Rug tegen de muur

Ik begrijp dat het momenteel een spannende tijd is in de wereld van energie. Dat betekend niet dat je als leveranciers je trouw betalende klanten met de rug tegen de muur moet zetten en absoluut niet behulpzaam bent. Zou fijn zijn als er iets meer begrip kan zijn waar uw klant(en) momenteel mee heeft / hebben te dealen en meegedacht zou kunnen worden in plaats van 'nee', 'kan niet', 'betalen of we sluiten u af', 'eigen schuld'. De aanpak die u nu hanteert verdient echt geen schoonheidsprijs. Wij willen er als klant echt met u uitkomen en in gesprek raken aangezien wij ook erg tevreden over jullie in het verleden zijn geweest. Alleen het gesprek is erg eenzijdig op dit moment, met de reacties zoals eerder genoemd. Ik hoop van harte dat u de moeite neem om ons te contacten.

veel slechte reacties

Ik ben nu bij energiedirect,,, wilde overstappen misschien naar jullie maar nu ik alle slechte reciencies lees twijfel ik heel erg Echt niet normaal zoveel !!!!

Bewust klanten bedonderen!

Zoals hieronder al een aantal keer staat, die bedrijf is alleen met zich zelf bezig. Dat kan ik nog wel begrijpen, echter bewust klanten misleiden/bedonderen gaat nog een stap verder. Maar het gebeurt! Tweemaal advies gevraagd of een naamsverandering zonder eindnota mogelijk was. Dit kon! Na de naamsverandering (nieuw contract) een derde maal gebeld of het wel goed ging...ik kon het contract toen nog opzeggen. Nee dat was standaard het was alleen naamsverandering. Helaas volgde er een WEL een eindnota, wat uiteraard slecht uitpakte, dat wist ik al vandaar dat ik het driemaal heb gevraagd. Nu zijn ze slecht te bereiken en zijn ze het verkeerde advies vergeten....ik heb sterk het idee dat ze mij bewust verkeerd hebben ingelicht!!! De klantenservice is een boevenbende die elkaar het hand boven het hoofd houd. Ik hoop dat als de markt weer open gaat iedereen dit waardeloze bedrijf links laat liggen.

Hi Jarmo, vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Omdat het contract persoonsgebonden is kunnen wij geen naamswijziging toepassen. Er zal dan een nieuwe aanmelding plaatsvinden die de oude aanmelding overneemt, hierdoor wordt er dus een eindnota opgemaakt. In de eindnota wordt je verbruik en de betaalde termijnbedragen precies afgerekend. Excuses voor de miscommunicatie. Verder hoop ik dat ik wat voor je kan beteken bij je jaarnota. Zou je ons via Facebook een privébericht willen sturen met uw gegevens. Dan kijk ik graag samen mee met uw eindnota

Oplichters,

Budget Energie heeft klanten bestand van failliete Fenor overgenomen per 30 december 2021 en laat klanten ervoor betalen. Vanwege de drukte waren ze niet per telefoon bereikbaar gedurende januari 2022. Op mails wordt niet of afwijzend gereageerd. Eerste rekening werd voor een fictief bedrag uitgeschreven. Na overleg blijkt correctie is niet mogelijk zelfs als het maand bedrag is aangepast. Voor alle rekeningen wordt 3.00 factuurkosten in rekening gebracht. Tegoed voor leveringskosten is deels afgeboekt en wordt ondanks schriftelijke toezegging niet betaald. Budget rekent direct incasso kosten, bij te late betaling, maar de tegoed van de eindafrekening heeft bijna 7 weken geduurd

Slecht

Gemaakte afspraken n.a.v. fouten door Budget Energie (ook door haar bevestigt op schrift) worden niet nagekomen door Budget Energie of geblokkeerd/terzijde geschoven door Nuts Groep (moedermij.) Voorts wordt dwang uitgeoefend door foute informatie door te spelen aan burgerzaken in mijn woongemeente. Indien er binnen 36 uur geen bevredigende excuusbrief is dan wordt o.a. Radar, Kassa en anderen geïnformeerd over mijn ervaring/dit voorval.

