Goed, maar ik ga weg omdat budget geen glasvezel kan leveren op mijn adres

Bedankt voor de mooie review! We vinden het jammer dat er geen glasvezel geleverd kan worden op uw adres. Wellicht dat het in de toekomst wel mogelijk is. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Top! Goed en vriendelijk geholpen

Erg netjes en fijn geholpen. Meedenkend en je best doen voor de klant.

Beste Kim, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service en dat we u goed hebben kunnen helpen. Het is ons doel om altijd mee te denken en ons best te doen voor elke klant. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Is een goed bedrijf

Een goed bedrijf, maar iedere keer voor het contract te verlengen terwijl je contract nog 5 maanden geldig is vind ik niet goed.

Beste Heddy, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat het verlengen van het contract terwijl uw huidige contract nog 5 maanden geldig is, niet naar wens was. We waarderen uw opmerkingen en nemen ze serieus om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Niet zo tevreden

T V Internet en muziek niets van dat alles monteur is wel na 1 week gekomen even gedaan maar weer niets en dat voor mensen op leeftijd dat is alles voor ons na veel telefoontjes te hebben gepleegd doet hij het nog steeds niet wel weer een afspraak met de monteur dus weer 1 week niets ik hoop wel op een tegemoetkoming na 2 weken geen T.V.enz.gehad

Goedemiddag Arie, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u al een langere periode zonder TV en internet zit. Wij begrijpen dat u hoopt op een tegemoetkoming, die bieden wij ook! Zodra de diensten wel (weer) werken kunt u contact met ons opnemen zodat wij kunnen nalopen hoeveel dagen u zonder diensten zat en op basis daarvan een vergoeding berekenen. Wij hopen natuurlijk dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Zodra u weer diensten heeft kunt u ons een berichtje sturen op Facebook met uw privégegevens, met ons chatten of ons bellen op 020 - 205 55 55. Met vriendelijke groet, Budget Alles-In-1

Uitstekend internet

Goedemiddag Jasper, Bedankt voor uw review, wij waarderen dat! Fijn weekend alvast. Met vriendelijke groeten, Budget-Alles-In-1

Klantvriendelijk, maar voor hoog bejaarde niet makkelijk om de lossing heeeel moeilijk

Na veel getob met website, uiteindelijk telefonisch erg aardig te woord gestaan, er werd een nieuw kastje opgestuurd. Nou,dat was er de volgende dag, zonder gebruiksaanwijzing, ik als bijna 85 jarige op handen en knieën allerhand kabels overal ingedaan , uitgeput op de bank neergedaald en........ WONDER, de TV doet het weer.v Volgende dag alleen maar sneeuw op het scherm, weer allerhand stekkers er on en er uitgehaald......... WONDER hij doet het nog steeds.

Goedemiddag Frieda, Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u problemen ervaart met het kijken van TV. Fijn om te horen dat u vriendelijk geholpen bent. Het is begrijpelijk dat u vrij moe was na het installeren van het TV-kastje, wel onze complimenten dat het is gelukt. Mocht u nog verdere hulp nodig hebben bij het installeren of heeft u andere vragen? Bel ons dan gerust op 020 - 205 55 55 (#3) op werkdagen tussen 08.30 en 18.00 en op de zaterdag tussen 10.00 en 16.00. Met vriendelijke groeten, Budget-Alles-In-1

Niet goed

Elke dag na aanzetten Tv valt het WiFi signaal weg Na verbonden met vaste kabel en update , duurt elke dag 20 minuten doet alles het weer….. Echt heel erg vervelend!!!!!!!!

Goedemiddag Arlé, Bedankt voor deze review. Wij vinden het ontzettend vervelend dat dit aan de hand is bij u, iedere dag resetten is veelste veel werk en de diensten zouden het ook gewoon zonder dit moeten doen. Ik wil u vragen niet te aarzelen om contact hier over op te nemen met ons. Hopelijk kunnen we dan samen tot een oplossing komen, u kunt ons bereiken op 0202055555 optie 3. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

Helemaal top.

Door een druk op knop kun je zo je zenderpakket uitbreiden , en weer stopzetten .Zonder minuten aan de telefoon te hangen.

Goedemiddag Eerko, Bedankt voor deze goede review hier zijn wij ontzettend blij mee en vinden het erg fijn dat u zo goed gebruikt maak van de app! Wij wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

Ik werd goed geholpen, de medewerker was vriendelijk en heeft alles geprobeerd om te helpen met mijn probleem en uiteindelijk was het ook gelukt

Goedemiddag Melanie, Bedankt voor u goede review, wat fijn dat u zo tevreden bent over onze dienst. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat alles goed gelukt is! Prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

Monteur was zeer netjes ...

