Filters

1

Beroerd. Slechtste service ooit

Puur omdat ze op deze site hoger dan drie sterren hebben post ik dit nog. Zeeeeeer slecht

  • Aanbevelen? Nee
1

Maandenlang zonder internet

Vijf weken geleden is mijn contract ingegaan en ik heb nog altijd geen internet. Ze claimen een signaal te sturen, maar mijn router werkt niet. Na herhaaldelijk met de klantenservice gebeld te hebben (lange wachttijden), uiteindelijk een afspraak gemaakt met een monteur (kosten 80 euro). Echter, kwam deze monteur gewoon niet opdagen, geen belletje niets. Sindsdien zou ik op de bellijst staan en zou ik z.s.m. gebeld worden. Inmiddels zijn er weken over heen gegaan, elke keer als ik de klantenservice bel claimen ze dat ik z.s.m. gebeld wordt, maar iets beloven kunnen ze niet. De twee weken opzegtermijn zijn voorbij, pas als ze na 3 maanden geen internet geleverd hebben kan ik kosteloos opzeggen. Oftewel, 3 maanden zonder internet en dan heb je nog niks.

  • Aanbevelen? Nee
6

Het is KPN dus goed voor een scherpe prijs

Mijn abonnement startte op 6 januari 2023. Een maand van tevoren op 7 december schrijven ze al de maand januari af. Op 7 januari na 1 dag genoten te hebben van het abonnement volgde al incasso nummer twee. Je zou bijna denken dat ze liquiditeitsproblemen hebben.

  • Aanbevelen? Ja
2

Klote

Nog nooit zoiets slechts meegemaakt! Gister alles geinstalleerd, de wifi deed het een uur en daarna niks meer. Het tv kastje deed ook niks, was ook helemaal beschadigd. Tig keer de router gereset. Gebeld met een medewerker, die keek mee en alles was juist aangesloten dus daar lag het niet aan. Weer de router gereset en daarna weer een uur internet. We konden tv kijken via de KPN app maar ook deze liep na een half uur vast. Volgende dag weer geen wifi. Hoewel het lampje op de router gewoon groen was. Weer gebeld. Alles was goed aangesloten, wisten we al, en weer moest het gereset worden. Weer ca een uur internet gehad en toen stopte alles weer. Gebeld en gezegd dat ik er vanaf wil. Maar dat kon niet want de 14 dagen waren al voorbij. Ze tellen vanaf de aanvraag, terwijl ze zelf dan met een datum komen wanneer het pakket ingaat, en dat was al langer dan 14 dagen. Dus dan kun je het nooit testen en zit je er gelijk voor een jaar aan vast. Vandaag een andere provider aangevraagd en ik heb het rekeningnummer geblokkeerd, ik ga geen cent betalen aan deze oplichters. Ik neem een dienst af die zij niet leveren dus dan ga ik daar ook niet voor betalen! En al zeker niet nog een heel jaar! Wat een ontzettend slechte provider is dit ongelooflijk!

  • Aanbevelen? Nee
1

Onterechte kosten

Bij de dag dat het modum geïnstalleerd zou moeten worden was er niks bezorgd en was de monteur dus voor niks gekomen. Na dat de monteur voor de tweede keer langs kwam heeft hij nog niks voor mij kunnen betekenen en heb ik het alsnog zelf moeten installeren. Ik heb ruim een week zonder internet gezeten. Na deze week heb ik zelf contact op moeten nemen. Hierna kreeg ik een medewerker aan de telefoon die heeft bevestigd dat dit absoluut niet de bedoeling is. Inplaats van een gepaste compensatie stuurt Budget thuis daarna een rekening van €35 voor de voorrijkosten van een monteur die absoluut niks voor mij heeft kunnen betekenen. Dit is niks anders dan oplichting en slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
1

