Een tevreden klant

Alles is goed overzichtelijk zoals het verbruik, teruglevering. Direct contact nog niet nodig geweest omdat alles duidelijk is wat je via mail krijgt toegestuurd.

Prima. Alles werkt zoals het moet

Overzichtelijke site. Duidelijke mails. Geen overbodige poespas en heldere informatie. Goede prijs voor langere tijd vast kunnen zetten. Prima dus.

Transparant en overzichtelijk

In één overzicht is te zien hoeveel je hebt gebruikt aan energie en gas. Ook fijn dat je kunt vergelijken met het jaar ervoor. Zo is te zien of je daadwerkelijk duurzamer bent gaan leven.

gewoon goed

hele goede ervaringen mee - en hele duidelijke maandelijkse verbruiks- overzichten. Gewoon goed !

Super goed

Goed,tevreden

alles goed

geen probleem

Vertrouwt

Het Online Advies van Budget Energie. Om ons Abbonoment te verlagen van 170 naar 105 Euro, Daar hebben wij vertrouwen in ?

Helaas denk ik dat er een fout in de administratie is gemaakt, ik heb een tweede adres op dit account aangemeld en gisteren ontving ik het aanbod om het maand voorschot te verlagen tot€31. Dat kan niet waar zijn, ik heb het veranderd naar €300, en dat is weer teveel waarschijnlijk

Budget houdt je goed op de hoogte van je verbruik en prijs/ kwaliteit is goed

Simpel en snel

Simpel en alles makkelijk en duidelijk

Duidelijk maandelijks overzicht zodat je het maandtarief kunt aanpassen naar verbruik.

Heel goeie ervaring

Geen problemen tot nu toe alles wordt goed afgehandeld.

Vlot en zakelijk.

Geen negatieve ervaring gehad.

Positief!

Geen klachten.

Alles gaat soepel en goed georganiseerd. Nota's op tijd en een goede en bruikbare update van de maandelijkse kosten ten opzichte van het jaar ervoor.

Betrouwbaar

Ben zeer tevreden als consument, op tijd de resultaten van mijn verbruik en overzichtelijk.

Super goede energie leverancier

Geen mooie praatjes kado etc gewoon de goedkoopste

Goed en overzichtelijk

Goed berijdbaar

Goede levering van gas en stroom, gepaard met uitstekende communicatie!

Levering van gas en stroom kan elke energiemaatschappij. Dit gepaard laten gaan met goede communicatie vormt de meérwaarde bij Budgetenergie. Dus lekker doorgaan zo.

prima energiemaatschappij

Ik ben tot nog toe heel tevreden over het contact en contract met Budget Energie

Duidelijke informatie. Communicatie, zelfs per internet is voor de "oude garde" te begrijpen.

Zeer tevreden.

Prima heeft niet te klagen

Wij zitten warm en dat is voor mij het voornaamste

Super maatschappij

Alles oké met deze maatschappij

Een geruisloze overgang

Ben overgestapt van variabel naar een vast contract voor een jaar en van leverancier gewisseld. De tijd zal het leren of het variabel of vast moet zijn.

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. Ruim één miljoen mensen krijgen stroom en gas van Budget Energie. Iedereen wil zoveel mogelijk besparen op zijn energierekening. Niet alleen door te verminderen op verbruik, want uiteindelijk is de goedkoopste energie, de energie die je niet verbruikt. Maar besparen wil je natuurlijk ook met een zo laag mogelijk tarief. Daarnaast biedt Budget Thuis producten die je als huishouden móet hebben. We bieden naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) én Budget Mobiel (Sim Only). Allebei via het KPN-netwerk. Alles voor thuis gewoon bij één partij. Daarom Budget Thuis. Alles onder 1 dak.