Goede en meedenkende professionals.

Fijn bedrijf die er alles aan doen om de klant tevreden te laten zijn. Bij problemen denken ze mee om tot een goede oplossing te komen. Zeer aan te bevelen.

Goed geholpen en snel

Contact was soepel en alles was snel geregeld. Contact was op woensdag, vrijdag middag was alles bezorgd. Chauffeur was super behulpzaam en had de tafels en stoel snel en onbeschadigd in ons huis.

professionele en uitstekende dienstverlening

zeer professionele aanpak, super klantendienst en helpen onmiddellijk indien er iets verkeerd loopt. Top!

Scherp geprijsd.

Snel en professioneel geholpen met vervoer van een zware zitbank.

Vraiment à l'écoute de leurs clients. au mieux !

Je ne pouvais être présent pendant toute la plage horaire prévue pour la livraison. Tout a été mis en oeuvre pour respecter l'horaire fixé et ce, malgré la distance !

professioneel en bijzonder vriendelijk personeel

Na telefonisch contact op korte termijn vervoer in te plannen en bijzonder prettig uitgevoerd.

Uitstekend, snel en correct transport!

We wilden twee bankstellen laten vervoeren. De website van Meubeltrein gaf daartoe al direct een indicatie van de transportkosten. Dus je hoeft niemand te bellen om te vragen voor een offerte. Daarna was een datum snel gemaakt. Het transport werd vervolgens precies, zoals op de afgesproken tijd, uitgevoerd. De transporteurs waren daarnaast heel vriendelijk, beschaafd en behulpzaam. Niets dan lof voor deze organisatie.

Precies wat ik zocht

Ik zocht op vrij korte termijn een transporteur voor een meubel. Meubeltrein verzorgde het transport vlekkeloos en tegen aanvaardbare kosten. Meubeltrein komt zijn afspraken stipt na en communiceert uitstekend over de te leveren diensten.

Fijn en duidelijk

Meubeltrein heeft voor ons een bank vervoerd van een meubelwinkel in Amersfoort naar ons appartement in Nieuwegein. Helaas was de chauffeur iets te laat maar verder topservice. Erg aardige chauffeur die zeer kundig was in het tillen en vervoeren van de bank. Een aanrader daar kunnen andere bedrijven nog iets van leren!!!

Prettige, betrouwbare en snelle service.

Meubeltrein heeft voor ons een antieke tafel vervoerd van België naar Nederland en ik ben super tevreden met hun dienstverlening. Duidelijke communicatie, een aantrekkelijke prijs en kundige én beleefde chauffeurs. Daar kunnen andere bedrijven online nog wat van leren. Echt een aanrader! Wij gaan ze zeker vaker inzetten.

erg professioneel duidelijk in communicatie (online en fysieke move)

Goede service: aanrader!

Goed telefonisch bereikbaar en prettige communicatie; vriendelijk, welwillend, tijdige communicatie over aflevering. Groot en zwaar object is netjes ingepakt in bubbelwrap voor vervoer. Zou de Meubeltrein absoluut opnieuw inschakelen en raad het zeker aan.

Altijd Topservice!

Bij Meubeltrein wordt je altijd uitstekend geholpen en keer op keer leveren ze topservice! Zeker aan te raden!

Uitstekend is het juiste woord!

Meerdere keren via de Meubeltrein meubels laten bezorgen. Ook anderen aan wie ik ze heb aanbevelen zijn erg tevreden. Ik kan zeggen dat ik geen betere heb gezien. Ze zijn erg vriendelijk. Ook werken ze heel hard en zijn erg betrouwbaar. Je hoeft zeker niet rond te kijken voor een andere. Meubeltrein (Murat) je bent een kanjer, dank je wel voor alles!

Fijn bedrijf

Hardwerkende mensen die voor een schappelijk tarief hun diensten leveren. De telefonische bereikbaarheid is voor verbetering vatbaar.

De bestelling is op de aangemelde dag eerder bezorgd dan vooraf aangekondigd. Maar daarover belde de chauffeur/leverancier ruim genoeg tevoren. Was dus geen probleem. Hij vroeg of hij het bestelde meubel naar de juiste plaats in huis moest brengen. En dat heeft hij gedaan. Kortom: goede service en punctueel. De vraag of ik deze leverancier zou aanbevelen kan ik eigenlijk niet beantwoorden. Ik beveel eigenlijk nooit iets aan aan derden. Dus daarop moet ik nee antwoorden..

Zeer slecht

Zeer slecht: mijn schoonvader geeft aan dat op 2 juli 2021 een meubel geleverd moet worden. Vervolgens wordt niets geleverd. Dan wordt aangegeven levering op 7 juli 2021. Niets geleverd. Op 8 juli 2021 ga ik bellen en tijdens telefoongesprek veranderd 7 juli 2021 in 13 juli 2021 (ze doen het snel verversen). Gevraagd of dat normaal is en meneer zelf ook zo behandeld wil worden: ik had zelf gebeld om een afspraak voor levering te maken!! Dus als je online aangeeft op 2 juli leveren, dan moet je eigenlijk gaan bellen. Wat een weird organisatie.

Zeer goede service

Zeer goed communicatie, efficiëntie, vriendelijk, ... is het geld zeker waard ;-)

Zeer snelle levering !

Prima dienst !

Topservice

Mooie kast met facet geslepen deuren van Breda naar Amsterdam laten brengen. Ze komen hun afspraken voor 100% na! Betrouwbare partij om mee in zee te gaan.

Super tevreden

Grote kast gekocht in Rijssen (Nl) en moest getransporteerd worden naar Stekene (Be). 240 km Na een heel slechte ervaring met ander transportbedrijf, via internet op dit bedrijf gebotst. Wat een verademing! Vriendelijk en duidelijk aan de telefoon, correcte prijs, nemen zelf contact op met verkoper, op tijd verwittigd wat betreft levertijd, chauffeur met verstand van zaken en coronaproof. Heel tevreden. Aanrader !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer goede en nette service

Na enig misverstand over email keurig enkele dagen later bezorgd en de zware pakketten netjes binnen neergelegd.

Fantastisch.

Vandaag (zondag ) mijn pakket ontvangen. Vriendelijke en vakbekwame chauffeur. Pakket was in 2 dozen verdeeld. en er mankeerde helemaal niets aan. Ook mooi op tijd een mail ontvangen met de bezorgtijdvak van 4 uur weergegeven. Van 12:00 uur tot 16:00 uur. Maar de chauffeur was er om half twaalf al. Geweldig.

Fantastische bekwame mensen

Transport van een 3 meter lange tafel uit Antwerpen naar Amsterdam ging boven verwachting. De tafel moest in Antwerpen worden opgehaald en met een transport lift 1 hoog in Amsterdam worden gebracht. Bezorgers zeer vriendelijk, behulpzaam en snel. Ik ga Meubeltrein absoluut weer inschakelen.

Wat een toffe gozer was de bezorger zeg. Leuk praatje gehouden, koffie gedronken. Ik zou zeker in de toekomst weer iets laten bezorgen door Meubeltrein. Ga zo door jongens!