Verschrikkelijk

Beste, Ik ben sinds Oktober een vreselijk teleurgestelde klant van Budget alles in een. Op de site van Butget ( ik zal foto's meesturen) wordt een prachtig beeld geschetst van een provider die, via het betrouwbare netwerk van KPN (meeliften op het succes van een echte provider blijkt), er alles aan zal doen dat ik zorgeloos kan van internet gebruik kan maken en een werkende WIFI zal hebben. En dan ook nog voor een zeer lage prijs.  Nu val bij mij continu de WiFi uit dus heb ik op budgets advies een WiFi versterker aangeschaft maar het mag niet baten. Ook het bekabelde internet hapert regelmatig als ik youtube filmpjes wil kijken dus ben ik gaan bellen. Na idiote lange wachttijden krijg ik dan een geweldig callcenter aan de lijn die mij in eerste instantie allerlei links toesturen voor websites om de WiFi te verbeteren en om speed tests uit te voeren voor het bekabelde internet. Ik heb alles netjes gedaan en terug gemeld, wat betekende dat ik iedere keer weer die belachelijk lange wachttijd had want op de mail van budget kan je niet antwoorden. Nu is bij mij het limiet bereikt en wil ik budget in gebreke stellen want het is echt dagelijks zeker 6x de router resetten en maar hopen dat het die dag meezit en we mogen genieten van dat geweldige netwerk van KPN.  Ik heb een aangetekende brief gestuurd die 20 december is ontvangen. Ik zal een kort verslag hierbij schrijven van het laatste telefoongesprek met budget callcenter. Budget: wij hebben geen brief ontvangen. Ik: dat moet want ik heb hem aangetekend verstuurd. Budget: heeft U een momentje? Ik: ja hoor, (50 min wachttijd kan dat ook nog wel). Na 15 min wachten. Budget: ik zie het, de brief. Maar we kunnen Uw contract niet zomaar beëindigen. Ik: zomaar? Ik ben 3 maanden hulp aan het vragen aan Budget en jullie blijven in gebreken. Ineens is Budget niet verantwoordelijk voor de WIFI. En heb ik daar nog nooit over geklaagd tot op heden. Maar ik

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en goed geholpen via de chat.

De bot kwam er niet helemaal uit dus ik vroeg om een medewerker. Stond even in de wacht maar ben daarna vlot geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Tegenvallende tariven

Onlangs (november) overgestapt van United Consumers naar Budget Energie. Wij kregen gisteren de tarieven voor februari 2023 doorgemaild. Hierop stonden tarieven voor normaal, dal en gastarief van resp. € 0,77843, € 0,66656 en € 2,31627. Gisteren stonden de tarieven ook vermeld op Gas-licht.com en Pricewise met resp. € 0,63250, € 0,53983 en € 1,91568. Krijgen nu potentiële overstappers aantrekkelijkere tarieven aangeboden dan huidige afnemers? Het lijkt er wel op aangezien de tarieven op de zelfde dag worden aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Stelletje oplichters

Toen ooit overgestapt van Eneco naar budget zij boden aan die 250 te betalen nu door emigratie wordt deze mooi verrekend met je te goed , contract breuk zou 50 euro zijn ze brengen 100 in mindering op mijn tegoed Nooiiiit met hun in zee gaan kost je geld

  • Aanbevelen? Nee
1

Het zijn oplichters ,ik betaal voor niks ,jr slechte internet, word nog niet opgelost ,shit bedrijf

Vorig jr dec overgestapt v kpn nr budget alles in een , Eerste 2 wkn ging goed ,toen kwam modum update ,daarna begon de ellende ,haperende internet ,viel vaak tot 10 x per dag weg ,steeds midum risetten ,3 nwe modums ,en 3 monteurs verder ,nog steeds niet goed ,ik hoor niks van ze ,en aan de telefoon kunnen ze niks voor je doen ,heb inmiddels ook week of 8 geen tv ,die kan t software niet op tv ontvanger door zenden ,zou vergoeding krijgen ,ook daar hoor ik niks van ,nooit zo n slecht bedrijf mee gemaakt ,nog niet één ster zijn ze waard

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hey E. Huizen, Ik kan heel goed snappen dat het erg vervelend is dat wij geen vlotte oplossing hadden voor je storingen. Met name voor de TV zijn we afhankelijk van een KPN software update, u bent immers niet de enige met het probleem. U hoort nog van ons wat betreft de vergoeding!

1

Waardeloos

Deskmedewerkers/sters zijn oke maar kunnen weinig uithalen als het gaat om bijv. terugbetaling van een teveel betaald bedrag. Schande dat je daar zo lang op moet wachten en in mijn geval nog steeds dat zijn inmiddels 2 maanden! Jullie maken misbruik van je monopolie door rekeningen te sturen die later weer via via rechtgetrokken moeten worden. Klantonvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hey Karin, Ik snap dat het vervelend is zo lang te moeten wachten op teveel betaald geld. Ik zie dat er een korting niet was toegepast in een eerdere maand. Ook zie ik dat mijn collega dit al heeft gecorrigeerd. De eerstvolgende factuur zal dit mee worden verrekend! Excuses voor het geleden ongemak.

1

Waardeloos, geen ster waard, dat is hier geen optie!!!

