Internet mega slecht

Na 2 nieuwe routers, 2 wifi extenders blijft internet verschikkelijk. Ik zou 100mbit moeten hebben maar haal de 50 bijna nooit.. En ik zit vast aan een jaar contract. Gatver wat een slecht bedrijf.

Hi Roald, excuses dat je dit hebt ervaren. Ik zie dat de internetsnelheid in uw woning 111 Mb/s is. Wellicht kan je kijken voor een powerline adapter. Hierdoor kan er via de stroom ook op verre plekken, zoals de zolder, ook een goed internet verbinding gemaakt worden.

Perfet bedrijf met eerlijke prijzen.

Ik ben helemaal tevreden, energie laagste prijs, internet & TV ook prima , 6 maanden veel goedkoper, mobiel ook prima.

Telefoniste was geweldig

Goede prijs en survice .

Ik krijg aan het begin v/d maand altijd een overzicht van de verbruikte energy en ook vergelijk met andere jaren. Helaas heb ik de cijfers van afgelopen april nog niet gezien en het is vandaag al26 mei.

Alles klopt altijd en alles is ook duidelijk, in begrijpelijke teksten geschreven.

Elke maand kijk ik op de maandoverzichten en hou zo mijn verbruik in de gaten. Kan ik goed vergeleken met vorige perioden. Mijn kennis van mijn energieverbruik is nuttig om te bepalen op welk moment ik het beste kan verduurzamen, als ik dat zou willen dan wel moet gaan doen. Ook daarbij hoop ik van Budget Energie informatie te kunnen krijgen en gebruiken als betrouwbare partner.

Professioneel en kennis van zaken. Goed geholpen en antwoord gekregen op mijn vragen.

Goed & vriendelijk geholpen.

Goed & vriendelijk geholpen.

Op een zeer klantvriendelijke manier uitleg gekregen wat verhuizing betreft. Helder en duidelijk.

Prima behandeld

Prima service.

Ik ben erg tevreden met Budget energie. De contacten en service is prima. Volgens onderzoek is Budget Energie ook nog eens de goedkoopste en dat is een dikke plus in de huidige energiecrisis.

Goede uitleg

Telefonisch goed geholpen.

Positief,snelle afhandeling,kundige mensen ,top

Positief

klantvriendelijk

had probleem met maandelijkse energierapport. werd snel vakkundig en op duidelijke manier geholpen. zeer vriendelijke operator die mij heeft geholpen.

Zeer prettige ervaring

In het telefoon gesprek werd mij heel duidelijk uitgelegd waarom de laatste periode nog geen maandelijk overzicht was.

Goede service en kwaliteit!

Zeer goed en correct geholpen tijdens contract overzetting bij verhuizing!

Voltooid snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk klantenservice. Ze ze hebben mijn compex-probleem voltooid

Altijd goede informatie en dat vind ik heel belangrijk!

Alles is tot tevredenheid afgehandeld

Ik vind Budget Energie is Beste.

Mijn ervaring met Budget Energie is heel goed!

Ik vroeg om een energiecontract erbij voor een ander huis. Deze kon ik op mijn huidige contract, dus onder de huidige voorwaarden, erbij afsluiten. Ik hoefde geen nieuw contract af te sluiten. Dit vond ik bijzonder prettig!

verbruik per maand super duidelijk

alles erg duidelijk

Zit er warmpjes bij

Waar ik wel pissed over ben is het volgende; elke maand krijg ik een energie verbruik rapport. In de maand april waar ik een energie maatregel heb toegepast. Kan ik nu niet zien of het nut heeft gehad. Dus graag alsnog per e-mail toesturen a.u.b.

Snel en duidelijk geholpen via de site en de chat

Zie bovenstaande zin!

Zeker niet een te bevelen.

Slechte service, geen tot niet duidelijke communicaties telefonisch niet te bereiken en dien zelf geen moeite om de klant te bereiken. Zomaar prijzen omhoog gooien (termijn bedragen)

wehebben een goed contract we krijgen iedere maand een overzicht wat wil je nog meer.

die zijn goed

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. We snappen dat je je niet druk wilt maken over energie. We zorgen dat het werkt en je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Verder vallen we je vooral niet lastig. Zonder gedoe dus. En om het allemaal nog gemakkelijker te maken, bieden we sinds kort ook Budget Mobiel en Budget Alles-in-1. Al je energie- en telecomdiensten onder één dak.