Service vriendelijk, een gemaakte vergissing werd bliksemsnel hersteld.

Snelle en perfecte levering

Alles volgens afspraak geleverd

filtres beaucoup trop chers

beaucoup trop cher, les filtres.After this remark een e-mail exchange took place and Brise promissed to look into this matter. The fact that I was not brushed aside is encouraging.Of course we have to wait the outcome.

Hi, Sorry to hear about your opinion. There were lots of different type of filters for us to choose in market to produce our filters. The filter type that we are using is the best balance between cost and quality. That is what we pay for it. Besides, our smart system ensures the correct and efficient usage of filters for you so that you won't waste any cent on filter. For instance, the filter (Combo) you bought can be used for 6-8 months in average. So, it cost you less than €9 per month, €0.30 cent per day if the device is 24/7 ON. This is for your reference. Hope that it can provide you a better view on this matter. Customer service SUVIOS/BRISE

snelle levering en gedaan wat er beloofd was.

Fantastisch product

De c-360 werkt uiterst nauwkeurig en reageert bijzonder snel op veranderingen in de luchtkwaliteit. Zo gauw het deurtje van de houtkachel open gaat om een nieuw houtblok op het vuur te gooien slaat hij aan, wanneer het eten op tafel gezet wordt bespeurt hij al geur en reageert. Dus of het nu fijnstof of geur is, de reactie is heel goed dankzij de kunstmatige intelligentie.

Snelle levering, goede gebruiksaanwijzing. Precies wat ik zocht

Bijna alles naar wens

Wanneer wij ochtends in de woonkamer komen staat de reiniger altijd voluit te reinigen en dat lijkt mij overbodig.wat kunnen wij hieraan veranderen om dat te vermijden. Bij voorbaat dank, Vr.gr. Andre verheij

Simpel bestellen

Vanuit de app simpel de juiste filters bestellen, en enkele dagen alter netjes conform afspraak thuis geleverd.

Onduidelijk

Ik vind het totaal onduidelijk wat het verschil is tussen de verschillende filters Como en breathe en hoe je het biofilter moet plaatsen. Dat moet toch eenvoudig te communiceren zijn?

Geachte mevrouw, U vindt de instructie op deze pagina: https://www.brisecare.com/nl/replace-the-filter/ Deze link vind u op onze website. We gaan kijken of we het voor gebruikers nog duidelijker kunnen maken.

Na twee jaar ervaring TOP!!

Sinds kort hebben wij naast de twee C200 die we hebben een extra C360 luchtreiniger aangeschaft. Een pracht apparaat, grote mogelijkheden en alles naar wens in te stellen. Via de Brise app is alles in te stellen, en op de display van de C360 ook alles af te lezen, dus de C360 is eventueel ook zonder app te gebruiken, maar is met app nog veel comfortabeler. Wij hebben dus al twee jaar luchtreinigers van Brise, en hebben met een gerust hart de derde gekocht omdat het vertrouwen in dit bedrijf inmiddels zeer groot is geworden, en zeer professioneel is. De service is perfect !!! Deze service hebben wij bij een ander bedrijf nog nooit ergens meegemaakt. Ook de professionaliteit is naar ons uitmuntend geweest, en de directie van dit bedrijf straalt ook duidelijk met groot enthousiasme uit dat ze volledig achter hun product staan. Al het advies op het gebied van luchtreiniging is hier op een betrouwbare manier op te vragen, en je krijgt een eerlijk antwoord. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Kortom een TOP bedrijf met goede apparaten en perfecte service. Wij schrijven bijna nooit een review maar als de service zo groot is, kun je het beter laten weten aan andere mensen die een keuze moeten maken om een apparaat aan te schaffen. Gewoon volgens onze ervaringen een betrouwbaar en goed adres. Geschreven door Brise gebruikers in het Gooi, Henk en Claudia..

Super bedankt voor de mooie review!

Goede wijn ...;...

Materiaal goede kwaliteit. Bovenal nazorg ouderwets uitstekend. Klantvriendelijk en veel oosters geduld.

Super bedankt voor de mooie review!

uitstekend!

Excellent customer service and delivery services! Great product

Uitstekend klantenservice

Snelle reactie van klantenservice omdat mijn postcode een typefout bevatte. Snel opgelost. Ik had binnen 3 dagen mijn filters ontvangen. Super!

Heel erg blij met de Brise.

