Prettig, duidelijke informatie.

Positieve ervaring, goede duidelijke website, snel contact. Duidelijke maandoverzichten! Ik ben zeer tevreden

Betrouwbaar en prettig als leverancier voor energie.

Al vele jaren maak ik gebruik van de diensten van Budget Energie.

Hi Jan, bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te lezen dat jij al vele jaren tevreden bent bij Budget Energie :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Heel correct

Tot nog toe gaat alles naar wens. Ik ben overgestapt van een andere energieleverancier naar Budget. En dat is correct verlopen.

Bedankt voor jouw positieve review Ans! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Netjes goede prijs goede info en overzichten

Goede energie leverancier

je kan zelf alles op de maand instellen en volgen op je account.

helaas is het telefoonnummer van budget energie moeilijk te achter halen, uiteindelijk heb ik dit wel gevonden maar kwam er al gauw achter dat de persoon aan de teelfoon of net uit zijn bed was gerold of niet helemaal bij zijn positieve was ... Mijn vraag stelling werd niet begrepen en men was een beetje versuft aan de klant van budget energie dat ik maar opgehangen hebt en met een dom chat programma die standaard vragen steeds herhaald kan ik niets mee dus probleem anders opgelost !

Hi Teun, We vinden het vervelend om te lezen dat niet goed bent geholpen via de telefoon. Dit is niet de service die we nastreven en we begrijpen volledig hoe frustrerend dit moet zijn geweest. Onze excuses voor het ongemak. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om contact met ons op te nemen en jouw feedback met ons te delen. Dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren en te voorkomen dat dergelijke situaties zich in de toekomst herhalen. Mocht je toch nog hulp nodig hebben of vragen hebben, dan vragen wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen via 020 – 205 55 55 of via de chatfunctie op onze website. Wij horen graag van jou, zodat we je alsnog kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Noproblem

Altijd goed en niet te duur

Super bedankt voor jouw positieve review Aad! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Correcte medewerkers aan de telefoon

Bij telefonisch contact goed en correct geholpen.

Zeer bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te lezen dat je telefonisch goed geholpen bent. :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Alles is goed geregeld bij budget energie

Budget was de 1e maatschappij die de tarieven verlaagde.

budget, vlot en kwaliteit

budget, vlot en kwaliteit

Goed bedrijf

Prima leverancier en goed en duidelijke website

In al die jaren nog geen enkele nare ervaring gehad.

Ben al jaren klant en zeer tevreden.

geen problemen, goede voorlichting

Bedankt voor jouw positieve review Jan! Fijn om te lezen dat jij geen problemen ervaart bij Budget Energie :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Duidelijk en gemak.

Mutatie doorgegeven. Duidelijk en makkelijk proces.

Hi Peter, zeer bedankt voor jouw positieve review! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Heel erg tevreden!

Vertrouwd, goede info!

Super bedankt voor jouw positieve review Ted! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Is goed

Goede ervaring en prima geregeld bij budgetthui

Hi Henk, bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt bij Budget Thuis. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Heel goed netjes

Paar keer verhuist en alles ging prima . Met behoud van contract.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Franke! Top dat alles prima is verlopen met het verhuizen. :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

ontransparant

meermaals met medewerker gechat en gebeld. Geen duidelijk antwoord gekregen over totstandkoming schatting termijn bedrag. Veel open deuren ingetrapt tijdens het gesprek dat dit "afhankelijk is van het vebruik etc.". Een keer halverwege het gesprek werd dit simpelweg beëindigd.

Hi Leonard, we vinden het vervelend om te lezen dat je niet voldoende bent geholpen. Dit is niet de service die we nastreven en we begrijpen volledig hoe frustrerend dit moet zijn geweest. Onze excuses voor het ongemak. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om contact met ons op te nemen en jouw feedback met ons te delen. Dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren en te voorkomen dat dergelijke situaties zich in de toekomst herhalen. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen via 020 – 205 55 55 of via de chatfunctie op onze website. Wij horen graag van jou, zodat we je alsnog kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Trouwe klanten worden genaaid

Als trouwe klant wordt ik beloond met een variabel tarief dat behoorlijk hoger is dan het tarief wat nieuwe klanten krijgen. Als trouwe klant betaal ik bijvoorbeeld voor gas 1,33999. Nieuwe klanten met een variabel contract betalen 1,21969. Ik dacht eindelijk een energie maatschappij gevonden te hebben die goed omging met zijn klanten, maar dit is belachelijk. Een variabel maand tarief zou voor alle klanten het zelfde moeten zijn.