Alleen maar uit op winst

Zolang je betaald en geen vragen hebt, is budget energie een goede leverancier! Maar zodra je vragen hebt is het huilen met de pet op! Na drie keer advies opgevraagd te hebben, is mijn abonnement gewijzigd. Uiteindelijk werd het abonnement anders gewijzigd dan was afgesproken, want het kon niet anders! Kosten €850,00. Vervolgens klantenservice....die kunnen, mogen en willen niets, dus een klacht indienen....daar wordt gewoon glashard gezegd we hebben u verkeerd ingelicht, maar u moet wel betalen!!! Ongelofelijk!!! Alleen maar eigenbelang, de klant is een melkkoe die niet moet zeuren!

Na storneren met 1e herinnering dreigen met incasso kosten en afsluiting!

Afgelopen bij de Mediamarkt een VAST contract bij Budget Energie afgesloten, zou eigenlijk eind juli pas ingaan maar a la. Moest afgelopen maand 2 maandtermijn te gelijk overmaken, 1 ging goed 2 niet. Kreeg vanochtend 1e herinnering van ze dat ik voor de 19e moet betalen anders volgen er incassokosten a €40 (van de wet mag dat pas na uitblijven betaling na 2e herinnering) en gelijk dreigen met afsluiting (ook tegen de wet na 1e herinnering). Telefonisch contact gehad, en te horen gekregen dat ze niks kunnen doen. Ookal is hun handelen in strijd met de wet!! En het mooiste is ik had mijn handtekening gezet onder een VAST contract, zei de jongeman tja mevrouw dat hebt u met variabele contracten. Uhu daar heb ik niet voor getekend dus ook nog contractbreuk...... Afin Budget Energie moet zich aan de wet gaan houden, scheelt een hele hoop mensen ellende!!

Budget Energie doet wat ze belooft!

Budget Energie en ik hebben een afspraak, ik betaal maandelijks de rekening en zij leveren mij energie en meer.... Dit gaat prima! En als er problemen zijn praten we het uit, en krijg ik nog een prachtig boeket bloemen toe. Dankjewel Budget!

We zijn blij om te horen dat je tevreden bent, Greet. Daar doen we het voor! :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Niet heen gaan!

Slechtste bedrijf tot dusver. Kunnen niks oftewel willen niks!

Redelijk

In een keer krijg ik geen maandoverzicht meer waarom is dit ?

Waardeloos

Heb een paar maanden geleden een data lek bij Budget Energie gevonden. Om in contact te komen was echt een behoorlijke klus. Eerst in de wacht voor iets meer dan een uur, toen werd ik uit de wachtrij geknikkerd. Toen maar via facebook geprobeerd contact te krijgen want diegene die de facebookberichten doet had er net een bericht op gezet. ook dat duurde een uur voordat ik een antwoord kreeg. Ondertussen maar Budget mobiel gebeld en daar kreeg ik zowaar iemand aan de lijn. Ik meldde dat ze een data lek hadden. Ok we gaan er naar kijken. Ja, wanneer? Dit heeft nog een uur of 2 geduurd en toen hadden ze het lek pas gedicht. Ondertussen heb ik niets meer van ze vernomen of een bedankje gehad. Vorige week had ik een vraag aan Budget Energie en de hakken gingen meteen in het zand. Nee een naamswijziging kan je echt wel vergeten. Wat een stank voor dank bedrijf. Klaar mee. Het eerst volgende moment dat ik weg kan, ben ik weg. Mijn klanten zal ik ook adviseren om daar weg te gaan en weg te blijven.

Slecht

Konden een rekening niet afschrijven en gelijk moest er direct €100 betaald worden zo niet dan werd er gedreigd met contract beëindigen. Telefonisch heel slecht bereikbaar. Hele slechte service.

Slechte klanten service

Incorrecte eindafrekening. Slecht behandeld door klantenservice. Let op de kleine lettertjes in het contract.

