Goede klantenservice met een luisterend oor

Sinds mijn overstap alweer een paar jaar geleden, ben ik nog steeds dik tevreden en heb geen spijt van mijn besluit.

Goed mee gedacht en gecheckt nav vraag

Goed mee gedacht en gecheckt nav vraag

Geen loze beloften

Ik ben nu al 1,5 jaar bij Budget Energie en heb goede ervaringen t.o.v. andere aanbieders in het verleden.

niet altijd klantgericht meedenken.

wij zijn elektrisch gaan koken en dan wordt er niet gekeken hoelang je al klant bent, maar krijg je gelijk 50,00 euro boete omdat je je gaskontrakt te vroeg opzegt.

Alles goed geregeld

I was very satisfied

I always get goods answers from budget energie

Heldere afrekeningen. We nog duidelijker aangeven, dat de saldering over het hele jaar gaat, en niet per maand.

Niet best

Ik wil kunnen bellen , maar ellenlange wachttijden

Ze hebben mij heel goed geholpen. Vragen allemaal beantwoord.

Ik wordt goed geïnformeerd,

Informatie is goed. Bereikbaarheid is goed. Zou wel graag wekelijks zelf de meterstanden van mijn vakantiewoningen willen aflezen. Daar kreeg ik niet zo’n helder antwoord op.

Is prima Altijd duidelijk en vriendelijk

Duidelijk komt afspraken na Mede werking is vriendelijk en goed

Goede ervaringen

Ik heb alléén maar goede ervaringen met Budget Energie. Contact met de klantenservice via de chat verloopt soepel. Een probleem wordt deskundig opgepakt en opgelost.

Ik word zeer goed geïnformeerd over kosten en gebruik

Ik word goed geïnformeerd over verbruik en kosten

Nooit problemen met budget energie

Vriendelijk en meedenkend personeel

Gewoon zoals het hoort

Prima service, wordt goed gecommuniceerd,Soms wat lange wachttijd aan de telefoon.

Makkelijk aanpassen van de voorschotten

Doordat ik al € 300,- in de plus stond bij Budget Energie maandelijks voorschot omlaag gebracht. Ik werd wel gewaarschuwd dat ik dan straks misschien een hoge jaarafrekening zou krijgen. Ik heb hierop geantwoord dat ik bij hoger verbruik (zeker in de wintermaanden) ons maandelijks voorschot weer ga verhogen tot de werkelijke verbruikskosten. Plezier “chat” contact wat ik ook nog heb geprint zodat er geen misverstanden over kan ontstaan.

Goede telefonische service. Goede tarieven. De app is niet altijd actueel en het te veel betaalde bedrag op de app klopt niet.

Goede communicatie

Budget Energie communiceert bijzonder goed. Eerlijke voorlichting. Acceptabele tarieven.

Zoals vermeld in de rapportering GEWOON GOEDE SERVICE

Alles is uitstekend geregeld. Iedere maand de meterstanden op tijd. Wijzigen termijn bedrag wordt heel snel aangepast. Kortom niets te klagen. Groeten Luuk Stal.

Tot nu toe goed.

Afwachten na Ingaan levering per 25juli2022. Verwachting dat het niet zal veranderen.

Alles goed en snel geregeld .

Wij gaan verhuizen dus is prettig dat alles eenvoudig te regelen was.

gewoon top en bijna niets op aan te merken

Ik ben echt goed geholpen er is maar 1 heel klein minpuntje dat ze via de telefoon moeilijk zijn te bereiken Maar via de chat op de site ging het heel soepel

Goede service, duidelijke maandelijkse overzichten van mn verbruik

Verhuizing doorgegeven, lijkt allemaal goed gegaan te zijn. Al enkele jaren tevreden klant

Makkelijk bereikbaar

Makkelijk bereikbaar, geen negatieve ervaringen.

Een keer telefonisch kontakt gehad. Het Kontakt was goed.

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. We snappen dat je je niet druk wilt maken over energie. We zorgen dat het werkt en je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Verder vallen we je vooral niet lastig. Zonder gedoe dus. En om het allemaal nog gemakkelijker te maken, bieden we sinds kort ook Budget Mobiel en Budget Alles-in-1. Al je energie- en telecomdiensten onder één dak.