goede ervaringen met budget alles in 1

Goede service en duidelijke website. kunt alles goed vinden en overzichtelijk. Ook de servicebalie, klantenservice is makkelijk te bereiken en je wordt als klant goed geholpen.

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u goede service ervaart en dat u goed bent geholpen door onze medewerkers. Mocht u ons in de toekomst nog eens nodig hebben, dan staan wij uiteraard weer voor u klaar. Alvast een fijn weekend toegewenst! Met vriendelijke groet, Budget Thuis

Eerst beter onderzoeken alvorens te gaan handelen

Jammer dat u te snel handelt om een klant te krijgen. Eerst goed onderzoeken of het wel tot de mogelijkheden behort om Internet en TV verbinding te gaan leveren. Nu 3 maal te vergeefs ban Woudenberg, waar wij wonen, naar Bungalow park gegaan om alles - op uw verzoek - goed te laten afwerken. Ten tweede als u een afspraak maakt dat er een monteur komt vinden wij wel dat u de verwachte tijd korter instelt. Nu zitten wachten tussen 12 e 17 uur. Komst was rond 3 uur en te vergeefs konde wij weer huiswaartskeren

Beste Els, Wat vervelend om te horen dat uw diensten nog niet actief zijn. Excuses voor dit ongemak. Helaas geldt voor iedereen het brede tijdslot van 5 uur. Omdat onze monteurs met een planning werken zijn de tijdsloten groot. Bedankt voor uw begrip. Hopelijk werken de diensten inmiddels naar behoren. Fijne dag en vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Goed stabiel internet en TV. Echter geen goede concurrerende verlengcontracten.

Internet en TV is goed. Maar voor de prijs weer overgestapt. Het verlengen van contracten is weinig concurrerend. Om klanten te behouden zouden ze met betere aanbiedingen moeten komen (vergelijkbaar met aanbiedingen voor nieuwe klanten). Ook telefonisch is dit niet te onderhandelen.

Beste Antoine, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed gebruik kunt maken van onze diensten. Het klopt inderdaad dat er eenmalig een grote welkomstkorting is. Daarna geldt voor iedere klant een verlengingskorting die past bij de diensten die de klant afneemt. Bedankt voor de feedback. Nog een fijne dag en vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

niet helemaal tevreden

Op zich nooit geen problemen met Budget alles in een . Dat komt door u zelf maar ook zeker door het gebruik het betrouwbare KPN netwerk . Mijn enigste minpunt is de behandeling van allang bestaande klanten . Nieuwe klanten aantrekken probeert u te paaien met abonnement kortingen een nieuwe tv en meer cadeaus maar voor bestaande klanten doet u niks . Ik heb dit al meer tegen u gezegd maar reactie krijg ik niet . Sinds 2018 ben ik klant bij u en de prijs is alleen maar omhoog gegaan . ik heb de mening dat bestaande klanten de kortingen en cadeaus voor nieuwe klanten betalen . U hebt blijvende klanten nodig om als provider te kunnen blijven bestaan . Als er legio klanten vertrekken is het ook afgelopen voor u . Graag € 20 korting per maand en een reactie .

Beste Johan, Bedankt voor uw review. Allereerst fijn om te horen dat u over het algemeen geen problemen ervaart. Dat horen wij graag! Iedere klant krijgt eenmalig een grote welkomstkorting. Vervolgens krijgen klanten een persoonlijk verlengingsaanbod wanneer het contract voorbij is. Wij kunnen even met u meekijken in uw klantenkaart. Zou u een privébericht willen sturen via Facebook met daarin uw postcode, huisnummer en ter verificatie geboortedatum en mailadres? Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Internet perfect, tv hapert de laatste tijd vaak

Ik ben al 7 jaar klant, goede klantenservice en je wordt snel geholpen. Glasvezel is ook snel alleen tv is niet meer zoals hij was. Hij hapert de laatste tijd erg vaak en op sommige zenders kan je niet normaal terugkijken. Was dit goed geweest dan kregen jullie 5 sterren.

Beste Rosita, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn en leuk om te horen dat u al zo lang een tevreden klant bij ons bent. Vervelend dat de tv soms hapert. U zou eventueel even een dubbele reset van het modem kunnen uitvoeren. Zorg er dan wel voor dat het modem niet is verbonden met het tv-kastje. Misschien heeft u nog het oude modem en laadt de software niet goed in. Neem gerust even contact op met onze telefonische klantenservice. Wij hulpen u graag om dit probleem op te lossen: 020-2055555 #3. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

De monteur die de installatie gedaan heeft was zeer vriendelijk en behulpzaam

Beste Gerard, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed en vriendelijk bent geholpen door onze monteur. Dat horen wij graag! Veel plezier met uw nieuwe diensten. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Goed geholpen door monteur

De monteur zou het het kastje monteren voor het glasvezel,maar de glasvezel aansluiting was niet goed aangelegd door kpn daardoor kon de monteur het niet aansluiten en heeft gelijk aktie ondernomen om kpn terug te laten komen om de aansluiting te herstellen en die komen vandaag en sluiten alles aan.

Beste John, Bedankt voor uw review. Vervelend dat het internet niet direct kon worden aangesloten. Goed om te horen dat alles vandaag wordt aangesloten! Veel plezier met je nieuwe diensten. Fijne dag en vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Heel vriendelijk en accuraat geholpen

Vriendelijk en accuraat

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft. Nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Wel ok!

Wel ok!

