Prima afgehandeld

Zou het u zeker aanbevelen

Beste Rieky, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat alles naar wens is verlopen. Daar doen we het voor! We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Prima geregeld

Makkelijk, goed en redelijke prijs

Beste Floris, Bedankt voor de positieve review. We zien u graag nog eens terug, online of offline. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Ontzettend vriendelijke en bekwame dienstverlening.

De behulpzame en vriendelijke werknemers luisteren goed naar en helpen je een passend product te vinden. Vergissingen worden snel opgelost waarbij je als klant altijd goed geholpen wordt. *****

Beste Bram, Bedankt voor uw beoordeling en fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is! We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Makkelijk besteld, vlot geleverd

Klant vriendelijk en houden zich aan de afspraak.

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve review en fijn dat uw ervaring positief is geweest, daar doen we het voor! We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Het was allemaal netjes voor elkaar.

Dat het allemaal goed op tijd was ,we hadden niks te kort alles was gewoon goed.

Beste Arie, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u tevreden bent. Daar doen we elke dag weer ons uiterste best voor! We begroeten u graag nog eens in onze showroom of via de digitale kanalen. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Top voor elkaar!

Voor onze nieuwe tuin hadden wij natuursteen opsluitbanden nodig en dat viel nog best tegen. Na wat rondbellen hadden we bij Swanenberg succes. Netjes te woord gestaan, kundig en behulpzaam! Enige verbeterpuntje is dat de levering onaangekondigd voor de deur stond, in tijden van Corona en veel thuiswerken geen probleem maar een seintje vooraf was fijn geweest. Materiaal is echter volledig naar wens en daar gaat het om, al me al een aanrader!

Beste Gerbert, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat uw zoektocht bij ons geëindigd is en goed bevallen is. Vervelend dat het exacte levermoment niet met u gecommuniceerd is. Ik heb dit doorgegeven aan onze afdeling planning zodat dit in de toekomst beter wordt gecommuniceerd. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Alles goed zo was afgesproken.

Materiaal was goed en de prijs ook. Dus zeker tevreden..

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling en goed om te horen dat u tevreden bent, daar gaan we natuurlijk voor! We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Fijne, snelle en vriendelijke service

Al meerdere malen bij Swanenberg stenen en tegels voor de tuin gekocht, altijd vriendelijk geholpen, denken mee en altijd bereid mee te kijken voor passende oplossingen. Top! Danielle van de Wiel

Goedemorgen mevrouw Van de Wiel, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te horen dat alles naar volle tevredenheid is, daar doen we het voor! We zien u graag weer terug bij ons in de showroom of via de webshop. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Jammer dat de tegels die ik voor ogen had niet op voorraad waren. Er is mij toen een goed alternatief aangeboden.

Beste Theo, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met het alternatieve aanbod. Wij zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

kwaliteits materiaal

Jammer dat er geen verzendbericht of enige communicatie omtrent de verzending was zodat onverwacht de postbode voor de deur stond met een vrij zwaar slecht verpakt pakket dat aan alle zijden kopot was. goed dat het materiaal ingeseald is want de deksel van de emmer lag er ook af. Verder goed materiaal en perfect voor mijn doel.

Beste Huub, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de verpakking aan kwaliteit te wensen overliet. Wij zullen dit terugkoppelen naar onze vervoerder. Gelukkig is het product wel intact. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Goed advies en supersnel geholpen

Op zoek naar een alternatief voor een tuinbank kwamen we al snel op een stenenvariant. Bij Swanenberg goed advies gekregen over de verschillende mogelijkheden. De keuze in materialen en verschillende prijsklassen is meer dan voldoende. De levering was snel en zoals verwacht goed.

Goedemorgen meneer Geerlings, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Prima bedrijf

Via de website was 't gemakkelijk om een keuze te maken en de bestelling te plaatsen. Op het aangegeven tijdstip werden de spullen netjes in de tuin afgeleverd.

Beste Ad, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. We zien u graag nog eens terug bij ons in de showroom of online! Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Prima !

Bestellen op de website was makkelijk. Gebeld ter bevestiging van de vracht, heel goed. Geen communicatie daarna over een dag van levering of tijd en ook geen belletje op de dag van levering zelf. Dat had wel gemogen; ik had ook niet thuis kunnen zijn.

Beste Pim, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent. Normaal gesproken wordt er wel gecommuniceerd wanneer de bestelling geleverd wordt. Ik zal dit doorspelen naar de betreffende afdeling. We begroeten u graag nogmaals, online of offline. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Online bestelling en levering uitstekend geregeld; Bedankt

Zie hierboven

Beste Bert, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat alles volledig naar wens is verlopen. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

overzichtelijke site, meedenkende chauffeur tijdens lossen

overzichtelijke site, meedenkende chauffeur tijdens lossen

Beste Petran, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. We zullen de complimenten overbrengen naar de chauffeur! Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Snelle service en mooie producten

Binnen 2 werkdagen had ik de stenen binnen na deze besteld te hebben via de site. De chauffeur was heel aardig en had ze zonder moeite neergezet dat de stratenmakers ze meteen konden leggen. Voor de achtertuin kom ik in het voorjaar terug!

Beste Jozef, Bedankt voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat alles volledig naar wens is. We zien u graag terug voor de achtertuin! ;) Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Ruim aanbod, helaas 1 artikel niet op voorraad

Verbaasd over hoe veel keuze! Maakte het niet per se makkelijker haha. Alles netjes geleverd op afgesproken dag en tijdvak. 1 artikel was helaas niet voorradig, dit is snel nageleverd. Superblij met mijn tuin!

Beste Ralf, Bedankt voor uw beoordeling. Gelukkig hebben we ook het artikel dat niet direct voorradig was nog snel kunnen naleveren. We wensen u veel plezier met uw nieuwe tuin! Team Swanenberg sierbestrating

Snel geleverd, heldere communicatie

Beste Stan, Bedankt voor de positieve beoordeling, fijn dat u tevreden bent. Wij zien u graag nog eens bij ons terug! Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Over Swanenberg Handelsonderneming B.V.

Welkom bij Swanenberg, sinds 1996 een begrip in sierbestrating in de regio 's-Hertogenbosch. Door de passie voor sierbestrating en de jarenlange ervaring in de branche mogen wij ons met recht de specialist in sierbestrating noemen. In onze showroom en showtuinen aan de Rosmalensedijk vindt u het grootste assortiment in de regio, waar we alles duidelijk gepresenteerd hebben. Ook op deze site kunt u ons uitgebreide assortiment bestratingsmaterialen bekijken. De materialen zijn direct te bestellen en veelal direct uit voorraad leverbaar.