Op het moment even helemaal kut

Mijn partner is onlangs 2 januari overleden. Ik heb geprobeerd gegevens aan te passen en dat is gelukt. Alleen de naamswijziging lukt niet. Ik zou het prettig vinden wanneer ik persoonlijk contact kan krijgen dmv telefoneren! ik wil namelijk de naamswijziging veranderen en dat lukt niet digitaal ...... Dus de reden dat ik op het moment niet aanbeveel is omdat ik verschrikkelijk moeilijk ( althans dat is mijn bevinding ) persoonlijk in contact kan komen om mij uit te leggen hoe ik de naamswijziging kan realiseren ....

Maandelijks gebruiksoverzicht

Maandelijks krijg ik mijn verbruik per mail in te zien. Dat is fijn

Goed geholpen door klantenservice

Een dikke 10

Prima. Heb geen last van zaken waar ik niet op zit te wachten.

Communicatie is goed. Via e-mail en ook wel to the point. Het gaat lekker makkelijk om de meterstanden door te geven. Mijn Budget Energie is overzichtelijk. Ik kan daar alles vinden.

Dank voor de mooie review en positieve feedback. Daar zijn we blij mee! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

prima, alles werkt goed

Altijd snel een medewerker aan de lijn en ze werken perfect, goede uitleg, zeker aanbeveling

die heffing over saldeerbaar terugleveren is de druppel

Ik ben over gestapt. Teveel ad-hoc aanpassingen aan de voorwaarden in mijn nadeel. De eerste keer, met dat per maand salderen, heb ik het laten gaan. Dat plan heeft Budget toen weer ingetrokken. Maar nu is het klaar. Ik wens Waterland Investments veel geluk hiermee.

Negatief

Stroom middels zonnepanelen extra belasten met “profilerings-“ en “onbalanskosten” en jaarcontracten belonen met gratis stroom, rare combinatie

Onbetrouwbaar

Totaal geen gevoel voor maatschappelijke verantwoordelijkheid. Gratis stroom die ze van zonnepaneelhouders krijgen als cadeau weggeven en diezelfde paneelhouders nog beboeten ook.

Oplichters van de bovenste plank

Beste But.... Hoe krijgen jullie het verzonnen om de klanten met zonnepanel te straffen ,om voor te veel geleverde stroom te laten betalen, en dan aan de gene geven die geen zonnepanelen hebben voor niets af te geven, tussen 13.00 en 17.00 uur .dat voor nieuwe klanten eigen klanten uitmelken . Ik heb zojuist de stroommeter op straat gegooid ,ik heb mijn huiswerk gedaan ik kan zonder wie dan ook stroom gebruiken het gehele jaar rond. succes

Goede leverancier

Fijne app

Stem PVV en neem energie van Budget Energie

Laten we vooral alle zonnepanelen bezitters weer lekker dwars zitten. Wat nou klimaatproblemen. Nee hoor lekker de kolencentrales weer aan en koop een fijne diesel auto. Stem lekker PVV en alles wordt super goed en gezellig, lekker met de bruine energie van Budget Energie.

Hoi Anton, Dank voor je review en eerlijke feedback. Graag geef ik je meer inzicht in onze beslissing. Wij kiezen ervoor om de kosten eerlijker te verdelen en dus terugleverkosten in rekening te brengen bij klanten met zonnepanelen. Klanten met zonnepanelen kunnen hun verbruik grotendeels salderen, waardoor voornamelijk klanten zónder zonnepanelen de kosten betalen. Door terugleverkosten in rekening te brengen bij klanten met zonnepanelen, zetten we een stap om deze ongelijke verdeling aan te pakken. Maar ook met de terugleverkosten die klanten met zonnepanelen gaan betalen, blijft de terugverdientijd aantrekkelijk! Meer info vind je op onze website: budgetthuis.nl/energie/terugleverkosten Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Goede tarieven

Goede tarieven, en prima klantenservice. Meer verwacht ik ook nuet

Dank voor de mooie review, Pieter! Daar worden we heel blij van :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Oplichters

In plaats van te investeren in opslag van energie krijg je als bezitter van zonnepanelen gewoon een keiharde boete voor terugleveren. Ik ga ze verlaten als klant, en dat kan alleen maar hun bedoeling zijn.

waardeloos bedrijf

Ik ben het volledig met de vorige schrijver eens. Daarbij is het ook zo (en dat is veel erger) dat de gasprijzen drastisch naar beneden moeten gaan. De prijzen zijn al maanden dusdanig gezakt en toch houden de energie maatschappijen zich vast aan prijzen die op de top lagen. Ik hoop dat de overheid de bezem haalt door bedrijven zoals buget en andere soortgelijken bedrijven. Allemaal oplichterij

Elke klant met zonnepanelen dient Budget energie te mijden

Klanten met zonnepanelen straffen voor hun milieu bewuste investering. Wie denk budget energie te zijn om te kunnen beslissen om mijn opgewekte groene stroom gratis weg te geven en mij daarvoor zelfs een boete te geven. De directeur van Budget energie heeft klaarblijkelijk niets geleerd van de 1e vergissing met de terugleververgoeding. Wij gaan budget energie nu definitief verlaten en ik hoop velen met mij.

dik tevreden

goed verlengings aanbod gekregen

Makkelijk bereikbaar en zelf alles regelen via mijn budgetenergie.

Heb een driejarig contract dat nu afloopt. Afgelopen drie jaar een tevreden klant geweest ook door mijn lage stroomtarief. Géén gas afgenomen. Fijn is dat je door in te loggen bij 'mijn budgetenergie' veel zelf kunt regelen tot het maandbedrag aan toe. Heb nog geen aanbod nieuw contract gehad.

'n perfecte organisatie

Alles is tot in de puntjes perfect geregeld Een bedrijf wat ik een ieder zou aanbevelen.

Duidelijke leverancier

Uitstekende uitleg en leveringsgegevens

Prima. Nooit problemen

energie uitstekend

prima energie bedrijf

Ben dik tevreden

Ben dik tevredener

Ben tevreden over Budget

Jullie zijn niet.....up to date...

jullie zijn niet ....up too date...... grt. jj

Een tevreden klant

Alles is goed overzichtelijk zoals het verbruik, teruglevering. Direct contact nog niet nodig geweest omdat alles duidelijk is wat je via mail krijgt toegestuurd.

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. Ruim één miljoen mensen krijgen stroom en gas van Budget Energie. Iedereen wil zoveel mogelijk besparen op zijn energierekening. Niet alleen door te verminderen op verbruik, want uiteindelijk is de goedkoopste energie, de energie die je niet verbruikt. Maar besparen wil je natuurlijk ook met een zo laag mogelijk tarief. Daarnaast biedt Budget Thuis producten die je als huishouden móet hebben. We bieden naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) én Budget Mobiel (Sim Only). Allebei via het KPN-netwerk. Alles voor thuis gewoon bij één partij. Daarom Budget Thuis. Alles onder 1 dak.