Super goed geholpen met mijn storing. Moest een nieuwe box komen en woensdag contact en vandaag ( donderdag) binnen.

Was prima.

Prima te woord gestaan en geholpen!

Goed geholpen

Goed geholpen

Volledige hulp bij vragen.

Ondanks mijn leeftijd van bijna 86 jaar had ik kinderslot op de televisie. Na het telefoongesprek en doorgeven van mijn pincode was de klacht snel verholpen.

Werknemers zijn. Snel geïrriteerd

Slechte provider van Nederland

M9est meerdere keren geholpen worden maar bij de 3e keer ging dat perfect

3 maal is scheepsrecht. De 1e 2 keer wordt ik iets minder goed geholpen dan bij de laatste keer. Dat ging perfect

Goedemiddag M.M. Voorhout, Bedankt voor u postieve review, hier zijn wij ontzettend blij mee! Jammer om te lezen dat u de eerste keren minder goed bent geholpen, onze excuses hiervoor. Wel fijn dat u de laatste keer erg goed geholpen bent. Wij wensen u een hele prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

na levering is budget alles in 1 niet te bereiken

Mijn tv is aangesloten door een monteur maar ik kan niet goed de tv aanzetten

Goedemiddag Frans, Bedankt voor u review, ontzettend vervelend om dit te lezen! Ik wil u dan ook vragen om contact met ons op te nemen via 0202055555 zodat we hier samen uit kunnen komen en tot een oplossing kunnen komen en u weer gebruik kan maken van alle diensten, zoals het hoort. We horen graag van u en wensen u een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

Nooit geen problemen gehad

Alles werkt altijd en we waren altijd tevreden

Goedemiddag Herman, Ontzettend bedankt voor deze super positieve review, hier zijn wij echt heel blij mee en heel fijn om te horen! Wij waarderen de perfecte score! Wij wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-In-1

Bij problemen is er via de chat contact mogelijk

De chat ging vrij snel naar een oplossing en die komt vanmiddag binnen (na 2 werkdagen).

Goedemiddag Adrie, Ontzettend bedankt voor deze super positieve review, hier zijn wij echt heel blij mee en heel fijn om te horen! Fijn dat het zo snel kon worden opgelost. Wij wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-In-1

Veel mogelijkheden dan anderen, eenvoudig installatiepakket

Redelijke prijs voor tv/internet abonnement, makkelijk om te installeren , meer mogelijkheden dan ander

Goedemiddag Silvia, Ontzettend bedankt voor deze super positieve review, hier zijn wij echt heel blij mee en heel fijn om te horen! Wij wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-In-1

te lang wachten bij klantenservice

meer medewerkers zetten bij klantenservice

Beste V Raniga, Bedankt voor uw open en eerlijke review. Het klopt dat het de afgelopen tijd een stuk drukker is dan normaal en dat de wachttijden oplopen, we zijn hiervan op de hoogte en zijn hard bezig met het verminderen van de drukte. in de tussentijd willen wij u bedanken voor uw geduld. Groetjes, Budget Alles-In-1

Goedemiddag Rob, Super bedankt voor u positieve review, fijn om te horen! Wij wensen u een hele prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Thuis.

Zeer teleurstellend

De klantenservicemedewerkers, allen tot nu toe, zijn niet opgeleid om mijn modemprobleem op te lossen. Zij geven zelf aan niet voldoende kennis te hebben!!! Leidt eerst je mensen op voordat je ze contact laat krijgen met de klanten!! Dit is de meest teleurstellende ervaring met providers die wij tot nu toe hebben gehad.

Goedemiddag Mart, Super vervelend om te lezen, onze oprechte excuses hiervoor! Ik hoop dat het probleem ondertussen toch opgelost is, zo niet aarzel toch niet om contact op te nemen 0202055555. Wij zullen de feedback ook zeker meenemen. Ondanks alles wensen wij u een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Budget Thuis.

Geen bijzonderheden gewoon goed!

Super blij mee! We kunnen met zijn zessen tegelijk internetten.

Goedemiddag Jaap, Ontzettend bedankt voor deze super positieve review, hier zijn wij echt heel blij mee en super fijn om te horen! Wij wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Thuis.

telefonisch beter geholpen, hoop nu blijft werken.

wifi werkt nu nog, nog steeds

Goedemiddag Benilda, Bedankt voor deze super postieve review, wat ontzettend fijn om te horen! Wij wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Thuis.

Bijzonder professioneel medewerker.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en Professioneel . Alleen het is een ellende om jullie te bereiken . Zit soms een half uur aan de wacht . Ook zijn jullie het weekend niet te bereiken dat is heel lastig als er iets fout gaat Dat komt niet professioneel over. Ook is de wifi vaak heel slecht Kant van alle bewoners naast mij en boven mij die Ziggo hebben wel ontvangen . Wie moet ik bereiken in het weekend als er iets uitvalt. Vraag antwoord . Heb een mail gestuurd vorige week nooit antwoord gekregen.

Goedemiddag Emilie, Bedankt voor deze positieve review, hier zijn wij erg blij mee! Ook ontzettend bedankt voor de goede feedback, dit zullen wij oppakken. Als u een dringende vraag heeft kunt u ons bellen op zaterdag tussen 10:00 en 14:00, ik hoop dat er ondertussen ook op de mail gereageerd is! Ondanks alles wensen wij u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Thuis.

