Prima geholpen

Direct meegekeken en voorschot aangepast

Dank voor de 10, daar zijn we heel blij mee. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Prettig en heel duidelijk

Mijn vraag werd heel rustig en duidelijk uitgelegd. Heel begrijpelijk

Fijn dat we je zo konden helpen, Vera. Dank voor je review! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

adequaat en snel

instructie en communicatie goed beschreven in email

Dank voor de review, Ton. Daar zijn we blij mee. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Kijk, daar doen we het voor! Dank voor je prachtige score :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Luisteren goed, handelen snel en direct

Luisteren goed, handelen snel en direct

Dank voor de 10 en de mooie woorden! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

heel goed

heel goed

Een 9, daar zijn we heel blij mee. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Prima energieleverancier zonder problemen en redelijke prijzen.

Ik heb met Budget Energie nog geen enkel probleem ervaren, het loopt allemaal soepel en krijg keurig maandelijks mijn overzicht. De app Budget Thuis vind ik ook heel handig om overzicht van mijn verbruik te houden.

We gaan ons best doen je zo tevreden te houden, Leo. Dank voor je review! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

SLECHT!!!

Ben een tijd geleden telefonisch benadert om klant te worden,met een bedenktijd van 2 weken.Heb hierna na verschillende berichten te hebben gelezen geannuleerd binnen de termijn en gevraagd om een bevestiging.Deze niet ontvangen.Geprobeerd te bellen,geen contact!En nu krijg ik een rekening van 262 euro vanwege contractbreuk.Betaal ik niet dan zijn er meerdere kosten die ik zal moeten betalen!!Schande in een woord!!

Goed en duidelijk aanbod. Procedure opzegtermijn bij andere firma onduidelijk. Vereist was 1 maand van te voren Budget zegt 1 dag van te voren op, terwijl de andere firma een opzegtermijn van 4 weken hanteert.

Dank voor de review. Hopelijk is alles je inmiddels duidelijk over de overstap. Anders horen we het graag van je. Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

mijn ervaringen met Budget Energie zijn uitstekend.

ik heb geen opmerkingen toe te voegen.

Dat horen we graag, dank voor je review. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Goede service, prijzen en informatie

Goed overzicht van contracten en verbruik. Wijzigingen worden snel doorgevoerd. Zeer behulpzaam en vriendelijke communicatie.

Dank voor de complimenten, fijn dat je zo tevreden bent. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Tevreden dat zij de failliete boedel van Fenor overgenomen hebben.

Na de schok van het faiilissement bleefgelukkig de gasprijs nog redelijk als overgang.

Zo'n faillissement is naar om mee te maken. Maar fijn dat we je welkom mochten heten bij Budget Energie. Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Alles goed en duidelijk geregeld en alles klopt

Duidelijkheid via telefoon gewoon goed

Duidelijkheid is belangrijk, goed om te horen dat je tevreden bent, Gerrit. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Prima contact per telefoon met vriendelijke medewerkers

Nooit moeilijkheden gehad.

Goed om te horen, dank voor je review! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Ben zeer goed en snel geholpen

Zeer prettig

Dank voor je review, Freddy. Daar zijn we blij mee. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Prettige afhandeling van mijn vraag. Vriendelijk en. Netjes

Een 10! Daar doen we het voor. Dankjewel! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Accuraat en snel

Medewerker dacht mee en heeft me goed geholpen.

Fijn om te horen, dank je voor de mooie score. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Komt afspraken na

Komt afspraken na

Dat is mooi om te horen, dank voor je review! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Onverbeterlijk.

Heb in het verleden een tweede overeenkomst, toen voor 5 jr. afgesloten, want ik wil altijd 'op zeker' spelen, ook al zou ik iets duurder uit zijn. Nu geniet ik de grote voordelen van deze overeenkomst. Bovendien heb ik de App geïnstalleerd en houd daarmee zoveel mogelijk mijn verbruik bij. Ik heb het voornemen om tegen het einde van onze overeenkomst met Budget Energie weer in overleg te gaan voor wéér een overeenkomst van 5 jr., want dat geeft mij rust. Aanrader: als jullie een verstandig zijn, benader mij dan tijdig ook zelf en doe me een 'vaste klanten' voorstel. Zo kunnen jullie nog jaren tevreden klant behouden! Overigens zou ik als verkoper dat ook bij anderen doen... Ik weet dat jullie bij allerlei onderzoeken zeer goed naar voren komen, dat ik ook aan anderen, die overigens veel duurder uit zijn, meedeel. Mijn klantnr. is 3766246. Tel. nr.06 1420 3182,

Dank voor je uitgebreide review, dat stellen we zeer op prijs! In deze tijden van hoge energieprijzen is het fijn als je het vaste contract al een tijdje geleden hebt kunnen vastleggen. Wanneer je contract afloopt - en dat duurt nog even - krijg je van ons zeker een aantrekkelijk aanbod. En hopelijk ook weer tegen goede tarieven. Hopelijk is de energiemarkt tegen die tijd wat tot rust gekomen. We kijken er naar uit! Nogmaals dank voor de vriendelijke woorden, Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Gewoon hoed

Altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Dat horen we graag, dank voor je review! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Goede stilzwijgende service en informatie.

Zeer gesteld op maandelijks energierapport. Vriendelijke medewerkers. Informeren als het nodig is

Dank voor je reactie, Peter. Dat stellen we zeer op prijs. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Duidelijk en behulpzaam

Duidelijke uitleg via de chat functie en erg behulpzaam; ook super handig om het via de chat te doen, omdat je dan alle tarieven en uitleg zwart op wit hebt en het eventueel terug kunt lezen (via de telefoon ben je de informatie en vooral de tarieven meestal snel weer vergeten)

Goed om te horen dat we je via de chat hebben kunnen helpen, Gerda. Dank voor de prachtige score! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Good

Very good a very nice young lady gave me all the information I needed’and also helped me to correct the amount I had to pay. I wanted to keep it the same as I’d rather pay too much and get a refund. All in all very pleasant and helpful. Thank you.Gr Patrick Boyle.

Thank you for the kind words, Patrick. We really appreciate it! Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

zeer goed

zeer vriendelijk

Dank voor je leuke reactie, Jitske. :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

op het eind goed geholpen

Ik had eerst iemand aan de lijn die mij verkeerd had voorgelicht en gelukkig werd ik doorverbonden en toen werd ik geweldig geholpen. Tenslotte toch het correcte antwoord ontvangen.

Fijn dat je uiteindelijk goed geholpen bent. Dank voor de review, super! :) Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. We snappen dat je je niet druk wilt maken over energie. We zorgen dat het werkt en je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Verder vallen we je vooral niet lastig. Zonder gedoe dus. En om het allemaal nog gemakkelijker te maken, bieden we sinds kort ook Budget Mobiel en Budget Alles-in-1. Al je energie- en telecomdiensten onder één dak.