Topproduct

Brise 360 werkt tot op heden perfect. Staat in de living en doet wat het moet doen. Ook bediening via de app is goed. Ben vanplan om de Brise 200 aan te schaffen om in de slaapkamer te zetten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hij maakt de lucht perfect schoon goed product erg tevreden

Prima machine!

De Brise 200 voldoet prima! Ook de helpdesk is prima. Kortom aanbevelingswaardig!

Hi, Marijke, Het moet wel kunnen. Kunt u ons servicenummer 015-8000 240 bellen voor verder hulp tijdens kantoor uur ? Brise care service team

Bedienung des C200 war nicht mehr möglich -> Schnelle Hilfe durch Service

Mail an die Hotline, und nach einer kurzen Fehleranalyse des Technikers konnte das Problem sofort direkt behoben werden. Ich hatte aus Versehen die Kindersicherung aktiviert, daher hat sich das Gerät nicht mehr manuell bedienen lassen und WiFi war leider ausgeschaltet. Tolle und schneller Service, herzlichen Dank dafür!

Conform afspraak geleverd

Na enig zoekverkeer op internet voor een goede luchtreiniger bij Brise uitgekomen. Na online bestelling volgende dag spullen netjes conform besteld ontvangen. Had zelfs de volgende ochtend nog gebeld om filters bij te bestellen, en deze zijn keurig met de levering meegekomen. De reinigers (C 360 en C 200) werken gewoon goed, zijn makkelijk te bedienen, en zijn heerlijk stil. (Kun je zelf instellen in app) De Brise reinigers kan ik iedereen aanraden, en voorzover ik de service nu kan beoordelen is deze ook vriendelijk en goed. De C 360 staat bij ons in de woonkamer (ca 70mtr2) en de C 200 in de slaapkamer (ca 30mtr2)

Prima luchtreiniging! Stil en efficiënt.

Zeer tevreden.

Top product . Top communicatie . Top service . De menselijk maat staat voorop bij dit bedrijf. Sjappo

wekt goed

werkt goed

Beste de heer Wijers, Onze producten worden gebruikt door duizenden huishoudens, kantoren en praktijken. Het werkt zeker heel goed. E-mail (service@brisecare.com) ons uw telefoonnummer en wanneer we contact met u kunnen opnemen om u te helpen. Dank u. Brise Care team

Mooie compacte luchtreiniger

De Brise C360 doet keurig en meetbaar snel zijn werk, installatie simpel. Enig zwak punt is de aanmerkelijk afwijkende luchtvochtigheid meting ten opzichte van een gekalibreerde meter.

C200 eenvoudig te installeren

Heb vandaag de C200 ontvangen. Degelijk verpakt en met duidelijke handleiding (met grote letters) geleverd. Stap 1. Filter klaarmaken (makkelijk). Stap 2 app installeren en account aanmaken (snel en makkelijk). Stap 3 apparaat toevoegen (super goede begeleiding). Stap 4 aanzetten en je verwonderen over automatische werking. Onze lucht bleek matig te zijn maar de C200 had het in korte tijd terug naar gemiddeld. De app biedt veel mogelijkheden en is na korte leercurve makkelijk te gebruiken. Bij configuratie geef je aantal m2 en aantal mensen en huisdieren op en de C200 kiest ideale instellingen. Als asthma patiënt kijk ik dankbaar uit naar mijn eerste nacht met schonere lucht. En als buitenlucht vuiler wordt past ie de instellingen van binnen ook nog eens aan. Hoe goed wil je het hebben? Nou zo! Bedankt Brise! Heb ook een C360 besteld voor de woonkamer!

Heel fijn om dat te horen! We doen ons best. Hartelijk bedankt. Brise Care team

Levering was snel en producten waren netjes verpakt

Altijd. Bedankt. Brise Care team

Niets op aan te merken.

Luid en duidelijk.

Bedankt !

Bestelt en een twee dagen in huis.

Ten eerste zijn het hele fijne mondkapjes , draagt het liever ook niet maar ze geven je een comfortabel en veilig gevoel. Je kunt ze ook meerdere malen wassen.

Dank u wel. Blij om dat te horen Brise Care

Levering prima, prijs en levensduur teleurstellend

Combo main filter voor 59 euro? Omdat je de initiële investering gedaan hebt, wordt je later uitgekleed met deze exorbitante onkosten. Wat slecht. Vzd kosten erbij en je kan slechts een paar maand verder. Tegelijkertijd met C200 een Dyson luchtreiniger voor hetzelfde bedrag (400 euro) gekocht (kan ook nog eens verwarmen). Wereld van verschil, wordt dagelijks gebruikt en heeft nog steeds de eerste filter.

