Nooit geen problemen

Goed geregeld

Zeer bedankt voor jouw positieve review Alwin! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Budget voldoet aan datgene wat wij er van verwachten

Het gras is altijd groener bij de buren… Maar onze ervaring bij Budget is binnen onze verwachtingen. Dus geen reden tot klagen of overstappen.

Geen verrassingen

Bedankt voor jouw positieve review Arie! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Informatief en accuraat

Correcte behandeling

Verder goed.

Jammer dat onze slimme meter niet kan worden gelezen. Moeten we nog zelf de standen doorgeven.

tevreden over service Budget energie

tevreden met service budget energie

goede prijs kwaliteit

Goede prijs en duidelijke communicatie

Goede prijs, duidelijke app die je verbruik laat zien. Ook maandelijks overzicht waarin verbruik met vergelijkbare huishoudens getoond wordt, wordt gewaardeerd.

Op Budget Energie kun je rekenen?

Doorgaans is de manier waarop Budget je op de hoogte houdt, erg informatief, zij het dat het niet altijd even duidelijk is... Aangezien de Energiesector op dit moment niet bepaald in een goed daglicht staat, ben ik voorzichtig in mijn oordeel. Hopelijk blijft Budget op deze wijze voldoen aan mijn (hoge) verwachtingen....!

De kachel brandt

Maar niet voor niks

Eerlijke prijs, goede service

Eerlijke prijs, goede service

De overstap van energiedirect naar Budjet energie ging goed

Meer ervaringen op dit moment heb ik niet. Ben wel blij met drie jarig contract

Betrouwbaar en voordelig

Jaren geleden zijn we overgestapt naar Budgetenergie en hebben daar nooit spijt van gehad: het begon met een 3 jaars-contract waardoor wij tijdens de looptijd geen last hadden van de energiecrisis. Nu hebben we een contract waarbij we in de zomermaanden elk weekend gratis stroom hebben, dus wassen en stofzuigen doen we voortaan op zaterdag/zondag met als resultaat een halvering van de maandlasten. Wij zijn dik tevreden.

Wij zijn zeer tevreden en eigenlijk nemen wij nooit geen contact.

Fijne energie maatschappij, wordt keurig over alles op de hoogte gehouden

Wij zijn tevreden over Budget Energie

Tot op heden heel weinig problemen met Budget Energie.

Prima ervaring.

Goede informatie.

Contactloos tevreden vooralsnog

Tijdige berichtgeving is helder. Daarom kan ik nu niet, als nog niet ervaringsdeskundige, beoordelen hoe mondeling of schriftelijk contact verder door mij gewaardeerd gaat worden.

Ben net 2 weken klant , lijkt mij te kort om al een beoordeling te geven , maar de overstap en opzegging van mijn vorige leverancier is probleemloos verlopen

betaalbaar voor ouderen

Al jaren klant geen onzin, echter wel teleur gesteld, kreeg nieuwe aanbieding en werd NIET afgeschreven ,dus zelf maar maand bedrag aangepast verder zal ik niet snel weglopen ( als jullie ook vaste telefonie aanbieden ,zou ik ook overwegen om over te stappen voor internet en TV)

Ik krijg steeds een overzicht van mijn verbruik,daar ben ik blij mee

Duidelijk

Prijs kwaliteit is prima

Heb geen klachten, alles verloopt soepel.

Ben overgeheveld door de Nederlandse Energiemaatschappij, alles is soepel verlopen. Informatie was en is goed.

Zeer bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te lezen dat alles soepel verloopt :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Reguliersdwarsstraat 58

1017BM Amsterdam

020 2055555

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. Ruim één miljoen mensen krijgen stroom en gas van Budget Energie. Iedereen wil zoveel mogelijk besparen op zijn energierekening. Niet alleen door te verminderen op verbruik, want uiteindelijk is de goedkoopste energie, de energie die je niet verbruikt. Maar besparen wil je natuurlijk ook met een zo laag mogelijk tarief. Daarnaast biedt Budget Thuis producten die je als huishouden móet hebben. We bieden naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) én Budget Mobiel (Sim Only). Allebei via het KPN-netwerk.