Laatste keer na storing hier in de buurt snel en correct geholpen

De keren daarvoor kon de medewerkster de geleverde afstandbediening niet aan de gang krijgen nieuwe gestuurd maar helaas werkte die ook niet

Goedemiddag Martin, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat de medewerkster de afstandsbediening niet aan de praat kreeg. Mocht u nog hulp nodig hebben kunt u ons bereiken op 020 - 20 555 55. Met vriendelijke groeten, Budget Alles-In-1

Prima producten voor een goede prijs

Niets te klagen.

Beste Renee, Bedankt voor de 10, wij waarderen de review enorm. Fijne dag nog verder! Met vriendelijke groeten, Budget-Alles-In-1

Ben goed en professioneel geholpen

Goedemiddag Fokje, Bedankt voor de complimenten en de 8. Fijn dat u goed bent geholpen door de klantenservice. Fijne dag nog! :) Met vriendelijke groeten, Budget Alles-In-1

Klantvriendelijk.

Telefonisch snel opgelost.

Goedemiddag Ger, Bedankt voor de complimenten en de 8. Fijn dat u goed bent geholpen door de klantenservice. Fijne dag nog! :) Met vriendelijke groeten, Budget Alles-In-1

Ze zijn niet in staat problemen op te lossen.

Ik heb eind december 2023 een contract afgesloten voor alles in 1 en moest vooraf 102 euro betalen voor aansluiting, een monteur en de 1ste termijn. De monteur kon op afstand "zien" dat de apparatuur stuk was. Heeft verder geen moeite meer gedaan. Een nieuw kastje gaf ook geen resultaat. Het zou aan de koperen internetaansluiting liggen. Tot 2 keer toe hebben ze een KPN monteur gestuurd die constateerde dat er wel internet was, maar een zwak signaal 11 Mb/s.. Ik heb toen mijn contract opgezegd, omdat ze mij blijkbaar geen internet kunnen leveren. Ik heb wel 10 keer aan de lijn gehangen om mijn geld terug te krijgen. Uiteindelijk kreeg ik een kredietfactuur, maar nu is er weer een storing binnen het bedrijf, waardoor ze het niet kunnen verwerken. Daar krijg je géén bericht over. Ik moet nu gewoon afwachten tot ze het een keer terugstorten. Om van het gezeur en de stress af te zijn wilde ik het resterende bedrag van 83 euro aan het bedrijf schenken. "Houd het maar". Ook dat kon niet. Dit is een bedrijf dat bedoeld is om geld binnen te harken vanwege die schamele korting. Ze zijn snel in het afsluiten van contracten en daarna kunnen ze problemen niet aan. Trap er niet in.

Beste Jan Wim, Bedankt voor uw review. Onze excuses voor deze situatie. Het is ontzettend vervelend om te horen dat u tot op heden nog niet uw geld heeft ontvangen. Het is zeer begrijpelijk dat u dit zo snel mogelijk terug wil. Wij helpen u graag verder om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Zou u ons alstublieft een privébericht willen sturen via Instagram of Facebook met daarin uw postcode, huisnummer en ter verificatie uw geboortedatum en e-mailadres willen sturen? Zodra wij uw bericht hebben ontvangen kunnen wij u verder helpen. Nogmaals onze excuses en een fijne dag. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Lange wachttijden aan de telefoon.

Lange wachttijden aan de telefoon. Probleem na diverse telefoontjes nog steeds niet opgelost. Dan maar een monteur laten komen. Kost wel€65.00 Ik betaal mnd. Aan de provider. Doe moet zorgen dat alles werkt en blijft werken.

Beste Marga, Bedankt voor uw review. Het spijt ons dat u langere tijd heeft moeten wachten tot u een medewerker aan de telefoon kreeg. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat het probleem na meermaals contact niet is opgelost en dat er daardoor een monteur moest langskomen. Wij helpen u graag zo goed mogelijk. Zou u ons alstublieft een privébericht willen sturen via Instagram of Facebook met daarin uw postcode, huisnummer en ter verificatie uw geboortedatum en e-mailadres willen sturen? Zodra wij uw bericht hebben ontvangen kunnen wij u verder helpen. Alvast bedankt en een fijne dag. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Laatste keer slecht communicatie

