Zeker niet een te bevelen.

Slechte service, geen tot niet duidelijke communicaties telefonisch niet te bereiken en dien zelf geen moeite om de klant te bereiken. Zomaar prijzen omhoog gooien (termijn bedragen)

Hi Avinash, Bedankt voor je review. Afgelopen maanden is er onderling erg veel contact tussen jou en ons geweest aangaande de termijnbedrag wijzigingen, de openstaande bedragen enzovoort. Als leverancier hebben wij ten tijde van de start van levering het termijnbedrag voor je berekend. Vervolgens heb je deze zelf 9x gewijzigd. Een aantal van deze wijzigingen zijn afgewezen, gezien het feit dat deze bedragen te laag waren ten opzichte van je verbruik. Verder zijn er vanuit onze kant geen wijzigingen geweest ten aanzien van het initiele termijnbedrag bij start van levering. Je geeft aan dat wij geen moeite doen om de klant te bereiken. Wij hebben jou meermaals geprobeerd te bellen, echter kregen wij bij alle belpogingen geen gehoor. Daarbij is er een klachtenproces geweest en hebben wij op al jouw emails gereageerd. De laatste reacties dateren van 7 april, 25 april, 17 mei en 7 juni. Ik vind het dan ook erg jammer om te lezen, dat je dit in je review anders omschrijft. Het restant van de eindnota is op 9 juni op je rekening gestort. Met vriendelijke groet, Danielle, Webcare Budget Thuis

wehebben een goed contract we krijgen iedere maand een overzicht wat wil je nog meer.

die zijn goed

Bedankt voor je review! Wist je dat wij intussen ook de app Budget Thuis hebben? Deze kan je downloaden via de App store of de Google Play Store. Hiermee heb je dagelijks inzicht in je verbruik en meer! Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Prima geholpen

Aardige mdw, duidelijk antwoord

Wat goed om te horen! Dankjewel voor je positieve review :) Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Algemeen goed

Laatste tijd geen overzicht zichtbaar dat is jammer Maar dat zal wel weer goed komen hoop ik

Hey, Als gevolg van een storing bij de netbeheerder hebben wij later de meterstanden voor april en mei ontvangen. Hierdoor konden wij geen verbruiksoverzichten opmaken. Onze excuses hiervoor. Als het goed is heb je deze op 9 juni alsnog met terugwerkende kracht voor april en mei ontvangen. Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Goedenavond ik ben zeer tevreden met budget, vriendelijke mensen aan de telefoon. Ik kon mijn verhaal kwijt,dat was heel fijn. Met vriendelijke groet Wil

Hi Wil, Wat fijn om te horen dat je het contact met onze klantenservice zo positief hebt ervaren. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Ik ben goed geholpen, maar het probleem is niet opgelost!

Ik krijg iedere maand een overzicht van Budget van mijn verbruik! Deze maand niet ontvangen. Mijn zus die naast me woont ook niet Drie keer gebeld....steeds ander antwoord. De laatste mevrouw die ik sprak zegt dat dit komt door een internetstoring en dat we dit rapport niet meer krijgen en misschien komende maand ook niet. Daar zijn we niet blij mee. Zo'n storing moet dan toch verholpen worden? Het is inmiddels 3 weken later.

Bedankt voor je positieve review! Als gevolg van een storing bij de netbeheerder hebben wij later dan verwacht de meterstanden doorgekregen voor het opmaken van het verbruiksoverzicht. Onze excuses hiervoor. Als het goed is heb je deze op 9 juni alsnog met terugwerkende kracht voor april en mei ontvangen. Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Prima ervaring!

Overgang van oude adres naar nieuwe adres is prima verlopen, ik heb niets van de verandering gemerkt.

Wat fijn om te horen! Dankjewel voor het mooie cijfer :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Goed bereikbaar en snelle en adequate informatie.

Via Gaslicht de keuze gemaakt. Heel snel daarna alle relevante informatie gekregen. De informatie was compleet en toegankelijk. Een kleine misser : er was geen rekening gehouden met de kort geleden geïnstalleerde zonnepanelen. Overigens binnen enkele dagen opgelost.

