Filters

2

Onvoordelig aanbod van Budget Energie aan trouwe cliënten

Onvoordelig aanbod van Budget Energie aan trouwe cliënten Omdat mijn contract binnenkort afloopt, had Budget Energie mij een aanbod gedaan van € 3.687 per jaar (1 jaar vast). Na bellen hierover kon dit verlaagd worden tot € 3.543 per jaar. Nadat ik had aangegeven dat ze op vergelijkingssites aan nieuwe cliënten veel gunstiger contracten aanbieden, kon het bedrag verlaagd worden tot € 3.369 per jaar. Dat is echter nog steeds hoger dan de € 3.309 die aan nieuwe cliënten geboden wordt. Het verschil zit in een korting van € 160 voor mij en een korting van € 220 voor nieuwe cliënten. Een korting van € 220 was voor mij echter niet mogelijk. Aan trouwe cliënten wordt dus een aanzienlijk ongunstiger contract aangeboden dan aan nieuwe. Na bellen hierover wordt de aanbieding gunstiger, maar hij blijft ongunstiger dan voor nieuwe cliënten. Op deze manier jagen ze hun cliënten weg.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Peter, bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Hopelijk kunnen we je in de toekomst betere tarieven bieden. Met vriendelijke groet, Budget Thuis webcare

1

Betalen voor terug levering gaat veel geld kosten maar dat wordt verborgen.

Betalen voor terug levering gaat veel geld kosten maar dat wordt verborgen. Dit gaat een eigenaar van zonnepanelen als snel tientallen euro's per maand kosten, in mijn geval tussen de € 40 - € 50 per maand. Daar gaat je "goedkope" contract! Diefstal is het. Snel naar een andere leverancier overstappen.

  • Aanbevelen? Nee
7

goed

Ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
6

Contract voorwaarden eenzijdig veranderd

In navolging van van der bron heeft budget energie de terugleverings voorwaarden als een van de eerste maatschappijen verslechterd. Dit zal bij contractverlenging een belangrijke factor voor mij zijn.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Arnold, bedankt voor jouw review. We waarderen jouw feedback en willen graag meer inzicht geven in onze beslissing. De flinke toename van het aantal zonnepanelen zorgt voor steeds meer kosten - hier hebben alle netbeheerders en energieleveranciers mee te maken, dat is inmiddels een bekend gegeven. Deze kosten werden grotendeels betaald door klanten zónder zonnepanelen. Dit willen we eerlijker verdelen. Daarom gaan we terugleverkosten in rekening brengen bij klanten mét zonnepanelen. Klanten met een hogere teruglevering hebben hogere maandelijkse terugleverkosten. De terugleverkosten zijn zo berekend, zodat voor iedere klant met zonnepanelen de terugverdientijd aantrekkelijk blijft. We willen echt benadrukken dat het nog steeds financieel voordelig is om zonnepanelen te hebben, ook mét terugleverkosten. Rekenvoorbeelden hiervan vind je op onze pagina over terugleverkosten. Daar zie je dat je veel bespaart, doordat je je teruglevering kunt verrekenen met je verbruik. En lever je zelfs meer terug dan je verbruikt? Dan krijg je over dit gedeelte nog steeds een terugleververgoeding. Investeren in zonnepanelen blijft dus een verstandige keuze, niet alleen vanwege de financiële voordelen, maar ook voor het klimaat. Zie meer informatie op https://www.budgetthuis.nl/energie/terugleverkosten. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

8

goede service en prima info

Ben zeer tevreden met Budget Energie

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartstikke bedankt voor jouw positieve review Gerard! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

8

Goed georganiseerd!! Geen flauwekul verhalen

Geen onzin verhalen. Je weet precies waar je aan toe bent.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Zeer bedankt voor jouw positieve review Cees! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

2

Onder de maat

Ik zou eerst met Budget Energie in zee gaan maar een andere maatschappij heeft mij overgehaald. Ik kreeg van Budget Energie een mail dat ze mijn leverancier zouden worden, hierop heb ik geantwoord dat dat niet meer van toepassing was omdat ik een andere leverancier heb gevonden. Geen antwoord: ik heb de andere leverancier dit uitgelegd en zij zouden het verder regelen, was mij verteld. Ik dacht dat de zaak gesloten was. Vandaag een mail ontvangen van Budget dat vanaf nu zij de leverancier zijn, dat kan niet want ik ben bij een ander. Ik bel Budget en ze zeggen dat ze geen mail hebben ontvangen maar ik kan het “afkopen” met een wettelijke boete van €63 dat bovenop de “jaarafrekening “ komt. Pas over 2 dagen kunnen ze de meters uitlezen, dan krijg ik de rekening en de boete…geen medewerking dat het vandaag gelijk stopt( het is vandaag ook ingegaan ), daar moeten 2 dagen overheen om tot een rekening te komen?????? Zwaar onder de maat en inleving en empathie

