is van een drug. Omdat ik dus pas sinds een paar dagen met de Cbn olie Full Spectrum ben begonnen, kan ik nog niet met duidelijkheid zeggen wat het precies doet bij mij. De afkickverschijnselen van de medicijnen zijn namelijk behoorlijk. Denk aan trillen, koude rillingen, koud zweten, hitte, een hoofd vol watten, gonzen in je hoofd, soort van schokjes in je hoofd, "na"bewegingen van je hoofd vlak na het bewegen hiervan, een hoop slaapproblemen, enz. Sowieso geen deel kunnen nemen aan het verkeer in ieder geval. En dat alles uren achter elkaar waarbij iedere minuut het ene gevoel het andere afwisselt of allemaal tegelijkertijd komt. Dan de rollercoaster aan emoties er nog bij, die ik gelukkig niet veel heb omdat daar die sterke ik de baas over is. Wat ik wel weet is dat de druppels mijn immuunsysteem versterken en dat dat iets is wat mijn lijf nu heel erg nodig heeft, omdat het natuurlijk voor een lange tijd aan die antidepressiva heeft gehangen. Ook kan ik nu in deze korte tijd van het gebruik van de druppels al wel zeggen dat het bij mij de scherpe randjes van de lichamelijke klachten afhaalt. Ik heb voor een paar maanden aan druppels besteld, omdat ik wel weet dat het mij hierbij enorm zal gaan helpen ondanks mijn korte ervaring hiermee.

Topproduct

Ik heb het cbn olie full spectrum gekocht tegen reumatische pijnen, daarnaast slaap ik beter en het heeft mijn immuunsysteem verhoogt ben nog zelden ziek en of verkouden.

• Wat vond u van onze levertijd?

Geholpen tegen hoofdpijn en verkoudheid!

Beste mensen die dit lezen. Onlangs helaas slachtoffer geworden van de heersende corona virus. Erg veel last van flinke hoofdpijn en sterk verkouden. Mijn nicht kwam met deze cbn olie aan omdat het voor haar goed werkte en er gezonder en fitter van werd. Nu twee weken geleden een flesje bestelt in de goede hoop op deze manier beter te worden. Ik ben zeer verondersteld van de cbn olie omdat mijn verkoudheid en hoofdpijn toch echt helemaal verdwenen zijn na het nogmaal twee weken gebruikt te hebben!! Dit had ik zeker niet verwacht het voelt zeker alsof mijn gehele immuunsysteem een flinke bos heeft gekregen en voel mij ook zeker actiever en fitter. Ik zou het vanuit de grond van mijn hart aan iedereen aanraden die opzoek is naar een wondermiddel!

• Wat vond u van onze levertijd?

very good for my immune system

i bought the 5% cbn mix for improving my immune system. i started directly with 3 drops 3 times a day for 2 weeks. right after I finished my bottle I was infected with coronavirus which I got from my friends, but the symptoms were very light in my particular case ( fever and muscular pain only 1 day ) and after that nothing more. This was me, as for my friends, they were hit harder by the virus with fever for 4-5 days and felling sick for almost 1 week. I can say that my immune system worked very good thanks to the cbn oil full spectrum that I used right before. Highly recommended!

• Wat vond u van onze levertijd?

baat het niet dan schaadt het niet

Voor mezelf merk ik helaas niet iets doorslaggevends, maar alle beetjes helpen ! Maar het is een eeuwenoud product waarbij mens en dier baat bij hebben . We hebben t standaard in huis :) Als ik erg gestrest ben doe ik een aantal druppels in de thee. Waardoor ik na een paar uur wel rustiger wordt en minder pieker. Tevens is de contactpersoon erg vriendelijk en begripvol !

Top product!

Bij een acute zenuwpijn dit product gebruikt en ik kan alleen maar zeggen dat het een meer dan verwacht effect had, heel positief!! ik kon niet lopen van de pijn en mijn huisarts had zeer zware pijnstillers voorgeschreven waar ik weer problemen aan mijn maag van krijg dus heb ik besloten om cbn olie te proberen en ja het is voor mij de oplossing!!!

Geweldige CBN Olie!!

Na een aantal cbd olieën te hebben gebruikt die naar mijn doen niet effectief werkte ben ik erg blij met deze cbn olie. Ik ben nu al een tijdje vaste klant en blijf de CBN olie full spectrum erg goed vinden functioneren voor mijn slaapproblemen en door de dag heen voel ik mij minder gestrest en gespannen. Het effect merk ik altijd vrijwel direct dus echt een top product! Zou het zeker aanraden aan iedereen die de goedkope cbd troep uit de winkels zat is! Geweldig

• Wat vond u van onze levertijd?

Vanwege artrose en fibromyalgie veel pijn en slecht slapen, maar met de cbn olie ervaar ik veel minder last en slaap als een roosje. Overdag minder pijn en meer energie. Een echte aanrader!!!

• Wat vond u van onze levertijd?

Ik kan eindelijk weer rustig slapen.

Ik had ontzettende veel pijn in me voeten na een dag werken. Ik kon dan niet goed in slaap komen, en sinds deze olie slaap ik weer goed door, en de pijn is bijna weg die olie is echt goed. Komt dat uit een plantje, ik kan het bijna niet geloven.

• Wat vond u van onze levertijd?

