Superservice

Denken in oplossingen. Houden zo!

Beste Mart, Bedankt voor uw mooie review en de perfecte beoordeling/complimenten. Wij zijn niet anders gewend van onze toppers van de klantenservice! Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

Mijn tv kastje en de afstandbediening hadden problemen weigerde af en toe .gebeld naar Budget en super geholpen er werd niet moeilijk gedaan stuurde kastje en bedienig gelijk op na 2 dagen al binnen .

Beste Anton, Bedankt voor uw mooie review en de perfecte beoordeling/complimenten. Wij zijn niet anders gewend van onze toppers van de klantenservice! Mooi om te zien dat het probleem opgelost is. Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

Alles perfect geregeld van de overstap t/m de installatie.

Beste Hans, Bedankt voor uw mooie review en de perfecte beoordeling/complimenten. Goed om te lezen dat alles perfect geregeld is! Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

Vriendelijk, vakkundig, snel en duidelijk, betaalbaar (!), ik word er al met al erg vrolijk van

Beste Carolyn, Bedankt voor uw mooie review en de perfecte beoordeling/complimenten. Wij zijn niet anders gewend van onze toppers van de klantenservice! Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

Bedrijf is betrouwbaar en service is top

Beste Harry, Bedankt voor uw mooie review en de perfecte beoordeling/complimenten. Wij zijn niet anders gewend van onze toppers van de klantenservice! Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

Kort en krachtig

Beste Elmar, Bedankt voor uw mooie review en de perfecte beoordeling/complimenten. Wij zijn niet anders gewend van onze toppers van de klantenservice! Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

100 pct ok

Klasse. Geduld van de medewerker

Beste Dick, Bedankt voor uw mooie review en de goede beoordeling/complimenten. Wij zijn niet anders gewend van onze toppers van de klantenservice! Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

Prima service, met vriendelijk deskundig personeel.

Wij hebben al diverse malen contact gehad en werden deskundig geholpen met de problemen die wij hadden.

Beste Daan, Bedankt voor uw mooie review en de perfecte beoordeling/complimenten. Wij zijn niet anders gewend van onze toppers van de klantenservice! Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

betrouwbaar en hoogwaardig

toen wij de overstap maakten naar budget alles in 1, was dat spannend want hoe zou dit gaan functioneren. Al snel bleek dat de betrouwbaarheid en kwaliteit op hoog niveau staan, en onze twijfel wegnam. Nu zien wij geen reden om de overstap niet te maken :-)

Beste Karel, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat het overstappen spannend kan zijn, fijn om te horen dat we u hebben kunnen geruststellen en de twijfel hebben kunnen wegnemen. Wij verwelkomen u graag als klant! Fijne week toegewenst. Groetjes, Budget Alles-In-1

Correct

Ben naar tevredenheid geholpen toen het nodig was. Vaak genoeg met Internet en de TV.. Nooit voor de Telefoon. Aangezien ik ook een Mobiel-abonnement heb en dus bereikbaar ben heb ik niet omgekeken naar mijn huistelefoon. Toch vraag ik me af wanneer mijn huistelefoon het gaat doen. Vanaf mei 2021 ben ik abonnee. Sindsdien doet mijn telefoon het niet. Er wordt aan gewerkt, wordt mij steeds gezegd. We zijn inmiddels 3 jaren verder. En nog altijd geen huistelefoon. Met vriendelijk groet, mevrouw I.Bouwe.