Beste Pieter, Bedankt voor je reactie! Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons weten. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Goed !

perfect !!

Beste Beata, Dank je wel! We waarderen je positieve feedback. Als je verdere vragen hebt, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Geen idee

Beste Moti, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je positieve feedback. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als er iets is waar we je nog meer mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Goede ervaring top geholpen

Super goed

Beste Marijke, Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent. Als je verdere vragen hebt of assistentie nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Slechte (klanten)service

Via chat een medewerker gesproken. Hij was onvriendelijk en had nergens begrip voor. Alles loopt volgens protocol. Bij het aansluiten gaat alles makkelijk, maar bij annuleren maken ze het je lastig. In plaats van een correctiefactuur, moest ik eerst het hele bedrag betalen en zou daarna pas meer dan de helft daarvan terugkrijgen, wat erg krom is. Terwijl ik op een correctiefactuur wachtte, ontving ik ook heel mooi een aanmaning van 15 euro. De klantenservice toont geen begrip en laat deze kosten niet komen te vervallen.

Nog te weinig ervaring om hogere score te geven

Te weinig ervaring pas abonnee

Beste, Bedankt voor de beoordeling als nieuwe abonnee! We waarderen je steun en staan paraat om je een geweldige service te geven. Als er iets is waarmee we de service kunnen verbeteren laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Prima organisatie

Nog nooit problemen gehad!

Beste Janneke, Bedankt voor de vijf sterren! Het is goed om te horen dat u een tevreden klant bent. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Een goede ervaring.

Zowel de administratieve afwikkeling als de installatie thuis verliep goed.

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat aanmelding goed is verlopen! Wij staan altijd open voor feedback om de volgende keer vijf sterren van u te ontvangen. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

goed alles in 1 pakket

Budget Thuis biedt een goed pakket alles in 1, TV werkt exact zoals KPN, daarnaast maken ze gebruik van het stabiele KPN netwerk

Beste Wim, Hartelijk dank voor je positieve review! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We zijn blij dat je tevreden bent met onze diensten. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Slechte app

Ben net klant van budget alles in 1 en de app voor energie is heel slecht, ik wil graag elke dag mijn verbruik kunnen in zien. Als ik wil inloggen krijg ik alleen maar te zien: oeps er lijkt iets mis te gaan, probeer het nog eens, maar je komt er niet doorheen! Doe er aub iets aan….!

Beste Berlicum, Onze excuses voor de app-problemen. Voor uw verbruiksgegevens adviseren wij contact op te nemen met onze klantenservice van energie. Zij zullen u voorlopig verder helpen. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

de link voor het maken van een afspraak met de monteur werkte niet!

Inmiddels met een telefoontje wel verholpen! Overigens vind ik het in rekening brengen van kosten voor retourleveringen stroom een belachelijk gebeuren!!!

Goede prijs met goede ervaring!

Beste Ramona, Bedankt voor uw review! Zo zien we het graag! Vriendelijke groeten, Budget Alles-in-1, van Budget Thuis

Uitstekende ervaringen.

Beste Liesbeth, Bedankt voor uw mooie review! We streven voor niets minder ;) Vriendelijke groeten, Budget Alles-in-1, van Budget Thuis

Gewoon goede service.

Positief, deskundig en klantvriendelijk.

Beste Karel Bedankt voor de positieve woorden! We stellen het zeer op prijs dat u onze service als deskundig en klantvriendelijk ervaart. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Beste Raalte, Fijn om te horen dat u tevreden bent. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, staan we altijd voor u klaar. Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Zorgwekkend dat dergelijke dienstverlening nog bestaat!

Het is zorgwekkend dat dergelijke dienstverlening nog bestaat! Met een groot netwerk kan ik echt niemand Budgethuis of andere dienstverlening aanraden, en dat zal ik blijven benadrukken.

Beste Hanan, Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. We waarderen uw feedback en nemen dit serieus. Als u specifieke details kunt delen over uw ervaring, helpt dit ons om eventuele problemen aan te pakken en onze service te verbeteren. U kunt ons bereiken op 020-2055555 (#3). Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Irritant

Waarom kan niet gewoon elke maand het maandelijkse bedrag niet op zelfde datum afgeschreven worden?? Krijg steeds een mail dat het afgeschreven wordt en dan weer 2 dagen later en nu weer zo irritant Het wordt steeds later

Beste Gerry, We begrijpen de frustratie rond de wisselende afschrijvingsdatum. Onze excuses hiervoor. Om dit voor u op te lossen en de reden hiervan te achterhalen, raden we u aan contact op te nemen met onze klantenservice 020-2055555 (#3). Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Over Budget Alles in 1

Hallo, wij zijn Budget Alles-in-1 onderdeel van Budget Thuis. Aanbieder van Internet, TV & Bellen voor een superscherpe prijs. Én, dat ook nog eens via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en dat je er dus geen omkijken naar hebt. Helemaal mooi meegenomen is dat je zo ook nog eens flink bespaart op je vaste lasten. Budget Thuis biedt producten die je thuis móet hebben. Stroom en gas moeten er gewoon zijn. Internet en tv moeten gewoon werken. En je wilt natuurlijk gewoon mobiel bereikbaar zijn. En dat alles zonder gedoe en tegen een zo laag mogelijke prijs! En, wel zo makkelijk: al je energie- en telecomdiensten onder één dak. Dat is Budget Thuis. Daarom bieden we naast Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) ook Budget Energie (Stroom & Gas) én Budget Mobiel (Sim Only).

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.