Goedemiddag Annemiek, Bedankt voor u goede review! Wij zijn hier erg blij mee, wij zijn ook erg blij met dat u een goede ervaring heeft gehad met onze monteursdienst. Wij wensen u een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

Excellent

Service was instant and results were great

Good afternoon Narendra, Thank you so much for this review, we are really happy with it! We wish you a beautiful day. Kind regards, Budget All-in-1.

prima gedaan en alles volgens afspraak

Alles wordt snel geregeld en het werkt ook prima de uitleg is goed

Beste Harrie Priems, Bedankt voor deze mooie review, wij zijn hier heel erg blij mee! Wij wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Thuis.

Overzichtelijke app

Heb alle budget producten, alles is prima

Beste Hans, Wat leuk om te horen zeg! Wij zijn erg blij met deze review en wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Thuis.

Geen antwoord

Microsoft roept dat ik een abonnement heb met beperkte data en dat ik daarom niet het internet kan gebruiken. Budget zegt dat ik een gewoon een wifi abonnement heb en dat er niets aan de hand is vanuit Budget. Gelukkig heb ik een slimme student van 'Student aan huis' bij mij en die ziet dat ik een code heb voor internet en een code voor internet op mijn mobiel. De codes zijn gelijk, alleen eindigt een op -5. Twee bedrijven die geen antwoord geven op mijn vraag/probleem, waarom niet? Sterker nog ze geven de verkeerde boodschappen. Kan een dame bij Budget daar wat aan doen? Neen, ze is ook het slachtoffer van bedrijven die zich geen moer interesseren voor hun klanten, gewoon uit hun nek l.ll.n en zich nergens druk over maken. Budget is een prima provider en ik ga ook energie van ze afnemen, alleen moet ik er nooit op rekenen dat ze Nederlands met me zullen praten zoals elk bedrijf en overheidsinstelling in Nederland dat stelselmatig weigert te doen. Bleh, bah, kots en braak!!!!

Zeer tevreden met Budget alles in 1

In vergelijking met anderen niet duur. Televisie is goed, Internet is ons naar wens, wifi echter niet overal in huis even sterk

Beste Johan, Dank voor uw positieve feedback over onze betaalbare tarieven en goede televisiekwaliteit. We begrijpen echter dat het wifi-signaal niet overal even sterk is. Neem alstublieft contact op via 020-2055555 (#3), zodat we samen aan een oplossing kunnen werken. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Beste Jaap, Dank u wel voor uw positieve feedback! We streven ernaar om uitstekende service te bieden en zijn blij dat u tevreden bent. Als u verdere hulp nodig heeft, staan we voor u klaar. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

goede ervaringen met budget alles in 1

Goede service en duidelijke website. kunt alles goed vinden en overzichtelijk. Ook de servicebalie, klantenservice is makkelijk te bereiken en je wordt als klant goed geholpen.

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u goede service ervaart en dat u goed bent geholpen door onze medewerkers. Mocht u ons in de toekomst nog eens nodig hebben, dan staan wij uiteraard weer voor u klaar. Alvast een fijn weekend toegewenst! Met vriendelijke groet, Budget Thuis

Eerst beter onderzoeken alvorens te gaan handelen

Jammer dat u te snel handelt om een klant te krijgen. Eerst goed onderzoeken of het wel tot de mogelijkheden behort om Internet en TV verbinding te gaan leveren. Nu 3 maal te vergeefs ban Woudenberg, waar wij wonen, naar Bungalow park gegaan om alles - op uw verzoek - goed te laten afwerken. Ten tweede als u een afspraak maakt dat er een monteur komt vinden wij wel dat u de verwachte tijd korter instelt. Nu zitten wachten tussen 12 e 17 uur. Komst was rond 3 uur en te vergeefs konde wij weer huiswaartskeren

Beste Els, Wat vervelend om te horen dat uw diensten nog niet actief zijn. Excuses voor dit ongemak. Helaas geldt voor iedereen het brede tijdslot van 5 uur. Omdat onze monteurs met een planning werken zijn de tijdsloten groot. Bedankt voor uw begrip. Hopelijk werken de diensten inmiddels naar behoren. Fijne dag en vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Goed stabiel internet en TV. Echter geen goede concurrerende verlengcontracten.

Internet en TV is goed. Maar voor de prijs weer overgestapt. Het verlengen van contracten is weinig concurrerend. Om klanten te behouden zouden ze met betere aanbiedingen moeten komen (vergelijkbaar met aanbiedingen voor nieuwe klanten). Ook telefonisch is dit niet te onderhandelen.

