Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede af handeling

Een goed degelijk product.

Top bedrijf

Top service en snelle levering

Prima bedrijf . Zend bestellingen snel op . En problemen worden direct opgelost . Mijn ervaring … zelfs op zondag Klasse . Kunnen andere bedrijven nog van leren

Goed bedrijf met goede after sales.

Bestellen, betalen en ontvangen. Precies zoals je het verwacht maar zeker ook zoals het hoort. Nadat ik mijn bestelling had ontvangen had ik nog een opmerking over het product en werd keurig netjes telefonisch te woord gestaan en mijn issue werd direct netjes afgehandeld. Hier zorgt men zeker voor tevreden klanten. TOP bedrijf hier kun je gerust bestellen.

Nvt

Nvt

Perfect!

Het voorgesprek was zeer plezierig. De plaatsing perfect gedaan. Aanrader!

Snelle levering en makkelijk te programmeren

Nooit meer

Ik bestelde een kit poortopener, een biibel en een magneetslot. Ondertussen is al 1 opener vervangen want er was al iets mis mee van in het begin. Na lang onderhandelen kreeg ik een nieuwe toegestuurd. De biibel heeft nooit deftig gewerkt, iedere oproep werd gemist omdat je het niet hoort wanneer iemand aanbelt. Geen volume te regelen, geen melding op de app! Het hekken staat op 20m van huis dus de bijgeleverde draadloze bel werkt ook niet… wanneer je dit meld zeggen ze dat het aan de WiFi ligt terwijl we goeie ontvangst hebben. Ik vroeg om het terug te sturen en dat mag, MAAR… ze gaan het eerst testen bij hun en dan pas beslissen of het wordt terugbetaald! Je mag 1 keer raden of het zal werken bij hun of niet!? Dan het magneetslot, ook al de 2de ik heb moeten aankopen! Ook hiermee niks dan miserie. De pin wordt slechts 2 seconden aangetrokken terwijl er 5 seconden tijd is tussen het openen van opener 1 en 2! Wanneer je dit meld (met filmpje, opname) erbij dan zeggen ze dat je het wss verkeerd hebt gemonteerd. Bij mijn weten moet de stopper altijd aan het eerste hekken staan, hoe kan je anders je poort laten stoppen?!?! Echt nooit meer!

Beste Patrick, Allereerst willen wij aangeven dat wij bovenstaande bericht met enige verbazing hebben gelezen. Wij hebben u altijd netjes proberen te ondersteunen met de vragen die er gesteld werden per telefoon en whatsapp. Zelfs na de openingstijden en avonduren in het weekend op zaterdag en zondag hebben wij u te woord gestaan. Het bleek dat een motor niet goed functioneerde. Hier hebben wij dan ook een nieuwe motor voor toegestuurd, zonder dat wij eerst de oude retour hebben ontvangen ter controle. Later bleek de zuiger lichtelijk verbogen te zijn. Hier hebben wij geen melding van gemaakt omdat wij de retour geaccepteerd hebben. Tevens werd er gevraagd per whatsapp of de afstand van de biibell en de ontvanger functioneerde bij een afstand van 40m. Wij hebben toen aangegeven dat dit hoogstwaarschijnlijk niet het geval zal zijn. Daarnaast ontvang je ook een push bericht op je smartphone zodra er een bezoeker aanbelt. Enkel dien je dan wel de push notificatie in de app aan te zetten met geluid en daarnaast dient er een sterk wifi signaal aanwezig te zijn zodat er geen vertraging optreedt. De biibell mocht inderdaad retour gezonden worden. Uiteraard lijkt het ons volkomen normaal om de retouren te controleren op defecten en beschadigingen. Mocht de biibell daadwerkelijk niet juist functioneren dan hadden wij zeker een nieuwe biibell toegestuurd net zoals wij bij de motor hebben gedaan. Ook hebben wij aangegeven hoe het magneetslot aangesloten dient te worden aangezien deze nu foutief gemonteerd is. Helaas wordt de uitleg nu verkeerd begrepen blijkt uit lezen van bovenstaand bericht. Nogmaals willen wij benadrukken dat wij altijd bereid zijn om goede service te verlenen. Daarnaast hebben wij meerdere malen aangegeven dat bij onduidelijkheid je altijd mag bellen zodat wij het nog beter kunnen uitleggen. Graag kom ik nog even met je in contact om het samen op te lossen. Met vriendelijke groet, Poortenhekwerk

Gelukkig bestaan ze nog!!!

Vanuit Zeeland langsgegaan in Holten. Heerlijk om in een echte timmerwerkplaats te komen en je toekomstige hek te kunnen bekijken. Vriendelijke ontvangs door Albert en gedegen uitleg om e.e.a. zelf te plaatsen. Alles ontvangen op de afgesproken datum en goede tussentijdse informatie inzake de levering. Top Albert, ga zo door.

Mooi hek, keurige installatie!

Bedrijf komt afspraken na en reageert snel op vragen.

Perfect ,!

Alles is goed geregeld ! Mijn vragen worden snel en goed beantwoord en alles is snel geleverd. Ik kan dit iedereen aanbevelen.

Service, snelheid en kwaliteit

Perfecte levering van zeer kwaliteitsvolle producten. Geen enkele op- of aanmerking te vinden. Service is daarnaast super, alle vragen worden direct beantwoord.

Prima service, komen afspraken na.

We zijn blij met onze nieuwe poort en hekwerk.

Zeer tevreden.

Ik zou zeggen gelijk doen . Ziet er goed uit en men komt zijn afspraken na.

Goede service/levering

Ben zeer tevreden met Poortenhekwerk.nl De levering is goed verlopen.

Goed advies en snelle levering

Goed passend advies

Makkelijk bestellen, snelle levering

Niets toe te voegen aan korte omschrijving

Super je wordt goed geholpen

Prima product en service

Komen afspraken na en zijn goed bereikbaar. Installatie instructie kan beter, maar na een belletje, met wat uitleg en prima foto's via de app, zeer helder en goed te doen.

Snel en correct geleverd !

En prima bedrijf met Prima producten !

Altijd perfecte service en begeleiding

Het is bij mannen wel eens moeilijk om handleidingen te lezen. Dus contact met dit bedrijf is de oplossing. Je word altijd super geholpen. Ook na 17:00 word er via de app gereageerd. Top service.

Doet wat verwacht

Levert gewoon de bestelling zonder verdere op of aanmerking.

Het produkt werd snel gelevert het voldoet aan de wensen het was wel wat groter als de maat die vermeld stond op de site. Alleen het handvat is erg groot. En jammer dat er een andere kleur bout met moer bij zit en dat het gat is voorgeboort.

Er zat vanuit de fabriek 1 handleiding niet bij. Met 1 telefoontje was alles opgelost

Nagelhoutstraat 45

7451ED Holten

Over Poortenhekwerk.nl

Bij poortenhekwerk.nl bent u aan het juiste adres voor toegangspoorten, inrijpoorten, poortopeners, hekopeners en hang- en sluitwerk.