Onbeschofte en arrogante benadering van klanten

Zeer slechte ervaring met Budget Energie. Nu de tarieven zo exorbitant gestegen zijn, was ook de jaarnota fors verhoogd. In een keer € 500 bijbetalen, hoe vervelend dat ook is, dat valt nog uit te leggen in de huidige tijd. Wat niet uit te leggen is, is het feit dat binnen een maand al extra kosten worden gerekend (zgn. incassokosten, terwijl er niets geïncasseerd hoefde te worden omdat het bedrag precies een maand later gewoon was overgemaakt). Naast het laten bijbetalen van € 500 ook nog € 75 proberen te cashen en dreigen met afsluiten en weigeren om die onzinnige € 75 verhoging terug te draaien. Twee medewerkers aan de lijn gehad die beiden weigerden begrip te hebben en beiden ongevraagd de verbinding beëindigden. Daarna een officiële klacht ingediend, waar een uitgebreid antwoord op kwam waarin het eigen straatje uitgebreid werd schoongeveegd en waaruit 0,0 begrip voor de klant bleek. Die extra € 75 bleef natuurlijk gewoon op de rekening staan, want volkomen terecht. En als dat niet snel genoeg zou worden overgemaakt zou afsluiting volgen. Dit bedrijf leeft van boetes, straffen, verhogingen en bedreigingen, i.p.v. dat men naast de klant gaat staan om te kijken hoe een klacht kan worden opgelost. Kort gezegd: U (=de klant) zit fout en ziet het fout, en wij (=Budget Energie) zitten aan de goede kant van de lijn en de enige opdracht die de 'klantenservice' blijkbaar heeft is om dit standpunt tot in het oneindige te blijven verdedigen. Vooral deze arrogante houding en weigering om de klant serieus te nemen is buitengewoon aanstootgevend. Helaas is het op dit moment niet meer mogelijk om te switchen en zijn de energieleveranciers je liever kwijt dan rijk. Dit komt de servicebereidheid en de houding naar de klanten toe helaas niet ten goede. Je kunt als klant geen kant meer op en dat weten ze en vooral Budget Energie buit deze positie op een misselijke manier uit.

Mijn persoonlijke omstandigheden zijn menselijk opgepakt en verwerkt in een aan award bar aanbod

Mijn persoonlijke omstandigheden zijn menselijk verwerkt in een voor mij halal bar aanbod

Wat goed om te horen dat je tevreden bent, Hanneke. Daar doen we het voor! :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Verbruik

Ik kreeg altijd ronde 12de een overzicht van het verbruik, 't is nu al de 21ste en nog niets gehad. Is er iets veranderd?

Telefonisch contact is erg duur

Moeilijk om jullie te pakken te krijgen en het nummer waarmee je belt is erg duur

Wat vervelend dat je ons niet direct te pakken hebt kunnen krijgen. Je kunt ons bereiken via 020-2055555, je betaalt hiervoor de gebruikelijke belkosten plus eventuele kosten van je mobiele abonnement, maar geen extra tarief. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Probleem goed opgelost

Goede ervaring, ondanks misverstanden, wel goed opgelost, Met vriendelijk groet

Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad, de regeling staat er weer netjes in, u hoeft nu zelf niets meer te doen. :) Ik wens u een prettig weekend toe! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Geen maandoverzicht meer

Er is een nieuwe slimme meter geplaatst. Nog steeds is er maandoverzicht meer

Fijn dat ik u zojuist heb kunnen spreken over de slimme meter. We blijven de situatie monitoren, zodat het maandelijkse verbruiksoverzicht weer maandelijks uw kant op komt. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Super duper goed

Serviciale mensen

Van jouw review worden we erg blij, dankjewel! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Dank voor de mooie score, daar doen we het voor. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

goede service

Als ik vragen heb word ik goed geholpen.

Dat is fijn om te horen, Theo. Dank voor je review! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

vlot snel antwoordt

Vlot en snel antwoordt op mijn vraag. Niets opzoeken gewoon kennis van zaken.

Fijn dat je zo tevreden bent, dank voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

snel antwoord

Na een zoveelste (alarmerend) telefoontje over de stijgende energieprijzen, toch even voor de zekerheid geïnformeerd over mijn energiecontract. kreeg een geruststellend antwoord; mijn contract blijft tot eind 2023 ongewijzigd.

Dank voor je review, Johan! Ik kan me voorstellen dat zo'n geruststelling in deze onzekere tijden welkom is. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Zeer goede klantenservice

Zeer snel en correct geholpen met verlenging contract

Een 10, daar doen we het voor! Dank voor de mooie score. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. We snappen dat je je niet druk wilt maken over energie. We zorgen dat het werkt en je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Verder vallen we je vooral niet lastig. Zonder gedoe dus. En om het allemaal nog gemakkelijker te maken, bieden we sinds kort ook Budget Mobiel en Budget Alles-in-1. Al je energie- en telecomdiensten onder één dak.