Slecht

Verlengingsaanbod via de mail ontvangen. Wilde hier gebruik van maken maar was ineens niet meer geldig. Kreeg een nieuwe aanbieding maar betekende een verdubbeling van het termijnbedrag. Paar dagen erna een excuusmail. Verhoogde tarieven gelden niet voor mij als trouwe klant. Dus via de klantenservice een nieuwe aanbieding gekregen maar toch verdubbeling van het termijnbedrag. Met de klantenservice valt niet te communiceren en op de door mij ingediende klacht wordt niet gereageerd!!!! Wat een slecht bedrijf die zo met haar vaste klanten omgaat!!!

Beste mevrouw, Maandag 25 oktober hebben wij uw klacht hierover ontvangen. Een medewerker van ons team zal u nog deze week benaderen hiervoor. Alvast bedankt voor uw geduld! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Al vele jaren klant en steeds tevreden

Wij kennen BudgetEnergie als betrouwbare partner, makkelijk te bereiken, duidelijke afrekening. De mail over tarief en looptijd stelden wij op prijs. Wij hebben liever een duidelijk contract met een betrouwbare partner dan ieder jaar de wisselstress om een welkomstkorting in de wacht te slepen. En hoe het verder gaat zien we dan wel weer

Betaalbaar, betrouwbaar en goed

Ik heb hier een telefoon abonnement en energie. Het telefoonabonnement is uitstekend en betaalbaar, de energie werkt ook goed. Op vragen via e-mail reageren ze prima en adequaat. Website en app zijn duidelijk, geen poespas en toch prettig vormgegeven. Ik maakte me in het begin een beetje zorgen of de budget service niet ten koste gaat van de kwaliteit, maar dat bleek dus niet het geval. Fijn en wat mij betreft van harte aanbevolen.

uitstekende service

Gewaardeerd dat er een brief werd gestuurd naar de klanten ivm de stijgende energieprijzen.

Doen wat ze zeggen dat ze doen

Goede ervaring, goed bereikbaar en hulpvaardig.

Fijn dat je blij met ons bent. Dat zijn we ook met jou als klant. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Informatief en betrouwbaar

Goede adviezen, meer aanbiedingen bij verlenging contract gewenst

Fijn dat je tevreden bent. Mocht je meer informatie willen over ons aanbod, dan kun je ons altijd bereiken op 020-2055555 optie 1! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Goed gedaan!

Alles in orde en precies

Fijn, dankjewel! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

?

?

Heel goeden duidelijk

Zeer overzichtelijke maandelijkse aferekening en de mogelijkheid het maandbedrag aan te pasen , gunstige tarieven .

Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Geen probleem met levering gas en stroom

Het had 5 sterren geweest als het niet erg storend was geweest dat je 2 jaar van te voren al wordt lastig gevallen per telefoon of je niet een nieuw contract wil afsluiten voor de volgende periode

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review! Ik begrijp zeker dat u niet vroegtijdig lastig wilt worden gevallen, dat is erg storend. Ik zie dat uw nieuwe drie jarige contract op 15 augustus 2020 is ingegaan. Onze sales afdeling benadert u pas een half jaar voor de einddatum. Is het mogelijk dat een externe partij u benaderd heeft? Zo ja, mag u altijd vragen om het "recht van verzet". Ik geef u daarnaast graag de tip mee om nu niet vroegtijdig over te stappen of een ander contract af te sluiten. Met de huidige marktprijs zult u er flink op achteruit gaan, dat zou zonde wezen! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Duidelijk en accuraat

Vriendelijk contact en vlotte aanbieding voor contractverlenging.

Hartelijk bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Snel en accuraat

Goede service en vakkundige, beleefde medewerkers

Fijn om te horen en bedankt voor de positieve woorden! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Goede hulp en service ontvangen van Budget Energie bij de verhuizing.

Fijn om te horen! En veel geluk in de nieuwe woning :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Al een paar jaar heel tevreden

Elke maand een overzicht, bijna alles figuraal te regelen en gunstige tarieven.