Goede ervaring, nette klantenservice en meteen antwoorden gekregen op onze vragen. De eerste provider die het kennelijk wél kan!!!

Goedemiddag Karin, Ontzettend bedankt voor deze positieve review! Hier zijn wij echt super super blij mee. Wat fijn om dit te lezen. Wij wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Thuis.

Duidelijk goede kennis, prettige communicatie

Veel aandacht

Goedemiddag Rob, Hartstikke bedankt voor deze positieve review! Hier zijn wij erg blij mee. Wij wensen u een hele prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Thuis.

Ik ben goed geholpen!

Mijn ervaring is goed, ik ben goed te woord gestaan. Personeel is geduldig!

Goedemiddag Chrissy, Ontzettend bedankt voor deze super positieve review, hier zijn wij echt heel blij mee! Fijn om dit te lezen. Wij wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Thuis.

Goede service Met de installatie van mijn tv kastje door de monteur. Het kastje werkte niet En meteen de volgende dag een nieuwe mogen ontvangen. GELUKKIG eb de kwaliteit van beeld super Gewoon het zelfde als Kpn

Goedemiddag Benny, Wat fijn om dit te lezen zeg! Ontzettend bedankt voor deze goede review en wij wensen u een hele prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

Niet positief

Er word geadverteerd met glasvezel. Tijdens het zieken op postcode voor abonnement met glasvezel, komt bughet in aanmerking voor mij. Ik sluit het contract af via thuis internet. Bin aankomst modem blijkt deze niet geschikt voor mijn glasvezel. Deze blijkt een -Viber glasvezel te zijn. Deze kan niet aangesloten worden op de geleverde modem. Raar want tijdens de postcode check, wijst dit anders uit. Ook zijn jullie niet goed bereikbaar, gezien dit alleen tijdens kantooruren kan en ook niet in het weekend. Als alternatief kan je appen met een computer. Deze begrijp je vraag niet, ook al probeer je dit telkens anders te verwoorden. Erg frustrerend. Uiteindelijk dan maar weer via de telefoonlijn. Na 1,5 uur wacht tijd word je meerdere keren doorverwezen. Hé geduld word dan erg op prijs gesteld. Al met al geen succes geweest en het opzeggen is nog niet gebeurd. Maar de rekening word wel afgeschreven terwijl je geen diensten heb kunnen gebruiken.

Goedemiddag Roy, Wat ontzettend vervelend om dit te lezen! Onze oprechte excuses hiervoor en ook voor de lange wachttijd, waardoor u zich nu niet geholpen voelt. Ik wil u toch aanraden niet te aarzelen om opnieuw contact op te nemen dit kan ook tussen 17:00 en 18:00, dan moeten we samen tot een passende oplossing kunnen komen. Ondanks alles wensen wij u een hele prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

Tot nu toe alleen maar goed!

Ik heb tot nu toe alleen nog maar een goede ervaring (gehad)

Goedemiddag Fardau, Wat fijn om dit te lezen, hier zijn wij echt heel blij mee! Bedankt voor deze goede review en wij wensen u een hele prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

Echt helemaal niks!!

Ik heb heel veel spijt dat ik ben overgestapt naar alles in 1!!!!!!

Beste Jaap, Allereerst bedankt dat u de tijd genomen heeft om deze review achter te laten. Wij waarderen dit enorm. We vinden het jammer om te lezen dat u spijt heeft van uw overstap naar ons. We willen u graag helpen, uw tevredenheid is erg belangrijk voor ons. We willen u daarom ook vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing. U kunt ons bereiken via onze live chat, onze socials of telefonisch op 020- 20 555 55. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Voldoende. Echter moeilijk telefonisch te bereiken

Zie boven

Beste Bernadette, Heel erg bedankt voor de mooie review, dit waarderen wij enorm! Onze excuses voor onze bereikbaarheid. Het kan soms zo zijn dat de wachttijden iets langer zijn dan u van ons gewend bent. Aarzel dan vooral niet om bijvoorbeeld via de live chat contact met ons op te nemen, of probeer ons meteen tijdens de opening van onze lijnen te bellen. Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

Zeer positief

Vriendelijk persoon, goed uitgelegd. Zeer tevreden.

Beste Corrie, Bedankt voor uw mooie review en de perfecte beoordeling/complimenten. Wij zijn niet anders gewend van onze toppers van de klantenservice! Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

Reguliersdwarsstraat 58

1017BM Amsterdam

020 2055555

Over Budget Alles in 1

Hallo, wij zijn Budget Alles-in-1 onderdeel van Budget Thuis. Aanbieder van Internet, TV & Bellen voor een superscherpe prijs. Én, dat ook nog eens via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en dat je er dus geen omkijken naar hebt. Helemaal mooi meegenomen is dat je zo ook nog eens flink bespaart op je vaste lasten. Budget Thuis biedt producten die je thuis móet hebben. Stroom en gas moeten er gewoon zijn. Internet en tv moeten gewoon werken. En je wilt natuurlijk gewoon mobiel bereikbaar zijn. En dat alles zonder gedoe en tegen een zo laag mogelijke prijs! En, wel zo makkelijk: al je energie- en telecomdiensten onder één dak. Dat is Budget Thuis. Daarom bieden we naast Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) ook Budget Energie (Stroom & Gas) én Budget Mobiel (Sim Only).