Zodra je contract opzegt begint het gedonder. Ineens komen facturen naar boven waar nooit eerder over gerept is. Eind datum van het contract veranderd op facturen. Hierna volgen facturen met een aangepaste datum. Zeer onvriendelijke te woord worden gestaan wanneer je na uren eindelijk iemand aan de lijn hebt. En als he kritische vragen over je facturen stelt gooit men de haak erop. Kortom waardeloos, enkel zicht op klanten binnenhalen en dan stopt alles op klantgebied

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hey Tamaar, Jammer dat je dit zo hebt moeten ervaren. Ik zou je toch adviseren de klantenservice op te bellen en je vragen betreffende de eindnota voor te leggen bij een collega. Ik hoop dat dit verheldering zal brengen! Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

10

vriendelijk en deskundige medewerkers bij de service desk

ik ben abonnee van Budgetthuis sinds april 2022, nieuw modem , digitale tv ontvanger en glasvezel alles in orde. vandaag gechat met Angenie . super vriendelijk en duidelijke antwoorden , dat helpt mij als leek in de pc wereld

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hey Robbie, Bedankt voor je fijne review! Ook fijn om te lezen dat je goed geholpen bent. Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst. :) Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

1

Niet aan beginnen, waardeloos en oplichting

Waardeloos en valt niet mee te communiceren. Contract opgezegd en dat ook bevestigd gekregen op 7 september. Betalingen allemaal ook netjes voldaan. Krijg ik doodleuk over de maand na mijn laatste contractdatum gewoon weer een factuur toegestuurd. Hier per mail vragen over gesteld. Natuurlijk geen reactie, want tenslotte zal ik wel niet meer zo belangrijk zijn aangezien ik geen potentiële klant meer ben. Vervolgens kunnen ze blijkbaar wel de tijd vinden om mij een betalingsherinnering te sturen, maar reageren op mijn mail ho maar, want ja, dan staat het opeens zwart op wit. Natuurlijk heb ik niet aan de betalingsherinnering voldaan en nu dus wederom een betalingsherinnering met aanmaning en prijsverhoging ontvangen. Eerder al duidelijk aangegeven dat dit gaat om een periode dat ik geen gebruik meer van hun diensten heb gemaakt. Ook meermaals telefonisch contact geprobeerd te zoeken met de klantenservice, maar ook hier lijkt het onmogelijk te zijn om in contact te komen. Ik deel nu dus maar mijn ervaring hier zodat iedereen hier zijn of haar voordeel mee kan doen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hey Floris, Jammer dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad met ons. Zou het kunnen dat er een volledige maand in rekening is gebracht en dat je een deel van deze maand onze diensten niet meer afneemt? Het zit namelijk zo dat op de eindnota alle dagen waarop je onze diensten niet hebt afgenomen worden verrekend. Daarom is het wel van belang deze laatste factuurmaand ook te voldoen. De wachttijden voor de telefonische klantenservice kunnen fluctueren, maar het zou mogelijk moeten zijn ons te pakken te krijgen. Mocht je nog vragen hebben, schroom alsjeblieft niet contact met ons op te nemen! Groet, Team Webcare, Budget Alles-in-1

1

Goed zolang je klant bent zeer slecht als overstapt!

Ga nooit in zee met budgetenergie 1 2 3. Als je contract is afgelopen en je bent overgestapt op een nieuwe provider blijven ze rekeningen sturen. Ik heb een bericht ontvangen om de huur modem en kastje terug te sturen is gedaan. Desondanks blijft Budget 1 2 3 je bestoken met rekeningen en als je niet betaald wordt er elke maand weer hogere boetes opgelegd etc etc. Elke maand wordt het bedrag hoger zonder dat er ook maar iets tegenover staat. Telefonisch wordt gezegd dat het klopt maar dat de nieuwe provider KPN eerst op een knopje moet drukken. KPN is niet bereikbaar maar contract was toch verlopen. Kortom knopje of niet geen levering signaal dus ook geen recht op geld. Eindafrekening wordt ook niet opgemaakt. Mij is gezegd eerst betalen dan knopje drukken door kpn daarna krijg ik een eindafrekening. Kortom Budget 1 2 3 is zeer onbetrouwbaar.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zo snel mogelijk overstappen

Van NLE (daar reageert men niet op email) automatisch overgezet naar Budget energie. Gelet op de lopende rechtszaak i.v.m. salderen per maand i.p.v. per jaar en de vertragingstactiek daarin, stap ik zo snel mogelijk over naar een energie aanbieder die wel per jaar saldeert. Scheelt erg veel aangezien ik veel elektriciteit verbruik door gebruik van airco's voor verwarming. Heb geen zin om in de herfst en 's winters de hoofdprijs te betalen, terwijl ik zomers nauwelijks iets terug krijg!