Beste Ingrid, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen, dat is fijn. Wel is het natuurlijk erg gek dat uw vaste telefoon het al 3 jaar niet doet, dat is zeker niet de bedoeling. We onderzoeken dan ook graag waarom dat zo is. Zou u ons daarvoor een Facebook of Instagram berichtje willen versturen met de volgende gegevens?: - Postcode - Huisnummer - E-mailadres - Geboortedatum - Een screenshot van uw review Dan zoeken wij het graag even uit. Alvast bedankt! Groet, Budget Alles-In-1

Super prima uitstekend

Helemaal picobello

Beste Jps de Boer, Bedankt voor uw mooie review en de perfecte beoordeling/complimenten. Wij zijn niet anders gewend van onze toppers van de klantenservice! Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

behulpzaam

vriendelijk

Beste Maria, Bedankt voor uw mooie review en de perfecte beoordeling/complimenten. Wij zijn niet anders gewend van onze toppers van de klantenservice! Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

Na velen malen bellen n ragen is nu toch alles goed gekomen zelfs e telefoon

Net wat ik zeg na velen malen slecht beeld en geen telefoon vast is alles toch goed gekomen en ik hoop dat het zo blijft

Beste G Romkema, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te zien dat u vaak heeft moeten bellen met vragen over deze kwestie. Wel is het goed om te zien dat het is opgelost! We vertrouwen erop dat dat zo blijft. Groet, Budget Alles-In-1

heel erg goed en vriendelijk

als eerst was het moeilijk maar daarna heeft ze me heel goed geholpen

Beste Rh, Bedankt voor uw review, fijn om te zien dat u goed bent geholpen. Dat horen we graag! Fijne week verder. Groet, Budget Alles-In-1

Scam

This installation never worked, but we still had to pay for the installation fees and monteur fees. We've been kind of robbed.

Dear Victor, We understand that this situation does not sound quite right, and we want to look into it further. Please send us a message via Instagram or Facebook with your details so we can investigate the issue thoroughly and resolve it for you. Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience caused. Best regards, Budget Alles-In-1

Prima meegedacht, en prima service

Prima meegedacht, en prima service

Beste Kees, Bedankt voor uw mooie review en de perfecte beoordeling/complimenten. Wij zijn niet anders gewend van onze toppers van de klantenservice! Fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

Was een probleempje met mij modem. Zeer goed geholpen en een nieuwe modem toegestuurd.

Beste MH, Fijn dat het probleem snel en efficiënt is opgelost, goed om te horen! Veel plezier met uw werkende internet en een fijne week toegewenst. Groet, Budget Alles-In-1

Zeer slecht!

10 dagen lang zonder internet en TV gezeten omdat Budget een modem stuurt welke het niet doet. Dan sturen ze een monteur langs want het moest en zou aan mijn verbinding liggen.. Monteur zag gelijk bij aankomst dat het aan het modem lag, nieuw modem gekregen en ja hoor.. werkend internet en TV. Eindstand.. €69,- in rekening gebracht voor installatie.. ongelofelijk.

Beste O, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw internet en TV. Het is vervelend dat u 10 dagen zonder diensten heeft gezeten door een defect modem. Bij problemen binnenshuis worden de kosten inderdaad in rekening gebracht, onze excuses als dit niet duidelijk was. Als u verdere vragen heeft of iets wilt bespreken, kunt u altijd contact met ons opnemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Budget Alles-In-1

Zeer slechte service

Bij Budget Alles-in-1 tv en internet aangevraagd. De levering van installatie van internet liep zonder problemen. De levering/installatie van tv is blijkbaar erg lastig. Meerdere malen contact gehad (handig ook dat een klantenservice alleen tijdens kantoortijden open is. Veel mensen zijn dan niet thuis) en meerdere afdelingen zijn er mee bezig geweest. Niemand weet de oplossing en we komen zo ook niet verder. Ben er wel klaar mee.

Beste Dylan, Onze excuses voor de problemen die u heeft ervaren met de installatie van uw tv. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, vragen we u vriendelijk om ons te bellen. We zijn ook bereikbaar op zaterdag tussen 09.00-14.00, zodat we samen een oplossing kunnen vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Budget Alles-In-1

Gewoon goed

Beste A.W., Bedankt! Mooi compliment en een perfecte 10, dit waarderen we. Fijne week verder. Groet, Budget Alles-In-1

Perfect Medewerker is vriendelijke

Hey Fahrudin, Bedankt voor de mooie complimenten, dit waarderen we enorm. Fijne week verder! Groet, Budget Alles-In-1

Heb sinds april 2024 een abonnement dat tot op heden niet werkt!

