Pruts bedrijf

6 maanden geleden bleek er nog een factuur open te staan. Dat was ruim een jaar na eindigen van het contract. De factuur zou gecorrigeerd worden en ik zou een nieuwe mail krijgen. Nooit meer wat van gehoord tot vandaag. Een mail met een verwijt dat ik niet wil betalen... Heey jongens ik belde jullie de vorige keer he, ik zou van jullie een factuur krijgen!

Always helpful!

Linda was very nice and provided me the information I was looking for.

Zeer behulpzaam

Via de chat contact gehad met Michel of ons internet abonnement via de koperverbinding omgezet kon worden naar glasvezel. Alle vragen zijn zeer vriendelijk en deskundig beantwoord.

Goede klantenservice

Hallo beste lezer, Ik heb sinds kort budget alles in 1 en mobiel en energie. Met alles in 1 hebben we problemen gehad totdat ik Dwight heb gesproken. Binnen 1 dag waren al mijn problemen opgelost en ben ik een gelukkig mens met goede service van budget. Hele vriendelijke mensen en klantgericht en streven naar oplossingen. Mijn dank is groot. Fatih yilmax

Super slecht!

Per 1 juni abonnement afgesloten voor internet en telefonie. Tot nu toe nog steeds geen telefonie.. keer op keer worden er toezeggingen en beloftes gedaan, steeds zonder resultaat.. absolute afrader!! Kijk uit met dit bedrijf

Na opzegging contact blijven ze geld afschrijven en aanmaningen sturen

Ondanks dat ons contract al is afgelopen blijven ze helaas geld afschrijven. Na telefonisch contact hebben ze eindelijk de eindnota opgesteld maar helaas ontvang ik nu vandaag weer een aanmaning voor een factuur die ten onrechte verstuurd is. Hoe kom ik van deze partij af?

Zeer, zeer slecht

Medewerkers spreken nauwelijks Nederlands, ik ben woedend, laaiend en gefrustreerd op deze provider, ik zat ooit bij NLEx, daarom koos ik Budget, maar de professionele medewerkers van NLEx, en de kennis van zaken is compleet weg. Onlangs in Maart een incasso gehad, werd teruggeboekt in Maart ik kreeg iplv een herinnering gelijk een aanmaning met aanmaningskosten, ik moest maar betalen anders kwamen nog meer kosten je wijst op de wet ik heb geen herinnering gehad, en gewoon veel te laat een aanmaning direct de deur uit doen, echt brutaal ik zou er nog terugkoppeling van krijgen (credit 15,- maar nooit gebeurd) maar dat krijg ik nooit van Budget omdat ze niet graag dingen zwart op wit hebben als het komt tot de geschillencommissie welke ik overweeg of dagvaardiging. Aan de telefoon kan ik de status van mails vragen maar reageren nope. Ook heeft T-Mobile samen met Budget en de overstapservice een grote fout gemaakt, ik kreeg bericht van T-Mobile, dat de opzegging niet werd doorgevoerd omdat mijn contract nog te lang loopt en levering niet door kon gaan, en enkele daarvoor een e-mail dat Budget was opgezegd, ik heb het nog nagetrokken en jullie bevestigden per mail en per telefoon dat de opzegging geannuleerd was. Vervolgens op 2 Mei afgesloten tot mijn grote verbazing, terwijl de opzegging geannuleerd was? Compleet geen glas meer op de lijn had. meer omdat de medewerkers het niet snapten; direct op 2 Mei Ziggo aangevraagd en sindsdien gebruik ik ook Ziggo en heb ik direct de apparatuur geretourneerd (naar Budget) Mijn contract liep echter tot 22 Juni, en ik heb jullie met tegenzin betaald tot deze tijd, zodat ik mijn waarborgsom zou terugkrijgen; en niet herinneringskosten na kosten kreeg, en vervolgens met alweer tegenzin tot 22 Juli betaald terwijl dat abonnement allang opgezegd was, ik bedel nu dagelijks of ik mijn geld terug mag ik heb honger! SCHAAM JE BUDGET.

ok

zeg ik toch...

Word altijd goed en vriendelijk geholpen

Hey S., Bedankt voor je review en fijn dat je ons als zo goed hebt ervaren, zoals het hoort natuurlijk! :) Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

They got immediate action on the first call

They offered to check my line and send me a new modem to replace the old one.

Hey E.G., Thanks for your review. We're glad to see your issue was resolved with one call. That's something we're always striving for. Greetings, Team Webcare, Budget All-in-one

Snel en deskundig

Wij waren buiten onze schuld in een bizarre situatie beland. Jullie medewerkers, zelf stom verbaasd, dus geen alledaags probleem, hebben hun best gedaan. Toen het toch wat lang ging duren was 1 telefoongesprek voldoende om onmiddellijk de zaak op te lossen.

Hey J.M.M., Bedankt voor je review. Fijn om te zien dat het allemaal in 1x opgelost kan worden. Dat is natuurlijk ook precies ons streven. Op een paar fijne jaren samen! :) Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

Slecht

Ik moet alles steeds zelf regelen , terwijl het jullie baan is en jullie betaald word er voor en ik steeds 20 tot 30 !inuten van mijn tijd aan de telefoon moet zitten en wachten voor een afspraak te maken en dan van kast naar de muur wordt gestuurd !!!!