Hi, J, It is very pity to hear your feedback. Still it is very important to know that. The Combo filter (€54, not €59) has became a little bit expensive after this summer. Because of global supply/logistics problem caused by corona, we are forced to increase it. Sorry for that. We will see if we can get them back next year if the problem gets better. However, our system is designed to get the best efficient in different individual situation. The life time of filter could be longer or shorter depending on everyone's different living circumstance. So, not by time-counting. In average, Combo can last around 6 months (ON for 24/7 ,365 days), sometimes 8 months. Another model C360 with larger capacity, it lasts for 1 year in average. If you encounter unusual situation, we are willing to looking into it for you, of course, with your permission. We recognise Dyson which has different airflow design. That makes the difference in "air purification". If you are interested in, you may drop an email to us. Hope this short information helps.

Sławomir

Super cena i szybka dostawa

Perfect werkt goed

Na jaren een gezonde omgeving. Bij mijn dochter staat de 200 op de slaapkamer en ze hoeft niet meer te puffen. de andere c360 op mijn kantoor gezet en heb nu zeker een betere lucht. Ik zie ook meteen de luchtvochtigheid of die goed is ;-)

Apparaten werken goed

Snel bezorgd, installatie redelijk eenvoudig. Kost wel even tijd om uit te pluizen welke mogelijkheden/instellingen je kunt kiezen, maar je kunt het geheel bijna aan je eigen wensen aanpassen. Nachtmodus is echt stil, maar nog niet kunnen vinden hoe je het apparaat automatisch op een bepaald tijdstip in de nachtmodus kunt laten gaan - handleiding is onduidelijk - moet het nu nog handmatig doen. Algemene conclusie: goed werkende en handige apparaten. Erg tevreden.

alles naar wens

geachte lezer,toen ik het voorfilter voor mij had schrok ik toch wel even van de vervuiling die het had opgenomen. ik was blij dat ik een nieuw filter kon plaatsen. gisteren zat ik te kijken naar de c360, mijn vraag is heeft deze een enkele filter of twee(daarmee bedoel ik 2x een voorfilter en 2x een hoofdfilter). vr. gr. andre verheij

Beste Andre, C360 uses the same system as C200. There is one pre-filter and one main-filter in a complete filter set. Only that C360 is bigger for larger capacity so the life time of filter is longer than C200, besides some new designs. Brise Care team.

Useful air cleaner

We bought C200 years ago and we are very satisfied with the quality of the air cleaner. It small, efficient and useful to clean the air in our sleeping room. Last year before Christmas we order a C360 for our living room and it works perfect as we expected. We never have COVID-19 infection in our family even though both of me and my partner work in the hospital. The air cleaners work perfect during the pandemic. The only disadvantage is the filter needs to be replaced regularly and it is not cheap.

Thank you for sharing your experience with us. We are very happy that our products have taken care of your family, specially during this pandemic. Brise Care team.

Oké

Goed afgeleverd maar instructieboekje niet in Nederlands, jammer!

Hello, Henny Het is dat is raar. Moet wel met Nederlands. U kunt ook via ons site digitaal handleiding downloaden. Zie link onder: https://www.brisecare.com/nl/download/ Hoop dat dat helpt. Brise Care.

Goed produkt

Nadat ik een nieuwe filter had geïnstalleerd bleef ik maar mail ontvangen dat hij vernieuwd moest worden,heel ittitant ,voor de rest een top produkt

Bedankt voor uw recensie. Na filter vervangen moet de levensduur van filter resetten worden via Brise app. Via de link onder kunt u vinden hoe u dat kunt doen. https://www.brisecare.com/nl/replace-the-filter/ Daarna ontvangt u niet meer Reminder bericht. Brise Care team

Uitstekend en fast delivery

Nog geen mening over uw toestel

Geachte lezer, Daar er een lichte renovatie plaatsvind in onze woning staat het toestel even opgeborgen. Dit vanwege de stof. We hebben na ontvangst het toestel wel even aangehad en waren wel onder de indruk.

Apparaat werkt goed.

Het apparaat werkt goed, het snoer helaas pas na even eraan bewegen. De verbinding met internet lukt helaas niet. Waardoor ik het rode lampje na verwisselen filter niet uit krijg.

Hi, Annemieke, Bedankt voor uw feedback. Die verbinding moet wel kunnen. Stuur uw contactgegevens naar "service@brisecare.com". Wij zullen u helpen om dit probleem op te lossen. Service team.

Vandaag geleverd, zeer snel en hooggespannen verwachtingen

Heb de C360 voor de huiskamer en de C200 voor de slaapkamer besteld. Snel geleverd, prima track and trace van DHL, installatie kinderlijk eenvoudig en doet alles wat ik ervan verwachtte! De app ziet er ook zeer goed en professioneel uit en wifi werkt uitstekend. Na ca. 2 uur draaien is de lucht overal al merkbaar stukken beter. Zal over een week nog eens evalueren, maar heb hooggespannen verwachtingen! Twee duimpjes omhoog!

Hartelijk bedankt, Simon !

Over Brise Care BV

Our vision : Contributing in improving people's respiratory health through intelligent data science and technology. Specialised in indoor environment improvement and air purifier. Global site: https://www.brisecare.com EU eShop: https://shop.brisecare.eu