Verlenging contract

Procedure verloopt gemakkelijk en is klantvriendelijk. Prijs zou iets minder mogen.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Truus! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Geen problemen mee gehad.

Doet zoals het hoort.

Zeer bedankt voor jouw positieve review! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Geen probleem

Alles goed geregeld. Met de vriendelijke groet van J van Poecke. Adres : Ijdoornlaan 449 te Amsterdam noord.

Hartstikke bedankt voor jouw positieve review Sjaak! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Prima. Overzichtelijk en duidelijk

De e-mails zijn duidelijk en overzichtelijk. Er wordt snel op vragen gereageerd.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Jan! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Duidelijk, goede maandelijkse feedback

Helder, medewerkers die weten waarover ze praten

Hartstikke bedankt voor jouw positieve review Martin! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

degelijk en betrouwbaar

op tijd met contractverlenging

Zeer bedankt voor jouw positieve review en vertrouwen Gerard! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goede leverancier

Jaren terug over gestapt van eneco naar budget. Geen spijt van duidelijk en stabiel. Jammer van de regeling voor terug leveren van zonnen energie.

Hartstikke bedankt voor jouw positieve review Hennie! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Een aardig bedrijf

Je weet nooit waar je aan toe ben

Bedankt voor jouw positieve review Hans! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goed.

Voldoet de behoefte.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Frank! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Tevreden !!

gewoon een goede leverancier van Energie

Super bedankt voor jouw positieve review! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Duidelijkheid

Alle vragen die ik heb worden opgelost. Geeft veel duidelijkheid.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Wim! Wat fijn om te lezen dat bij ons alles duidelijk is voor jou :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

prima opvolging

Ze doen wat ze beloven

Zeer bedankt voor jouw positieve review Herm! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

top

top

Hartstikke bedankt voor jouw positieve review Jan! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Helder en duidelijk!

Zeer bedankt voor jouw positieve review Henk! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Scherpe tarieven

Elke maand duidelijk overzicht over je gebruik.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Harrij! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goede prijs

Nooit geen probleem

Super bedankt voor jouw positieve review Roelof! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Ik ben al jaren bij jullie en ben erg tevreden.

Hartstikke bedankt voor jouw positieve review Jose! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Gunstige prijzen

Ik ben al jaren klant bij Budget Energie. Desondanks heb ik weinig contact gehad met de klantenservice, dit omdat daar geen reden voor was. De website is prima en het aanpassen van het voorschotbedrag gaat makkelijk. Het meest belangrijk voor mij is het tarief voor elektriciteit, deze is altijd zeer concurrerend. Aardgas heb ik niet (woon in het buitengebied) en heb al jaren een warmtepomp, vandaar het tarief voor elektra heel belangrijk is. Lang geleden zat ik bij atoomstroom, deze organisatie ging uiteindelijk op in Budget Energie. Daarna heb ik natuurlijk nog regelmatig gekeken of overstappen financieel gunstiger was, maar nee, dit was tot op heden niet meer het geval. Mijn 5 jarig contract (waar ik ontzetten blij mee was destijds te hebben afgesloten) loopt volgende jaar in maart af, ik hoop dat Budget Energie mij dan weer een gunstig aanbod kan doen toekomen.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Maurice! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met Budget Energie :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goed en duidelijk e mails,

Mijn ervaring met Budget energie is goed en is duidelijk wat er wordt uitgelegd, je kunt zelf ook goed wat regelen, geen moeilijke app,

Mijn ervaringen zijn goed

Zeer bedankt voor jouw positieve review Gerrit! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Top geregeld

Goede communicatie en duidelijk uitgelegd door souad hoe dat zit met de prijsopbouw. Daarom mijn contract weer verlengd

HI Sylvia, Bedankt voor je positieve review!

Betrouwbare levering

Dagelijkse inzicht, gewoon goed

Goed aanbod gekregen

Efficient geregeld, duidelijke voorwaarden en afspraken

Via vergelijkingssite gecontracteerd boden ze voor mij de beste optie. Correspondentie verloopt erg efficiënt, snel en duidelijk. Verheug me om hier een jaar van te genieten

Hi Rob, zeer bedankt voor jouw positieve review en welkom bij Budget Energie! :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

goed advies met resultaat.

Duidelijk advies en afspraken waar je geen omkijken meer aan hebt.

Hartstikke bedankt voor jouw positieve review Toni! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Reguliersdwarsstraat 58

1017BM Amsterdam

020 2055555

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. Ruim één miljoen mensen krijgen stroom en gas van Budget Energie. Iedereen wil zoveel mogelijk besparen op zijn energierekening. Niet alleen door te verminderen op verbruik, want uiteindelijk is de goedkoopste energie, de energie die je niet verbruikt. Maar besparen wil je natuurlijk ook met een zo laag mogelijk tarief. Daarnaast biedt Budget Thuis producten die je als huishouden móet hebben. We bieden naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) én Budget Mobiel (Sim Only). Allebei via het KPN-netwerk.