Vlugge afhandeling van een probleem waardoor ik zeer tevreden ben

klantvriendelijk en meedenkend

Heb korting ontvangen op de laatste luieremmer uit de winkel. Niet geleverd met de originele verpakking maar wel met de garantie. Duidelijke communicatie per e-mail, prettige klantvriendelijkheid en samenwerking. Dank je wel Marianne! Groetjes, Liza

Snel, accuraat en prima

Snel verzonden

Snel verzonden, erg fijn!

Hou eens op met recensies vragen

Ik wil niet steeds mail ontvangen met een verzoek om recensies.

Beste, U krijgt automatisch 2x een vraag om een recensie in te vullen maar daar blijft het dan bij. Na 2x stopt dat vanzelf. Wel jammer dat u ons daarom een 1 geeft, de order is netjes verstuurd en het artikel is goed. Misschien kunt u dit herzien naar een eerlijke beoordeling. Vr. groet Marianne

echt goede ervaring met boodschappen

Artikel besteld ,helaas niet op voorraad. Echt netjes oplossing gevonden en snel ingeleverd. Heel aardig medewerkers. TOP

Snel geleverd en goede communicatie

Fijne winkel. Bestelling werd iets later geleverd maar de communicatie daarover was goed.

alles goed gegaan

Alles ging goed, snel geleverd en de goedkoopste in prijs

Super snelle verzending!

Dank voor de snelle verzending. Ik had het de volgende dag nodig en het was op tijd! Super service!

Snelle levering van mijn artikel

Super snel geleverd door Babykoop uit utrecht.

Super service!!

Zeer goed advies gekregen en snelle levering!

Over Babykoop.nl

Babykoop.nl is de webshop van Het Bedden en Babyhuis te Utrecht. Gevestigd op de Damstraat sinds 1938 .