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Peter, bedankt voor jouw review. We vinden het jammer om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Deze opzegvergoeding had voorkomen kunnen worden, als de annulering op tijd was doorgegeven. Wij hebben de bevestiging van het contract gestuurd via een no-reply e-mailadres, hier kun je niet op reageren. Wel is onze klantenservice elke werkdag geopend van 09:00 - 17:00 uur. Hopelijk heeft de andere leverancier jouw aanmelding bij hun verder wel goed geregeld. Wie weet kruisen onze paden in de toekomst weer! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

8

Prima

Gewoon prima

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor jouw fijne review Jan Kee! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

9

Overstap is correct verlopen

Een maal aangemeld loopt alles volgens regels

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor jouw positieve review Leo! Welkom bij Budget Energie. Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

7

goede informatie

Graag zou ik verbruik per uur ook kunnen zien.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

HI Paul, bedankt voor jouw review! Bij onze dynamische contracten heb je de mogelijkheid om het verbruik per uur in te zien. Anders zijn er nog apps zoals het slimme meter portaal, waar je dit kan aanvragen. Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

10

Geweldig

Ze zijn super vriendelijk en helpen je waar het kan of geven je advies. Je krijgt ook elke maand een overzicht met wat je verbruikt. Dit is heel handig.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

HI Rober, bedankt voor je review. We waarderen dat je de tijd hiervoor hebt genomen. Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

7

Goede en betrouwbare leverancier, maar lastig om contact te krijgen

Op zich leveren ze goed en wordt je via mails voldoende geïnformeerd. Echter als je telefonisch contact zoekt hang je vaak lang aan de lijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor jouw review! We waarderen je feedback en zullen dit meenemen in onze ontwikkeling Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

9

netjes behandeld

erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Leonne, bedankt dat je de tijd neemt om een review achter te laten. We waarden je moeite. Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

10

Tot zo ver goede ervaringen

..

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je positieve review Rens. Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

10

Goede informatie voor afnemer

Na onduidelijke informatie van oxxio naar jullie over gestapt en wat blijkt het is nu veel beter.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

HI Hein, Bedankt voor jouw positieve review! Welkom bij Budget Energie Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare.

8

tot heden goede ervaring

maandelijkse overzicht duidelijk. Energie contract in vgl goed en duidelijk. Jaarlijkse afrekening inzichtelijk.' Minder duidelijk is de discussie en verwachte kosten wanneer je zonne panelen hebt. Graag meer informatie.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Marcel, bedankt voor jouw positieve review! Veelgestelde vragen over de terugleverkosten kun je vinden op onze website, onder 'zonnepanelen' > 'terugleverkosten'. Zit jouw vraag hier niet tussen? Dan kun je ons altijd bellen op 020-2055555 of met ons chatten op onze website. Wij helpen je graag! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team

10

Wij henben geen problemen met leveringen

Dus oké.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Joop, zeer bedankt voor jouw positieve review! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

8

probleemloos

Probleemloos stroom en gas

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor jouw positieve review Clemens! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

8

Prima

Ze doen alle wat je mag verwachten

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Theo, bedankt voor jouw positieve review! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

10

Uitstekend

Duidelijk informatie,beleefden medewerkers,betaalbaar

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Super bedankt voor jouw positieve review Natalija! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

8

Zeer tevreden

Duidelijk uitleg en goede info

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartstikke bedankt voor jouw positieve review Roelof! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

7

goed en duidelijk

goed en duidelijk voor de gebruiker, er moeten alleen nog langdurige contracten aangeboden worden

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor jouw positieve review Ralph! Blijf ons aanbod vooral in de gaten houden :) Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

8

is goed

ben tevreden, hoop alleen dat het maandbedrag niet hoger wordt dan nu.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent bij Budget Energie :) Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Zeer bedankt voor jouw positieve review Sjaak! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

1

Op het moment even helemaal kut

Mijn partner is onlangs 2 januari overleden. Ik heb geprobeerd gegevens aan te passen en dat is gelukt. Alleen de naamswijziging lukt niet. Ik zou het prettig vinden wanneer ik persoonlijk contact kan krijgen dmv telefoneren! ik wil namelijk de naamswijziging veranderen en dat lukt niet digitaal ...... Dus de reden dat ik op het moment niet aanbeveel is omdat ik verschrikkelijk moeilijk ( althans dat is mijn bevinding ) persoonlijk in contact kan komen om mij uit te leggen hoe ik de naamswijziging kan realiseren ....

  • Aanbevelen? Nee

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. Ruim één miljoen mensen krijgen stroom en gas van Budget Energie. Iedereen wil zoveel mogelijk besparen op zijn energierekening. Niet alleen door te verminderen op verbruik, want uiteindelijk is de goedkoopste energie, de energie die je niet verbruikt. Maar besparen wil je natuurlijk ook met een zo laag mogelijk tarief. Daarnaast biedt Budget Thuis producten die je als huishouden móet hebben. We bieden naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) én Budget Mobiel (Sim Only). Allebei via het KPN-netwerk. Alles voor thuis gewoon bij één partij. Daarom Budget Thuis. Alles onder 1 dak.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.