Vele malen contact gehad met de servicedesk (na heel lang wachten en geduld pas iemand te pakken gekregen) De kennis van de servicedesk is teleurstellen. Zij hebben allen het zelfde standaard antwoord. Een telefoon nummer patchen is zeer moeilijk en het probleem ligt altijd bij een ander partij! Ik heb aangegeven dat oa de modem niet functioneert omdat alleen de aan/uit led brand. Heel toevallig is de oude maar het zelfde type modem aanwezig en hier werken alle leds behalve is de modem voor een ander nummer geconfigureerd. Een monteur is geweest en nog steeds niet. Graag met spoed herstellen of geld terug! Ik heb het helemaal gehad! Toch met vriendelijke groet, Een zeer ontevreden klant

Beste Ellen, Wat vervelend om te horen dat u zoveel problemen ervaart met onze servicedesk en de functionaliteit van de modem. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik begrijp uw frustratie en wil graag helpen om dit probleem snel op te lossen. Kunt u ons een privébericht sturen via Facebook of Instagram? Op deze manier kunnen we uw persoonlijke gegevens veilig opvragen en direct actie ondernemen om het probleem met uw modem op te lossen of, indien gewenst, te kijken naar een passende oplossing, zoals een terugbetaling. Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Budget-Alles-In-1

Zeer goede ervaring, nog nooit problemen gehad.

Hey Mary, Bedankt voor de mooie complimenten, dit waarderen we enorm. Op naar meer probleemloze maanden! Groet, Budget Alles-In-1

Zeer slechte service, sluiten internet af

Zeer slechte service, ze sluiten zomaar de internet af thuis en beëindigen de abonnement terwijl ze een datum mailden dat het nog zou doorgaan tot een bepaalde datum en toch sluiten ze het af waardoor wij thuis zonder internet zitten terwijl wij mailden. Ook reageren ze soms erg lang niet op mails en klachten en is het bereik van de wifi niet zo goed, we hebben weinig bereik op sommige plekken waar we beter hadden met odido. Schandalig

Beste, Het spijt ons zeer te horen dat u deze negatieve ervaring heeft gehad met onze service. Het afsluiten van uw internet zonder overleg en het gebrek aan respons op uw mails en klachten is onaanvaardbaar. We begrijpen hoe belangrijk een betrouwbare internetverbinding is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen graag persoonlijk met u in contact komen om deze kwestie te bespreken en tot een passende oplossing te komen. Kunt u alstublieft contact met ons opnemen via 020-2055555. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Fantastisch geholpen door Lourdes op een rustige, prettige en begripvolle manier.

Geweldig geholpen door Lourdes

Beste Henk, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat Lourdes u geweldig heeft geholpen! We streven ernaar om uitstekende service te bieden en zijn blij dat Lourdes aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Reguliersdwarsstraat 58

1017BM Amsterdam

020 2055555

Over Budget Alles in 1

Hallo, wij zijn Budget Alles-in-1 onderdeel van Budget Thuis. Aanbieder van Internet, TV & Bellen voor een superscherpe prijs. Én, dat ook nog eens via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en dat je er dus geen omkijken naar hebt. Helemaal mooi meegenomen is dat je zo ook nog eens flink bespaart op je vaste lasten. Budget Thuis biedt producten die je thuis móet hebben. Stroom en gas moeten er gewoon zijn. Internet en tv moeten gewoon werken. En je wilt natuurlijk gewoon mobiel bereikbaar zijn. En dat alles zonder gedoe en tegen een zo laag mogelijke prijs! En, wel zo makkelijk: al je energie- en telecomdiensten onder één dak. Dat is Budget Thuis. Daarom bieden we naast Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) ook Budget Energie (Stroom & Gas) én Budget Mobiel (Sim Only).