Geen email ontvangen van bezorgde product en moet maar raden wanneer het komt en had een afspraak staan met de monteur

Beste Nourdin, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat u geen e-mail heeft ontvangen van PostNL met daarin de Track and Trace code. Onze excuses hiervoor! Ook erg vervelend dat de monteur hierdoor niet zijn werk heeft kunnen doen. Om u zo goed mogelijk te helpen verzoek ik vriendelijk u om een privébericht te sturen via Instagram of Facebook. Zou u in dit bericht uw postcode, huisnummer en ter verificatie uw geboortedatum en e-mailadres willen sturen? Zodra wij deze gegevens binnen hebben kunnen wij u verder helpen. Nogmaals excuses en een fijne dag. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Serda heeft mij super goed geholpen!

"Na met een aantal niet zo enthousiaste medewerkers te hebben gesproken, kreeg ik Serda aan de lijn. Betere hulp had ik mij niet kunnen wensen! Ik heb deze hulp van haar ontvangen op 27-02-2024 rond 11:00.

Beste Gabor, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door mijn collega Serda. Wij stellen uw review erg op prijs! Nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Budget Thuis

Goed geholpen

Goed geholpen door vriendelijk personeel.

Beste John, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u vriendelijk en goed bent geholpen door onze klantenservice! Nog een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Probleem snel opgelost

Goed geholpen door medewerker

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te horen dat u goed bent geholpen door onze medewerker. Nog een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Goedemiddag Inna, Ontzettend bedankt voor de mooie review, hier zijn wij heel erg blij mee! Wij wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

Waardeloos

Niet in zee gaan met ze belasten gewoon een maand door en geven je nieuwe provider de schuld terwijl hun fout zijn oplichting is het

Beste John, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u extra kosten heeft gemaakt doordat de overstapservice niet goed is verlopen. Wanneer u de overstapservice op tijd heeft aangevraagd en de fout in de overstap buiten u macht om heeft plaatsgevonden, dan is het niet de bedoeling dat u extra kosten maakt. Zou u een privérecht willen sturen via Instagram of via Facebook met daarin kort wat de situatie is? Zou u daarbij ook uw postcode, huisnummer en ter verificatie uw geboortedatum en mailadres willen sturen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Iemand die meedenkt met een abonnee, hulde!

Een heel geduldige medewerker, die uren geprobeerd heeft om mijn t.v. weer te herstellen, wat dus gelukt is! Zulke medewerkers zijn goud waard!,

Beste Ina, Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het superfijn om te horen dat u op deze manier bent geholpen. Mocht u in de toekomst onze hulp weer nodig hebben, dan staan wij voor u klaar. Nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Duurt te lang om aan te sluiten

Normaal prima service en prima internet maar na verhuizing drie weken moeten wachten op nieuwe aansluiting is te lang wachten. Zeker omdat ik doorbetaal voor iets dat ik nu tijdelijk niet heb

Beste Rob, Bedankt voor uw review. Het is vervelend om te lezen dat u langere tijd moet wachten tot dat de monteur het aansluitpunt komt installeren. Onze excuses hiervoor! De kosten die u nu maakt zullen verrekend worden op de volgende factuur. U hoeft dus niet te betalen voor diensten die u niet heeft. Mocht u eventueel nog vragen hebben over de kosten en de factuur, dan kunt u ons ook altijd even bellen op 020-2055555, optie 3. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Zeer slecht

Zeer slecht internet doet het nog niet onddanks een nieuwe kastje nooit weer budgetinternet was zowiezo al voor die tijd storing en nu helemaal

Beste, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat u slechte internetdiensten heeft. Onze excuses hiervoor! Wij helpen u graag verder om tot een oplossing te komen. Zou u alstublieft een privébericht willen sturen via Instagram of via Facebook met daarin uw postcode, huisnummer en ter verificatie uw geboortedatum en mailadres? Alvast bedankt en een fijne dag. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Alles werkt prima.. ik ben heel tevreden!!

Zie boven...

