Heel vriendelijk

Goede communicatie !

Het bestelde is keurig afgeleverd

Artikel goed omschreven.

Tafel is als op het plaatje. Er was leveringsvertraging en we werden goed op de hoogte gehouden.

Heel goed telefonisch contact

Snelle levering zoals afgesproken en stipt op tijd geleverd.Top

Op tijd en vriendelijk...service tot in huis in een woord geweldig.

Heldere communicatie en volgens afspraak geleverd

Zorgvuldige omgang met een breekbare levering.

Horaire de livraison respecté /nl uniquement

A améliorer : mail en nl, livreur ne parle pas français. Le pauvre livreur était seul pour décharger et livrer des articles lourds et volumineux.

Erg tevreden

Vriendelijke persoon

geweldige service

Geweldige service van meubeltrein. Ze bellen je direct op nadat je een offerte hebt aangevraagd of een boeking hebt gemaakt om de details door te nemen. Houden zich aan afspraken. De bezorgers waren exact op tijd en heel vriendelijk en behulpzaam. Ik zou dit iedereen aanraden.

een goede ervaring

het was een nette en vlotte afhandeling

Livraison à l'heure prévue. Livreur sympathique

Livraison à l'heure prévue. Livreur sympathique

Mooie tafel uit een lastig bouwpakket

Ben zelf slechtziend en onhandig dus had ervaren klussenman ingeschakeld. Zelfs die is liefst vier uur bezig geweest om te tafel in elkaar te zetten. Dat maakt het geheel natuurlijk veel duurder. Niet fijn. Maar OK, de tafel is wel mooi.

Goeie communicatie

Ik kon het pakje niet laten ophalen thuis omdat nog ik of mn partner thuis waren. Via mail werd er snel een oplossing gevonden. Ik ben heel tevreden over de service Ik wist alleen niet dat het retourneren zoveel zou kosten

Vriendelijk prettig voor levering nog gebeld te worden voor tijdstip

Goed service

Pakket op tijd afgeleverd, ook contact opgenomen dat het onderweg.. ben erg blij me service Bedankt

Slecht

Niet afgestemd wanneer meubel geleverd kon worden en vervolgens zonder aanbellen de bank voor mijn deur buiten achter gelaten. In de e-mail vooraf stond dat ik bij levering het meubel moest controleren maar die kans werd mij dus geheel niet gegeven. Ik ben blij dat het niet regende en dat ik bij toeval zag dat er voor mijn deur een grote doos stond. Het bleek overigens ook een bank die ik niet besteld had te zijn…

Beste Loes, We hebben op 13-05-2022 de orderbevestiging per mail verstuurd, soms komt het voor dat de mail in de spam terechtkomen. Tijdens de bezorging controleert de klant alleen het pakket. Wanneer achteraf beschadiging wordt geconstateerd kunt u contact opnemen met de verkoper voor het vervangen van het meubel. Wij hebben ons Developer opdracht gegeven om de tekst (Belangrijke mededelingen over de aflevering:) aan te passen. Bedankt voor uw alertheid! Na ons telefoongesprek hebben wij uw klacht uitvoerig besproken met ons chauffeur. Ons chauffeur heeft uw bank voor de deur achtergelaten op verzoek van een meneer die op dat moment aanwezig was in uw tuin. Tijdens ons telefoongesprek heeft u aangegeven dat deze meneer de tuinman is. Het betreft hier een miscommunicatie. Omruilen voor de juiste bank kunt u regelen met Furnea B.V. ([email protected]) Hartelijk dank voor uw review! TEAM MEUBELTREIN

Levering

Op juiste tijdstip geleverd en heel vriendelijk !!

Een top bedrijf!

Snelle service! Snelle communicatie! Echt gewoon top.

Toppers, alles pico bello

Afspraak laten maken voor mijn nieuwe bed die ze komen brengen, netjes gebeld door Meubeltrein afspraak gemaakt en hij was er binnen 1 week.

Ben te vreden

N.vt

Vlotte en nette levering.

Correct en Snel en vriendelijk

Zoals afgesproken geleverd

Geen duidelijk t&t ik moest bellen voor info

De dag van mijn aankoop kreeg ik een e-mail met de track&trace code maar deze was onduidelijk, ophaldatum was 19-04 (dag van aankoop) en leveringsdatum was 19-04 dus ik was heel blij mee, ik zal hetzelfde dag mijn pakketje binnen krijgen. Na 5 dagen en hetzelfde informatie ik belde hun om te weten waar mijn pakketje was en ik zal een terugbelletje krijgen van de planner. Na 2 uur kreeg ik een belletje dat over 30 minuten bij mij zijn om het pakketje te leveren, gelukkig was ik thuis, maar zonder te overleggen of in te plannen sturen ze de choffeur naar mij toe omdat ik denk dat mijn levering vergeten was om in te plannen. Verder pakketje goed ontvangen en aardig choffeur.

Beste mevrouw/heer, Wat jammer! U heeft meubels gekocht bij een van onze opdrachtgever (Furnea webshop). Voor deze opdrachtgever leveren wij tot de drempel. Vervolgens heeft u een orderbevestiging ontvangen met een leveringsdatum en tijdvak (track en trace). In deze mail heeft u ook de belangrijke mededelingen over de aflevering ontvangen (ZIE HELEMAAL BENEDEN). Zoals in de mededeling is aangegeven leveren wij tot de drempel van uw voordeur op de begane grond. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop en vinden uw slechte ervaring zeer jammer. Wij bedanken u enorm voor de feedback! Met vriendelijke groet, Annemarie Bruinink Belangrijke mededelingen over de aflevering: • Zorg dat er op de afgesproken dag en tijd iemand aanwezig is. • Wij leveren tot de drempel van uw voordeur op de begane grond. • Controleer bij aflevering op beschadiging en of het aantal geleverde pakketten klopt. Zet dan pas uw handtekening voor ontvangst. • Bij een retouraanmelding dient uw verzending geretourneerd te worden zoals het oorspronkelijk is afgeleverd. • Zorg ervoor dat wij de bestelling gemakkelijk naar binnen en/of boven kunnen brengen (indien er gekozen is voor Service bezorging). Service bezorging houdt in dat onze chauffeur tot in de gewenste kamer levert. Voor deze service betaalt u een extra bedrag van €100,-

Prima bezorging en erg behulpzame bezorger

Ik werd op de bezorgdag netjes telefonisch op de hoogte gehouden over de meer exacte bezorgtijd en bezorger belde nogmaals toen hij mijn adres niet kon vinden. Bezorger wilde bij aflevering ook helpen met het tillen en dus super behulpzaam en vriendelijk.

Bezorgers vriendelijk. Meubels prachtig. Alles prima in orde.