Hi Hans, Bedankt voor je positieve review en feedback! De zonnepanelen zijn inderdaad op het moment van aanmelding niet meegenomen in het historisch verbruik! Fijn dat het termijnbedrag later nog is aangepast met inachtneming van de zonnepanelen en teruglevering.. Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Zeer goede ervaringen

Inmiddels naar alle tevredenheid al 5 jaar klant bij Budgetenergie

Bedankt voor dit enorm mooie cijfer! Dat is waar we het voor doen :) Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Eerlijk en oprecht

Eerlijk bedrijf geen smoesjes maar eerlijkheid richting de klant

Dat is waar we voor staan! Bedankt voor je positieve waardering, daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Correcte en nette afhandeling van zaken

nvt

Hey Simon, Bedankt voor je review en compliment! Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Geholpen met medewerker digitaal mijn aanvraag behandelt

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Vriendelijlk geholpen

Heel fijn geholpen

Hi John, Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Prima geholpen

Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Krijgen maandelijks keurig het verbruik van voorgaande periode ( maand).

Inzicht in je verbruik is altijd belangrijk! Wat fijn dat je deze service zo positief ervaart! Wist je dat wij op het moment ook de Budget Thuis hebben? Deze is te downloaden via de App Store of Google Play Store. Hiermee heb je naast maandelijks inzicht ook dagelijks inzicht in je verbruik :) Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Geen problemen gehad.

Ervaring is prima. Maandelijks uitdraai van gebruikte energie. Laatste maand april niet gehad. Vriendelijke meneer aan de tel. gehad I. v.m. het beëindigen van mijn vast contract. Blijf gewoon bij Butget.

Hey Kees, Bedankt voor het mooie cijfer! Als het goed is heb je het verbruiksoverzicht van april nog met terugwerkende kracht via de mail ontvangen. Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Prima geholpen.

Ik ben zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Prima advies .

Bedankt voor het compliment en de review! Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Verstrekking informatie duidelijk!

Vriendelijke medewerker aan de lijn. Goed geholpen!

Wat fijn dat je het contact met onze klantenservice zo positief hebt ervaren! Dankjewel voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Goeg

Mijn ervaring is zeer goed

Wat fijn om te horen! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Klantgericht en klantvriendelijkheid

Staat iedereen vriendelijk te woord.

Bedankt voor je positieve woorden! Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

goed geholpen!

to the point. geen onzin duidelijk advies

Wauw een 10! Dankjewel hiervoor! Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Geen problemen ervaren

Goed informatie, goede prijs.

Dankjewel voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

BudgetEnergie scoort een hoog cijfer!

Persoonlijk contact met BudgetEnergie verloopt naar volle tevredenheid.

Wat fijn om te horen! Dankjewel voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie webcare

Goed contact

Wauw een 10! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Danielle, Budget Energie Webcare

Het draait maar om 1 ding bij BudgetEnergie

Nooit maar dan ook nooit meer Budget Energie! De naam doet vermoeden dat het bedrijf er is voor kleine portemonnee maar juist op deze mensen heeft Budget Energie het voorzien. Wat is het geval. Ik krijg een bericht dat ik te laat ben met betalen. U heeft nog 1 dag anders betaalt u €40,- incassokosten op de factuur van €50,- Helaas kan ik morgen niet betalen maar overmorgen wel. Ik bel de klantenservice met de vraag of hier 1 dag uitstel aan kan worden gegeven. Zodat ik de factuur van €50 gewoon kan betalen. War schept mijn verbazing? Dit is niet mogelijk! Ik heb online en 2 keer met de klantenservice gebeld, tot huilens aan toe! Als ik deze €40 incassokosten moet betalen dan kan ik volgende week niet eens boodschappen doen. Blijkbaar heeft BudgetEnergie alles dicht getimmerd. *Via de telefoon kan je nooit met een leidinggevende spreken. Gevraagd waarom maar dat is blijkbaar een regel intern. *Contract is contract *Geen uitstel betaling mogelijk Wat ik me nu afvraag! Waar is de menselijkheid gebleven? Draait het dan bij BudgetEnergie echt alleen om geld? JA! Zoals ik eerder zei de naam doet vermoeden dat de factuurmaatschappij er is voor de kleinere onder ons. Maar juist die mensen pakken ze het hardst met hun bedrijfsbeleid.

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. We snappen dat je je niet druk wilt maken over energie. We zorgen dat het werkt en je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Verder vallen we je vooral niet lastig. Zonder gedoe dus. En om het allemaal nog gemakkelijker te maken, bieden we sinds kort ook Budget Mobiel en Budget Alles-in-1. Al je energie- en telecomdiensten onder één dak.