ontzettend slechte klantenservice

ik had bij het beginnen met Budget energie en internet en tv, steeds geen aansluiting en het duurde 2 weken ! voor ik internet en tv had, en moest voor 2 monteurs betalen :ik zat met kerst En Oude en Nieuw helemaal alleen. en kon niemand bereiken. en nu weer steeds kan je niet eens een mailtje sturen over hun eigen fouten!. en ze geven ook graag te weinig informatie. en je maandbedrag wordt ook steeds niet genoemd in mails. en nu dit weer :Mijn daluren is de prijs per KW. nog duurder dan normaal overdag. weer geen uitleg!. En men dwingt mij dat ik moet bellen maar mijn ervaringen zijn heel slecht. Je zit zo een uur.en dan heb je nog niks bereikt. Dus neem geen contract met hun. eerlijk waar

Hi, bedankt dat je de tijd genomen hebt om een review achter te laten. Om tot een oplossing te komen kijken we graag samen met je mee. Zou je ons een bericht willen sturen met je privégegevens. Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare.

Elke maand een overzicht mbt de energiekosten. . Duidelijk en overzichtelijk.

Fijne leverancier. Altijd overzicht met het maandrapport. Teruglevering duidelijk verrekend in het overzicht tegen relevante tarieven

(Nog) geen enkele negatieve ervaring

Vast contract voor 3 jaar. Duidelijke tarieven (wel hoog maar dat geldt ook voor de andere leveranciers) Dagelijks inzicht in verbruik via app (duidelijk) en goede uitgebreide jaarnota. Of ik na dit jaar blijf is afhankelijk van hoe ze om gaan met de salderingsregeling en de andere tarieven voor zonnepanelen bezitters.

Dank voor de mooie review, Eric :) Daar zijn we blij mee! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Beter

Ik misse imanden om vragen of inf.Bij klantenservice Groetjes M.A.Rodrigues

Dank voor je review! Mochten we je alsnog ergens mee kunnen helpen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice of telefonisch via 020-2055555. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

matig

Mijn Energieverbruik in mijn aansluiting in Vlissingen is al weken niet zichtbaar. Ook mijn maandoverzicht van februari/maart is mij niet toegezonden. Een chat eindigt meestal in: ik begrijp uw vraag niet of: vul uw meterstanden in. Cees Maas

Hoi Cees, Dank voor de review. Vervelend dat je geen inzicht hebt in je verbruik. Ik wil je vragen om contact op te nemen via de opties op https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice. Telefonisch kun je ons bereiken via 020-2055555, op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

ikbbbbbbbbb

Dank voor de prachtige score, Hein! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

goede maatschappij

al jaren lid geen problemen

Goed energie

Goed rnergie

Budget energie is voor ons de beste energie leverancier

Vanaf het eerste moment ervaren wij dat Budget energie doet wat er wordt gevraagd dus TOP

Everything is friendly and online

I started with Budget Energy based on ex-tenant recommendations and was surprised at how smoothly it goes with communications!

Klantvriendelijk

Iedere maand volledige en overzicht van mijn verbruik...prima hoor

Wat ik belangrijk vindt?

Ik vindt de prijs belangrijk, en zat hier wel goed denk ik. Alleen de bereikbaarheid is slecht. Gewoon iemand voor de telefoon krijgen is veel beter dan die computerstem, dit kost veel tijd en irritatie. Wij hebben 2 huizen met 2 contracten Met vriendelijke groet, Jantienus Hoogeveen

Goede bereikbaarheid

Vlekkeloos

Mijn contract is vlekkeloos overgenomen met gunstige tarieven. Daarvoor heb ik zelf weinig hoeven doen. Fijn!

prachtige producten

goede tarieven

Wisselend

Ik vind de maandelijkse overzichten goed maar waarom elke maand bellen als ik nog een 3 jaar contract heb ?

