Niet teruggebeld

Jullie hebben gebeld met aanbod mobiele telefonie. Ik heb gevraagd terug te bellen. Dat is 1 x gebeurt maar kon niet opnemen. Daarna niet meer teruggebeld. Als ik het nummer dat mij belde oproep kom ik in een menu terecht.

Geachte heer/mevrouw, Fijn dat het inmiddels is opgelost! Ik wens u een fijne dag toe! Met vriendelijke groeten, Budget webcare

jullie digitaal bereiken voor een vraag of anderszins is zeeeeer onvoldoende.bellen met u is altijd

telefonisch kontakt is erg klantvriendelijk en ok ! digitaal bent u onbereikbaar echter....

Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen dat u moeite heeft om digitaal contact met ons te krijgen. Wij doen ons uiterste best om onze service te verbeteren, ook onze chatdienst hoort hierbij. Is onze chatdienst hetgeen waarin u onze service als onvoldoende ervaart? Alle tips zijn uiteraard welkom, onze excuses voor het ongemak. Het is wel heel fijn om te lezen dat u blij bent met onze telefonische klantenservice! Mochten wij verder nog iets kunnen betekenen, dan vernemen wij dit uiteraard graag van u. Voor nu wens ik u een prettige dag toe. Met vriendelijke groeten, Budget Thuis webcare.

Kan beter met jaarrekening versturen!

Nog steeds geen jaarafrekening of e-mail ontvangen dat mijn meterstanden ingelezen zijn.jammer! De jaar is binnen,het was een digitaal proces!

Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen dat u de jaarnota en de bevestiging van de meterstanden, nog niet had ontvangen. Ik zie inmiddels dat deze zijn toegestuurd, heeft u hier verder vragen en/of opmerkingen over, dan helpen wij u uiteraard graag! U kunt in dat geval op dit bericht reageren, of contact opnemen met onze klantenservice. Excuses voor het wachten. Ik wens u voor nu een fijne dag toe. Met vriendelijke groeten, Budget Thuis webcare

A

Een 10 voor de review! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Ik ben blij de overstap te hebben gemaakt.

Erg overzichtelijke maandelijkse verbruiksoverzichten.

Super! En bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Ik heb een heel goede ervaring met Budget Energie.

Uw medewerkers zijn klantvriendelijk en deskundig van het beantwoorden van vragen. Daarnaast komt u als energieleverancier in mijn situatie elk jaar weer als goedkoopste uit de bus in vergelijking met de tarieven die andere leveranciers aanbieden. Het enige aandachtspunt is de soms moeilijke telefonische bereikbaarheid van uw organisatie.

We zijn blij dat je zo tevreden bent. Als we het telefonisch iets drukker hebben zijn we gelukkig altijd nog te bereiken via onze chat :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Vriendelijke en duidelijk

Duidelijk en bedankt! :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Ik ben eer tevreden

Prettig gesprek en direct op een goede manier afgehandeld. Daar ook , zoals beloofd, een bevestiging van gekregen.

Fijn dat je goed geholpen bent. Mocht er ooit nog iets zijn horen we het graag. Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Goede services, duidelijk en overzichtelijk!

Goede uitleg en klantvriendelijk! Daarom ook een verlenging van drie jaar! Top!

Leuk dat je nog een tijdje bij ons blijft! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Goede serviceprovider bijna marktconform en bijna in time

Steeds cf afspraak gehandeld, maar net te laat met aanbieding voor nieuw jaar wat meer omzet had gegenereerd, just in market ?

Pas kort afnemer en tot nu toe ruim tevreden.

Zie boven.

Bedankt :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Ik heb tot nu toe niets te klagen, dus dat is een goed teken.

Weinig ervaring, ook geen slechte

Fijn dat je tevreden bent :)

Toppie

Vriendelijk behulpzaam

Top en bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Superrrrrrr

goeddd

superrrr bedankt! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Ik werd snel geholpen

Mijn ervaring is dat ik snel geholpen werd en netjes werd behandeld Verzonden vanaf mijn Huawei mobiele telefoon

Bedankt voor de positieve woorden! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Nette aanbieding en weer voor 3 jaar ben ik weer klant

Ieder jaar kijk ik weer naar de goedkoopste aanbieders. En ieder jaar komt Bubget energie er weer als goedkoopste uit voor mij.

Leuk dat je trouw aan ons blijft :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Alleen maar positief, hoop dat dit zo blijft.

Fijne ervaring aan de telefoon i.v.m met overstappen naar jullie bedrijf, wat een verschil met andere energie bedrijven. Ik zou zeker jullie bij iedereen aan bevelen!

Fijn dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Efficiënt en vriendelijk

Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

great listener . perfect

good person on the phone.

Thank you for the kind words and great review! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Uitstekende maatschappij

wordt goed geïnformeerd en duidelijke afspraken en overzichtelijk

Wat goed om te horen dat je tevreden bent. Dank voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Zodra je telefonisch contact hebt gaat de afhandeling snel en vakkundig.

Dank voor de reactie. Goed om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Goede afhandeling van vragen, mijnbudget energie zeer duidelijk

Fijne ervaring na overstap

Dank voor de mooie score, Nico! Daar doen we het voor ;-) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

GOEDE ERVARING

GOEDE MAATSCHAPPIJ. GEEN PROBLEMEN VAN ONDERVONDEN. MOOI ELKE MAAND HET VERBRUIK.

Leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Wist je dat we nu ook een app hebben? Je kunt de Budget Thuis app downloaden in de Google Play store en App store, voor nog meer inzicht in je verbruik. Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Heel goed behulpzaam,en vriendelijke mensen,super.

Dat vinden we nou leuk om te horen. Dank voor je reactie, Marion! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Prima geregeld, goede tarieven

Het loont voor mij elk jaar over te stappen, maar anders was ik gebleven!

Het is je vergeven ;-) Helemaal met zo'n leuke reactie. Dank voor de mooie score en wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. We snappen dat je je niet druk wilt maken over energie. We zorgen dat het werkt en je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Verder vallen we je vooral niet lastig. Zonder gedoe dus. En om het allemaal nog gemakkelijker te maken, bieden we sinds kort ook Budget Mobiel en Budget Alles-in-1. Al je energie- en telecomdiensten onder één dak.