is goed

Het bureau was goed en snel afgeleverd , en wat wil je nog meer, Wij zijn zeer tevreden.

très bien

Je suis très satisfait de mon achat, livraison rapide, seul bémol, le canapé est arrivée avec une partie cassée sans doute suite au transport !!! Mais jemai fait la réparation moi même et tout est rentré dans l'ordre.

Correct

Correct afgehandeld keurig op tijd gehaald en bezorgd

Na een valse start omdat er maar een verhuizer was (terwijl er twee nodig en gevraagd waren) kwam het toch nog vlot en prima in orde met de verhuizing van de bank

Topservice!

Top! Vriendelijke heren hebben ons badkamermeubel naar alle tevredenheid verhuisd!

Mooi op tijd en vriendelijke service

Netjes op tijd geleverd en vriendelijke kerel

Voelde me echt ontzorgt, chauffeur was heel vriendelijk, efficiënt en dacht mee

Fijn dat je online kunt boeken, dat het dan ook geregeld is. Heldere en duidelijke communicatie. Attente chauffeur, was een issue bij het ophalen, maar hij belde en dacht mee hoe het op te lossen. Ook bij het brengen perfecte communicatie, fijn vooruit gebeld en vriendelijk.

Parfait

Livraison effectuée à la date et l'heure convenues. Chauffeur sympathique.

Erg handig om zo een meubel te laten vervoeren, en veel praktischer dan zelf een busje huren. Van te voren werd de opdracht telefonisch doorgenomen, dat is prettig. Mijn verhuizer/chauffeur Eren was super vriendelijk en behulpzaam.

Chauffeurs waren super contact ook

Service medewerker aan de telefoon was erg geduldig en hielp me goed. Chauffeurs die langs kwamen waren erg behulpzaam.

Hele goede service!

De dienstverlening van de meubeltrein is erg goed en professioneel. Ze hebben een goede klantenservice en de bezorgers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!

Top service!!

Wij hebben vandaag voor de eerste keer gebruik gemaakt van dit bedrijf. Site is heel erg duidelijk en eenvoudig en de chauffeur was erg vriendelijk, netjes half uur van te voren gebeld, behulpzaam en het belangrijkste op tijd.

goede levering en communicatie

een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Livreur sympathique, serviable et enjoué

La livraison s'est passée sans accroc, le livreur était très sympathique. Il a eu un peu de mal à trouver notre porte mais il avait quand même le sourire. Micro bémol qui fait que je n'ai pas attribué les 5 étoiles, nous avons été livrés à 7h30 un samedi matin ce que nous n'avions pas prévu... Vous imaginez le stress en se réveillant avec la sonnette en habits de nuit.

Redder in nood

Ik heb eerst een opdracht geplaatst bij een ander platform. Ik kreeg toen verschillende offertes, heb toen 1 offerte geaccepteerd. Uiteindelijk ging deze niet door, geen koerier beschikbaar. Andere platform geprobeerd en ook zij werken met transportbedrijven samen. Op de dag van levering geen koerier beschikbaar. Via een kennis geadviseerd om via www.meubeltrein.nl te boeken. Dit noem ik redder in nood. Makkelijk en gebruiksvriendelijk platform. Meubeltrein rijdt met eigen chauffeurs en ze komen afspraken ook na.

Uitmuntende service.

Laatst had ik een bankstel ontvangen via Meubeltrein. Het werd tot aan mijn woonkamer verplaats door twee vriendelijke koeriers. Zeker een aanrader voor als je verhuisd.

Zeer goed bevallen

Zeer vriendelijke bezorger. Bank is netjes en op tijd geleverd. Dikke pluim.

Goede en meedenkende professionals.

Fijn bedrijf die er alles aan doen om de klant tevreden te laten zijn. Bij problemen denken ze mee om tot een goede oplossing te komen. Zeer aan te bevelen.

Goed geholpen en snel

Contact was soepel en alles was snel geregeld. Contact was op woensdag, vrijdag middag was alles bezorgd. Chauffeur was super behulpzaam en had de tafels en stoel snel en onbeschadigd in ons huis.

professionele en uitstekende dienstverlening

zeer professionele aanpak, super klantendienst en helpen onmiddellijk indien er iets verkeerd loopt. Top!

Scherp geprijsd.

Snel en professioneel geholpen met vervoer van een zware zitbank.

Vraiment à l'écoute de leurs clients. au mieux !

Je ne pouvais être présent pendant toute la plage horaire prévue pour la livraison. Tout a été mis en oeuvre pour respecter l'horaire fixé et ce, malgré la distance !

professioneel en bijzonder vriendelijk personeel

Na telefonisch contact op korte termijn vervoer in te plannen en bijzonder prettig uitgevoerd.

Uitstekend, snel en correct transport!

We wilden twee bankstellen laten vervoeren. De website van Meubeltrein gaf daartoe al direct een indicatie van de transportkosten. Dus je hoeft niemand te bellen om te vragen voor een offerte. Daarna was een datum snel gemaakt. Het transport werd vervolgens precies, zoals op de afgesproken tijd, uitgevoerd. De transporteurs waren daarnaast heel vriendelijk, beschaafd en behulpzaam. Niets dan lof voor deze organisatie.

Precies wat ik zocht

Ik zocht op vrij korte termijn een transporteur voor een meubel. Meubeltrein verzorgde het transport vlekkeloos en tegen aanvaardbare kosten. Meubeltrein komt zijn afspraken stipt na en communiceert uitstekend over de te leveren diensten.