Bedankt voor jouw positieve review! Zou je contact met ons willen opnemen over de telefoontjes die jij krijgt? Dit is niet de service die wij nastreven en ik wil nagaan of wij dit doen, of dat je wordt benaderd door oplichters. Wij horen graag van je! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

praktisch

Online, makkelijk navigerend en heldere info! Top!

Zeer bedankt voor jouw positieve review Martin! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Duidelijke informatie en overzicht mbt ons elektra gebruik.

Toelichtingen en info via e-mail is helder en duidelijk.

Bedankt voor jouw positieve review Pieter en fijn dat alles zo duidelijk is! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goede bereikbaarheid, goed werkende site. Wacht alleen nog op nieuw aanbod nu mijn 3 jarig contract in juni afloopt.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Arjan! Als er nog geen aanbod klaarstaat in jouw Mijn Budget, dan kun je het beste even bellen naar onze sales afdeling. Zij kunnen dit dan in orde maken voor jou. Onze sales afdeling kun je bereiken op nummer 020-205 55 55 (optie 1) op werkdagen van 08:30-18:00. Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Alles top geregeld

Binnen een week, werd mijn aanvraag geregeld, super

Bedankt voor jouw positieve review! Wat goed om te lezen dat alles zo snel geregeld is :) Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Uitstekend!

Perfect ervaring met Budget!!

Super bedankt voor jouw positieve review Alejandro! Wij zijn erg blij om dit te lezen :) Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goed bedrijf

Zeer bedankt voor jouw positieve review Henk! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Overzichtelijke app en factuur

HI Dennis, Bedankt voor je positieve review Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare.

Zo stug als een betonblok.

Zo stug als een betonblok. Tijdens een overlappende periode van twee woningen in mijn verhuisproces, besloot ik voor de nieuwe woning een nieuw - en nota bene duurder - contract af te sluiten bij Budget Energie. Onbekend met de mogelijkheid om tijdelijk twee adressen op één contract te hebben (want zeg nu zelf, hoe vaak verhuis je?). Ik dacht met mijn nieuwe contract gewoon bij budgetenergie klant te blijven. Desalniettemin word ik geconfronteerd met een boete omdat mijn vorige (en goedkopere) contract voortijdig is beëindigd. De dame aan de telefoon had moeite om de situatie te bevatten, wat de ervaring niet beter maakte. Dus prima, ik zal de boete betalen, maar daarna is het doei en tot nooit meer ziens. Deze mate van "klantvriendelijkheid" gaat mij echt te ver.

Hoi Matthias, Wat vervelend dat het verhuizen van je energiecontract niet naar wens is verlopen. We kijken graag nog met je mee. Ik wil je vragen contact met ons op te nemen via de opties op https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice. Wist je dat je ons ook een privébericht kunt sturen via de messenger op Facebook? Bezoek hiervoor de pagina van Budget Thuis. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Dramatisch: na 4 maanden nog geen resultaat

Na vier maanden en herhaalde toezeggingen hebben ze nog steeds mijn zakelijke contract niet naar een particulier en dynamisch contract omgezet. Ondertussen zijn er allerlei beloften gedaan, maar dit heeft geleid tot extra kosten omdat ze verkeerde informatie verstrekken. Hierdoor heb ik precies op het verkeerde moment stroom afgenomen tegen hoge kosten. Bovendien moet je meer dan vijftien minuten wachten bij de zakelijke klantenservice. Wat een slechte organisatie.

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. Ruim één miljoen mensen krijgen stroom en gas van Budget Energie. Iedereen wil zoveel mogelijk besparen op zijn energierekening. Niet alleen door te verminderen op verbruik, want uiteindelijk is de goedkoopste energie, de energie die je niet verbruikt. Maar besparen wil je natuurlijk ook met een zo laag mogelijk tarief. Daarnaast biedt Budget Thuis producten die je als huishouden móet hebben. We bieden naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) én Budget Mobiel (Sim Only). Allebei via het KPN-netwerk. Alles voor thuis gewoon bij één partij. Daarom Budget Thuis. Alles onder 1 dak.