Maandelijks salderen wordt als incorrect bevonden.

Na enkele bevredigende jaarcontracten bij NLE krijg ik nu automatisch een nieuwe leverancier. En van het beleid van deze nieuwe leverancier t.a.v. (maandelijks) salderen en terugleververgoeding (minus 50%) word ik nou niet bepaald blij. Als bij de jaarlijkse afrekening in januari blijkt dat dit beleid gehandhaafd wordt ben ik weg.

Salderen per maand is schandalig

Via Radar er achter gekomen dat dit zo is. Budget energie is helemaal niet Budget en voor mij reden om per direct over te stappen.

Oplichters

Oplichters die de wet naar hun eigen hand zetten

Bedriegers

Ze leveren 100% groene stroom maar verhogen de energie tarieven elke maand omdat gas duurder is geworden. Ze salderen maandelijks terwijl de regels zijn dat dit per jaar moet gebeuren met als resultaat dat je goedkoop 50% van het normale tarief teruglevert en duur in de winter terug moet kopen ondanks dat de minister zegt dat dit niet de bedoeling is. Helaas handhaaft de acm niet.

Salderen per maand.

Salderen hoort per jaar maar Budget Energie heeft hier geen boodschap aan. Als je aangeeft het er niet mee eens te zijn krijg je een berichtje dat ja altijd nog kunt overstappen. Maar afwachten of de uitspraken van Jetten nog van invloed gaan zijn en ik ben benieuwd naar de uitspraak van de lopende rechtszaak. Ik heb mijn panelen begin van het jaar besteld maar ze werden pas in augustus geleverd, had ik geweten dat salderen op deze manier eenzijdig aangepast zou worden dan had ik de flinke investering niet gedaan, dit kost me nu gewoon veel geld. Kan nooit de bedoeling zijn dat het grootste voordeel van mijn zonnepanelen naar Budget energie gaat.

Bestaande klanten worden benadeeld

Inmiddels bijna een jaar klant met een variabel tarief welke maandelijks stijgt. Vanuit Pricewise een e-mail ontvangen met een aanbieding door Budgetenergie welke voor stroom ruim 0,20 cent per Kwh en voor gas ruim 0,40 per m3 lager ligt dan mijn tarief. Blijkbaar wordt met 2 maten gemeten en geldt dit tarief alleen voor nieuwe klanten. Klantenservice niet te bereiken, chat niet mogelijk, e-mail eveneens niet. Als zo met bestaande klanten wordt omgegaan kan ik dit alleen maar afraden.

Duidelijke informatie

Ik krijg steeds op tijd de meest recente info. Ook is het makkelijk om je verbruik per maand te bekijken.

Dank voor je mooie review, Esther. Daar zijn we blij mee :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Nieuwe klanten krijgen betere prijzen dan ik als trouwe klant

Mijn schoonzoon is van Green Choice gewisseld naar Budget Energie en krijgt beter prijzen dan ik als trouwe klant. Maakt u mij aub ook een gunstiger aanbod?

Transparant en eerlijk

Duidelijke informstie

Hi, bedankt voor je mooie en eerlijke review. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Behulpzaam

Hi David, bedankt voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

verlagen maandbedrag was moeilijk

Om mijn maandbedrag te wijzigen naar een redelijk bedrag moest ik bellen met een medewerkster. Toen lukte het vlot. Ik stond al op 1400 € vooruitbetaald na een laatste verhoging door Budget.

Hi, bedankt voor je bericht. Wat fijn om te horen dat het vlot geregeld is voor je. De verhoging is om te voorkomen dat je bij de jaarnota moet bijbetalen. Maar goed dat je daar al bewust over bent. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Vriendelijk maar duur

Helaas is Budget Energie momenteel niet in staat scherp in te kopen. Voor nieuwe klanten nog steeds de beste prijzen. Niet voor vaste klanten.

Professioneel

Mijn ervaring tot nu toe met budget energie was een goede ervaring. Heb in de bijna 5 jaar dat ik klant van hun ben, geen problemen ervaren.

Nooit problemen gehad- tot ik geprobeerd heb te bellen

Telefonisch contact is praktisch niet mogelijk. Wilde informatie over mijn contract i.v.m.de energie markt. Dit moeilijk contact krijgen isde reden dat ik niet 100% aanbeveel.

Vriendelijke hulp

Een goed contract afgesloten, hoop na volgend jaar op weer meedenken!

Super bedankt voor de goede review! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Als onbetrouwbare partij zouden ze 5 sterren scoren

Heb je zonnepanelen blijf dan ver weg van deze onbetrouwbare partij. Ze zoeken naar mogelijkheden om zichzelf te verrijken ten koste van de klant. Eenzijdig voorwaarden aanpassen en vragen hierover ontduiken met vage antwoorden. Nu moet de rechter er aan te pas komen. Het zou ze sieren om excuus aan te bieden en weer op jaarbasis salderen. O ja de app is ook waardeloos.

Wat jammer om te lezen dat je er zo over denkt Lieuwe, wel bedanken we je voor je eerlijke feedback. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Dagelijks verbruik in de app werkt slecht

Loopt veel achter. Kan niet de vorige dagstanden zien. Heb netbeheerder gebeld en alles staat goed en zij zeggen dat het aan de leverancier licht. Dus kan ik mijn verbruik en kosten niet inzien. Erg jammer erover de rest tevreden

Wat je zou kunnen proberen is opnieuw toestemming geven voor het dagelijks laten uitlezen van je meterstanden, dit gebeurt dan namelijk met terugwerkende kracht. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Goedkoop en duidelijk

Direct vanaf het begin, dat de tarieven omhoog gingen, een mailtje, dat ze zich aan het vast-contract gingen houden en zo een stuk onzekerheid bij mij wegnamen.

snel en duidelijk antwoord

Dankjewel Sjoerd! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Goede prijsafspraak gedaan

Betaal niet teveel nu.

Heldere communicatie

Goede communicatie en de afspraken worden goed nagekomen

Slechte informatie

Op dit moment slecht te bereiken en weinig info op de app

Hoi, wat jammer om te zien dat je niet helemaal tevreden bent. Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben of vragen hebben dan kun je ons bellen op 020-2055555 of met ons chatten op onze website. Wel waarderen we je eerlijke feedback enorm, dus dankjewel. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Helder contract, helder inzicht

Zoals genoemd.

Duidelijkheid

Goede app.

Goed en tevreden

Dankjewel! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. We snappen dat je je niet druk wilt maken over energie. We zorgen dat het werkt en je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Verder vallen we je vooral niet lastig. Zonder gedoe dus. En om het allemaal nog gemakkelijker te maken, bieden we sinds kort ook Budget Mobiel en Budget Alles-in-1. Al je energie- en telecomdiensten onder één dak.