Beste Antoine, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed gebruik kunt maken van onze diensten. Het klopt inderdaad dat er eenmalig een grote welkomstkorting is. Daarna geldt voor iedere klant een verlengingskorting die past bij de diensten die de klant afneemt. Bedankt voor de feedback. Nog een fijne dag en vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

niet helemaal tevreden

Op zich nooit geen problemen met Budget alles in een . Dat komt door u zelf maar ook zeker door het gebruik het betrouwbare KPN netwerk . Mijn enigste minpunt is de behandeling van allang bestaande klanten . Nieuwe klanten aantrekken probeert u te paaien met abonnement kortingen een nieuwe tv en meer cadeaus maar voor bestaande klanten doet u niks . Ik heb dit al meer tegen u gezegd maar reactie krijg ik niet . Sinds 2018 ben ik klant bij u en de prijs is alleen maar omhoog gegaan . ik heb de mening dat bestaande klanten de kortingen en cadeaus voor nieuwe klanten betalen . U hebt blijvende klanten nodig om als provider te kunnen blijven bestaan . Als er legio klanten vertrekken is het ook afgelopen voor u . Graag € 20 korting per maand en een reactie .

Beste Johan, Bedankt voor uw review. Allereerst fijn om te horen dat u over het algemeen geen problemen ervaart. Dat horen wij graag! Iedere klant krijgt eenmalig een grote welkomstkorting. Vervolgens krijgen klanten een persoonlijk verlengingsaanbod wanneer het contract voorbij is. Wij kunnen even met u meekijken in uw klantenkaart. Zou u een privébericht willen sturen via Facebook met daarin uw postcode, huisnummer en ter verificatie geboortedatum en mailadres? Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Internet perfect, tv hapert de laatste tijd vaak

Ik ben al 7 jaar klant, goede klantenservice en je wordt snel geholpen. Glasvezel is ook snel alleen tv is niet meer zoals hij was. Hij hapert de laatste tijd erg vaak en op sommige zenders kan je niet normaal terugkijken. Was dit goed geweest dan kregen jullie 5 sterren.

Beste Rosita, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn en leuk om te horen dat u al zo lang een tevreden klant bij ons bent. Vervelend dat de tv soms hapert. U zou eventueel even een dubbele reset van het modem kunnen uitvoeren. Zorg er dan wel voor dat het modem niet is verbonden met het tv-kastje. Misschien heeft u nog het oude modem en laadt de software niet goed in. Neem gerust even contact op met onze telefonische klantenservice. Wij hulpen u graag om dit probleem op te lossen: 020-2055555 #3. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

De monteur die de installatie gedaan heeft was zeer vriendelijk en behulpzaam

Beste Gerard, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed en vriendelijk bent geholpen door onze monteur. Dat horen wij graag! Veel plezier met uw nieuwe diensten. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Goed geholpen door monteur

De monteur zou het het kastje monteren voor het glasvezel,maar de glasvezel aansluiting was niet goed aangelegd door kpn daardoor kon de monteur het niet aansluiten en heeft gelijk aktie ondernomen om kpn terug te laten komen om de aansluiting te herstellen en die komen vandaag en sluiten alles aan.

Beste John, Bedankt voor uw review. Vervelend dat het internet niet direct kon worden aangesloten. Goed om te horen dat alles vandaag wordt aangesloten! Veel plezier met je nieuwe diensten. Fijne dag en vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Heel vriendelijk en accuraat geholpen

Vriendelijk en accuraat

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft. Nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Wel ok!

Wel ok!

Beste Pieter, Bedankt voor je reactie! Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons weten. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Reguliersdwarsstraat 58 1017BM Amsterdam

020 2055555

Over Budget Alles in 1

Hallo, wij zijn Budget Alles-in-1 onderdeel van Budget Thuis. Aanbieder van Internet, TV & Bellen voor een superscherpe prijs. Én, dat ook nog eens via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en dat je er dus geen omkijken naar hebt. Helemaal mooi meegenomen is dat je zo ook nog eens flink bespaart op je vaste lasten. Budget Thuis biedt producten die je thuis móet hebben. Stroom en gas moeten er gewoon zijn. Internet en tv moeten gewoon werken. En je wilt natuurlijk gewoon mobiel bereikbaar zijn. En dat alles zonder gedoe en tegen een zo laag mogelijke prijs! En, wel zo makkelijk: al je energie- en telecomdiensten onder één dak. Dat is Budget Thuis. Daarom bieden we naast Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) ook Budget Energie (Stroom & Gas) én Budget Mobiel (Sim Only).