Bedankt voor de mooie review Mariella. Hier zijn we erg blij mee! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Reacties op bv email zeer slecht

Als er een storing is wordt daar prima op geparticipeerd maar wanneer het op beantwoorden van email gaat dan zeer slecht

Bedankt voor de mooie review Liesbeth! We vinden het goed om te horen dat u onze service in geval van storing als prettig ervaart. Op de mail kan het soms wat drukker zijn vanwege een hoge voorraad. Als tip wil ik u dan ook meegeven dat als u een dringende vraag heeft, u deze het beste kan stellen in onze chat of even bellen naar onze telefonische klantenservice. Wij staan daar voor u klaar om u zo snel mogelijk te helpen. U kunt ons bereiken op 020-20 55555 (optie 3). Nog een prettige dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Ongelofelijk goed.

Tja, het was grandioos. Niet te geloven. Wat een klasse. Nog nooit zoiets fantastisch mogen ervaren. Grote dank.

Beste Jeanlouis Joseph, Bedankt voor uw ontzettend positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u zo een goede ervaring heeft gehad. Mocht u ons in de toekomst nog eens nodig hebben, dan staan wij uiteraard weer voor u klaar. Nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Modem val steeds uit

moet de modem steeds opnieuw opstarten

Beste Gerardus, Bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat u het modem steeds opnieuw moet opstarten. Wellicht is het tijd voor een nieuw modem! Zou u ons een privébericht willen sturen via Instagram of Facebook met daarin uw postcode, huisnummer en ter verificatie uw geboortedatum en uw mailadres? Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

geweldig

mevrouw van de klantenservice heel vriendelijk en geduldig, toppie.

Beste Paul, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Dat horen wij graag! Nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Goede klantenservice

Ik had een probleem met internet, meneer nam alle tijd en vertelde geduldig en rustig wat ik moest doen. Probleem opgelost op een zeer fijne manier.

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u goed bent geholpen door mijn collega en dat het probleem is opgelost. Mocht u ons in de toekomst ooit nog eens nodig hebben, dan staan wij uiteraard weer voor u klaar. Nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

goed geholpen

waarom niet in 1 gesprek alles regelen , maar voor ieder onderdeel doorverbonden worden ? Bij laatste contact naar budget mobiel ging het helemaal mis.

Bedankt voor de review Leen, hier zijn we blij mee! We snappen dat u het liefst alles in een gesprek regelt, echter hebben we drie verschillende producten en daarom ook drie klantenservice afdelingen. Zo weten we zeker dat elke afdeling de juiste informatie aan u kan doorgeven. We vinden het wel jammer om te horen dat het contact met Budget Mobiel niet helemaal soepel is verlopen. Graag lossen we het met u op. We willen u daarom vragen om contact met ons op te nemen via onze telefonische klantenservice op 020-2055555, of via onze chat / social kanalen. Wij wensen u nog een prettige dag! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Doen wat ze zeggen

Contact gehad bij het afsluiten bij twee contracten. Snel en goed werd dit geregeld. Al jaren klant en nog nooit klachten gehad. Prima bedrijf en service.

Beste Jenny, Heel erg bedankt voor deze prachtige review! We zijn blij met u als klant. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Goed, maar ik ga weg omdat budget geen glasvezel kan leveren op mijn adres

Bedankt voor de mooie review! We vinden het jammer dat er geen glasvezel geleverd kan worden op uw adres. Wellicht dat het in de toekomst wel mogelijk is. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Top! Goed en vriendelijk geholpen

Erg netjes en fijn geholpen. Meedenkend en je best doen voor de klant.

Beste Kim, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service en dat we u goed hebben kunnen helpen. Het is ons doel om altijd mee te denken en ons best te doen voor elke klant. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Over Budget Alles in 1

Hallo, wij zijn Budget Alles-in-1 onderdeel van Budget Thuis. Aanbieder van Internet, TV & Bellen voor een superscherpe prijs. Én, dat ook nog eens via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en dat je er dus geen omkijken naar hebt. Helemaal mooi meegenomen is dat je zo ook nog eens flink bespaart op je vaste lasten. Budget Thuis biedt producten die je thuis móet hebben. Stroom en gas moeten er gewoon zijn. Internet en tv moeten gewoon werken. En je wilt natuurlijk gewoon mobiel bereikbaar zijn. En dat alles zonder gedoe en tegen een zo laag mogelijke prijs! En, wel zo makkelijk: al je energie- en telecomdiensten onder één dak. Dat is Budget Thuis. Daarom bieden we naast Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) ook Budget Energie (Stroom & Gas) én Budget Mobiel (Sim Only).