Good all in one product

Lichamelijk veel vitaler na weken gebruik. Ook psychisch minder last van mijn ADHD.

• Wat vond u van onze levertijd?

Meer energie en beter immuunsysteem

Na de eerste keer een paar druppels ingenomen gelijk beter geslapen. Minder spierpijn na het trainen en meer kracht en uithoudingsvermogen. Ook aanteraden voor mensen met longen problemen. Helpt goed tegen stress en pijn.

Ondersteunend en heilzaam

Voor spanning en slapeloosheid een prima alternatief op reguliere medicatie. Ook bij acute stress volle situaties te gebruiken. Goede ervaringen!

Enerverend

In het begin is hst effe wennen maar als je lichaam gewent is geraakt dan ervaar je de positieve kanten dat dit met zich mee brengt.

enorme gezondheids boost

Al jaren sliep ik slecht, sinds ik CBN olie gebruik slaap ik weer super. Daarnaast voel ik me fitter en veel beter in mijn vel. Een aanrader voor iedereen.

• Wat vond u van onze levertijd?

Goed voor mijn mentale rust !

De CBN olie full spectrum zorgt ervoor dat mijn spierpijnen mijn leven niet beheersen , dankzij de olie beheers ik mijn spieren.

• Wat vond u van onze levertijd?

Geeft ons lichaam een lekkere positieve boost

Heb na 2 heupoperaties veel littekenweefsel op een peesplaat in mijn bovenbeen wat bijzonder pijnlijk kan zijn. Zolang ik dagelijks mijn druppels neem heb ik geen last. Verder gebruiken wij de druppels preventief om zo coronaproof te blijven

• Wat vond u van onze levertijd?

Ik gebruik al een aantal jaar de CBN olie. Tegen de pijn van fibromyalgie en ook tegen slapeloosheid. Ik zou niet meer zonder willen! Daarbij is de service en de snelle verzending ook altijd perfect in orde.

Goed en eerlijk product

Gebruik het ter bestrijding van COPD. Geen ontstekingen meer gehad sinds gebruik. Rustige longen dus ook zuurstofwinst. Goede nachtrust is prettige bijkomstigheid

Unrivalled excellence

I began using Special Gold CBN oil as an alternative to smoking THC. Though I enjoy the physical relaxation effects brought forth in the body by the assimilation of THC, I never much cared for the effects on my cognition. Moreover, I have always had issues with smoking, so it was becoming a bit of a push and pull situation, whereby I would smoke to relax but felt awkwardly guilty for doing so. From the moment I started taking the product (Special Gold CBN oil, 10%) orally, I felt the immediate relief and relaxation I crave, without the additional cognitive side effects. So, Special Gold CBN helped me enormously to get rid of my physical anxiety as well as being a pivotal ally in my decision to quit smoking.

super olie

ik gebruik deze olie al jaren tegen stijfheid en artrose. Heerlijk spul ik blijf alert en niet slaperig.

Top producten

Top producten en top service

De CBN is Pijnstillend en rustgevend

Ik gebruik al geruime tijd de full spectrum CBN van Special Gold tot grote tevredenheid. Ik heb altijd hoofd- en nekpijn als gevolg van een Whiplash (16 jaar geleden een auto ongeval). De druppels onderdrukken de pijn goed en ik slik nu géén andere pijnstillers meer en slaap beter door. Ik word uitgerust wakker. Aanrader!

Helpt goed tegen migraine

Zeer goede ervaring hiermee

• Wat vond u van onze levertijd?

Ben een ander, ontspannen persoon geworden !

Joh, tuurlijk dacht ik na mijn eerste aankoop ;'t zal wel En jawel, het is zo ! CBN OLIE FULL SPECTRUM heeft mij weer goed op weg geholpen na kleine bloedingkjes in mijn hoofd met als resultaat flinke gedragsproblemen. Door het regelmatig te gebruiken merkte ik weer rustiger werd, beter sliep en een natuurlijke rem terug kreeg. Mensen herkennen de " oude " Marcel weer Als extraatje merkte ik dat mijn gezwel in mijn hand ( al 2 x weggehaald en kwam weer terug )langzaam kleiner werd. Nu na ca 1,5 jaar is het eigenlijk helemaal weg ! Mijn vrouw gebruikt het om beter te kunnen slapen en tegen pijn. Ze is super tevreden !

Top product

Mijn zoontje gebruikt dagelijks de olie en ervaart veel rust daardoor. Zelf gebruik ik de olie ook ter versterking van mijn immuunsysteem en ook wanneer ik hoofdpijn heb helpt de olie mij daarmee.

• Wat vond u van onze levertijd?

Gold CBN werkt snel en effectief

Ik gebruik cbn gold samen met cbg en cbd. Deze combinatie verlicht de pijn en helpt bij het herstel. Ik ben er blij mee.

• Wat vond u van onze levertijd?

Mijn ervaring met de code olie . Slaap beter. Geen onrustige benen meer. Minder last van mijn astma. Al met al een fantastisch product.

• Wat vond u van onze levertijd?

Ik gebruik het nu 8 maanden en het werkt perfect. Ik was het gaan gebruiken voor hoge bloeddruk en rusteloze benen. Daar heb ik geen last meer van, en me bloeddruk is perfect. Ook had ik last van spataderen die soms flink pijn deden, ook deze klachten zijn voor 90% afgenomen. Dus ja ik kan het iedereen aanraden.

• Wat vond u van onze levertijd?

Fijne olie met alle natuurlijke cannabidoide en terpenen.

Gekocht tegen slaap problemen, het helot fantastisch en uitgerust wakker worden is het voor mij heel zinvol.

Hornwaard 87 1824SC Alkmaar

06 - 19136546

Over Special gold Cbd

CBN Olie Nederland levert de gecertificeerde Special Gold full spectrum CBN-olie. Boordevol cannabinoïden, terpenen en fenolen. 100% zuiver natuurlijk. Blijf gezond!