Hoi Arno, Bedankt voor je eerlijke feedback. Bij het aanmelden als nieuwe variabele klant ontvang je op het eerste ogenblik een ander variabel tarief dan je inderdaad als langer zittende klant ontvangt. Dit heeft ermee te maken dat we het variabele tarief bij aanmelding baseren op de dan lopende markt. Een klant die zich aanmeldt, zal pas een paar weken later normaal gesproken starten (door onder andere de bedenktijd/verwerkingstijd van aanmelding). Dat betekent niet dat we daadwerkelijk andere variabele tarieven hebben: bij de eerstvolgende hele maand ontvangt die nieuwe klant precies hetzelfde tarief als jij als huidige variabele klant. Soms is dat in het nadeel van onze bestaande klanten: dan is de markt bijvoorbeeld iets gezakt, en zul je zien dat de maand erna jouw tarief soms ook iets zakt. Soms is dat ook in het voordeel: het komt weleens voor dat nieuwe klanten juist een korte periode meer betalen dan onze bestaande variabele tarieven, omdat de markt dan juist duurder is geworden. Ik begrijp hierin dan ook je verwarring zeker: op het eerste gezicht lijkt dit niet eerlijk. We kunnen niet echt anders, helaas: elke week verandert ons variabele aanbod wel op de site, op basis van de markt (soms nog vaker). Terwijl het variabele tarief natuurlijk slechts per maand wordt aangepast. Hierdoor ontstaan dus verschillen. Ik vertrouw erop je hiermee in ieder geval wat inzicht te hebben kunnen geven waarom die prijsverschillen optreden, en dat na een aantal weken iedere variabele aanmelding hetzelfde tarief heeft als alle andere klanten. Nog een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Goede prijs

En service

Hi Josien, bedankt voor het nemen van je tijd om deze positieve review achter te laten. met vriendelijke groet, Bugdet Energie Webcare

Goede service en goede prijs

Zeer slechte ervaringen.......

In de afgelopen maanden meerdere meldingen telefonisch gemaakt van het feit dat ik niets aan de app heb. En ook tickets van laten maken. Waarom: De app neemt een kalenderjaar als reken methode...... Phff Dit betekent dat ik steeds een onjuist advies termijn bedrag aangeboden krijg. De app zou met de contract termijn moeten rekenen. Had laatst een advies termijn bedrag van €55, ...........(het advies niet opgevolgd) De eerste 3 maanden 2023 zitten in de vorige eindafrekening... 2022 Inmiddels zelf een berekening gemaakt en als ik mijn termijn bedrag niet aanpas heb een forse bijbetaling in aprill 2024. Waardeloos dit Hoop op contact, zelf bellen heeft geen zin... Kom op Webcare team leg uit aub, anders ben ik in Maart 2024 weg!

erg tevreden met budget-energie en 3 in 1

Zowel schriftelijk als telefonisch vriendelijke en deskundige hulp . Ook de hulp, service bij verhuizing waarbij een tijdje in beide huizen energie nodig: Duidelijke instrukties en afwerke contracten.

Een vraag over omzetting van een variabel tarief naar een vast tarief, is duidelijk en helder beantwoord.

Duidelijk, vriendelijk en adequaat

Helder in uitleg Juiste prijs Goed aan de telefoon Web site goed ingericht en werkbaar

Uitstekende informatie verstrekking

Zeer energie vriendelijk bedrijf, blijft goed op de hoogte van de marktontwikkeling. Uitstekend.

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. Ruim één miljoen mensen krijgen stroom en gas van Budget Energie. Iedereen wil zoveel mogelijk besparen op zijn energierekening. Niet alleen door te verminderen op verbruik, want uiteindelijk is de goedkoopste energie, de energie die je niet verbruikt. Maar besparen wil je natuurlijk ook met een zo laag mogelijk tarief. Daarnaast biedt Budget Thuis producten die je als huishouden móet hebben. We bieden naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) én Budget Mobiel (Sim Only). Allebei via het KPN-netwerk. Alles voor thuis gewoon bij één partij. Daarom Budget Thuis. Alles onder 1 dak.