Makkelijk

Alles kon online handelen

klantvriendelijk en duidelijk

naar aanleiding van een telefonische vraag kreeg ik van de betreffende medewerker alle informatie die ik graag wilde hebben. De vriendelijke en heldere antwoorden op mijn vragen waren die ochtend een mooi begin van de dag

Al enige jaren een trouw lid en ben dat ook van plan te blijven!

Nog geen moment de indruk gekregen aan het lidmaatschap en de gestelde prijzen te zijn bekocht! Het gaat goed zo! Goed zo!!

Redelijke prijs, prima klantenservice. Het maandbedrag werd naar boven bijgesteld en door mij weer wat bijgesteld naar beneden. De afrekeningen in no time terug betaald. Wat wil je nog meer, behalve dan goedkoper gas en minder belasting betalen ;-)

Zeer bedankt voor jouw positieve review Chris! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Hele handige app en op de website kan ik alles vinden.

Alles heel erg duidelijk en gebruiksvriendelijk.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Huub! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Al jaren klant en nog nooit een probleem gehad.

Duidelijk, zonder poespas. Leveren als overeengekomen.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Ed! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Zeer tevreden over all

Een driejaars contract af juli 2021, geen poging tot prijsverhogingen, top. Duidelijke maand overzichten gebruik tips tot besparing. Alleen jammer dat ze niet per mail bereikbaar zijn, enkel per telefoon en dan lange wachttijden zo ook de chatbot, die is waardeloos zelfs. Ik blijf graag mits weer een mooi 3 jaars aanbod juli 2024.

Super bedankt voor jouw positieve review Peter! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Helemaal prima

Goed geregeld, goede communicatie; fijne web-site. Makkelijk om standen door te geven, ook voor een digibete... Kortom heel fijn bedrijf !

Super bedankt voor jouw positieve review Hester! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Komt afspraken goed na en geeft maandelijks mijn energieverbruik exact per mail door

Uitstekende service met duidelijke afspraken tegen het afgesproken tarief.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Gert! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Aardige hulpdesk

Duidelijke uitleg

Zeer bedankt voor jouw positieve review Rian! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

betrouwbare energieleverancier

Toegankelijke website en goede en duidelijke communicatie

Zeer bedankt voor jouw positieve review Ben! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

goede omschrijving en duidelijk

Zeer bedankt voor jouw positieve review Adrianus! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Ik kon de maand augustus even niet gelijk betalen.

Ik heb contact opgenomen om te vragen om een regeling, Ik ben heel goed geholpen en ze heeft een oplossing gevonden. Dus ik ben heel blij met budget energie! Dank je wel!

Fijn dat er een passende oplossing is gevonden voor jou. Zeer bedankt voor jouw positieve review Geertje! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Niets op aan te merken

Alles is heel duidelijk, iedere maand overzicht van verbruik vergelijkend met het verbruik van vorig jaar.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Kees! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Wij zijn een tevreden klant.

Ben al jaren naar tevredenheid klant. Dank U .

Zeer bedankt voor jouw positieve review Jeanne! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Uistekend

Goede voorlichting

Zeer bedankt voor jouw positieve review Hennie! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goede prijzen, duidelijke app.

Goede prijzen en een goede duidelijke app.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Eelco! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Probleemloos

Overstap geruisloos en verder ongestoorde en probleemloze levering. De app ontwikkelt zich en geeft een aardig beeld van je verbruik en de te verwachten kosten.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Jooo! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Tevreden met de energie levering

Goede service en zekerheid in levering.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Nick! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goede ervaring

Zeer goed en de beste in contract met goede service

Zeer bedankt voor jouw positieve review! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Komen beloftes na

Op advies van mijn zoon toentertijd overgestapt, hij werkte bij jullie en fijn dat ik naar zijn advies luisterde

Zeer bedankt voor jouw positieve review Rita en wat leuk dat jouw zoon werkzaam is geweest bij ons! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Kan nog steeds mijn aanbod niet zien......

Over het algemeen goede ervaring. Blijft nu alleen onmogelijk om een vast contract aanbod in te zien. Denk iets technisch maar wel slecht als je een aanbieder van energie bent die met voorkeur alles via internet wil regelen.

Wat vervelend om te zien dat je nog geen aanbod ziet voor een vast contract, onze excuses voor het ongemak. Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben of vragen hebben, dan kun je ons altijd bellen op 020-2055555 of met ons chatten op onze website. Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goed en tevreden

Zeer bedankt voor jouw positieve review Koos! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Afspraken worden nagekomen

3 jarig contract wordt tot nu toe netjes nagekomen

Zeer bedankt voor jouw positieve review Eduard! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. Ruim één miljoen mensen krijgen stroom en gas van Budget Energie. Iedereen wil zoveel mogelijk besparen op zijn energierekening. Niet alleen door te verminderen op verbruik, want uiteindelijk is de goedkoopste energie, de energie die je niet verbruikt. Maar besparen wil je natuurlijk ook met een zo laag mogelijk tarief. Daarnaast biedt Budget Thuis producten die je als huishouden móet hebben. We bieden naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) én Budget Mobiel (Sim Only). Allebei via het KPN-netwerk. Alles voor thuis gewoon bij één partij. Daarom Budget Thuis. Alles onder 1 dak.