Hey R.B., Bedankt voor je review. Jammer dat je zo lang in de wachtrij hebt moeten staan, we begrijpen dat dat erg vervelend kan zijn. Gelukkig zijn de wachtrijen de laatste tijd weer veel korter en zou je zo iemand aan de lijn moeten hebben. Helaas blijft het wel nodig om te bellen voor een afspraak met bijvoorbeeld een monteur. Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

Keurig en netjes te woord gestaan..

Mijn verlenging is op een prettige manier afgehandeld.

Hey Nico, Bedankt voor je review, goed om te zien dat je verlenging soepel is afgehandeld. Hopende op nog een fijne paar jaar samen! :) Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

Netjes geholpen

Ik werd netjes en accuraat geholpen

Hey G.J.M., Bedankt voor je review. Fijn om te zien dat je goed en efficient bent geholpen. Zoals het hoort! :) Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

Veel gedoe maar nog steeds geen oplossing.

Sympathieke medewerkers van het callcenter die een nieuwe ontvanger en een modem hebben opgestuurd. Geen oplossing voor het probleem. Tv kan alleen via 1 ontvanger worden gekeken. Via de 2e ontvanger steeds een foutmelding dat er geen verbinding is tussen modem en ontvanger. Om gek van te worden. Niemand die er iets van snapt. Door drukte komt er pas na een dag of 10 een monteur.

Hey Bert, Bedankt voor je review. Erg vervelend dat het vervangen van de apparatuur niet heeft gewerkt en dat je erna ook nog eens een aantal dagen moet wachten. Natuurlijk behoudt je wel het recht op een tegemoetkoming voor de dagen zonder diensten. Ook kan er een verzoek tot vervroeging uitgezonden worden naar het team in contact met de monteurs. Verwijs graag terug naar deze review.. (020-2055555). Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

netwerk zwakte

Zwak internet en verbroken verbinding op internet

Hey M.G., We hebben u nog geprobeerd te bellen, helaas gaf u aan dat uw Nederlands niet erg goed was. Wij raden u aan om ons even te laten bellen door iemand die goed Nederlands spreekt, zodat wij snel kunnen kijken wat het beste is om uw internetverbinding zo snel mogelijk sterker te maken.

Uitstekende afhandeling van alles.

Gewoon super

Hey Sonja, Bedankt voor je review, fijn om te zien dat alles goed afgehandeld is, zoals het hoort natuurlijk! :) Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

Kundig en vriendelijk te woord gestaan

Hey R., Bedankt voor je review, fijn om te zien dat alles goed afgehandeld is, zoals het hoort natuurlijk! :) Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

Zij doen wat zij beloven.

Klantvriendelijk. Zij hebben er voor gezorgd dat ik met hun hulp, mijn contract kon verlengen.

Hey M.G.H., Bedankt voor je review, fijn om te zien dat alles goed afgehandeld is, zoals het hoort natuurlijk! :) Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

Goed geholpen

Vriendelijk personeel en goede uitleg

Hey Sonja, Bedankt voor je review, fijn om te zien dat alles duidelijk en goed uitgelegd is, zoals het hoort natuurlijk! :) Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

Good

Good

Hey A., Thanks for your review, glad you're enjoying our services. Greetings, Team Webcare, Budget All-in-one

Behulpzame klantenservice

Na het eerste contact werd er meteen gestuurd wat ik nodig had, helaas niet voldoende om mijn probleem op te lossen maar was onbekend. 2e keer contact was er iets misgegaan met het op de post doen van wat ik nodig had, maar na nogmaals contact te hebben gehad was het de volgende dag opgelost.

Hey Nick, Jammer dat het niet allemaal in 1x was opgelost. Wel fijn dat het uiteindelijk de dag erna in orde was! :) Bedankt voor je review! Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

Verhuizing ging slecht

Het duurde heel lang voor mijn alles in 1 meeverhuisd was. Ik zou ook nog een compensatie krijgen maar waarschijnlijk moet ik daar zelf weer achter aan

Hey N.G.A.M., Bedankt voor je review, wat vervelend dat je verhuizing zo stroef verliep. Als er een toezegging is voor compensatie en je diensten zijn alweer een tijdje actief, lijkt het mij inderdaad toch het best om nog even aan de bel te trekken. Ons excuses voor het ongemak. Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

Zeer vriendelijk en weten waar het over gaat

Hey J., Bedankt voor je review, fijn om te zien dat alles goed uitgelegd en afgehandeld is, zoals het hoort natuurlijk! :) Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

Prima in orde

Alles is helemaal goed

Hey A.A.G.G.M., Bedankt voor je review, fijn om te zien dat alles naar wens is, zoals het hoort natuurlijk! :) Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

Over Budget Alles in 1

Hallo, wij zijn Budget Alles-in-1, onderdeel van Budget Thuis. Sinds 2019 aanbieder van Internet, TV en Bellen via het betrouwbare KPN-netwerk (misschien ken je ons al van Budget Energie of Budget Mobiel?) We zorgen dat het werkt en je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs