veel storing op de tv

heel vaak valyt het beeld uit en dan steeds foutmelding terwijl alles er goed aan zit , we balen ervan

Van de week gebeld voor een éxtra tv kastje de volgende dag al thuis super

Goedemiddag Diana, Bedankt voor je compliment, fijn om te horen dat dat snel ging! :) Fijne dag nog. Groetjes, Budget Alles-In-1

Wisselend heel goed en ook een keer slecht

Meestal krijg ik een adequaat en vriendelijk advies, maar eenmaal ging het helemaal de fout in.

Beste Antoinette, Fijn om te horen dat u meestal adequaat en vriendelijk advies krijgt, wel vinden wij het jammer om te horen dat het een keer fout ging. We kijken daarom graag mee naar wat er toen aan de hand was. Zou u ons op Facebook of Instagram een berichtje willen versturen met uw gegevens, dan kijken we even mee. Alvast bedankt! Groetjes, Budget-Alles-In-1

ben zeer tevreden

Ik ben gewoon tevreden. Mijn ervaring is goed.

Beste Riet, Bedankt voor de complimenten, fijn dat u tevreden bent! Fijne dag nog, Budget-Alles-In-1

Uiterst behulpzame helpdeskmedewerker. Voor mij persoonlijk wat jammer dat na ontvangst en installatie van het modem het script opnieuw moest worden doorlopen maar ik begrijp dat uiteraard wel. Eerst op afstand alles controleren voordat je een monteur stuurt. Dit laatste was uiteindelijk wel het geval en de monteur werd de volgende dag in de middag ingepland. Afspraak is keurig nagekomen en het probleem is opgelost. Ik was na het eerste contact met uw helpdesk (modem bleek niet opgestuurd) en de slechte reviews wat sceptisch maar Chapeau!

Beste Gertjan, Fijn om te lezen dat onze klantenservice u heeft verrast en dat het contact fijn was. Ook fijn om te zien dat het probleem is opgelost. Bedankt voor de complimenten! :) Fijne dag nog, Budget-Alles-In-1

Het heeft heel wat moeite gekost , maar uiteindelijk is het gelukt om op glasvezel aangesloten te wo

Monteur 1 krijgt het niet voor elkaar om internet via de glasvezel aan te sluiten , volgens hem is de modem kapot . Hij vertrekt , nieuwe modem is toegezonden . Nu mag ik het zelf aansluiten , lukt niet . Telefonisch helpdesk geeft het na TWEE uur mij de ene na de andere stekker , aansluiting modems tv kastje verlengsnoer enz enz enz te laten proberen op . Er moet nogmaals een monteur komen dus al met al paar dagen geen tv en internet via de oude verbinding komt de monteur : nieuwe modem is stuk en na heel veel geprobeerd te hebben is hij in de centrale gaan kijken ,blijkt daar het een en ander niet juist aangesloten te zijn . Wat een gedoe zeg . Aan inzet geen gebrek masr de lastste monteur is mijn held , die gaf het niet op .

Beste Conny, Bedankt voor uw positieve review ondanks dat alles in eerste instantie niet direct soepel is verlopen. Excuses hiervoor! Desondanks zijn wij erg blij om te horen dat de laatste monteur niet heeft opgegeven en dat u daardoor nu gebruik kunt maken van de diensten. Ik wens u een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

snel geregeld

prima aansluiting doet wat het moet doen voor een leuke prijs

Beste Alexandra, Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding en dat de aansluiting goed is verlopen. Ik wens u een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Levering en installatie volgens afspraak.

De monteur was er volgens afspraak en vertrok pas toen alles aangesloten was en goed werkte. Alles goed uitgelegd.

Beste Margreet, Bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat de monteur u goed heeft geholpen en dat u nu gebruik kunt maken van onze diensten! Ik wens u een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Ik heb geen probleem .

Beste Natalie, Heel erg bedankt voor deze prachtige review. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent met ons. Hier worden we blij van! Nog een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Waardeloos.

Tot drie keer toe fouten gemaakt bij de overstap. Uiteindelijk wordt de fout bij mij neer gelegd en wordt ik zeer onfatsoenlijk geholpen. Of eigenlijk niet geholpen. Opgezegd. Prutsers.

Beste, Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review achter te laten. We vinden het vervelend om te horen dat de overstap niet soepel is verlopen. We kijken graag met u mee naar een passende oplossing. Wij willen u vragen om hierover contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Wij zijn bereikbaar op 020 - 20 555 55 (optie 3). Nog een prettige dag toegewenst! Met vriendelijke groet Budget Alles-in-1

Duidelijk en overzichtelijk

Zeer communicabel en overzichtelijk

Beste Adri, Bedankt voor deze prachtige review, hier worden we blij van! Fijn om te lezen dat u blij bent met ons als provider. Een prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Nooit problemen gehad, fijn dat er een installateur kwam.

Beste Jose, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review voor ons achter te laten. Wij waarderen dit enorm! Goed om te lezen dat de installateur goed bevallen is en u nog nooit problemen ervaren heeft. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Vriendelijke helpdeskmedewerkers

Alle vragen kundig beantwoord

Beste Henk, Wat een mooie review heeft u voor ons achtergelaten, hier worden we blij van! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze klantenservice. Nog een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Goede informatie gekregen

De overstap naar Budget alles in 1 is goed verlopen

Beste Hoogendijk, Wat fijn om te lezen dat de overstap zo goed is verlopen. We waarderen deze mooie review enorm! Een prettige dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Erg fijn geholpen. Dank jullie wel

Snel, efficient en bijzonder vriendelijk

Beste Remco, Bedankt voor deze prachtige review, hier worden we blij van! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Prima, tot nu toe.

Beste Marcel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze prachtige review achter te laten. Dit waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met ons als provider. Een prettige dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden hoe het nu gaat

Beste Jeanette, Bedankt voor de mooie review, dit waarderen we enorm! Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

U bent klantvriendelijk en service gericht.

Snelle reacties.

Beste Marianne, Heel erg bedankt voor deze prachtige review. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent met ons. Hier worden we blij van! Nog een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Goed geholpen

Geen aanvulling

Beste Dennis, Bedankt voor deze prachtige review, hier worden we blij van! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Good service

So far so good. The new fiber box looks 'ike shit tho

Good afternoon Adrien, Thank you for your honest review. Nice to hear that everything is going well, we will take your feedback about our new modem into account. Have a nice day! Greetings, Budget Alles-In-1

Slechte internetverbinding met vaak momenten van “laden”

De service van het bedrijf is goed alleen de internet verbinding is slecht en reden om een ander aanbieder te zoeken

Goedemiddag Rene, Bedankt voor uw eerlijke review en compliment, wij waarderen dat! Wat vervelend om te horen dat u problemen hebt met de internetverbinding. Wij kijken graag mee naar de oorzaak hiervan, zou u contact met ons willen opnemen op 020 - 20 555 55? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Budget Alles-In-1

Vriendelijk maar onwetend.

Een groot deel van de dag waren er werkzaamheden aan het KPN netwerk die niet van tevoren aangekondigd waren. Dus opeens viel alles stil. KPN kon niets zeggen want we zijn we geen klant en Budget wist van niets. Beetje jammer als je de hele dag wilt thuiswerken. Als we dit geweten hadden dan hadden we er een kantoordag van gemaakt. Het contract rammelt ook aan alle kanten. We gaan er voor de resterende paar maanden geen energie meer in steken, maar ons zijn ze straks kwijt.

Beste Martin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor de review, dat waarderen we enorm. We hadden u graag op de hoogte gebracht van werkzaamheden aan het netwerk, echter weten wij niet wanneer deze plaats vinden. Wij snappen dat het vervelend is met thuiswerken, onze excuses hiervoor. Ook kunnen wij meekijken naar uw contract en alle mogelijkheden bespreken. Zou u contact met ons willen opnemen op 020 - 20 555 55 (optie 3)? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Budget Alles-In-1

Slecht

Als er een probleem voordoet, wordt je niet gehoord en beantwoord

Goedemiddag Mhj, Wat jammer om te horen dat u een vervelende ervaring met de klantenservice heeft gehad. We kijken graag even mee naar waar het fout is gegaan. Zou u ons een berichtje willen versturen via Facebook of Instagram met uw gegevens? U mag ons ook bellen op 020 - 20 555 55. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Budget Alles-In-1

Niet alles goed geregeld.

De communicatie was niet erg goed over wanneer mijn nieuwe contract in ging. Kreeg van ziggo een mail bericht van dat het afgelopen was, maar van budget niets. Bellen help ook niet, konden mij niet verder helpen. Ook is er al een eerste termijn bedrag in februari afgeschreven terwijl het nieuwe pas op 25 maart starte.

Beste Luitzen, Bedankt voor de mooie review, hier kunnen we wat mee! Vervelend om te lezen dat de ingangsdatum onduidelijk was, deze zou vermeld moeten worden in de welkomstmail. Echter zijn we wel afhankelijk van de oude provider wat de startdatum gaat worden, als er gebruik is gemaakt van de overstapservice. We kijken graag met u mee. U kunt ons bereiken op 020 - 20 555 55 (optie 3), de wachttijd bedraagt meestal maximaal enkele minuten. De eerste maandfactuur incasseren we altijd een maand van tevoren, zodat we de lijnaanvraag kunnen doen. De betaling gaat echter pas in vanaf het moment dat u daadwerkelijk diensten ontvangt, zodat u dus niet dubbel betaald. Mocht u verder vragen hebben dan staat onze klantenservice voor u klaar. Wij wensen u nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Goeie ervaring

Goeie ervaring

Beste Ann, Bedankt voor uw compliment, wij waarderen het enorm! Fijne week nog. :) Met vriendelijke groeten, Budget-Alles-In-1

Over Budget Alles in 1

Hallo, wij zijn Budget Alles-in-1 onderdeel van Budget Thuis. Aanbieder van Internet, TV & Bellen voor een superscherpe prijs. Én, dat ook nog eens via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en dat je er dus geen omkijken naar hebt. Helemaal mooi meegenomen is dat je zo ook nog eens flink bespaart op je vaste lasten. Budget Thuis biedt producten die je thuis móet hebben. Stroom en gas moeten er gewoon zijn. Internet en tv moeten gewoon werken. En je wilt natuurlijk gewoon mobiel bereikbaar zijn. En dat alles zonder gedoe en tegen een zo laag mogelijke prijs! En, wel zo makkelijk: al je energie- en telecomdiensten onder één dak. Dat is Budget Thuis. Daarom bieden we naast Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) ook Budget Energie (Stroom & Gas) én Budget Mobiel (Sim Only).