Hallo Brise, Onlangs de Brise C360 aangeschaft. Staat 24 uur per dag aan in mijn pedicurepraktijk. Je kunt de Brise goed handmatig bedienen maar ook de app, na installatie, is heel handig in gebruik. Binnen en buiten te volgen en te regelen. Via de app, volgens je persoonlijke wensen in te stellen, volg en controleer ik mijn fijnstof, vluchtige stoffen, luchtvochtigheid en temperatuur in mijn werkruimte. Vooral in deze Coronatijd het goede advies gekregen om het Brise Biofilter te gebruiken voor oa micro organismen en zekers goed werkzaam tegen covid19. Je merkt gewoon heel goed dat je in een schoner klimaat en werkruimte zit te werken. Bij vragen of problemen wordt je goed geholpen en altijd geprobeerd dit zo snel mogelijk op te lossen. Dus erg blij er mee en krijgt van mij 5 sterren.

Topproduct

Brise 360 werkt tot op heden perfect. Staat in de living en doet wat het moet doen. Ook bediening via de app is goed. Ben vanplan om de Brise 200 aan te schaffen om in de slaapkamer te zetten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hij maakt de lucht perfect schoon goed product erg tevreden

Prima machine!

De Brise 200 voldoet prima! Ook de helpdesk is prima. Kortom aanbevelingswaardig!

Hi, Marijke, Het moet wel kunnen. Kunt u ons servicenummer 015-8000 240 bellen voor verder hulp tijdens kantoor uur ? Brise care service team

Bedienung des C200 war nicht mehr möglich -> Schnelle Hilfe durch Service

Mail an die Hotline, und nach einer kurzen Fehleranalyse des Technikers konnte das Problem sofort direkt behoben werden. Ich hatte aus Versehen die Kindersicherung aktiviert, daher hat sich das Gerät nicht mehr manuell bedienen lassen und WiFi war leider ausgeschaltet. Tolle und schneller Service, herzlichen Dank dafür!

Conform afspraak geleverd

Na enig zoekverkeer op internet voor een goede luchtreiniger bij Brise uitgekomen. Na online bestelling volgende dag spullen netjes conform besteld ontvangen. Had zelfs de volgende ochtend nog gebeld om filters bij te bestellen, en deze zijn keurig met de levering meegekomen. De reinigers (C 360 en C 200) werken gewoon goed, zijn makkelijk te bedienen, en zijn heerlijk stil. (Kun je zelf instellen in app) De Brise reinigers kan ik iedereen aanraden, en voorzover ik de service nu kan beoordelen is deze ook vriendelijk en goed. De C 360 staat bij ons in de woonkamer (ca 70mtr2) en de C 200 in de slaapkamer (ca 30mtr2)

Prima luchtreiniging! Stil en efficiënt.

Zeer tevreden.

Top product . Top communicatie . Top service . De menselijk maat staat voorop bij dit bedrijf. Sjappo

wekt goed

werkt goed

Beste de heer Wijers, Onze producten worden gebruikt door duizenden huishoudens, kantoren en praktijken. Het werkt zeker heel goed. E-mail ([email protected]) ons uw telefoonnummer en wanneer we contact met u kunnen opnemen om u te helpen. Dank u. Brise Care team

Mooie compacte luchtreiniger

De Brise C360 doet keurig en meetbaar snel zijn werk, installatie simpel. Enig zwak punt is de aanmerkelijk afwijkende luchtvochtigheid meting ten opzichte van een gekalibreerde meter.

C200 eenvoudig te installeren

Heb vandaag de C200 ontvangen. Degelijk verpakt en met duidelijke handleiding (met grote letters) geleverd. Stap 1. Filter klaarmaken (makkelijk). Stap 2 app installeren en account aanmaken (snel en makkelijk). Stap 3 apparaat toevoegen (super goede begeleiding). Stap 4 aanzetten en je verwonderen over automatische werking. Onze lucht bleek matig te zijn maar de C200 had het in korte tijd terug naar gemiddeld. De app biedt veel mogelijkheden en is na korte leercurve makkelijk te gebruiken. Bij configuratie geef je aantal m2 en aantal mensen en huisdieren op en de C200 kiest ideale instellingen. Als asthma patiënt kijk ik dankbaar uit naar mijn eerste nacht met schonere lucht. En als buitenlucht vuiler wordt past ie de instellingen van binnen ook nog eens aan. Hoe goed wil je het hebben? Nou zo! Bedankt Brise! Heb ook een C360 besteld voor de woonkamer!

Heel fijn om dat te horen! We doen ons best. Hartelijk bedankt. Brise Care team

Over Brise Care BV

Our vision : Contributing in improving people's respiratory health through intelligent data science and technology. Specialised in indoor environment improvement and air purifier. Global site: https://www.suvios.com EU eShop: https://shop.brisecare.eu