Even wennen aan wat voor effect het heeft

Een vriend van mij raadde mij de CBN olie full spectrum aan. Omdat ik bij de TUINEN ook CBN olie had gehaald en dat deed weinig met mijn rusteloosheid. Ik gebruik nu dagelijks overdag 2 druppels en voor het slapen gaan 3 druppels Ik voel mij hierdoor kalm en niet zo gejaagd/snel geïrriteerd. Ik blijf bij de CBN full spectrum olie. TOP PRODUCT

• Wat vond u van onze levertijd?

Ik ben het ooit gaan gebruiken om beter te slapen. Betere slaapcyclus = minder neurotransmitters = minder pijn. Geen pijnstillers meer, slapen als een baby. En gek genoeg ook geen astma medicatie meer nodig. Kwaliteit is super. Een zeer tevreden klant! Wieke

Geweldige ervaring

Innerlijke rust, minder pijn ect...

• Wat vond u van onze levertijd?

Een hele verandering in m'n leven

Ik heb cbn olie nederland een jaar geleden leren kennen. Na vele klachten met in slaap vallen, rugklachten en nerveus zijn ben ik op zoek gegaan naar een natuurlijk middel om dit op te lossen. Ik had gehoord over de medicinale eigenschappen van cannabis en heb me er in verdiept. Na van alles geprobeerd te hebben en gezocht te hebben naar een middel dat goed voor me werkt ben ik bij cbn olie nederland terechtgekomen. Op deze site heb ik mijn eerste flesje cbn olie gekocht. Dit heeft alles verandert ik heb me kunnen ontspannen zonder de "high" te hebben en zo blijf ik gezond zonder de bijwerkingen van de welbekende thc producten te hebben, een echte aanrader. Ik ben nu een hele stap verder. Dank aan het team van CBN olie nederland !

Wat een rust!

Ik zit in een turbulente fase in mijn leven en kan enorm veel onrust in mijn systeem ervaren. Hier slik ik al geruime tijd oxazepam voor, niet wenselijk natuurlijk en ben er dan ook helemaal niet blij mee wat weer zijn neerslag heeft op de onrust. Tot ik deze druppeltjes ging gebruiken, echt een totaal andere rust overviel me, heel erg prettig! Ik gebruik nu veel minder oxazepam sinds deze olie op mijn pad gekomen is en slaap ook veel beter. Super

Mooi 100% natuurlijk product

Gebruik de CBN olie nu een aantal maanden en voel mij overdag meer relaxed en slaap 's nachts beter. Ik gebruik het preventief omdat ik ook denk dat het mijn immuunsysteem kan verbeteren. Ik heb me vooraf goed ingelezen en in het product verdiept wat mij meer inzicht over de werking van CBN olie heeft gegeven.

• Wat vond u van onze levertijd?

Het helpt, maar verwacht geen wonderen.

Ik lijd aan een zware angststoornis en dit product werd me aangeraden een keer te proberen. Ik schrok eigenlijk meteen van de hoge prijs. Ik neem aan dat de ingrediënten het zo duur maken, echter heb ik daar geen verstand van dus ik ga het houden op de werking. Het helpt om de 'scherpe kantjes' van de spanning eraf te halen. Als ik last had van mijn angststoornis dan pakte ik een aantal druppels om te helpen kalmeren. Ik gebruikte dus wel een hogere dosis bij elke inname dan normaal, want mijn spanningen en stress zijn veel hoger dan normaal. Vanwege dat was het flesje na 2 weken al leeg. Minder pakken bij elke inname is zinloos want dan doet het bij mij gewoon niets. Dus voor mij persoonlijk is het gebruik van deze druppels -voornamelijk vanwege de hoge prijs- gewoonweg niet te doen. Als je een beetje stress of spanning hebt, of een heel groot bank saldo, dan kan ik dit zeker aanraden. Voor mensen met een angstoornis of burn-out die niet zo'n hoog bank saldo hebben raad ik aan even verder te kijken naar een goedkoper product met een kalmerend effect.

Feel good middel

Als fybromyalgie patient met reumatische pijnen is dit een wondermiddel voor mij. Mijn pijnen verdwijnen als sneeuw voor de zon en ook mijn slaappatroon is er beter op geworden. Normaliter kan ik bijna niet slapen en lig ik de halve nacht wakker. Ik kan nu eindelijk weer de hele nacht doorslapen.

• Wat vond u van onze levertijd?

Ik slaap nu veel beter en wordt frisser wakker

Ik ben op zoek geweest naar een 100% natuurlijk produkt waardoor ik beter kan slapen en rustig kan worden als ik gestresst ben. Mijn zoektocht is beloond na het vinden van Special Gold full spectrum CBN-olie!!! Na een paar druppeltjes voel ik me binnen 1 minuut al rustiger worden. Sinds ik deze olie gebruik slaap ik veel beter en wordt ik frisser wakker. Na onderzoek over de cannabinoïden, terpenen en fenolen die in deze olie zitten en wat voor gunstige werking die hebben op lichaam en geest ben ik nog enthousiaster geworden. Kortom: Zeer tevreden!

Over Special gold Cbd

CBN Olie Nederland levert de gecertificeerde Special Gold full spectrum CBN-olie. Boordevol cannabinoïden, terpenen en fenolen. 100% zuiver natuurlijk. Blijf gezond!