Super! Bedankt voor de positiviteit. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Correct, eenvoudig en voldoende informatie

Wordt steeds op de hoogte gehouden van verbruik en mogelijke service, zonder de opdringerigheid van andere instellingen! Correcte afhandeling betalingen en jaarafrekening

We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Klantvriendelijke, transparante, duidelijke en snelle energieleverancier

Toch wel mijn favoriete energieleverancier. Alles online geregeld. Snel, duidelijk en transparant. Ze zijn ook goed bereikbaar. Hier krijg je nog iemand aan de telefoon die je persoonlijk, vriendelijk te woord staat en je ook nog eens goed en snel adviseert. Het is dat het in principe het voordeligste is om elk jaar van energieleverancier te wisselen vanwege de welkomstkorting, anders bleef ik klant bij Budget Energie.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Daar worden we blij van. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Helaas zit ik door U en mezelf in de problemen

Ik ben een beetje misleid doordat mijn een prijs werd toe gezegt als ik mee werkte aan een vergelijkings onderzoek bij mediamarkt De verkoper van U bedrijf werkte samen met de verkoper van mediamarkt Dus ik zit (zat) met een energie contract en een soundbar ikschaamde me een beetje maar ben toch nu op aanraden weer naar me oude leverancier gegaan Nu heb ik veel kosten en een soundbar die ik niet ģebruikt Wij moeten leven van een AOW dus een grote aderlating dit is een dure les voor ons

Mijn ervaring is tot nu toe uitstekend

Ik ben nog niet zo lang klant bij Budget energie dus ik kan er nog niet heel goed over oordelen

In ieder geval dank voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Slecht

Na telefonisch overleg eind augustus zou contract binnen 2 weken worden aangepast vanwege niet goed verwerken van jaarlijkse korting bij 3-jarig contract. Via veiling zou dit 285 euro zijn na 3 jaar maar in contract staat 95 euro na 3 jaar. Eind september weer via de mail melding gemaakt dat het nog niet is doorgevoerd. Tot nu toe is niets aangepast. Toezegging van oplossing binnen 2 weken heeft niet plaatsgevonden.

Beste meneer, Wat vervelend dat de korting nog niet juist verwerkt is! Om u zo snel mogelijk duidelijkheid te geven, heb ik intern een klacht opgestart. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op. Alvast bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

HET IS EEN GOED EN BETROUWBARE INNERCIEBEDRIJF

IK HEB HIER ZEER TEVREDEN MEE EN WE WORDEN OVERAL GOED MEE GEHOLPEN

Dank voor de leuke reactie, daar zijn we blij mee. :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Wat fijn dat je tevreden bent, Jacob! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

geen gezeur bedrijf

keurig overzicht van maandelijks verbruik,gas en licht. al jaren klant, zeer tevreden.

Wat een mooie score, Sefus! Daar doen we het voor. :)

Een goed bedrijf met afspraken die worden nagekomen.

Budget Energie is een goed bedrijf dat zich aan de afspraken houdt. Fijn is tevens dat een klant elk maand een overzicht ontvangt van het elektriciteits- en gasverbruik.

Dank voor de fijne reactie, Arthur! Mooi dat je zo tevreden bent. :)

correct en prima overzicht, duidelijk

Tot heden goede ervaring

Dank voor je reactie, Ina. We gaan ons best doen dat zo te houden! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Prettig gesprek met de medewerker

Ik had een vraag en die is netjes beantwoord

Gelukkig is het goed en snel opgelost. Mochten er nog vragen zijn dan weet je ons te vinden :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. We snappen dat je je niet druk wilt maken over energie. We zorgen dat het werkt en je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Verder vallen we je vooral niet lastig. Zonder gedoe dus. En om het allemaal nog gemakkelijker te maken, bieden we sinds kort ook Budget Mobiel en Budget Alles-in-1. Al je energie- en telecomdiensten onder één dak.