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

Mijn partner en ik hebben beiden een contract afgesloten bij budget alles in één. Onlangs besloten samen te gaan wonen, dus verhuizing doorgegeven. Echter echter één contract moet natuurlijk komen te vervallen, immers nog maar één huis. Maar dat kan niet, moeten volle mep door betalen tot juli 2024!!! BELACHELIJK. Wees gewaarschuwd, alleen bij overlijden of verhuizing naar buitenland kun je er vanaf. Samenwonen is blijkbaar geen goede reden.

  • Aanbevelen? Nee
1

Monteur die langs moet komen

Leuke aanbieding voor internet en tv. Oke dus overgestapt tuurlijk gaat dat allemaal prima als ze maar geld ontvangen. Pakket kon ik niet zelf installeren dus gebeld en een afspraak ingepland voor vrijdag ochtend. Dag van te voren kreeg ik een e-mail met daarin wij staan vrijdag middag voor je deur. Nee ik heb aangegeven dat ik alleen in de ochtend kan omdat ik in de middag werk. De monteur had dit zelf even aangepast omdat het niet in hun schema past. Gebeld en budget zegt ze komen in de ochtend dat komt goed. Hele ochtend gewacht niemand gezien. Iemand aan de telefoon gekregen van budget die mijn begrijpt maar eerst een nieuwe afspraak moet inplannen voor Dinsdag. Hele week geen WiFi en tv omdat hun de afspraken niet nakomen. Aangegeven dat ik geen kosten ga betalen voor het aansluiten van het pakket. Kijk hoe dit gaat aflopen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed geregelt

Bij alles in een laten installeren aanbevelen voor oudere mensen

  • Aanbevelen? Ja
1

Wat een slecht en schandalig bedrijf! Je kan er niet eens fatsoenlijk contact mee krijgen.

Mijn vader en moeder moesten helaas verhuizen na een verzorgingstehuis, netjes opgebeld en gezegt dat mijn vader en moeder de energie en internet/tv/bellen moeten opzeggen. Maar dat ging zo maar niet, want ze hadden nog een contract. Aangezien mijn moeder dementie heeft en ze heel veel niet meer weet, en de laatste 2 jaar flink achteruit is gegaan moesten ze weg uit hun huis. Nu moest ik bewijzen dat mijn moeder echt dementie had en bewijzen per mail opsturen. Wat ik zowiezo al raar vond. Maar goed, ik heb dus bij de ouderearts en docktor een verklaring moeten opstellen. Deze is na budget alles in een gemaild. Ik kreeg een mail terug dat ze de opzegging per 1-10-2022 gingen opzeggen. Nu word er nog steeds geld afgeschreven voor de maand oktober en dit is terug geboekt omdat mijn vader en moeder niet zomaar 100 euro kunnen missen. Naar mijn mening hebben ze daar ook recht op aangezien ze per 1-10-2022 hebben opgezegd. Nu sturen ze aanmaningen etc. En contact of een oplossing willen ze niet mee helpen. Ik heb in totaal 12 uur aan de lijn gehangen met wachttijden van 20-30 minuten per keer. Ik vind het een schandalig vertoning van hun, helpen en oplossen doen ze niet.

  • Aanbevelen? Nee
7

niet zo goed telefonisch bereikbaar

jammer dat ik eerst 20 minuten moet wachten voordat ik iemand aan de lijn krijg ik kan niet overweg met internet als u dat wel wil moet u mij niet als klant aannemen zeer jammer is dit

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goed geholpen! Aardige medewerker. Met vriendelijke groet Priscilla loomans

  • Aanbevelen? Ja
2

Router keeps restarting for no reason

The router keeps restarting many times per day for no reason. It appears to be a 'known issue' according to Budget Support services, they said KPN are aware of this happening. Very annoying when running business videocalls etc and internet constantly breaks.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slechte ervaring met opzeggen abonnement

Budget Alles-in-1 heeft tot 4 keer toe opzegservice van nieuwe provider afgewezen. Nieuwe abonnement bij de nieuwe provider gaat morgen in maar heb alsnog een opzegtermijn van een maand! Wordt totaal niet meegedacht en de dame van de klantenservice was zeer onvriendelijk!

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Een vriendelijke dame, snapte het probleem en gaf een duidelijke oplossing.

  • Aanbevelen? Ja

Over Budget Alles in 1

Hallo, wij zijn Budget Alles-in-1, onderdeel van Budget Thuis. Sinds 2019 aanbieder van Internet, TV en Bellen via het betrouwbare KPN-netwerk (misschien ken je ons al van Budget Energie of Budget Mobiel?) We zorgen dat het werkt en je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd