Alles perfect verlopen, heel vriendelijk

Super behulpzame bezorgen

Mooi optijd, behulpzame bezorger, producten netjes en heel aangekomen

Heel goed!

Dienstverlening was super.

oke

zeer vriendelijk

Niets op aan te merken

Uitstekend, chauffeur belde verschillende malen terwijl hij onderweg was om aflevering te bespreken, werkelijk niets op aan te merken. Aanbevolen !

Décevant

Aucune communication en français Les mails se retrouvent dans les spams On ne prévient pas que le livreur est sur le point d'arriver On attend pas que le fauteuil soit déballé avant de partir

Gewoon goed.

Vriendelijke bezorger leveren binnen af gesproken tijd.

Aardig en behulpzaam!

Snel en servicegericht

Snel en correct geleverd !!

Snel en correct geleverd.

Slechtste ervaring tot nu toe

slecht

Beste mevrouw/heer, Wat jammer! U heeft meubels gekocht bij een van onze opdrachtgever (Furnea webshop). Voor deze opdrachtgever leveren wij tot de drempel. Vervolgens heeft u een orderbevestiging ontvangen met een leveringsdatum en tijdvak (track en trace). In deze mail heeft u ook de belangrijke mededelingen over de aflevering ontvangen (ZIE HELEMAAL BENEDEN). Zoals in de mededeling is aangegeven leveren wij tot de drempel van uw voordeur op de begane grond. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop en vinden uw slechte ervaring zeer jammer. Wij bedanken u enorm voor de feedback! Met vriendelijke groet, Annemarie Bruinink Belangrijke mededelingen over de aflevering: • Zorg dat er op de afgesproken dag en tijd iemand aanwezig is. • Wij leveren tot de drempel van uw voordeur op de begane grond. • Controleer bij aflevering op beschadiging en of het aantal geleverde pakketten klopt. Zet dan pas uw handtekening voor ontvangst. • Bij een retouraanmelding dient uw verzending geretourneerd te worden zoals het oorspronkelijk is afgeleverd. • Zorg ervoor dat wij de bestelling gemakkelijk naar binnen en/of boven kunnen brengen (indien er gekozen is voor Service bezorging). Service bezorging houdt in dat onze chauffeur tot in de gewenste kamer levert. Voor deze service betaalt u een extra bedrag van €100,-

Waardeloos

Zouden tussen 12 en 16 uur komen Dus middag vrij genomen en niemand gezien Rond 17:30 maar eens gebeld maar in de wacht gezet en na 15 min wordt verbinding verbroken Uiteindelijk komen ze om 18:05 geen sorry of iets maar kijken je aan zo van wat is het probleem

tout est ok

produit de qualité et envoi rapide , je recommande

Ontevreden en teleurgesteld

De kleden kwamen om 7.30 uur. Mijn man moest beneden de kleden op halen.Chauffeur gaat niet verder dan zijn bus.We lagen nog op bed.Dat is de service van de meubeltrein.Belabberd dus.Ga voortaan bij bol.com bestellen.Die brengen het binnen.Pakken mee uit.Leggen alles uit.En allemaal gratis voor de klant.Jullie vragen 100.00 euro voor binnen brengen.Hoe dan?????

Beste mevrouw/heer, Wat jammer! U heeft meubels gekocht bij een van onze opdrachtgever (Furnea webshop). Voor deze opdrachtgever leveren wij tot de drempel. Vervolgens heeft u een orderbevestiging ontvangen met een leveringsdatum en tijdvak (track en trace). In deze mail heeft u ook de belangrijke mededelingen over de aflevering ontvangen (ZIE HELEMAAL BENEDEN). Zoals in de mededeling is aangegeven leveren wij tot de drempel van uw voordeur op de begane grond. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop en vinden uw slechte ervaring zeer jammer. Als laatst verzoeken wij u vriendelijk om ons opnieuw te beoordelen. Wij bedanken u enorm voor de feedback! Met vriendelijke groet, Annemarie Bruinink Belangrijke mededelingen over de aflevering: • Zorg dat er op de afgesproken dag en tijd iemand aanwezig is. • Wij leveren tot de drempel van uw voordeur op de begane grond. • Controleer bij aflevering op beschadiging en of het aantal geleverde pakketten klopt. Zet dan pas uw handtekening voor ontvangst. • Bij een retouraanmelding dient uw verzending geretourneerd te worden zoals het oorspronkelijk is afgeleverd. • Zorg ervoor dat wij de bestelling gemakkelijk naar binnen en/of boven kunnen brengen (indien er gekozen is voor Service bezorging). Service bezorging houdt in dat onze chauffeur tot in de gewenste kamer levert. Voor deze service betaalt u een extra bedrag van €100,-

Steeds op de hoogte gesteld van de bestelling en goede service chauffeur

Ging vlot en soepel. Blij dat ze van tevoren bellen dat ze er over een uur zijn. Fijne service. Ben je niet de hele tijd aan het wachten.

Snelle en correcte levering op de beloofde dag en binnen de aangegeven tijdstippen

Als verliep zoals afgesproken.

Er is niets te melden, omdat alles perfect verliep. Ik heb emails gekregen met de nodige informatie, en mijn pakket was geleverd op de afgesproken datum en tijd. Bedankt!

We zijn zeer tevreden enkel is er een hoek stuk van het paneel

keurige levering

Meubeltrein heeft in overleg het pakket in de tuin achter gelaten. Goede service

Werd netjes gebeld

30 minuten voor aflevering werd ik keurig gebelt door de chauffeur. Omdat ik niet thuis was netjes bij de buren bezorgd. Top.

zeer vriendelijke bezorger, enige minpunt is het feit dat wij niet op de hoogte waren tot een uur van bezorging van zijn komst. de aankondigingsmail hebben wij niet ontvangen.

Prima op tijd en keurig geleverd en van te voren gebeld

Snel en vriendelijk

Het pakket werd tot aan de voordeur geleverd door een vriendelijke bezorger.

chauffeur heeft spullen netjes afgeleverd

Goed optijd zoals afgesproken

Het kwam van Nederland en het was zoals vermeld Juiste dag,juiste uur